Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hahah dat snap ik ja :P

Ja is ook zo.. Ze zeggen dat je makkelijker aankomt als je ouder wordt! Beetje sporten en gezond eten :) dan moet het wel goed komen.

Ooohhhhh dames! Ben ik de enige hier die als de dood is voor ontstekingen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb teveel vrije tijd geloof ik haha ik maak me overal druk over :o ik voel zo een hard bultje aan een kant van m'n litteken. Volgens mij zit daar een hechting. Als de dood dat zoiets gaat ontsteken.. Volgens mijn vriend ben ik gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de hechting door Straten zelf eruit laten halen??

Heb gister horror verhaal gehoord namelijk over de knoop van de hechting die verkeerd eruit was geknipt :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze zijn idd oplosbaar. Heb je dat uitstekende stukje trouwens al weg geknipt?

ik ben niet heel bang voor ontstekingen maar ik ben heel erg bang om te niezen!!!

Ben zo bang dat ik weer wat verrek en dan ben ik weer terug bij.af. ik houd al twee weken mijn nies in :-(

Even nog een vraag...hoe trekken jullie een trui of shirt aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk ze vandaag meid !! Succes maar dat gaat wel goed komen :-)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelde de knoopjes :1:

Als je die zou irriteren mocht je die weg laten halen..

Owja vandaag je 1e werkdag!! Succes ermee inderdaad!

Ik doe eerst m'n rechterarm erin, dan m'n linkerarm en dan hoofd goed omlaag houden en trui/shirt eroverheen trekken

Lukt goed hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes allebei met werken vandaag!

Ik heb een trui aan! Met een btje hulp van mijn dochtertje van drie :-)

heerlijk om jezelf weer aan te kunnen kleden zeg!

Ik heb me deze week ziek gemeld. Ben net zover dat ik geen pijn meer heb dus werken lukt nog niet. Kan ik deze week even aansterken en bijkomen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk! Als het niet kan dan kan het niet!!!

Heftig ook allemaal he! Ik ben vaker geopereerd aan mijn amandelen en neus en heb altijd ook weinig last gehad van de narcose! Bij mij wel snel uit mijn systeem!

Knap maar gauw op!!!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb dat stukje nog niet weggeknipt. Dacht kan vast geen kwaad zo.. Ben nu naar huis gegaan.. Overal pijn :o heb heel erg aan de linkerkant onder mijn linker litteken dat het voelt alsof m'n huid zwaar verbrand is.. Niet fijn :|

Lekker naar huis nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaahhh echt!!! Wat balen! Ik ben benieuwd met mij vanavond! Van half negen tot 3 uur! 6,5 uur moet te doen zijn! Rustig feestje! Komt maar 70 man!

Heb alleen met die sportbh en een hempje en shirtje of mijn boobies in verdrukking komen! Hahaha

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah echt he! Komt vast goed bij jou! Diehard :D

Jaahh nou! Ik heb net even een foto naar Straten gestuurd want ik zie iets geks. Althans. Als ik "gewoon" sta zie ik onder mijn linker litteken niets maar als ik m'n rug dan iets hol doe om m'n litteken goed te bekijken dan loopt er een sport onderhuids draad (daar lijkt het op) verticaal naar beneden. En dat! Doet zo zeer :|

Dus even gebeld en foto gestuurd :) wacht reactie even af. Verder ziet het er super uit.

Nu lekker ontspannen! Languit op de bank .. Hmmmm heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat klinkt pijnlijk :-(

Wel goed dat je naar huis bent gegaan. Goed naar jezelf geluisterd!

Ben benieuwd wat het kan zijn, hopelijk krijg je snel antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi ladies,

Zie dat veel van jullie nog steeds veel pijn hebben, sterkte daarmee!

Las ook dat je pas na 3/4 weken weer op je zij mag liggen. Maar ik hield dat op mn rug liggen echt niet meer vol, lig gewoon op mn zij en rol heen en weer door mijn bed en alles gaat eigenlijk prima. Morgen eerste controle dus hopen dat die belachelijke pleisters eindelijk weg mogen.

