Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel veel succes !! Morgen heb je Booooobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag!!!!! Eindelijk is het jou dag :-D

Laat ons weten hoe het is gegaan...

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn lief!

Net thuis.. Man man man wat een pijn :o

Valt goed tegen.. Als ik lig gaat het maar anders oeff

Ik maak morgen of overmorgen even een operatieverslag.

Ik vind het er zo mooi uitzien. Ben heel blij er mee:) nu hopen op een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah super gefeliciteerd meid!

Lekker uitrusten en een goed herstel toegewenst , laat je maar lekker verzorgen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is ie dan! Mijn verslagje;

Als een heuse t-rex zit ik hier typend op de bank. Met een hele lieve kat die mij van alle stress eergisteren niet meer wilde aankijken :| nu duidelijk is dat we niet naar de dierenarts gaan of erger; op vakantie. Zijn we weer beste vrienden.

Gisteren was het eindelijk zo ver :D om 5.45 ging mijn wekker. Ik heb gek genoeg heerlijk geslapen en nog even extra genoten van het op m'n zij kunnen liggen haha..

Half 6 was mijn moeder hier en om kwart voor 6 zouden wij weg rijden. Uiteindelijk kwam ik er om 5 voor 6 achter dat het al lang tijd was :| dus snel van huis gegaan met mijn vriend en moeder.

Eenmaal aangekomen in Groesbeek had de TomTom (vuil verraderlijk ding) ons ergens in the middle of nowhere afgezet. Paniek! Want door het te late vertrek was het al bijna kwart over 7! Nog een keer ingevoerd in de Tom Tom en toen uiteindelijk om 10 voor half aangekomen in Dekkerswald :)

Toen mijn eigen kamer gekregen en ik kreeg te horen dat ik als tweede aan de beurt was. Rond half 9 mocht ik mij omkleden in m'n mooie schortje en ging ik mee naar de verkoeverkamer. Wat een lol nog om dat schort gehad haha.

In de verkoeverkamer mijn infuus gekregen. Ging in 1x goed! Vorige keren was het gemiddeld vier keer prikken brrrr

En toen kwam Frans aftekenen! Ik vond het allemaal zo snel gaan :o 450 Cc daar in 400 Cc in die hup ja zo streepje streepje plooi meten etc etc en terug in bed!

En toen was het tijd om naar de OK te gaan. Ik bibberde inmiddels als een gek haha

Nog tegen de anesthesist gezegd dat ik heel beroerd word van narcoses. Daar was ie heel blij mee; hij ging zijn uuuuiterste best doen om dat te voorkomen.

Overal plakkertjes gekregen en rondgekeken en Frans kwam nog even praten. En toen het verlossende woord "dan gaan we beginnen" waaaaa

Ik dacht shit! Ik wil niet meer :o haha

Eerst kreeg ik een pijnstiller ingespoten waar ik duizelig van zou worden. Niks aan de hand. Toen moest ik diep ademhalen van die man. Nouuu duizelig :o vind dat altijd een beetje eng.. En toen de narcose. Wat is dat een troep zeg. Ik voelde het in m'n keel en het smaakt smerig en ik dacht aan mijn kat en toen was ik weg.

Ik werd wakker van mijn eigen help roepen.. Was helemaal in paniek. Huilen als een gek.. Trillen :o

Was echt naar om zo wakker te worden. Voelde me zwaar depressief MAAR niet misselijk!

Dus ik heb mezelf geprobeerd te kalmeren.. Even diep ademhalen en toen stopte het trillen :)

Even onder m'n dekens gekeken en Jahoor :D twee prachtige boobs! 450/400 Cc! Alles is goed gegaan en het was heel mooi geworden zei Frans.

Bh aangedaan en toen terug naar mijn kamer rond 11 uur.

Hoe wakkerder ik werd hoe meer pijn het ging doen. Allemachtig :o ik heb hier gelezen dat het als spierpijn voelt. Nou zeg gerust twee messen in m'n borstbeen. Aaauw! Toen tramadol gekregen. Ik reageer er gelukkig heel goed op. Als ik het inneem na het eten is er niets aan de hand :) en wat een paardenmiddel!

De weg naar huis ging super. Eenmaal thuis lopen van de auto naar de bank was hel. Wat een verschrikkelijke pijn. Heb echt zitten janken op de bank van de pijn pfoehh..

Maar vannacht heerlijk geslapen :) en voel me een stuk beter vandaag!

Oke dit is wel een heel lang verhaal hahah

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en zeker prettig dat je je vandaag al een stuk beter voelt.. Nu op naar een goed herstel!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.