Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

sorry chick kan ik je ook niet bij helpen!! mar 85aa klopt geen snars van.. daarvoor hebben wij niet zo veel geld neergeteld hahaha

Hahaha echt he! Dan zijn ze gekrompen :P nou ik kan je vertellen dat dat niet is wat er is gebeurd lol

Heb ze een mailtje gestuurd van die site :) even afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

ik hoop dat je antwoord krijgt! ik had ook een tijd geleden een berichtje gestuurd en nooit antwoord op gekregen betreft de maat!

Vond ik wel een beetje jammer

Oh lekker hahah .. Nou we wachten het af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen over de maat.. Ik wil ook die Unique gaan bestellen..!

Hoe gaat het verder met je? Volgens mij wel goed he :1:

Wat had jij trouwens allemaal meegenomen naar de kliniek?

Ik doe in ieder geval loszittende kleren aan (joggingbroek en slobbertrui) en moet natuurlijk m'n beha meenemen, slippers, flesje water voor in de auto, badjas (?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen over de maat.. Ik wil ook die Unique gaan bestellen..!

Hoe gaat het verder met je? Volgens mij wel goed he :1:

Wat had jij trouwens allemaal meegenomen naar de kliniek?

Ik doe in ieder geval loszittende kleren aan (joggingbroek en slobbertrui) en moet natuurlijk m'n beha meenemen, slippers, flesje water voor in de auto, badjas (?)

Ja me too!

Ik had een pyamabroek, hemdje dat over m'n benen ging, een vest idd (iets over je hoofd aantrekken gaat niet), bh, uggs, cola en dat was het.

Ohja en een emmertje en een kussen voor in de auto!

Je bent bijna aan de beeeuuuurtttt :D ben benieuwd hoe het bij jou wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goeie tip van jullie!! Ik ga inderdaad een vest meenemen en 'n kussen!

Nog maar 3 nachtjes..... Niet normaal hoe snel de laatste dagen gaan :1:

Ik ben ook heel benieuwd naar de pijn, kan me er nu nog helemaal niks bij voorstellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Kim1985 oke dat is wel heel positief!!! Zo sta ik er nu ook nog in hoor, maar ben er bang voor dat dat vies tegenvalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je eerlijk zeggen! Ik heb vooral tegen me zelf gezegd dat ik niet als een oud vrouwtje op controle wil komen! Dus ik ben in beweging! Niet stofzuigen enzo.. Maar lopen door huis, eigen drinken inschenken enz enz... Dus geen rietjes om te drinken! Want je hebt spierpijn en en als je stijf op bef blijft liggen, blijf je ook zo!

Begrijp me niet verkeerd hoor bij iedereen is het anders! Komt echt wel goed! Zelf ook beetje positief in staan kan geen kwaad!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goeie tip van jullie!! Ik ga inderdaad een vest meenemen en 'n kussen!

Nog maar 3 nachtjes..... Niet normaal hoe snel de laatste dagen gaan :1:

Ik ben ook heel benieuwd naar de pijn, kan me er nu nog helemaal niks bij voorstellen..

Dat had ik ook inderdaad. Is zo lastig omdat het bij iedereen ook weer anders wordt ervaren. De dag van de operatie vond ik echt hels. Ik ben zeker niet kleinzerig maar allemachtig :o maar als je gewoon goed je medicijnen inneemt komt het vast goed :)

Gewoon uitgaan van het ergste haha dan komt het vast goed!

Superleuk dat het zo dichtbij komt nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen over de maat.. Ik wil ook die Unique gaan bestellen..!

Hoe gaat het verder met je? Volgens mij wel goed he :1:

Wat had jij trouwens allemaal meegenomen naar de kliniek?

Ik doe in ieder geval loszittende kleren aan (joggingbroek en slobbertrui) en moet natuurlijk m'n beha meenemen, slippers, flesje water voor in de auto, badjas (?)

