Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@bemsss

Ik slaap inderdaad helemaal plat maar als ik wakker word van de pijn dan doe ik even een extra kussen erbij :)

Mijn borsten zijn sinds vandaag ook niet meer gelijk buuuu! Maar het is inderdaad zo dat je borsten los van elkaar genezen en daarom ook niet direct gelijk zijn :) geen zorgen meid! Geef het de tijd. Volgens mij staat in de info die we hebben gekregen dat je het minimaal drie maanden de tijd moet geven.

Komt vast goed! We zijn nog maar zo kort po :)

Ik merk ook dat ik soms ineens iets doe waarvan ik denk shit! Dat moet ik niet doen haha.. En dan doe ik het ook niet meer.. Vannacht werd ik ook ineens op m'n zij wakker.. Hmm

Maarja verder gewoon rustig aan :)

Gisteren voor het eerst naar buiten geweest. Vond het heerlijk maar wel moe ervan zeg. Ook daarvoor geldt denk dat je het gewoon rustig

Moet opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

@bemsss

Ik slaap inderdaad helemaal plat maar als ik wakker word van de pijn dan doe ik even een extra kussen erbij :)

Mijn borsten zijn sinds vandaag ook niet meer gelijk buuuu! Maar het is inderdaad zo dat je borsten los van elkaar genezen en daarom ook niet direct gelijk zijn :) geen zorgen meid! Geef het de tijd. Volgens mij staat in de info die we hebben gekregen dat je het minimaal drie maanden de tijd moet geven.

Komt vast goed! We zijn nog maar zo kort po :)

Ik merk ook dat ik soms ineens iets doe waarvan ik denk shit! Dat moet ik niet doen haha.. En dan doe ik het ook niet meer.. Vannacht werd ik ook ineens op m'n zij wakker.. Hmm

Maarja verder gewoon rustig aan :)

Gisteren voor het eerst naar buiten geweest. Vond het heerlijk maar wel moe ervan zeg. Ook daarvoor geldt denk dat je het gewoon rustig

Moet opbouwen.

Zou trouwens niet stressen over het verschil vd borsten elke borst geneest anders.

Lees het meer hier hoor ik hb zelf ook wat meer last van m'n rechterborst.

Maar geen verschil tot nu toe.

Klopt, ik heb dat ook gelezen.. ik voel ook dat mijn ene borst anders herstelt dan mijn andere borst, logisch. Het komt ook een beetje door de foto's die ik hier voorbij zie komen van zijn werk, ik zie nergens zo'n groot verschil zoals bij mij het geval is. Dat maakt me onzeker :P (ben wel heel blij voor jullie hoor).

Het is meer dat het echt best wel erg verschilt qua vorm en grootte, terwijl er in de "kleinere" borst juist meer cc in is gegaan dan in de "grotere" en die borst nog steeds een stuk kleiner oogt, terwijl ik graag het verschil weg wilde hebben. Ik kan niks anders dan geduld hebben, ze zitten er toch al in. Ben overigens voor de rest super blij ermee hoor!

Ja precies, alles rustig opbouwen. Dat doe ik op zich ook wel. Hopelijk hebben jullie deze nacht een betere nacht gehad!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja snap dat je daar onzeker van wordt.. Hopen dat het snel een beetje gelijk trekt :)

Ja vannacht echt heerlijk geslapen! Gisteren overdag voor het eerst de deur uit geweest dus was savonds helemaal afgemat haha

Dus ik heb me voorgenomen om zo weer even lekker boodschappen te gaan doen. Vriendlief tilt alles :P even frisse neus halen!

Laat je weten hoe je controle is geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy vanacht voor het eerst echt Super geslapen was ik ook echt aan toe.

Ben vanmorgen even de deur uit geweest en zit nu weer braaf op de bank m'n tijd uit.

Vraag me af wat ze gaan zeggen bij de 1e controle ik ben zelf erg tevreden maar ook wel nieuwsgierig hoe de littekens er uit zien zonder de pleisters.

Hoop ook dat ik dan weer lekker mag douchen vind dat halve douchen ook maar niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles op zijn tijd vrouwkes!!

ik ga iets te hard! maar vandaag en morgen even lekker niks.

Ik voel me gewoon te goed en ik heb geen pijn...

