Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Morgen mijn consult bij Nio.

Ben benieuwd of ik net zo enthousiast ben als alle andere dames hier. Vind het wel spannend ondanks dat het maar een consult is. Eerste stap richting operatie.

Ik wil het heel graag, maar ben ook een twijfel kont.

Er zijn veel foto's te vinden, maar ben bang dat ze straks heel nep (hard) aanvoelen.

Klopt dit of valt dat met de protheses van tegenwoordig wel mee?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lisa! Laat het lekker op je afkomen! Je voelt vanzelf of het goed aanvoelt bij Nio :D ik vond persoonlijk de 85% gevulde erg zacht aanvoelen. Voor die prothese heb ik ook gekozen.

Voor de dames die willen weten wat Nio van de lipoelastic vindt:Dan zit die waarschijnlijk te strak en je kan hem eerst wassen. De lipoelastic pi is slap en kan niet goed ingesteld worden, maar als je die prettiger vindt is dat ok.

Mvg

Nio

De hema sportbh heb ik nog geen antwoord op

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii nio fans

Ik heb een vraagje ik heb 23 maart een consult geplant staan bij dr nio

Ik ben 44 jaar 1.65 en ongeveer 64 kilo nu is mijn vraag had er ongeveer mijn situatie en is door dr nio geholpen met een bv en bij wie mag ik dan de foto's bekijken stuur me aub een vriendschapsverzoek

Je kan eventueel ook mijn foto's bekijken en je mening geven ,ik wil alleen een bv en absoluut geen lift

Alvast bedankt voor de reacties en de vriendschapsverzoeken

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 19 februari geopereerd door Nio. Alles top!

450cc euro 85%

Perfecte keuze en zit bijna op drie weken.

Leuk alle verhalen te volgen. (Dankzij girl123 die net als ik is geopereerd op 19 februari en tegenover mij lag en tipte over het forum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

vraagje....

klinkt misschien wel heel dom maar heb voor de 25 ste een bv staan bij nio maar nu weet ik niet wat voor type silicone ik krijg. Ik weet wel het merk eurosilicone 325 cc voor de spier.

maar als ik op eurosilicone zoek krijg ik zoveel type te zien dat ik het echt niet weet.

dr.nio vertelde wel dat deze erg mooi en natuurlijk mee beweegt als je ligt.

hopelijk kunnen jullie mij helpen

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij plaatst volgens mij t meest de 95% gevulde. Dus de zachtste die je hebt gevoeld. Is ook high profile volgens mij. Ik wist het na t consult ook niet dus had hem

Een mailtje gestuurd en was idd die ik net noemde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 19 februari geopereerd door Nio. Alles top!

450cc euro 85%

Perfecte keuze en zit bijna op drie weken.

Leuk alle verhalen te volgen. (Dankzij girl123 die net als ik is geopereerd op 19 februari en tegenover mij lag en tipte over het forum)

Hi,

Ik las dat je ook bij dr nio ben geweest. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. 31 maart ga ik en hij adviseert mij ook 500cc 85%.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

vraagje....

klinkt misschien wel heel dom maar heb voor de 25 ste een bv staan bij nio maar nu weet ik niet wat voor type silicone ik krijg. Ik weet wel het merk eurosilicone 325 cc voor de spier.

maar als ik op eurosilicone zoek krijg ik zoveel type te zien dat ik het echt niet weet.

dr.nio vertelde wel dat deze erg mooi en natuurlijk mee beweegt als je ligt.

hopelijk kunnen jullie mij helpen

alvast bedankt

Dat is de high profile, ronde prothese. Deze is 85% gevuld. Daarom valt hij zo natuurlijk. (Niet Nio hè, maar de prothese :P )

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij klopt t wel inderdaad de 85 % gevulde waar iknu wel een beetje bang voor ben is dat hij nog platoogtaan de boven kant.

Heeft iemand deze ook waarvan ik mag horen of zien dat het niet of wel zo is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ;) thnx door die high profile komt hij toch wat boller aan de boven kant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*85% typfoutje, is ook zo klein op je telefoon :106:

Dat is de high profile, ronde prothese. Deze is 85% gevuld. Daarom valt hij zo natuurlijk. (Niet Nio hè, maar de prothese :P )

Xx

:45::45::45: hahah zie het al helemaal voor me haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's toegevoegd aan mijn gallerij voor de gene die nieuwsgierig zijn.

Ga er canuit dat dr. Nio er iets moois van gaat maken de 25ste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de dames dienog benieuwd waren:

Niois dus helemaal voor de triumph tri action.

Vind je die niet lekker zitten raadt hij de hema heavy aan.

De lipoelastic vind hij minder. Te slap en niet goed verstelbaar.

Groetjes

Goeie tip he :36:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Wil graag weten wat het verschil tussen SLAZ en Park Medisch Centrum, als je bij Nio wilt zijn...

Ik heb vandaag afspraak gemaakt voor consult bij Nio in Park Medisch centrum in Rotterdam.

Is het beter om naar Slaz te gaan?

Lees hier alleen maar positieve verhalen over Nio, dus gelijk afspraak ingepland.

Thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cani,

Ik kan me voorstellen datje bij Parkkliniek meer persoonlijke aandacht krijgt. Eigen kamer etc, maar ik spreek niet uit ervaring. Slaz isbin ieder geval goedkoper.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Lisa, als dat het enige verschil is, ga ik wel mijn afspraak cancellen en bij Slaz inplannen :) want in principe is voor mij de arts belangrijkste en niet de uitstraling van de locatie :)

Ik zal even verder uitzoeken.. Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Lisa, als dat het enige verschil is, ga ik wel mijn afspraak cancellen en bij Slaz inplannen :) want in principe is voor mij de arts belangrijkste en niet de uitstraling van de locatie :)

Ik zal even verder uitzoeken.. Thanks

Je kunt ook je consult in de Parkkliniek doen en daarna beslissen om de operatie in het SLAZ te laten doen. Scheelt je toch weer geld en ik heb vaker gelezen dat meiden dat hebben gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.