Hi Indo-w,

Mijn tip is: een ONESIE. Bij de primark heb je vanaf 8€ van die eengheelspakken met rits. Online worden ze ook verkocht. Ideaal die dingen, je hoeft je armen niet omhoog te doen om 'm aan te krijgen en je bent in een handeling helemaal aangekleed. Zelf heb ik er 3 en die wissel ik af. Doordat ie los om je lichaam zit hoef je niet zoveel kracht te geven als met een broek omhoog hijsen. Trouwens niet alleen handig voor in het ziekenhuis maar ook gewoon thuis!

Slippers voor als je naar de wc moet! Daarnaast had ik zo'n kotsbakje uit het ziekenhuis meegenomen in de auto voor de terugweg en dextro, ik werd een beetje draaierig in de auto en dat hielp goed!

Fijn dat de andere meiden zich zo goed voelen! Ik op zich ook wel maar ben zo super moe, echt niet normaal, ik slaap alleen maar. Ik denk dat dat een nasleep van de narcose is. Sinds gisteren gestopt met de tramadol, maar dat heeft geen invloed op mijn moeheid(ik dacht van wel).

Succes maandag, gewoon op je af laten komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Indo-w,

Mijn tip is: een ONESIE. Bij de primark heb je vanaf 8€ van die eengheelspakken met rits. Online worden ze ook verkocht. Ideaal die dingen, je hoeft je armen niet omhoog te doen om 'm aan te krijgen en je bent in een handeling helemaal aangekleed. Zelf heb ik er 3 en die wissel ik af. Doordat ie los om je lichaam zit hoef je niet zoveel kracht te geven als met een broek omhoog hijsen. Trouwens niet alleen handig voor in het ziekenhuis maar ook gewoon thuis!

Slippers voor als je naar de wc moet! Daarnaast had ik zo'n kotsbakje uit het ziekenhuis meegenomen in de auto voor de terugweg en dextro, ik werd een beetje draaierig in de auto en dat hielp goed!

Fijn dat de andere meiden zich zo goed voelen! Ik op zich ook wel maar ben zo super moe, echt niet normaal, ik slaap alleen maar. Ik denk dat dat een nasleep van de narcose is. Sinds gisteren gestopt met de tramadol, maar dat heeft geen invloed op mijn moeheid(ik dacht van wel).

Succes maandag, gewoon op je af laten komen!

hahahaha een onesie!!!

Die heb ik beneden liggen! maar das een panda onesie hahaha!!!! iedereen had zijn ... uit zijn broek gelachen denk!

Maar die zijn wel ideaal ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog wat he chick!

Heb jij nu ook pas dat je je littekens voelt? Ik voel hem af en toe heel erg steken als ik wil bewegen?

Kus

Nou bij mij jeuken ze meer :o en een beetje beurs gevoel. Gisteren wel een beetje tintelingen er naar toe maar geen steken (nog).

Maar dat is vast normaal :) moet allemaal genezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de onesie was ik inderdaad al bij de primark gaan kijken, maar er waren geen leuke meer in mijn maat :-(

Maar morgen ga ik nog een keer kijken, misschien dat er weer zijn! Die dingen lijken mij ook het handigste!

Krijg je trouwens de tramadol vanuit de kliniek mee? Of moet ik die op recept via de huisarts halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog wat he chick!

Heb jij nu ook pas dat je je littekens voelt? Ik voel hem af en toe heel erg steken als ik wil bewegen?

Kus

Ik voel het rechter litteken wel, die is ook breder dan links waardoor me sportbh erop drukt. Wat ben ik blij als dat t****g ding uit mag zeg, gelukkig nog maar 5 weken en 4 dagen dag en nacht dragen grrr haha :P

Als het te erg steekt moet je denk ik ff wat rustiger aandoen, je lichaam geeft niet voor niets signalen af (zo denk ik altijd).

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de onesie was ik inderdaad al bij de primark gaan kijken, maar er waren geen leuke meer in mijn maat :-(

Maar morgen ga ik nog een keer kijken, misschien dat er weer zijn! Die dingen lijken mij ook het handigste!

