Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou ook graag op consult bij dr. Nio in het SLAZ willen, maar nu lees ik tussen de reacties dat je een verwijsbriefje van je huisarts moet hebben?? Why??

Ik zit ook een beetje in over die verwijzing. Heb niet echt de behoefte mijn huisarts in te lichten. Heb wel al een afspraak staan :-) Kan t niet zonder?

Ik ben nieuw... wat is Nio boobs??

Hahaha..

Boobs gemaakt door dr Nio ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, beetje weinig nut lijkt me.., maar ik zie op de site van het SLAZ dat ze je medische dossier nodig hebben..kan de huisarts die meteen voor me uitprinten ;-)

Bij welke dames die nio boobs hebben, mag ik een kijkje nemen in het fotoalbum? Voeg me dan toe als vriendin! Thanks ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook graag op consult bij dr. Nio in het SLAZ willen, maar nu lees ik tussen de reacties dat je een verwijsbriefje van je huisarts moet hebben?? Why??

Omdat SLAZ het bij je zorgverzekering kan declareren. Je kan ook heel erg insistant zeggen; nee, ik betaal het consult zelf.

Dan ben je denk ik 90 kwijt als ik het me goed herriner? Maar ik heb het daar laten doen en het is bij mij verrekend in t totaal plaatje. ;)

Medisch dossier kunnen ze als t goed is met je persoonsnummer (paspoort) en zorgpas inzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt! hji moppert over een andere sportbh haha,

ook gaat bij consult alles wat losser (bij mij wel tenminste)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaahha schiettecatte niet te spreken over het resultaat van nio? Wat zielig zeg, dit zegt meer over schiettecatte zijn onzekerheid dan over nio! Nio krijgt steeds meet tevreden klanten , wrs pure concurrentie voor hem.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

na al jullie positieve verhalen heb ik vanavond een consult staan bij hem ben erg benieuwd vooral omdat dr.schiettecatte niet zo positief was over wat het resultaat gaat zijn van mijn borsten.

Oooooh foei dokter Schiettecatte heeft schijnbaar concurrentie..!

Schaam je dokter! :P

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar die Nio heeft het stervensdruk en dat is niet voor niks ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vanavond Mariel! Ik belde net naar het SLAZ en kon vanavond al!! Jee, maar dat lukt niet icm werk jammergenoeg. Nu 23 maart.

Ik mag ook 23 maart op consult bij Nio! Hoe laat moet jij? Ik moet om 17.15 uur pas.. Misschien komen we elkaar nog wel tegen in de wachtkamer hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh, dit is het mail adres via slaz, als je het contact formulier invult daar, word het verzonden naar dit mail adres en daarop reageerd hij ook terug... , het lukt me nu niet meer om het bericht aan te passen.. :)

Het was als antwoord op de vraag van wonka..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh, dit is het mail adres via slaz, als je het contact formulier invult daar, word het verzonden naar dit mail adres en daarop reageerd hij ook terug... , het lukt me nu niet meer om het bericht aan te passen.. :)

Het was als antwoord op de vraag van wonka..

Oh dat wist ik niet, ik ben er zelf namelijk altijd heel (misschien te) voorzichtig mee. Bedoelde er verder ook niets mee hoor. :)

Hoow.. ik zit te twijfelen tussen 600 of 700 cc.. HELP!

hoe beslis ik nou wat ik zeker wil :mellow:

Nog een keer passen met je eigen shirtje en foto's maken? Je moet pas in april toch? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus? Op je vingers getikt als je een andere sportbh neemt? Lina jij had toch ook geen triaction of wel?

Liefs

Nee, ik had er 2 mee. De tri-action en die met t ritsje. Ik werd wakker in die ene met t ritsje en had nog een keer aan de verpleegster gevraagd of dat okay was en die zei zo: ja, dan zal t wel goed zijn.

Maar op de controle zei Nio dat ik toch maar snel weer de tri-action aan kon doen. Oops..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha serieuS? Die bitches zijn duur en je krijgt er punt tetten van :( maar goed doe die wel aan buiten werk om en naar werk de lipoelastic :) was de maat die nio jou had voorgesteld de goede maat?

Nog niet, ondermaat klopt wel; droeg voorheen altijd 70, nu 75. Maar alles zit nog hoog dus een E is t nog niet.. Maar komt goed met die band.

Viel me trouwens op dat HEMA heavy er heel erg op lijkt, maar zou t qua kwaliteit hetzelfde zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Lina, ik moet pas in april, ik heb ook fotos gemaakt van 600 en 700 in me eigen kleding, maar ik zie niet zo veel verschil eigenlijk, enige waar ik door twijfel is dat het over 10 jaar teveel gaat hangen als ik 700 gelijk neem, en als ik ze moet vervangen dan wil ik niet groter dan 700, als ik de 600 neem kan ik over een jaar of 10 nog iets groter nemen die 700, maar ik denk dat ik om 650 ga vragen ofzo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de triaction is idd puntiger en drukt se borsten wat uit elkaar, ik zweer bij de lipoelastic ...maar nio niet,..haha

Thnx bb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje voor de Nioboobers.. :67: ik lees steeds iets over dat je geen push up bh's mag dragen na een bv. Nu heb ik op het forum gezocht maar kon niet duidelijk een bericht vinden met hoe dat nou zit.. Weten jullie dat missvhien wat Nio dar over zegt? Ik heb namelijk al stiekem naar bikini's en bh's zitten loeren maar alle leuke zijn push up :( ook zo stom. Als je push up wilt zijn alle leuke bh's zonder push up, wil je bh's zonder push up dan zit ineens in alle leuke push up. Het zal wel aan mij liggen haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb t gevraagd aan Nio en dit is wat hij zei:

"je mag wel push up aan maar dan kunnen je protheses gaan wandelen. Je protheses kruipen dan omhoog maar je tepels blijven op dezelfde plek staan dus in verhouding klopt het dan allemaal niet meer. Je kan best af en toe een push up aan maar daarna weer een weekje een gewone."

Ik heb het zelf nog niet uit getest want de push up bh's die ik heb gepast zaten echt niet lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb t gevraagd aan Nio en dit is wat hij zei:

"je mag wel push up aan maar dan kunnen je protheses gaan wandelen. Je protheses kruipen dan omhoog maar je tepels blijven op dezelfde plek staan dus in verhouding klopt het dan allemaal niet meer. Je kan best af en toe een push up aan maar daarna weer een weekje een gewone."

Ik heb het zelf nog niet uit getest want de push up bh's die ik heb gepast zaten echt niet lekker

Oke! Thanks voor je antwoord :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik heb twee consulten staan binnenkort bij bergman en velthuis kliniek maar ik lees zovee goed over dokter niet dat ik ook bij heb maar een afspraak wil maken. Zou ik bij iemand de foto's mogen zien die hij heeft gedaan?

Alvast bedankt xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.