Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

ik mag dinsdag avond ook weer knallen achter de bar!

Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ik heb geen off dagen gehad eigenlijk. Anders moet je toch ff wat langer vrij nemen!

Ik weet niet wat voor werk je doet?

Het enige waar ik van baal als echte kroegtijger dat ik niet ben gaan klunen vandaag!

Ook al ben ik nu twee weken afwezig geweest in mijn eigen tijd... Mijn baas had het liever niet omdat hij bang was dat ik toch iets te overmoedig zou worden daardoor met carnaval eruit zou liggen....

Dus nu is mijn vriend met mijn baas en de rest van de collega's aan het klunen!

heel de tijd ook foto's op fb ervan......

En het ergste van alles is ook nog! Ons kastje van ziggo doet het niet meer dus ik kan ook geen tv kijken...

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahah bizar joh! Jij gaat helemaal los :P

Klunen ja.. Ik zag al mensen in dierenpakken voorbij komen hahah! Grappige is; ik ken dat helemaal niet want ik kom uit Rotterdam lol.

Is denk wel verstandig ja.. Als je het nu overbelast zit je straks met de gebakken peren. Beter van niet! En straks met carnaval haal je het allemaal weer in ;)

Dat is wel echt waardeloos! Geen tv grrr! Kun je geen film kijken via laptop ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het geen kwaad kan. Het moet niet afknellen want dat lijkt me nog slechter voor het herstel...toch?

(Waren we zelf maar artsen hè haha)

@indo-w volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Heb dat ook vrij snel gedaan :) werd helemaal moedeloos van dat die band zo hoog zat ook. Lijkt me niet de bedoeling dat je een raar gevoel in je borst en arm krijgt!

Vandaag even Rotterdam in geweest want die sportbh's van de Hema zaten niet goed.. Vind dat triangel model niet zo fijn en die band zat best hoog tegen m'n littekens aan.

Nu heb ik er eentje van shockabsorber en die zat heel lekker!

Nu kan ik geen sportbh's meer zien haha

Inderdaad waren we maar zelf artsen!!! Zo veel makkelijker :4: maar het scheelt wel dat wel elkaar hier hebben op het forum, ben er zo blij mee!

Ik heb besloten om zaterdag 'n nieuwe beha te gaan kopen. Ik moet deze van Lipo sowieso tot volgende week maandag dragen en daarna ga ik de volgende dragen.. Ik ben zo aan het twijfelen over toch die Unique te gaan bestellen en dan gokken op de maat..

Welke maat draag jij nu RZ1989? C of D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik trouwens ook, maar die van mij is meteen met Straten... Vind het ook een beetje vreemd, wilde er nog even over bellen ja!

Of misschien heeft het te maken met het feit dat ik via Diana Gabriels ben gegaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@indo-w ik heb nu een 85D maar het verschilt zo per merk. Die van de Hunkemöller was 80F.

Echt he! Zo fijn dit forum haha

@kim1985 snap ik ja. Gaar altijd als het niet werkt grrr.. Doet ie het inmiddels alweer?

@larissa1984 ik dacht dat eerst ook idd dat ik controle bij Straten zou hebben maar ik had een of andere vrouw. Nu duurde het ook maar 5 minuten.. Het stelt niks voor die controle dus vond het niet zo erg. In mei heb ik de eindcontrole bij Straten zelf.

Ik las wel dat andere meiden wel controle bij jem zelf hadden. Misschien ligt het aan de dag dat je controle hebt. Geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gigi21

Haha lastig is dat he! Had in de loop van de tijd van alles voor mezelf opgeschreven.

Dinsdag moet ik weer aan de slag. Hoop dat het lukt...

@kim1985

Hahaha gek! Wel leuke avond gehad ja? Al had je niet zo veel zin haha

Verser alles goed hoor! Soms een beetje off dagen.. Maarja. Dat zal er wel bij horen. Hoop dat het me gaat lukken joh dinsdag.. Werken. Als ik me zo voel als vandaag.. Pfoeh

Hoe is het met jou?

Ach komt vast wel goed !!

Je hebt geen zwaar werk toch ? Mis dat je de eerste paar dagen wel wat moe bent , maar dat is wel logisch !!

