Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Haha jaaaa supertrots ben ik er op :P LOL

Wat een scherp materiaal is dat joh. Snijdt in mijn oksels :mad:

Misschien eff sokken omheen doen.

Precies! Die vrouw waarbij ik de controle had zei ook dat ze veel goede dingen heeft gehoord over de sportbh's van de Hema! Idd eff lekker neuzen! Al betwijfel ik het of ik ook voor beugelbh's enzo ga kijken. Speelt mijn trauma weer op :4: Als ik aan bh's denk word ik al chagerijnig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha jaaaa supertrots ben ik er op :P LOL

Wat een scherp materiaal is dat joh. Snijdt in mijn oksels :mad:

Misschien eff sokken omheen doen.

Precies! Die vrouw waarbij ik de controle had zei ook dat ze veel goede dingen heeft gehoord over de sportbh's van de Hema! Idd eff lekker neuzen! Al betwijfel ik het of ik ook voor beugelbh's enzo ga kijken. Speelt mijn trauma weer op :4: Als ik aan bh's denk word ik al chagerijnig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren op controle en heb de martelband als sinds dag 1. Dr. Straten zei dat ik een inkeping mocht maken bij de oksels zodat het niet zo snijd!

hij zei tevens ook dat ik dus geen spier heb verrekt maar dat de pijn die ik voel ontstaat omdat de aanhechting van de borst aan de ribben bewerkt is tijdens de operatie. Blijkbaar is mijn rechterborst hier gevoelig voor.

Volgens hem zou dit op zaterdag weer over zijn....ik ging net bijna dood.van de pijn en heb wel een half uur zitten janken van de pijn en van frustratie. Ik zie dit niet binnen een dag goedkomen.

Ik zit er helemaal doorheen. Morgen gaat mijn vriend weer werken en moeten de kinderen het weekend gaan logeren.omdat ik niet voor ze kan zorgen. Ik kan nog steeds niks helemaal zelf doen.

sorry.voor dit stom en zielig gedoe maar ik baal enorm van deze hele operatie. Ik heb op dit moment echt spijt :'-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren op controle en heb de martelband als sinds dag 1. Dr. Straten zei dat ik een inkeping mocht maken bij de oksels zodat het niet zo snijd!

hij zei tevens ook dat ik dus geen spier heb verrekt maar dat de pijn die ik voel ontstaat omdat de aanhechting van de borst aan de ribben bewerkt is tijdens de operatie. Blijkbaar is mijn rechterborst hier gevoelig voor.

Volgens hem zou dit op zaterdag weer over zijn....ik ging net bijna dood.van de pijn en heb wel een half uur zitten janken van de pijn en van frustratie. Ik zie dit niet binnen een dag goedkomen.

Ik zit er helemaal doorheen. Morgen gaat mijn vriend weer werken en moeten de kinderen het weekend gaan logeren.omdat ik niet voor ze kan zorgen. Ik kan nog steeds niks helemaal zelf doen.

sorry.voor dit stom en zielig gedoe maar ik baal enorm van deze hele operatie. Ik heb op dit moment echt spijt :'-(

aaaahhhh vrouwke!!!!

Iedereen heeft ff spijt, of emo gevoelens en denken waarom ze dit godsnaam hebben gedaan!

Helaas is het herstel niet voor iedereen hetzelfde. Kan je je HA niet bellen voor wat andere pijnstillers. Misschien heb je daar ook baat bij.. En een pilletje om ff goed te slapen zodat je ff helemaal ontspant.

Klinkt heel erg makkelijk, maar heel veel vrouwen hebben achteraf spijt, omdat het ff niet zo snel gaat zoals zij willen. Maar ik weet zeker als jij straks van die pijn af bent super trots op je nieuwe voorgevel.

Ik had van de week ook spijt... Niet vanwege de pijn, maar dat ik het gevoel had dat ik 4000 euro in een putje had gegooid. Met die stomme sportbh en gewone kleren zag ik geen verschil! terwijl ik daarvoor bij de controle de voor foto's had gezien. Ik snapte er echt geen ene kut meer van.

Maar geduld is echt belangrijk!

alles komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh meis wat kut zeg :( doet het zo een zeer? Welke pijnstillers slik je nu? En houd je je aan een schema? Ik heb nu twee sokken er tussen gepropt haha en nu is het wel te doen. Maar lekker is het niet.

Ik snap dat je er doorheen zit.. Die pijn is ook best langdurig en je word er moe van. En als we moe zijn worden we niet vrolijker :(.

Ik heb de laatste paar dagen ibuprofen en paracetamol geslikt. Om de 8 uur ibu en om de 6 uur paracetamol. Dat hielp heel goed. Misschien helpt dat bij jou ook een beetje en komt die aanhechting/spier een beetje tot rust.

Sterkte! Hopelijk gaat je gevoel van spijt gauw over.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaahhhh vrouwke!!!!

Iedereen heeft ff spijt, of emo gevoelens en denken waarom ze dit godsnaam hebben gedaan!

Helaas is het herstel niet voor iedereen hetzelfde. Kan je je HA niet bellen voor wat andere pijnstillers. Misschien heb je daar ook baat bij.. En een pilletje om ff goed te slapen zodat je ff helemaal ontspant.

Klinkt heel erg makkelijk, maar heel veel vrouwen hebben achteraf spijt, omdat het ff niet zo snel gaat zoals zij willen. Maar ik weet zeker als jij straks van die pijn af bent super trots op je nieuwe voorgevel.

Ik had van de week ook spijt... Niet vanwege de pijn, maar dat ik het gevoel had dat ik 4000 euro in een putje had gegooid. Met die stomme sportbh en gewone kleren zag ik geen verschil! terwijl ik daarvoor bij de controle de voor foto's had gezien. Ik snapte er echt geen ene kut meer van.

Maar geduld is echt belangrijk!

alles komt goed

Bedankt voor je berichtje. