Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ohhhhh ja laxeer!!! Maar wel goed hoor!! Poepen is belangrijk!

Ik dacht 3 dagen PO ff op de weegschaal te gaan staan! Ik was £#^}£}£ 5 kilo aangekomen! Terwijl mijn boobs bij elkaar maar 820 gram waren! Dus ik hield zo 4 kilo vast aan vocht en omdat ik niet naar de wc kon! Pffffff wat een drama

Inmiddels weer 3 kilo eraf!

Nu je aan de laxeer zit wl proberen om wel veel water te drinken he!

Ja ik alleen zetpillen paracetamol! Kom ik normaal de nacht mee door! Maat nu een keer niet! Was ook al savonds paar keer weggedut!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohhhhh ja laxeer!!! Maar wel goed hoor!! Poepen is belangrijk!

Ik dacht 3 dagen PO ff op de weegschaal te gaan staan! Ik was £#^}£}£ 5 kilo aangekomen! Terwijl mijn boobs bij elkaar maar 820 gram waren! Dus ik hield zo 4 kilo vast aan vocht en omdat ik niet naar de wc kon! Pffffff wat een drama

Inmiddels weer 3 kilo eraf!

Nu je aan de laxeer zit wl proberen om wel veel water te drinken he!

Ja ik alleen zetpillen paracetamol! Kom ik normaal de nacht mee door! Maat nu een keer niet! Was ook al savonds paar keer weggedut!

Kus

Haha ja is ook! Voelde me met de dag dikker en beroerder worden dus dan maar aan de laxeer :P

Ja bizar is dat he! Fijn dat het er weer af is :) ik heb heen Weegschaal thuis dus ik zou het niet weten haha

Ahh ja misschien had je te veel geslapen.. Vanavond herkansing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahaha

Nou ik heb twee banden gekregen. dus ik heb nou weer de eerste aan... en die netjes op 30 graden gewassen niet in de droger, maar die zit een partij strak. en het ergste is... hij is zo kort dat mijn normaal schattig buikje er als een plumpudding onderuit komt.

Zo voorschut!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha sshiiiiit! :P zal niet fijn zijn zo een band blegh

Ik voel me vandaag slecht zeg.. :( ik heb het gevoel dat ik ziek word.. Alsof ik koorts krijg.. Mag ik toch niet hopen zeg.. Ben zo bang voor ontstekingen enzo. Pfff baaldag

Heb m'n temperatuur opgemeten en zit nu op 37,1 dus dat is gewoon oke.

Maarja heb de bibbers :| rillingen bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh noooo!!! Goed in de gaten houden! Ontsteking is eng! Maar gewoon normaal doen komt alles goed... Goed de hechtingen in de gaten houden en de kleur en temperatuur van je borsten!

En neem een ibuprofen in werkt ook een beetje ontstekingsremmend.

Beterschap chick! Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh noooo!!! Goed in de gaten houden! Ontsteking is eng! Maar gewoon normaal doen komt alles goed... Goed de hechtingen in de gaten houden en de kleur en temperatuur van je borsten!

En neem een ibuprofen in werkt ook een beetje ontstekingsremmend.

Beterschap chick! Kus

Ja idd houd alles strak in de gaten :) vanavond vroeg m'n bed in. Ibuprofen mee gestart idd :)

Thanks meis! Ben zo blij met dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ben net nieuw hier en zag jouw datum staan en doen dacht ik....jou heb ik wakker horen worden! Ik was als derde aan de beurt op maandag de 12e. Je werd inderdaad niet prettig wakker. Ben blij dat je wel snel bij bent gekomen.

Bij mij ging het de eerste 4 dagen redelijk goed maar op dag 5 na de operatie heb ik een spier verrekt aan de zijkant en die pijn trekt niet weg :-(

Ik lees.veel verhalen over snelle herstellen en baal dat ik dat niet heb.

ik hoop voor jou.dat je niet ziek bent/wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ben net nieuw hier en zag jouw datum staan en doen dacht ik....jou heb ik wakker horen worden! Ik was als derde aan de beurt op maandag de 12e. Je werd inderdaad niet prettig wakker. Ben blij dat je wel snel bij bent gekomen.

Bij mij ging het de eerste 4 dagen redelijk goed maar op dag 5 na de operatie heb ik een spier verrekt aan de zijkant en die pijn trekt niet weg :-(

Ik lees.veel verhalen over snelle herstellen en baal dat ik dat niet heb.

ik hoop voor jou.dat je niet ziek bent/wordt!

Zo dat is toevallig! Haha was ik erg hard aan het gillen? Want dat was echt het enige dat ik hoorde brrr

Wat balen dat je je spier hebt verrekt. Hoe is dat gebeurd? En kan het verder geen kwaad?

Ja ik merk dat ook wel joh.. Je moet er wel wat voor over hebben pfoehh. Vandaag viel het me echt tegen.. Nu ja .. Iedere dag een beetje beter denk ik dan maar..