En ik zal morgen eens rustig gaan zitten met pen en papier haha !!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn eerste controle ook met frans zelf. Ik was er op een donderdag maar ik kreeg hem wel vanwege mijn pijn.

Dames...ik durf het bijna niet te zeggen/schrijven maar ik ben vanochtend zelf overeind gekomen zonder die hele heftige pijn!! (Wel de normale pijn..btje beurs en stijf)

Ik heb om 5:50 paracetamol ingenomen en nu zit ik rechtop te wachten tot 1 van mijn kinderen wakker wordt. Om 07.00 moeten we echt opstaan dus dan werkt in ieder geval de paracetamol al.

Ik heb dus voor het eerst (12 dgn po) een goeie start :-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh wat goed! Laten we hopen dat het dan nu alleen maar beter wordt :D ik

Heb vannacht met martelband en zonder pijnstillers geslapen! En ik heb heerlijk geslapen jippiieee

Die verrekte hoofdpijn is ook weg dus ik ben happy.

Werken moet wel lukken hoop ik ja alleen ik merk dat als ik moe word dat ik zo moe ben uiteindelijk dat ik wel kan janken. Koppijn, benauwd misselijk etc. Niet moe zoals je normaal moe zou zijn. Dus dat wordt wel een uitdaging. We zullen zien :) vanavond vroeg bed in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft niemand van jullie dat? Nu de zwelling er voor een deel uit is zijn m'n boobs echt verschillend en ondanks dat ik weet dat ik pas 2 weken po ben zit ik er toch heel de tijd naar te kijken grrr hahah

Soort van "als dat maar goed komt". Stomstomstom hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je je vanmorgen goed voelde!! Hopelijk blijft het van nu af aan steeds beter gaan met je..

En ik heb nog steeds niet geslapen :( ik kan gewoon echt niet op m'n rug slapen, in ieder geval niet de hele nacht of misschien komt dat ook nog wel.. Vannacht was ik echt gefrustreerd :wacko: ik was zoooo moe he!! Echt gewoon kapot, maar ik kon echt niet slapen!! Om het half tot uur werd ik weer wakker ik heb me kapot geërgerd! Dan denk ik weer waarom heb ik me zelf dit aan gedaan?!?!

Maar ik laat vandaag m'n vriend wat halen zodat ik misschien wel wat slaap..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh dat is zo waardeloos :( inderdaad je vriend even een slaappil laten halen want je moet wel slapen..

Kun je wel wat meer zittend slapen? Of slaap je echt plat op je rug?

Ik begrijp heel goed dat je gefrustreerd raakt haha mennnnn! Niet slapen is zo klote!

Hoop idd dat het nu gewoon goed blijft :bij mij :) m'n vriend is vandaag goor het eerst weer aan het werk.. Vanmorgen lekker gedouched. Bh in de was gedaan. Die ligt nu te drogen. Al lekker ontbeten :) gaat prima zo! Al is het wel saai zo in m'n eentje na twee weken hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meis! :D doet me goed!

Merk dat ik soms toch best onzeker ben haha.. Ene boob wat hoger dan de ander etc etc!

Ja ik wil ook weer gaan sporten joh! Ben de laatste paar maanden lui geweest :o

Heb je nog een beetje fijne avond gehad gisteren? Ondanks die faalziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, hier nog steeds alles in orde :-)

Ben zelfs met de ibuprofen gestopt. Slik nu alleen nog maar paracetamol. Wat is dit heerlijk zeg haha.

@R1989 Ik merk ook een klein verschil in mijn borsten hoor. Ik maak me er nu nog niet zo druk om. Ik merk dat ze op verschillende plaatsen zachter worden dus dat verschil is op dit nog moment te verklaren ;-)

@indo-w balen dat jouw nachten zo slecht gaan. Ik vind het ook zo lastig om op mijn rug te slapen. Ik was altijd een zij- en buikslaper. Ik heb heel veel aan meditatie gehad. Weet niet hoe jullie hierover denken hoor haha maar ik werd er rustig van en dan viel ik in slaap. Maar een pilletje werkt ook goed denk ik!! Hihi.

ik kreeg trouwens tijdens mijn controle te horen dat ik al een btje op mijn zij mag leunen als ik zit en bij 3 a 4 weken mag ik een btje op mijn zij slapen. Ik moet het dan wel met een kussen ondersteunen....hebben jullie dit advies ook gehad toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, als ik dit zo allemaal lees vrees ik nu al voor die martelband en de pijn hahah! mja t is denk ik beter om me voor te bereide op t ergste voor zover ik kan :P

Hoi, die martelband is even wennen maar is naar mijn idee na 2 dagen meer gewoon irritant dan pijnlijk.