`Ik doe overigens ook niet tillen, maar een deur van een auto dichtgooien moet ik ook opletten dat ik dat met twee handen doe ipv 1

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy vanacht voor het eerst echt Super geslapen was ik ook echt aan toe.

Ben vanmorgen even de deur uit geweest en zit nu weer braaf op de bank m'n tijd uit.

Vraag me af wat ze gaan zeggen bij de 1e controle ik ben zelf erg tevreden maar ook wel nieuwsgierig hoe de littekens er uit zien zonder de pleisters.

Hoop ook dat ik dan weer lekker mag douchen vind dat halve douchen ook maar niks.

Fijn is dat he haha! Wat een goede nachtrust kan doen :)

Ben ik ook benieuwd naar! Maar ergens vind ik het ook een beetje eng. Het voelt op een of andere manier veilig zo onder die pleisters haha..

Idd.. Douchen zonder te denken "shit m'n pleisters" daar kijk ik ook erg naar uit.

alles op zijn tijd vrouwkes!!

ik ga iets te hard! maar vandaag en morgen even lekker niks.

Ik voel me gewoon te goed en ik heb geen pijn...

`Ik doe overigens ook niet tillen, maar een deur van een auto dichtgooien moet ik ook opletten dat ik dat met twee handen doe ipv 1

Kus

Haha bizar joh! Nou die autodeur Pfff ik doe alles met twee handen :o lukt me anders ook niet.

Is het gelukt bij de livera?

Zo ik ben weer bij hahah! Hoop dat jullie herstel verder goed gaat, klinkt allemaal toch wel positief :)

Haha lol!

Ja zeker positief :) komt goed joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel nog mee hihi, je was niet aan het gillen maar hard aan het kreunen van de pijn. Vond het heel rot voor je. Toen ik in de ok lag hoorde ik de anesthesist tegen de pc zeggen dat je weer tot rust was gekomen.

..en toen was ik aan de beurt pfff ik dacht bij mezelf...blijf kalm en denk aan zon, zee strand en cocktails!!! Bij mij heeft dat.geholpen, werd relaxt wakker haha

ik heb 255 cc erbij en kom nu op een C uit. Anatomisch en onder de borstspier.

Ik ben heel blij met hoe ze eruit.zien maar na 9 dagen kan ik nog steeds niet zelf mijn bed uitkomen :'(

het gaat wel langzaam de goeie kant op. Ik heb die spier verrekt toen ik lag te slapen. Ik slaap zittend en voelde in mijn slaap mijn hoofd wegzakken en automatisch wil ik dit met blijkbaar mijn hele lichaam corrigeren en toen schoot het zo in de spier....ik heb nog nooit zo'n pijn gehad! ( ik heb twee zwangerschappen meegemaakt hè. .minder pijnlijk dat deze spier haha)

Maargoed, daarna was elke beweging met mijn rechterarm pijnlijk dus die heb ik twee dagen bewust niet bewogen en nu gaat het beter.

wat is wel fijn vind om te lezen is dat ik dus niet de enige ben die rot nachten heeft!

Ik krijg pijn in mijn rug en verlang naar het moment dat de arts toestemming geeft om weer op mijn zij te mogen slapen zeg.

we hebben er wel wat voor over hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy vanacht voor het eerst echt Super geslapen was ik ook echt aan toe.

Ben vanmorgen even de deur uit geweest en zit nu weer braaf op de bank m'n tijd uit.

Vraag me af wat ze gaan zeggen bij de 1e controle ik ben zelf erg tevreden maar ook wel nieuwsgierig hoe de littekens er uit zien zonder de pleisters.

Hoop ook dat ik dan weer lekker mag douchen vind dat halve douchen ook maar niks.

Super dat de nachten beter gaan!

Half douchen? Ik douche helemaal :3: jij heb toch ook die doorzichtige pleisters (soort plakband)? als het goed is zijn die speciaal ervoor om lekker te kunnen douchen. Tegen mij is verteld in het ziekenhuis dat in bad gaan absoluut niet mag, te veel kans op bacteriën, maar douchen wel mag door die pleisters... en ik moet zeggen, ik douche elke dag en ze zijn nog helemaal intact. Toch twijfelde ik ook in het begin, toen heb ik ff de kliniek gebeld en zij zeiden ook dat je met je hele lichaam onder de douche kan.

