Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@pds1978; ja wel even lekker om van m'n eigen bank af te zijn en op iemand anders z'n bank liggen ^_^ haha! Ik heb volgende week nog vrij en dan moet ik ook de maandag weer beginnen.. Kan ik me nu nog niet voorstellen dat ik al moet gaan werken over 'n week.... Maar dan zal het vast en zeker ook stukken beter gaan!

Die steken krijg ik gewoon uit het niets, heel vreemd! En dan houd ik m'n borst gewoon vast en probeer beetje te duwen op andere plekken zodat ik niet aan die pijn denk.. Het zal er allemaal wel bij horen.. 4 februari 1e controle, ben benieuwd wat Straten zegt over alles..

@rz1989; Zo jij bent echt gewoon de hele stad af geweest :blink: ik kan dat echt nog niet op brengen! Ik hoop dat ik volgende week 'n keer de zin en puf heb om naar de stad te gaan.. Ik ben nu verhuisd van de bank van m'n zus naar m'n eigen bank hahaha echt te lui gewoon!

Ik ga trouwens vanaf vandaag proberen te stoppen met de medicatie.. Ik had eigenlijk om 16u m'n Tramadol en Paracetamol moeten nemen, maar ik vind dat het vandaag echt goed gaat, dus hopen dat ik er nu van af kan blijven!

Wat ik wel elke ochtend merk is dat ik weer helemaal stijf ben van het liggen.. Dan moeten alle spieren weer versoepelen, af en toe best vervelend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaa en dat heb ik geweten ook :o allemachtig wat is dat vermoeiend haha. Nee snap ik dat jij daar nog niet aan toe ben maar ik ben natuurlijk al een weekje langer op weg. Ben wel heel erg moe nu.

Lig lekker samen met mijn kat op de bank. Haha die zal wel verdrietig zijn als ik dinsdag weer aan het werk moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je probeert te stoppen btw! Hoop dat het goed gaat :)

Haha ik kreeg een berichtje van mijn oma; die zat bij mijn moeder toen ik vanmorgen zat te klagen over de martelband. Stuurt ze; neem nou maar gewoon dat pilletje meid :P lol hahah

Oma's goede raad.. En dan weet je het he whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha neem oma's goede raad ook maar aan!! Ik ben echt serieus bang geworden voor de martelband :24:

Ik denk dat mijn hond het ook heeeeel erg gaat vinden als ik moet gaan werken!! Scheelt dat ik voorlopig maar 24 uur werk, dus ben veel thuis voor haar

Ik heb nog 'n hele doos Tramadol liggen, dus als je wilt ;) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Ik vind het zo kut voor jullie dat jullie nog niet erbovenop zijn.

Wat een drama zeg! Mijn raad is ook een beetje op qua pijn!

R1989 ik wilde aan jou eigenlijk vragen om een borreltje te doen vanavond hahah!!

Grapje! Heb een verjaardag in de stad en daar heb ik eigenlijk niet zo zin in, ben ook nog wel graag thuis. Maar als je tegen iedereen zegt datbhetbhoed gaat en dat je bijna geen pijn meer hebt Tjaaaaa dan moet je wel.

Laat trouwens ook ff weten hoe die van de Hema zit!?

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha echt he!

Nee joh niet bang zijn voor de martelband. Ik heb er overdag niet echt veel last van gelukkig. Het is bij mij echt alleen snachts.

Haha kom maar door met die tramadol ;) ik heb er nog twee gevonden dus ik denk dat ik er vanavond gewoon eentje neem. Ga geen pijn zitten lijden als het niet nodig is.

Zat al te denken om anders aan m'n vader te vragen haha die heeft ze sowieso.

Haha Agh die arme diertjes! Die zijn dolgelukkig als er iemand dag en nacht thuis is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kim1985 hahaha lol! Nee joh ik heb ook gewoon alles en iedereen afgezegd :P zou daar ook echt nog geen puf voor hebben zeg. Jij gaat echt als een speer!

Ik laat zeker even weten hoe die zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ja ik snap dat je je zorgen maakt.. Maar ik zou wel vertrouwen op wat Frans zegt. Hij zal het wel weten. Maar houd het wel in de gaten :)

Is de pijn zo heftig dat je echt niks kan? Want kan me voorstellen dat dat wel heel onhandig is. Zeker met de zorg voor je kinderen..

Pfoehh net de stad in geweest op zoek naar een sportbh. Wat een DRAMA! ben kapot en alles doet zeer :|

Heb er nu twee gehaald bij de Hema maar daar kun je weer niet passen. En heb 80 omvang meegenomen maar volgens mij moet ik 85 hebben. Bij de Hunkemöller die met de rits gepast maar daar worden m'n boobs veel te veel naar elkaar/omhoog geduwd. En ze moeten nu juist omlaag. Zelfs met een 80F zaten ze in m'n nek. Al die andere kreeg ik niet eens dicht whaha.