Voor de rest is de pijn heel verschillend merk ik hier. De ene heeft bijna geen pijn, de ander een btje pijn en de ander weer veel pijn.

Ik hoop dat het voor jou zal meevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel een verademing zijn voor je! Ja die vrouw zei dat ik met twee weken een beetje op mijn zij mag slapen.. Wat heerlijk is dat zeg! Een beetje afwisseling. Ik lig niet echt vol op m'n zij maar gewoon een beetje.

De borstwand is inmiddels niet meer zo pijnlijk idd :) ging best snel gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohhhh gisteren was drama... toen ik eenmaal "uitgeborstenforumd" was en tv wilde kijken.... stopte onze XMBC er ook mee.... Dus het duurde ff voordat ik chill op de bank lag hahah...

Ik ben niet dik ofzo hoor... met mijn 74 kilo (inclusief tieten nu hihi) en 1.82 lang iOS het goed!! maar mijn lovehandles en buikje mag minder!!!

En is ook meer zo dat ik meer rekening wil houden... hou ouder hoe harder alles aan komt,...\\

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh dat is zo waardeloos :( inderdaad je vriend even een slaappil laten halen want je moet wel slapen..

Kun je wel wat meer zittend slapen? Of slaap je echt plat op je rug?

Ik begrijp heel goed dat je gefrustreerd raakt haha mennnnn! Niet slapen is zo klote!

Hoop idd dat het nu gewoon goed blijft :bij mij :) m'n vriend is vandaag goor het eerst weer aan het werk.. Vanmorgen lekker gedouched. Bh in de was gedaan. Die ligt nu te drogen. Al lekker ontbeten :) gaat prima zo! Al is het wel saai zo in m'n eentje na twee weken hahah

Ik heb nu op advies van Larissa slaaptabletten o.b.v. valeriaan gehaald, die ga ik vanavond proberen en HOPEN dat die werkt!!!

Mijn vriend is ook vandaag weer gaan werken en ook ik heb geen ziggo vandaag al sinds 10u vanochtend!!! Aaaaahhhh :102::102:

Dus de hele dag popcorn time aan gezet en wat radio geluisterd..

Hey, hier nog steeds alles in orde :-)

Ben zelfs met de ibuprofen gestopt. Slik nu alleen nog maar paracetamol. Wat is dit heerlijk zeg haha.

@R1989 Ik merk ook een klein verschil in mijn borsten hoor. Ik maak me er nu nog niet zo druk om. Ik merk dat ze op verschillende plaatsen zachter worden dus dat verschil is op dit nog moment te verklaren ;-)

@indo-w balen dat jouw nachten zo slecht gaan. Ik vind het ook zo lastig om op mijn rug te slapen. Ik was altijd een zij- en buikslaper. Ik heb heel veel aan meditatie gehad. Weet niet hoe jullie hierover denken hoor haha maar ik werd er rustig van en dan viel ik in slaap. Maar een pilletje werkt ook goed denk ik!! Hihi.

ik kreeg trouwens tijdens mijn controle te horen dat ik al een btje op mijn zij mag leunen als ik zit en bij 3 a 4 weken mag ik een btje op mijn zij slapen. Ik moet het dan wel met een kussen ondersteunen....hebben jullie dit advies ook gehad toevallig?

Ja vriendin van mij zei ook al iets van meditatie, maar moet eerlijk zeggen dat ik daar niet in thuis ben.... Zal zo eens googlen of ik iets vind wat bij mij past. Niet geschoten is altijd mis!! Dus ga het zeker proberen :1:

Ooohh serieus ik hoor liever die van RZ1989 :6: dat je na 2 wkn een beetje op m'n zij mag liggen haha

Maar ik heb volgende week woensdag toch n afspraak met Frans, dus dan vraag ik het hem wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.