Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Oke ben weer veel wijzer geworden :-) ik leer elke dag nog zoveel van jullie!! Ben er heel blij om..

Vandaag ga ik boodschappen doen en de laatste inkopen in de stad, nog maar 2 nachtjes te gaan :-D oehhh het is bijna zo ver!!

Ik zei vanmorgen nog tegen m'n vriend wat ik het raarste vind aan dit alles, dat ik er al zo lang en veel over gepraat heb en eigenlijk was het altijd alleen maar gepraat en nooit iets van gekomen.. En nu wordt het gewoon echt!! Zo vreemd.... Wil dit al zo lang!!! Ben echt heel blij dat ik de knoop heb doorgehakt :-)

Dit forum heeft mij ook zoooo enorm veel geholpen met welke chirurg ik moest kiezen, welke postoperatieve bh, welke olie voor littekens etc etc etc. Echt geweldig.

Spannend!!!! Bij mij was het inderdaad ook altijd als ik in winkels liep: oooo wat zou het leuk zijn a;ls ik is een keer die grote maten pas. Of als ik dan bikinifoto's zag oid wou ik ook een volle boezem. Ik ben zelf nog heel jong(18) dus bij mij was het een geldquestie. Eigenlijk heel onverwacht dat ik het dit jaar al kon laten doen financieel gezien(was eigenlijk van plan om het na mijn HBO studie te doen, over 1,5 jaar). Meid je gaat er echt geen spijt van krijgen, het is de beste investering en beste keuze ooit die ik gemaakt heb. Kan niet wachten tot ik mn BH's aanmag!

Liefs en alvast erg veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Oke ben weer veel wijzer geworden :-) ik leer elke dag nog zoveel van jullie!! Ben er heel blij om..

Vandaag ga ik boodschappen doen en de laatste inkopen in de stad, nog maar 2 nachtjes te gaan :-D oehhh het is bijna zo ver!!

Ik zei vanmorgen nog tegen m'n vriend wat ik het raarste vind aan dit alles, dat ik er al zo lang en veel over gepraat heb en eigenlijk was het altijd alleen maar gepraat en nooit iets van gekomen.. En nu wordt het gewoon echt!! Zo vreemd.... Wil dit al zo lang!!! Ben echt heel blij dat ik de knoop heb doorgehakt :-)

Haha dat herken ik zo! Al die tijd dat je het erover hebt gehad en gepland lijkt het allemaal niet echt ofzo en dan ineens is die dag van de operatie er :D

Komt goed meis! Ik ben ook ZOOO happy met m'n borsten! Hoop zo dat het herstel goed loopt en ik straks kan genieten van gewoon boobs :o

Nog een paar nachtjes! Ik ga maandag duimen voor je dat alles goed verloopt en je megamooie droomboobs krijgt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn allemaal hetzelfde! Jaren over gedroomd, consulten plannen, nog een beetje sparen, en dan ineens de operatie! En dan wordt je wakker en dan zitten er ineens borsten!

Het eerste wat ik ook vroeg (ik meen me namelijk ook te herinneren dat die beademingsbuis uit mijn luchtpijp ging) hoeveel cc is er ingegaan?

Ik weet zeker dat dit mijn leven echt zal veranderen!

En dat is bij jullie ook zo!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn allemaal hetzelfde! Jaren over gedroomd, consulten plannen, nog een beetje sparen, en dan ineens de operatie! En dan wordt je wakker en dan zitten er ineens borsten!

Het eerste wat ik ook vroeg (ik meen me namelijk ook te herinneren dat die beademingsbuis uit mijn luchtpijp ging) hoeveel cc is er ingegaan?

Ik weet zeker dat dit mijn leven echt zal veranderen!

En dat is bij jullie ook zo!

Kus

Nou idd! Daar sluit ik me helemaal bij aan :D als ik nu al kijk ben ik zo blij! Als ik een tshirt aan heb waaauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!!!!! En ik ben daar hartstikke blauw!!!! Maar daar had mijn pc mij al voor gewaarschuwd toen hij de dag na de operatie ff langskwam! Het is daar ook best dik! Dus we hebben hetzelfde.

