Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Van harte gefeliciteerd :)

Fijn dat jeje al wat beter voelt. Wens je een voorspoedig herstel.

Je hebt het alweer achter de rug

Liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinsten!! Wat 'n geweldig leuk verhaal heb je geschreven :-D

Ik ben ook over 'n paar daagjes aan de beurt zoals je weet.... En begin nu ook echt zenuwen te krijgen!! Ik sta er vrij nuchter tegenover, maar ik denk dat ik me daar een beetje in moet gaan aanpassen! Vooral met de pijn.. Ik moet me volgens mij op het ergste voorbereiden, maar dat komt misschien nog wel..

Ben wel heel blij dat alles zo goed is gegaan! En dat het er tot nu toe ook allemaal goed uit ziet :-D

Ik wens je een heel spoedig herstel en volgende week zal ik ook mijn verslag op het forum zetten!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinsten!! Wat 'n geweldig leuk verhaal heb je geschreven :-D

Ik ben ook over 'n paar daagjes aan de beurt zoals je weet.... En begin nu ook echt zenuwen te krijgen!! Ik sta er vrij nuchter tegenover, maar ik denk dat ik me daar een beetje in moet gaan aanpassen! Vooral met de pijn.. Ik moet me volgens mij op het ergste voorbereiden, maar dat komt misschien nog wel..

Ben wel heel blij dat alles zo goed is gegaan! En dat het er tot nu toe ook allemaal goed uit ziet :-D

Ik wens je een heel spoedig herstel en volgende week zal ik ook mijn verslag op het forum zetten!

Xxx Liefs

Dankjeweeellll :D ja voor jou gaat het ook opschieten nu! Weet je al hoe laat je er moet zijn?

Ik zou me inderdaad gewoon voorbereiden op het ergste! Dan kan het alleen maar meevallen :)

Spannend hoor! Ik ben benieuwd hoe ik er over een weekje bij loop.

Ben je aan het aftellen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjeweeellll :D ja voor jou gaat het ook opschieten nu! Weet je al hoe laat je er moet zijn?

Ik zou me inderdaad gewoon voorbereiden op het ergste! Dan kan het alleen maar meevallen :)

Spannend hoor! Ik ben benieuwd hoe ik er over een weekje bij loop.

Ben je aan het aftellen? :D

Ik krijg morgen het telefoontje.. Ik heb destijds wel aangegeven dat ik graag in de ochtend geholpen wil worden, dus hopelijk ben ik als eerste!!

Ben ook echt benieuwd hoe het je af gaat.. Hopelijk verloopt het herstel goed en snel :1:

Ik ben zeker aan het aftellen!! Nog maar 5 nachtjes slapen zeg..... Tijd vliegt voorbij, niet normaal!

Waar ik even benieuwd naar ben.... Krijg je 'n verband om en zo ja wanneer doen ze die af dan?? Heb jij je boobs nu al echt gezien of alleen met verband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg morgen het telefoontje.. Ik heb destijds wel aangegeven dat ik graag in de ochtend geholpen wil worden, dus hopelijk ben ik als eerste!!

Ben ook echt benieuwd hoe het je af gaat.. Hopelijk verloopt het herstel goed en snel :1:

Ik ben zeker aan het aftellen!! Nog maar 5 nachtjes slapen zeg..... Tijd vliegt voorbij, niet normaal!

Waar ik even benieuwd naar ben.... Krijg je 'n verband om en zo ja wanneer doen ze die af dan?? Heb jij je boobs nu al echt gezien of alleen met verband?

Ohhh nog even afwachten dus! Had dat ook aangegeven :) hopelijk kunnen ze er rekening mee houden in de planning.

Vandaag gaat het weer super! Heb net voor het eerst gedoucht. Althans.. Met een klein laagje in bad gezeten en mijn lieve vriend heeft mij gewassen met een washandje en m'n haren gewassen haha

Verder kan ik alles al zelf :)

Je krijgt geen verband. Op de littekens zitten doorzichtige pleisters. En daar overheen zit je bh. Heb m'n boobs gisteren voor het eerst naakt gezien. Ik vind ze al zo mooi :o zien er erg netjes uit voor zo kort po.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even aandachtige je operatie verslag gelezen, leuk geschreven!

Wat fijn dat je bijna alles zelf kunt!

Als je, ze nu al zo mooi vind kan het alleen nog maar beter worden :5:

Succes met herstellen:)

Thanks :D

Ja superblij mee! Vandaag ook lekker opgefrist; dat heeft me echt goed gedaan :)

Hopelijk loopt het herstel helemaal naar behoren.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh nog even afwachten dus! Had dat ook aangegeven :) hopelijk kunnen ze er rekening mee houden in de planning.

Vandaag gaat het weer super! Heb net voor het eerst gedoucht. Althans.. Met een klein laagje in bad gezeten en mijn lieve vriend heeft mij gewassen met een washandje en m'n haren gewassen haha

Verder kan ik alles al zelf :)

Je krijgt geen verband. Op de littekens zitten doorzichtige pleisters. En daar overheen zit je bh. Heb m'n boobs gisteren voor het eerst naakt gezien. Ik vind ze al zo mooi :o zien er erg netjes uit voor zo kort po.

Liefs!

Ik moet om 10 uur aanwezig zijn :1: had het net bij m'n eigen verslag ook gezet..

Wat 'n LIEVE vriend heb jij!! Mijn vriend heeft ook de maandag en de dinsdag vrij genomen en de rest van de dagen komt m'n zus helpen en vriendinnen, dus dat is wel heel fijn!