Bij de livera gepast en van dat eigen merk dat best lekker maar niet helemaal overtuigd. De triacton hadden ze niet in mijn maat en bij de v&d hadden ze geen shockabsorber.

Ik heb net die van de Hema gepast.. Maar ga morgen nog een keer passen want alles doet gewoon zeer.. Kan het niet echt beoordelen zo.

Wel littekencreme gehaald en antibacteriële handenzeep..

En nu zit ik op de bank en ga ik NERGENS meer heen pfoehhh

hey, ja de pijn is idd zo heftig dat ik op dat moment zo'n 10 minuten niks kan. Alles doet dan zeer. Het zit inmijn rrechterborst maar ik kan op dat moment zelfs mijn linkerbeen of arm niet gebruiken zonder het te verergeren. Zo zie je maar hoe alles met elkaar in verbinding staat.

De kleinere pijntjes heb ik ook maar die kan ik wel hebben.. De heftige pijn trek ik bijna niet. En ik weet dus dat elke keer als ik onderuit gezakt zit of lig en ik weer omhoog kom die pijn gaat komen. Dus ook overdag. (Niet alleen als ik wakker word)

Het lijkt gewoon alsof de implantaat iets uit rekt of juist aanraakt wat beschadigd is ofzo...

daarom raakte ik zo van slag door het mailtje van frans. Ik wil me wel minder zorgen maken maar als je zo'n pijn hebt en de planning loopt thuis in de soep dan is het toch logisch dat je je zorgen maakt.

maar jij bent vandaag behoorlijk op pad geweest zeg!! Ik word al moe als ik het lees haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@indo-w

Ik heb mijn controle afgelopen donderdag al gehad. Ik ben vandaag 12 dgn po.

volgens frans zag alles er goed en rustig uit en kon de pijn geen kwaad. Zoiets is makkelijk gezegd als je zelf de pijn niet voelt hè ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!

Ik ben toevallig ook de 12e geopereerd in de kliniek Heyendael!

Was helaas als laatste aan de beurt,wat de nodige zenuwen en honger met zich meebracht hahaha.

Ben blij eindelijk iets gevonden te hebben waar er meiden rond dezelfde tijd zijn geopereerd. Was 100x per dag aallerlei dingen op internet aan het zoeken.

Zie dat veel al een borstband hebben, heb zelf mijn 1e controle 4 februari. Min borsten zitten echt nog bestwel hoog, dus reken op een borstband. Ben net de pijn van die enge snijdende sportbh gewend.

Klaag klaag haha, ben al met al blij dat ik mn borsten heb laten vergroten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh leuk! Nou het is hier een gezellige boel dus welkom! :D

Is alles goed verlopen bij jou? Helemaal tevreden? En hoeveel Cc's heb je? Haha kruisverhoor

Je hebt best laat je controle! Al wel zelf de pleisters enzo eraf gehaald zeker?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben de 13e bij Frans geopereerd heb de 1e controle gehad alles zag er netjes uit.

Heb wel de martelband gekregen weet niet of ik die nog wel 4 weken wik dragen wil wel de bolling bovenop houden .

Denk dat ik maar even bekijk wat de band doet en anders n mailtje stuur de verpleegkundige zei dat als ik het niet wilde het niet hoefde.

Maar duh ik wil mooie borsten maar ik kan toch niet zelf beslissen of ik n band wil dragen het gaat om het resultaat niet waar ik zin in heb pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh leuk! Nou het is hier een gezellige boel dus welkom! :D

Is alles goed verlopen bij jou? Helemaal tevreden? En hoeveel Cc's heb je? Haha kruisverhoor

Je hebt best laat je controle! Al wel zelf de pleisters enzo eraf gehaald zeker?

Groetjes

Ja alles is hellemaal goed gegaan,

Heb 350cc gehad, ging er met moeite in omdat ik niet eens een AA had, maar ik heb het gister opgemeten, en volgensmij is het nu een 70c. Precies wat ik wilde!

Ja ik vind de controle ook Erg laat, eb wilde Die waterafstotende pleisters allang weg halen, ze beginnen al om te krullen enzo. Maar ben bang dat dat nog niet mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RSK93 ik heb ook de 4e m'n 1e controle :1: ben benieuwd wat die gaat zeggen... Denk ook dat ik de martelband om krijg! :(

En die pleisters moet ik erop laten tot de 1e controle toch? Of mag je die al eerder eraf halen?