Ja ik laat zeker weten hoe de controle was. Ben zo benieuwd.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb echt heel wat gemist hier op het forum!! Heb net even alles bij gelezen..

Ik vind dat ik zo langzaam ben met alles, maar misschien ben ik ook iets te voorzichtig! Wel kan ik al zelfstandig opstaan (meestal dan haha), maar eigenlijk moet mn vriend me overal mee helpen! Vind het een beetje zielig voor hem, hoeveel hij hier nu alleen moet doen :-(

Ben wel echt blij om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat! Ik heb 4 februari mn eerste controle, en volgens mij moet iedereen aan die band geloven! Ik merk trouwens echt wel dat mijn linkerborst meer vocht vast houdt dan de rechter.. Ik kan trouwens met mn rechterarm ook veel meer dan mn linkerarm, daar krijg ik al snel steken in mn borst als ik iets doe!

Ik wist trouwens ook niet dat ik met die pleisters mag douchen, deed het al met n washandje! Ga ik vanavond toch eens lekker onder de douche staan!!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren controle en mijn pc zegt dat ik mag smeren met bio oil, biodermal etc... Maar het belangrijkste is het masseren van het litteken!

Ook door het dragen van een sportbh worden de littekens een beetje gemasseerd..

Dus ik zou er geen bakken met geld aan uitgeven en een lekker crempje kopen en masseren maar!! Of het vriendje zachtjes laten doen.. Heeft die ook weer een beetje plezier ervan hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahah. Super dat ik er nu na n week achter kom dat de pleisters nat mochten worden grrrr

Nou maar extra genieten dan van m'n volgende douche beurt haha.

Ik he verder ook geen ifo meegekregen na de operatie ja die brief natuurlijk wel maar niks modeling ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een brief meegekregen!

In die brief stond dat ik mocht douchen en de verpleging op de afdeling zei dat ik half mocht douchen want het pleistertje van de drains mocht niet nat worden.

Dusssss.... D dag voor de controle wel helemaal gedoucht, Ik dacht echt ja stikt dan zijn de pleisters er morgen ook makkelijk af te halen haha

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel nog mee hihi, je was niet aan het gillen maar hard aan het kreunen van de pijn. Vond het heel rot voor je. Toen ik in de ok lag hoorde ik de anesthesist tegen de pc zeggen dat je weer tot rust was gekomen.

..en toen was ik aan de beurt pfff ik dacht bij mezelf...blijf kalm en denk aan zon, zee strand en cocktails!!! Bij mij heeft dat.geholpen, werd relaxt wakker haha

ik heb 255 cc erbij en kom nu op een C uit. Anatomisch en onder de borstspier.

Ik ben heel blij met hoe ze eruit.zien maar na 9 dagen kan ik nog steeds niet zelf mijn bed uitkomen :'(

het gaat wel langzaam de goeie kant op. Ik heb die spier verrekt toen ik lag te slapen. Ik slaap zittend en voelde in mijn slaap mijn hoofd wegzakken en automatisch wil ik dit met blijkbaar mijn hele lichaam corrigeren en toen schoot het zo in de spier....ik heb nog nooit zo'n pijn gehad! ( ik heb twee zwangerschappen meegemaakt hè. .minder pijnlijk dat deze spier haha)

Maargoed, daarna was elke beweging met mijn rechterarm pijnlijk dus die heb ik twee dagen bewust niet bewogen en nu gaat het beter.

wat is wel fijn vind om te lezen is dat ik dus niet de enige ben die rot nachten heeft!

Ik krijg pijn in mijn rug en verlang naar het moment dat de arts toestemming geeft om weer op mijn zij te mogen slapen zeg.

we hebben er wel wat voor over hè!

Ohhh haha en toen mocht jij nog :P fijn dat jij wel rustig bent wakker geworden :) en dat het inmiddels beter gaat met je spier. Bizar joh dat je het daarmee zo hebt verrekt.

Jaahh zou lekker zijn he weer een beetje draaien in bed haha . Verlang daar ook naar! Vannacht ook weer wakker van de pijn grrr.. Moeten er idd wat voor over hebben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh nu voel ik me schuldig :o ik heb al twee of drie keer in half badje gezeten. Maar dan m'n borsten niet echt nat gemaakt. Misschien toch maar even niet meer doen.. Brr nu ben ik bang .