Ben ik trouwens de enige die echt 2 volle weken bed rust heeft genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mondors cord!!Onschuldig, google maar eens ;)Gaat vanzelf weer weg, maar kan een tijdje duren, kan ook eerst nog verergeren...Ben benieuwd wat hij zegt :)

Mondors cord!!Onschuldig, google maar eens ;)Gaat vanzelf weer weg, maar kan een tijdje duren, kan ook eerst nog verergeren...Ben benieuwd wat hij zegt :)

Jaaa! Ik heb dat inderdaad wel eens voorbij zien komen op het forum!

Ook het antwoord dat ik van hem kreeg :) een "gestold" bloedvaatje. Niets om me druk over te maken.. Al klinkt het als iets uit Lord of the Rings :P haha

Hij gaf aan dat een beetje masseren soms helpt. En dat merkte ik ook al. Zag via google dat warme compressen soms ook helpen. Zo erg is het ook weer niet. Zodra ik mijn bh los doe dan wordt het snel minder :) maar zolang ik dat ding aan heb auwauw..

Maar net als met alle andere dingen hier is geduld weer het juiste woord. Thanks! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt idd als iet uit Lord of the rings haha.

Gelukkig is het niks ernstigs dus je hoeft je geen zorgen meer te maken over ontstekingen!

@RSK93, ik heb niet twee weken op bed gelegen maar wel van mijn bed naar mijn bank en weer terug. Al had ik nog wel een afzwem ochtendje van mijn zoon tussendoor pfff dat was echt zwaar!!

Ik moet er wel bij zeggen ik niet veel kon vanwege de pijn. Als ik minder pijn had gehad dan had ik waarschijnlijk niet de hele tijd thuis op bed en bank gezeten. De muren kwamen echt.op mij af!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt idd als iet uit Lord of the rings haha.

Gelukkig is het niks ernstigs dus je hoeft je geen zorgen meer te maken over ontstekingen!

@RSK93, ik heb niet twee weken op bed gelegen maar wel van mijn bed naar mijn bank en weer terug. Al had ik nog wel een afzwem ochtendje van mijn zoon tussendoor pfff dat was echt zwaar!!

Ik moet er wel bij zeggen ik niet veel kon vanwege de pijn. Als ik minder pijn had gehad dan had ik waarschijnlijk niet de hele tijd thuis op bed en bank gezeten. De muren kwamen echt.op mij af!!

Ja, zelfde hier! Alleen hhad ik heel eerlijk gezegd na 8 of 9 dagen helemaal nergens last meer van, denk dat het komt omdat ik echt mijn rust heb genomen. Ben pas afgelopen maandag weer naar buiten geweest.

Maar hoe gaat het nu met de pijn? Heb je nog veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zelfde hier! Alleen hhad ik heel eerlijk gezegd na 8 of 9 dagen helemaal nergens last meer van, denk dat het komt omdat ik echt mijn rust heb genomen. Ben pas afgelopen maandag weer naar buiten geweest.

Maar hoe gaat het nu met de pijn? Heb je nog veel last?

Ik had na 5 dagen (totale bedrust) een verkeerde beweging in mijn slaap gemaakt waardoor het leek alsof ik een spier had verrekt. die ochtend moest mijn zoontje afzwemmen voor zijn A diploma dus met hulp van mijn vriend was ik gewassen en aangekleed en konden we gaan. zo iets belangrijks kan ik niet missen...moe of niet. pijn was toen nog niet zo heftig. mijn vriend heeft alles gedaan en ik hoefde alleen maar aanwezig te zijn. kind geslaagd voor zijn A dus blij weer naar huis. lig ik op de bank, wil ik overeind komen ga ik ineens kapot van de pijn!! vanaf dat moment was het drama. Aan de zijkant van mijn rechterborst leek het wel alsof het kapot scheurde telkens als ik bewoog :103:

dat heeft een hele week geduurd en sinds afgelopen maandag kan ik voor het eerst zelf...EN zonder pijn mijn bed uitkomen :D

gisteren voor het eerst zelf aangekleed en vandaag voor het eerst zelf onder de douche gestaan.

Volgens dr. Straten had het te maken met de aanhechting van iets met je ribben...weet niet meer precies wat het was maar het deed verdomd veel pijn.