Ik hoop echt dat ik hetzelfde als jij heb als ik ze voor 1e keer zie!! Ben er zo bang voor.. Voor dat moment.... Maar ja nog niet over nadenken :3:

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet om 10 uur aanwezig zijn :1: had het net bij m'n eigen verslag ook gezet..

Wat 'n LIEVE vriend heb jij!! Mijn vriend heeft ook de maandag en de dinsdag vrij genomen en de rest van de dagen komt m'n zus helpen en vriendinnen, dus dat is wel heel fijn!

Ik hoop echt dat ik hetzelfde als jij heb als ik ze voor 1e keer zie!! Ben er zo bang voor.. Voor dat moment.... Maar ja nog niet over nadenken :3:

Xxx Liefs

Oh sorry overheen gelezen dan! 10 uur is nog best vroeg :)

Jaaa superlief van mijn vriend! we zijn samen twee weken vrij.

Fijn dat je ook wordt geholpen door vriendinnen en je zus.

Jaaa is best eng dat moment haha ik had me er echt op voorbereid dat ik het niet mooi zou vinden in het begin. Ben superhappy dus :)

Maar komt helemaal goed! Straten maakt prachtboobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey chick! Hoe is het!?

Volgens mij gaat het met ons allebei heel goed! Hahaha

Geniet je van je boobies!? Ik brn nu alleen heel erg moe dus ven vooral bezig met mijn slaap inhalen!

Kussie

Ja gaat super! Merk alleen vandaag en gisteren dat ik duizelig ben van de Tramadol bah! Dus ga proberen daarmee te stoppen :)

Nou genieten is nog een groot woord denk ik hahah maar ben er wel erg blij mee :D jij?! Ziet er mooi uit bij je!

Kun je goed slapen? Ik slaap echt als een roosje :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat super! Merk alleen vandaag en gisteren dat ik duizelig ben van de Tramadol bah! Dus ga proberen daarmee te stoppen :)

Nou genieten is nog een groot woord denk ik hahah maar ben er wel erg blij mee :D jij?! Ziet er mooi uit bij je!

Kun je goed slapen? Ik slaap echt als een roosje :D

X

Ik heb onwijs slecht geslapen! Maar dat komt wel goed! ik doen wel alleen zetpillen zetten en dat werkt voor mijn voldoende!

Ik vind het allemaal reuze meevallen! jij ook?

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onwijs slecht geslapen! Maar dat komt wel goed! ik doen wel alleen zetpillen zetten en dat werkt voor mijn voldoende!

Ik vind het allemaal reuze meevallen! jij ook?

Kus

Oh dat is jammer! Een goede nachtrust doet echt wonderen.

Ik vind het tot zo ver inderdaad meevallen :) alleen de eerste dag was hels.

Gebruik jij alleen paracetamol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is jammer! Een goede nachtrust doet echt wonderen.

Ik vind het tot zo ver inderdaad meevallen :) alleen de eerste dag was hels.

Gebruik jij alleen paracetamol?

Ja alleen zetpil paracetamol! En dat gaat prima!!! En met jouw borsten!? Bij mij borrelen ze al hahah dat is zon vreemd gevoel!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ships, ik hang giga achter!! Nog van harte gefeliciteerd met je boobs meid!!

En wat een leuk verslag heb je geschreven...

De anesthesist heeft goed zijn best gedaan zo te lezen :35: Echt fijn dat je niet misselijk werd!!

Maar zo een pijn? Oef...

Gelukkig gaat het ondertussen beter met je, en kun je al genieten van mooie boobs!!

Een goed herstel verder!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alleen zetpil paracetamol! En dat gaat prima!!! En met jouw borsten!? Bij mij borrelen ze al hahah dat is zon vreemd gevoel!

Kus

Oh super! Ik heb vandaag besloten ook te stoppen met de tramadol en gaat goed tot zo ver :)

Haha nee ze borrelen nog niet! Wel steeds meer gevoel in alle delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ships, ik hang giga achter!! Nog van harte gefeliciteerd met je boobs meid!!

En wat een leuk verslag heb je geschreven...

De anesthesist heeft goed zijn best gedaan zo te lezen :35: Echt fijn dat je niet misselijk werd!!

Maar zo een pijn? Oef...

Gelukkig gaat het ondertussen beter met je, en kun je al genieten van mooie boobs!!

Een goed herstel verder!!

xx BB

Haha thanks! :D

Ja heel erg blij met de anesthesist! Phewww.. Wat een opluchting was dat zeg. Die pijn was wel echt bizar.. Niet eerder zo een pijn ggehad :o gewoon zitten gillen hier op bank bah! Maar was idd gauw weer weg :) en nu volop aan het relaxen en herstellen. Heerlijk!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke HELP!

Misschien weet iemand dit :)

Ik wil de lipoelastic Unique bestellen maar nu het volgende. M'n omvang zit nu op 84 en mijn borsten op 97. Als ik dan in de tabel kijk kom ik op een 85AA. Dat klopt natuurlijk nooit hahah..

Iemand hier ervaring mee? Ik draag de pi extra new L en die zit perfect. Heb 400/450 Cc en normaal is mijn omvang 80 (bhmaat)

Welke maat moet ik in vredesnaam bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat super! Hoop dat je herstel allemaal snel verloopt. Wat die bh's betreft kan ik je niet helpen sorry!

Dat is jammer haha! Hoop het ook :)

Jij ook al bijna zie ik! Heb je er zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.