Ik douche wel helemaal idd alleen niet heel de tijd die straal op m'n borsten omdat er staat dat ze niet te nat mogen worden.

@indo-w gewoon rustig aan doen :) iedereen herstelt op zijn eigen tempo. Lekker je tijd er voor nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Bosbes! Ik ben net voor controle geweest en ik hoef m ook niet . Hij vond de afstand tussen mijn sleutelbenen en borsten al goed.

Pleisters eraf. Trok die man nog perongeluk aan mijn hechting, "zo die moet ik nog even afknippen" auwieeeee! Had helemaal geen last van mijn littekens maar nu wel van dat stukje grrrrr! Zonder pleisters elke dag een nieuwe schone sportbh aan, morgen nog een extra kopen dus. Alles was goed en ik mag elk moment nog een x langskomen. Over 3 maanden de volgende afspraak met Frans zelf.

Ik mag overigens nog niet beginnen met smeren... Kan ik wel inkomen want heb nog echt korstjes etc. Ook merk ik dat mijn borsten met de dag veranderen en zachter worden, ook het verschil lijkt van de een op de andere dag minder te zijn geworden.

He Indo-w,

Goed om wat van je te horen, ging me al bijna zorgen maken. Hopelijk word je snel de oude! Ben je blij met je boobies?

Maak je geen zorgen R1989. Als je je wonden niet hebt laten weken in bad kan er toch niet veel mis gaan. Die pleisters zorgen ook voor bescherming :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bemsss: ik ben heeeel blij met m'n boobies!! Elk uur kijk ik er naar en kan ik het nog steeds niet geloven! Vanmorgen toen ik ging opstaan zei ik nog tegen m'n vriend: ik heb gewoon borsten :-0 haha denk dat dat nog wel even duurt bij mij voordat ik het echt besef dat ze echt van mij zijn!!

@R1989: ik doe inderdaad echt heel rustig aan, soms denk ik misschien wel te rustig aan en moet ik wat meer dingen zelf gaan doen.. Maar ik profiteer nu nog van m'n vriend nu het kan :-P

Ik ben trouwens wel benieuwd dan met die martelband!! Hoop dat ik hem ook niet hoef, maar ze staan best wel hoog bij mij.. Ben natuurlijk pas 4 dagen PO, maar we zullen zien!

Owja R1989 welke bh heb je nu uiteindelijk gehaald?? Ik had namelijk gemeten voor de Unique en daar kom ik uit op een 80A :-| dat kan dus echt niet he!!! Maar weet je wat ik vreemd vind, ik dacht ga eens op de hunkemoller site kijken waar ik daar op zou komen, en dan kom ik ook op een 80A uit!!! Dat kan toch niet?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaahhhhh indo-w

Ik ging ook mijn borsten opmeten en ik kwam ook uit op een b80

En toen werd ik sjagie.. Kleren zitten net alsof ik geen BV heb gehad!

Ik ben naar de livera geweest en daar heb ik de tri-action gehaald!

Een D80! Was bij een week PO btw.

Iedereen heeft dat probleempje denk ik

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohhhhh bye bye pleisters.. Hello martelband! Adembenemend hahah.. Pffff

Net op controle geweest! Alles ziet er goed uit maar dus wel de martelband! Dag wordt een hele uitdaging joh om dat ding te verbergen. Naja.. Nog 4 weken zullen we maar zeggen. Aftellen! Hahah

@indo-w Ik ga morgen even de stad in om een bh te scoren. Stom he! Haha ik denk dat dat komt omdat ze nog niet helemaal op hun plek zitten ofzo. No worries! We hebben echt heen a-tje meer :P als dit een AA is dan ben ik tevens Sinterklaas.

Ik ga even kijken bij de Hema, v&d etc en dan zie ik wel waar ik uit kom :)

Hoe gaat het met jullie damesss? Hier gaat het goed! Heb vannacht heeeerlijk geslapen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeiii de martelband om?? Bleh daar zie ik wel tegen op zeg... Mag je dan vanaf nu ook beginnen met smeren?

Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken bij de Hema, zie toch wel dat best veel meiden die dragen en daar tevreden over zijn..

Ik hoop ook echt dat ik binnenkort kan zeggen dat ik heerlijk heb geslapen! Maar op dit moment zie ik het nog heel somber in :-(

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.