Ik had vanmiddag visite van mijn beste homo vriend en we waren mijn tietentaart aan het eten! En ik moest lachen en ik verslikte me.. En imijn borsten staan nu echt op klappen! Natuurlijk druk op die spieren komen te staan. Maar ik kon er niks aan doen!

Auwwiiieeeeeee

Hoe doe jij dat met hoesten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!!!!! En ik ben daar hartstikke blauw!!!! Maar daar had mijn pc mij al voor gewaarschuwd toen hij de dag na de operatie ff langskwam! Het is daar ook best dik! Dus we hebben hetzelfde.

Ik had vanmiddag visite van mijn beste homo vriend en we waren mijn tietentaart aan het eten! En ik moest lachen en ik verslikte me.. En imijn borsten staan nu echt op klappen! Natuurlijk druk op die spieren komen te staan. Maar ik kon er niks aan doen!

Auwwiiieeeeeee

Hoe doe jij dat met hoesten?

Oh gelukkig! Ik maakte me al zorgen haha voel me een beetje belabberd vandaag.. Ben erg moe. Lig al in bed :)

Hahaha lol tietentaart! Maar auw :o ik moet zeggen dat ik nog niet heb moeten hoesten.. Gelukkig! Kan me voorstellen dat dat eff niet zo prettig is. Even rustig aan doen dan nu! Dan komt alles vast weer tot rust..

Ik ga snel m'n ogen dicht doen.. Ben kapot :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha kei leuk 'n tietentaart!!! :4:

Welk litteken creme gaan jullie gebruiken? Ik ben in ieder geval van plan om siliconen litteken creme te halen, ik had ergens een keer gelezen dat die beter zijn dan die andere (?) ach jah het zal vast en zeker niet veel uitmaken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha kei leuk 'n tietentaart!!! :4:

Welk litteken creme gaan jullie gebruiken? Ik ben in ieder geval van plan om siliconen litteken creme te halen, ik had ergens een keer gelezen dat die beter zijn dan die andere (?) ach jah het zal vast en zeker niet veel uitmaken..

Dat is ook weer zo een lastige! Haha te veel keus. Ik ga voor die van biodermal. Ik zweer bij biodermal. Gebruik het ook voor mijn gezicht en sinds ik dat doe heb ik nergens meer last van :)

Waar kan je dat siliconespul halen? Van welk merk is dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook weer zo een lastige! Haha te veel keus. Ik ga voor die van biodermal. Ik zweer bij biodermal. Gebruik het ook voor mijn gezicht en sinds ik dat doe heb ik nergens meer last van :)

Waar kan je dat siliconespul halen? Van welk merk is dat?

Je hebt echt heel veel verschillende merken daarin, maar volgens mij krijg je die wel alleen bij de apotheek..

M'n vriend gaat die dinsdag halen voor me!

Heb je trouwens al iets gehoord over de maten van de Unique??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt echt heel veel verschillende merken daarin, maar volgens mij krijg je die wel alleen bij de apotheek..

M'n vriend gaat die dinsdag halen voor me!

Heb je trouwens al iets gehoord over de maten van de Unique??

Nee supergaar! Zit te twijfelen of ik hem dan wel moet bestellen.. Misschien gewoon naar de winkel gaan en kijken wat ze daar hebben en wat past en lekker zit.

Heb ook geen zin om toen verschillende maten te moeten bestellen en betalen en dan terugsturen wat niet goed is.

Wel vervelend :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je ze even belt? Er staat als het goed is ook 'n telefoonnummer.. Of moest je echt perse mailen als je vragen hebt over de maat?

Wel heel vervelend dit!! Niet echt klantvriendelijk zeg maar.. Alhoewel ik zo echt wel tevreden ben over de 1e bestelling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh dat zou ik ook nog kunnen doen ja! Ja ik vind deze bh echt geweldig zitten dus ik baal er wel van.. Maarja terugsturen is ook nog een heel ding want het wordt verstuurd vanuit Luxemburg ofzo??

Grrr ik ga Googlen of ze dit nergens anders verkopen ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga van de week ook shoppen denk dat ik dinsdag ff naar de Hunkemöller ga ofzo met de bus naar de stad! En als ik woensdag op controle ben geweest en die band af mag doen kan ik hem meteen aan!