Heb net gegeten en merk dat ik me wel wat beter voel nu. Vanavond vroeg m'n bed in. M'n vriend heeft fruit ingeslagen dus hoop dat het goed komt :)

Hoeveel Cc heb jij gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook weer een nacht vol momenten wakker!? Lig voor de eerste keer weer in bed! Werd km 1 uur al wakker en nou net weer van de tv die aansprong!

Ik wil gewoon een keer doorslapen! Ik zou daar echt van opknappen!

Pffff ja ik heb ook echt de meest crappy nacht ever gehad :s ik werd rond 3 ofzo wakker.. En pas om 5 uur weer gaan slapen. Ik lig niet lekker.. Alles doet zeer.. Bahbahbah

Ik ben blij als we gewoon weer de hele nacht kunnen slapen zonder al die onzin. Zoals je merkt word ik er een beetje chagrijnig van :P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had toch verteld dat ik gisteren een andere band had om gedaan! Die pijn die ik aan mijn borsten had kwam gewoon van die band! Heb nou die andere aan en ik knap meteen op. Morgen tijdens de controle wel zeggen dat ik twee maten heb gehad waarschijnlijk!!!

Nu nog ff proberen verder te slapen!

Ik wird ook sjagie hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit even mee te lezen maar dat slapen wat erg.

Ik heb het ook hoor een paar uurtjes en vd bank naar bed en geen lekkere houding kunnen vinden.

Heb daar meer last van dan van m'n borsten op het moment.

Succes nog even allemaal komt vast goed.

Kan niet wachten tot ik op m'n zij mag proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had toch verteld dat ik gisteren een andere band had om gedaan! Die pijn die ik aan mijn borsten had kwam gewoon van die band! Heb nou die andere aan en ik knap meteen op. Morgen tijdens de controle wel zeggen dat ik twee maten heb gehad waarschijnlijk!!!

Nu nog ff proberen verder te slapen!

Ik wird ook sjagie hahahaha

Neeee dat meen je niet! Wat waardeloos! Lekker die andere aan doen dan :)

Ja ik lig nu ook weer op de bank haha

@suus1985 waardeloos he! Wanneer mogen we eigenlijk weer op ons zij? Ik heb vannacht wel een beetje op m'n zij gelegen.. Niet dat het erg lekker was hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha dan zal ik dat nog maar even laten buuuu

Ik slaap altijd op m'n rug maat dat statische Pfff komt nu toch wel m'n neus uit!

Ik voel me vandaag een stuk beter. Denk dat ik regelmatiger moet eten. Ik merk dat als ik gegeten heb dat de rillingen stoppen en ik me wel wat beter voel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh top! Hoe laat moet je?

Dat is wel een goede zeg! Ik ga mijn vriend eens vragen zo een shake te maken voor me want die neemt hij altijd :) staan hier in de kast.

Ja ik ga denk aan de biodermal creme. Vind dat zo een fijn merk maar ben benieuwd wat hij er van zegt! Laat je het weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik,moet half 10 laat het zeker weten hoe laat moet jij ?

Ook vd crème of siliconen gel want wat ik zo n beetje lees is het niet bewezen dat litteken crème helpt maar dat het daarbij vooral gaat om,het inmasseren.

Door het inmasseren vd crème wordt het litteken zachter en minder dik,in de loop vd tijd.

Het werkende bestanddeel is dan vitamine e.

Maar goed ik heb nu ook veel te veel tijd om op internet van alles op te zoeken.

Dus vraag het frans maar.

Laat het weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Slapen jullie helemaal plat? Ik slaap namelijk met mijn bed(hoofd) een stukje omhoog, maar dat kan je ook creëren met kussens en dat slaapt voor mij veeeeel beter dan helemaal plat. Ook neem ik vlak voor ik ga slapen een warme douche voor mijn spieren, nieuwe relaxe kleren aan, boobies insmeren en ga dan naar bed. Helpt voor mij, misschien ook voor jullie.

Hebben jullie de controle met Frans weer in Nijmegen? Ik heb het idee dat mijn borsten niet gelijk zijn qua vorm en stres 'm daar wel een beetje over :( ik heb donderdag de controle afspraak, maar met een verpleegster niet met Frans zelf. Hmmm

Nog een vraagje, wat doen jullie wel al en wat niet? Ik ben nu 7 dagen PO en ben naar een babyshower geweest, de stad, naar buiten en merk dat ik ongemerkt steeds meer doe met mijn armen maar wil echt geen kapselvorming ofzo.

Heb ff een down momentje (denk door het non-actieve leventje op het moment en over de vorm van me boobies)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb geen idee met wie ik de afspraak heb

Ik doe ook al best veel maar probeer mij wel rustig te houden en aan de regels te houden.

Ben ook even naar de winkels geweest ook n keer n broodje gegeten buiten deur op visite geweest enzz.

Ben wel wat sneller moe maar dan doe ik een extra dutje haha.

Ik hou m'n armen wel laag en naast m'n lichaam til,ook echt geen zware dingen.

Denk,zelf dat ik me dan wel zo goed mogelijk aan alle regels hou.

Voel me goed dus wil er elke dag wel even uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.