Owja even een vraagje aan iedereen..: ik heb dus de Lipoelastic nu aan en die kan je verstellen bij de schouders. Ik heb die nu 1 haakje verder gedaan, dus hij zit niet meer op z'n strakst, zal dit heel erg zijn? Ik merk namelijk dat dat echt fijner zit! Als ze op z'n strakst staan krijg ik namelijk een heel doof gevoel in mijn linkerborst en dat trekt door naar mijn linkerarm..

Link naar reactie
Delen op andere sites

RSK93 ik heb ook de 4e m'n 1e controle :1: ben benieuwd wat die gaat zeggen... Denk ook dat ik de martelband om krijg! :(

En die pleisters moet ik erop laten tot de 1e controle toch? Of mag je die al eerder eraf halen?

Owja even een vraagje aan iedereen..: ik heb dus de Lipoelastic nu aan en die kan je verstellen bij de schouders. Ik heb die nu 1 haakje verder gedaan, dus hij zit niet meer op z'n strakst, zal dit heel erg zijn? Ik merk namelijk dat dat echt fijner zit! Als ze op z'n strakst staan krijg ik namelijk een heel doof gevoel in mijn linkerborst en dat trekt door naar mijn linkerarm..

Ik denk dat het geen kwaad kan. Het moet niet afknellen want dat lijkt me nog slechter voor het herstel...toch?

(Waren we zelf maar artsen hè haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is wel heftig zeg :( post anders een nieuw topic? Misschien hebben meer meiden hier last van gehad?

ja zat ik ook aan te denken. Even over de titel nadenken en dan uitzoeken hoe ik een nieuw topic moet starten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben de 13e bij Frans geopereerd heb de 1e controle gehad alles zag er netjes uit.

Heb wel de martelband gekregen weet niet of ik die nog wel 4 weken wik dragen wil wel de bolling bovenop houden .

Denk dat ik maar even bekijk wat de band doet en anders n mailtje stuur de verpleegkundige zei dat als ik het niet wilde het niet hoefde.

Maar duh ik wil mooie borsten maar ik kan toch niet zelf beslissen of ik n band wil dragen het gaat om het resultaat niet waar ik zin in heb pfff

Ja jij moest voor mij toch? Controle?

Ik baal ook van die band ja haha maar houd hem netjes om want m'n tepels zitten niet op de juiste hoogte zo. Liever iets minder bolling bovenop en dat ze op de juiste plek zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@indo-w volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Heb dat ook vrij snel gedaan :) werd helemaal moedeloos van dat die band zo hoog zat ook. Lijkt me niet de bedoeling dat je een raar gevoel in je borst en arm krijgt!

Vandaag even Rotterdam in geweest want die sportbh's van de Hema zaten niet goed.. Vind dat triangel model niet zo fijn en die band zat best hoog tegen m'n littekens aan.

Nu heb ik er eentje van shockabsorber en die zat heel lekker!

Nu kan ik geen sportbh's meer zien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha het is wat met die bh,s hoe gaat ie verder met jou ??

Alweer bijna 2 weken po !

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is minder ja , zo lekker rustig aan doen !!

Ja goed .. Ben nu een beetje aan het bedenken wat ik donderdag wil gaan vragen , en lijstje maken , van de week wist ik het ,nu kan ik er ff niet opkomen !! haha

En nog ff wat voorbeeld fotos zoeken en op me tel zetten !!

Wan mag jij weer gaan werken ??

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

RSK93 ik heb ook de 4e m'n 1e controle :1: ben benieuwd wat die gaat zeggen... Denk ook dat ik de martelband om krijg! :(

En die pleisters moet ik erop laten tot de 1e controle toch? Of mag je die al eerder eraf halen?

Owja even een vraagje aan iedereen..: ik heb dus de Lipoelastic nu aan en die kan je verstellen bij de schouders. Ik heb die nu 1 haakje verder gedaan, dus hij zit niet meer op z'n strakst, zal dit heel erg zijn? Ik merk namelijk dat dat echt fijner zit! Als ze op z'n strakst staan krijg ik namelijk een heel doof gevoel in mijn linkerborst en dat trekt door naar mijn linkerarm..

Ik denk dat je ze erop moet laten zitten. Heb ze er zelf nog niet af gehaald omdat ik niet weet of dat al mag. Ik bel morgen de kliniek even om het na te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gigi21

Haha lastig is dat he! Had in de loop van de tijd van alles voor mezelf opgeschreven.

Dinsdag moet ik weer aan de slag. Hoop dat het lukt...

@kim1985

Hahaha gek! Wel leuke avond gehad ja? Al had je niet zo veel zin haha

Verser alles goed hoor! Soms een beetje off dagen.. Maarja. Dat zal er wel bij horen. Hoop dat het me gaat lukken joh dinsdag.. Werken. Als ik me zo voel als vandaag.. Pfoeh

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.