Kus

Ben benieuwd hoe dat zal gaan! Merk dat ik snel moe ben zeg :o

Wat draag jij nu dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nu vitamine E olie gehaald bij de Tuinen. Het blijkt dat het 'effectieve bestanddeel' in vrijwel alle littekencremes vitamine E is( zit ook in bio oil!). Ik heb daarom voor die variant gekozen. Zo'n 10/15 euro voor een flesje. Ik smeer het nu een kleine week en merk echt verschil. Ziet er al zooo mooi uit!

Mijn litteken was in het begin ook heel dik, heeft te maken ook dat de hechtingen nog niet opgelost zijn neem ik aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nu vitamine E olie gehaald bij de Tuinen. Het blijkt dat het 'effectieve bestanddeel' in vrijwel alle littekencremes vitamine E is( zit ook in bio oil!). Ik heb daarom voor die variant gekozen. Zo'n 10/15 euro voor een flesje. Ik smeer het nu een kleine week en merk echt verschil. Ziet er al zooo mooi uit!

Mijn litteken was in het begin ook heel dik, heeft te maken ook dat de hechtingen nog niet opgelost zijn neem ik aan!

Dat had ik gelezen idd :) fijn dat die zo goed werkt! Is wel heel fijn als de littekens goed vervagen. Ik heb een litteken van m'n blinde darmontsteking. Ik heb geen idee wat ik daar op heb gesmeerd? Was toen heel jong maar die zie je amper :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe dat zal gaan! Merk dat ik snel moe ben zeg :o

Wat draag jij nu dan?

Ik ben ook snel moe! Maar ik wil me erover heen zetten!! Maarja!!!

Ik draag nu steunverband als straplesstopje zeg maar. Zit wel lekker opzich...

Pakt ook nog dat vochtbasthoudende buikje van me in hahaha...

Dus ik mag pas na mijn controle een sportbh aan doen! Misschien moet ik hem nog een week extra om! Je weet het niet! Maar ga de sportbh denk ik dinsdag ff halen!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook snel moe! Maar ik wil me erover heen zetten!! Maarja!!!

Ik draag nu steunverband als straplesstopje zeg maar. Zit wel lekker opzich...

Pakt ook nog dat vochtbasthoudende buikje van me in hahaha...

Dus ik mag pas na mijn controle een sportbh aan doen! Misschien moet ik hem nog een week extra om! Je weet het niet! Maar ga de sportbh denk ik dinsdag ff halen!

Kus

Haha moet je je niet overheen zetten! Je lichaam is hard bezig en daardoor ook snel moe. Dat helen kost een hoop energie ;) dus lekker slapennnn.. Middagdutjes (L) haha

Ah vandaar! Lijkt me ook wel lekker zitten idd :)

Over buiken gesproken pffffff

Fijn zo een operatie maar m'n hele buik heeft besloten om stil te staan :| ben een ballon.. Allemachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh siësta's hou ik wel hoor!!!

Ik heb trouwens echt een drama nacht achter de rug.

Ik werd wakker dat ik me rekte! Ik vind het gewoon kut omdat ik me rustig houd en doe geen zware dingen en dan voel ik me schuldig om

Ongecontroleerde bewegingen van me.kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh siësta's hou ik wel hoor!!!

Ik heb trouwens echt een drama nacht achter de rug.

Ik werd wakker dat ik me rekte! Ik vind het gewoon kut omdat ik me rustig houd en doe geen zware dingen en dan voel ik me schuldig om

Ongecontroleerde bewegingen van me.kus

Ohh bah.. stom is dat he! Had ik ook.. Alleen gisteren had ik m'n laatsten tramadol en nu verrek ik van de pijn Pfff.. Heb geen oog dicht gedaan :( dus geen gekke bewegingen meer van mij.. Laat ik wel uit m'n hoofd; auw!

Ja en ik zit aan de laxeer haha.. Dus nu heb ik pijn in m'n buik en pijn aan m'n boobs

Gebruik jij alleen paracetamol?

Nog wel een beetje kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.