Krijg je trouwens de tramadol vanuit de kliniek mee? Of moet ik die op recept via de huisarts halen?

Ja ik heb een Engelse vlag en een basebal-achtig ding, niet de leukste maar die dingen zijn sowieso geen lust voor het oog haha. Belangrijkste is comfort als je de ingreep achter de rug hebt!

Je krijgt er drie mee(geloof ik) en als je er meer wil gebruiken moet je die zelf halen bij de apotheek. Handig als iemand dat even voor je kan doen. Mits je ze gaat gebruiken natuurlijk. Je krijgt ook een brief mee die naar je huisarts moet.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel het rechter litteken wel, die is ook breder dan links waardoor me sportbh erop drukt. Wat ben ik blij als dat t****g ding uit mag zeg, gelukkig nog maar 5 weken en 4 dagen dag en nacht dragen grrr haha :P

Als het te erg steekt moet je denk ik ff wat rustiger aandoen, je lichaam geeft niet voor niets signalen af (zo denk ik altijd).

X

Tis juist als ik even recht op wil zitten ipv liggen!! Of als ik op wil staan! Dus ik doe echt rustig aan! Vandaag was de eerste keer na die kut drains dat ik ff heb zitten vloeken!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis juist als ik even recht op wil zitten ipv liggen!! Of als ik op wil staan! Dus ik doe echt rustig aan! Vandaag was de eerste keer na die kut drains dat ik ff heb zitten vloeken!

Kus

Ow echt... Hmm misschien meer steun bieden of met je buikspieren omhoog komen?

Drains? Dat heb ik even gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben 1 van de weinigen die na een BV drains heeft gehad! Ik moest namelijk ook een nachtje blijven! Dus uit iedere borst is al ongeveer 50 ml vocht uit! Dis dinsdag geopereerd en woensdag ochtend de drains eruit! En dat was bij mijn linker borst niet zo fijn hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@indo-w je krijgt er inderdaad 3 mee. Derest haal je op met een recept, gewoon bij de apotheek :) bij mij deden ze daar overigens eeeerg moeilijk over bij de apotheek. Stel dozen zijn dat zeg...

@bemsss welke sportbh draag je? Ik heb die lipoelastic pi extra new en ik vind het zo lekker zitten! Die band zit ook erg laag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@indo-w, ik ben de 16de geopereerd. Helaas kon ik niet tegen de tramadol( lees: zweetaanvallen,duizelig,misselijk, bijna flauwvallen). De pijn werd steeds erger. Frans zei ook dat hij echt heeft moeten proppen en dat ik daarom al zo snel last had. Heb 3 dagen lang heelmaal verstijfd gelopen, armen durfde ik niet te laten hangen, zo bang voor pijn.

De tweede nacht hield ik t niet meer vol van de pijn en weer enorm misselijk en duizelig. Toen gestopt met de tramadol( in totaal heb ik er maar 3 gehad) en moest overgeven, daarna met stappen vooruit gegaan.

De lipelastic zit inderdaad als gegoten, echt een aanrader. Maar ben wel blij at die over een weekje uitmag!

De pijn verschild heel ergper persoon. Ga niet uit dat je geluk hebt, laat het over je heenkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ben weer veel wijzer geworden :-) ik leer elke dag nog zoveel van jullie!! Ben er heel blij om..

Vandaag ga ik boodschappen doen en de laatste inkopen in de stad, nog maar 2 nachtjes te gaan :-D oehhh het is bijna zo ver!!

Ik zei vanmorgen nog tegen m'n vriend wat ik het raarste vind aan dit alles, dat ik er al zo lang en veel over gepraat heb en eigenlijk was het altijd alleen maar gepraat en nooit iets van gekomen.. En nu wordt het gewoon echt!! Zo vreemd.... Wil dit al zo lang!!! Ben echt heel blij dat ik de knoop heb doorgehakt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.