Nu gaat het prima!! ik probeer steeds meer te doen maar nog wel rustig aan. vandaag weer voor het eerst mijn zoon van school opgehaald. Ik ben nog steeds bang dat het ineens weer mis gaat dus ik neem de tijd. heb me deze week ziek gemeld want ik moest eigenlijk weer gaan werken maar dat kon ik nog helemaal niet.

Zo hihi...dat was mijn verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na 5 dagen (totale bedrust) een verkeerde beweging in mijn slaap gemaakt waardoor het leek alsof ik een spier had verrekt. die ochtend moest mijn zoontje afzwemmen voor zijn A diploma dus met hulp van mijn vriend was ik gewassen en aangekleed en konden we gaan. zo iets belangrijks kan ik niet missen...moe of niet. pijn was toen nog niet zo heftig. mijn vriend heeft alles gedaan en ik hoefde alleen maar aanwezig te zijn. kind geslaagd voor zijn A dus blij weer naar huis. lig ik op de bank, wil ik overeind komen ga ik ineens kapot van de pijn!! vanaf dat moment was het drama. Aan de zijkant van mijn rechterborst leek het wel alsof het kapot scheurde telkens als ik bewoog :103:

dat heeft een hele week geduurd en sinds afgelopen maandag kan ik voor het eerst zelf...EN zonder pijn mijn bed uitkomen :D

gisteren voor het eerst zelf aangekleed en vandaag voor het eerst zelf onder de douche gestaan.

Volgens dr. Straten had het te maken met de aanhechting van iets met je ribben...weet niet meer precies wat het was maar het deed verdomd veel pijn.

Nu gaat het prima!! ik probeer steeds meer te doen maar nog wel rustig aan. vandaag weer voor het eerst mijn zoon van school opgehaald. Ik ben nog steeds bang dat het ineens weer mis gaat dus ik neem de tijd. heb me deze week ziek gemeld want ik moest eigenlijk weer gaan werken maar dat kon ik nog helemaal niet.

Zo hihi...dat was mijn verhaal

Jeetje, wat een drama! Hoe voel je je nu? Ik heb gister mijn 1e controle gehad, en heb een borstband gekregen. Wat een vreselijk ding zeg haha.

Ik ga vanaf volgende week weer werken, maar ik werk in een kledingzaak, dus debk dat het niet zo'n probleem zal zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames.

Ik ben dit met veel plezier aan het volgen.

Ben me aan het oriënteren op een goede pc en mijn voorkeur gaat toch steeds meer uit naar dr straten.

Wat fijn voor diegene die allemaal al hun nieuwe mooie boobies hebben, op de pijn en ongemakken na, maar helaas hoort dat er bij bij vele volgens mij.

Ik kan niet wachten tot ik zelf zover ben.

voor nu blijf ik met veel plezier dit topic volgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DDenise

Leuk dat je gezellig mee leest :) bij Straten zit je zeker goed! Momenteel ook erg veel meiden op het forum die door hem worden geopereerd dus veel voorbeelden en ervaringen :) heb je al wat consulten ingepland?

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DDenise

Leuk dat je gezellig mee leest :) bij Straten zit je zeker goed! Momenteel ook erg veel meiden op het forum die door hem worden geopereerd dus veel voorbeelden en ervaringen :) heb je al wat consulten ingepland?

Succes met je keuze!

Hey R1989,

Ja ik zie steeds meer topics voorbij komen over van Straten en de voor en ma foto's zijn prachtig.

Nee ikzelf heb nog geen consult gepland maar ben van plan dit binnenkort te doen.

Ik ben nog flink aan het sparen en krijg als het goed is een meevaller in Mei.

Dus ik moet nog even geduld hebben, maar ik lees me al helemaal gek en denk er iedere dag aan hahaha.

eigenlijk gek dat je zo bezig kunt zijn met je tieten

Hoe voel jij je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah bizar is dat he! Geduld is een schone zaak :) ik heb ook een jaar gewacht haha werd er gek van!

Ik voel me prima! Wel snel moe enzo en heb nu al een paar dagen hoofdpijn.. Misschien nog een beetje een nasleep van de narcose. Maar boobs doen gelukkig al minder zeer en zien er super uit :) al met al heel gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.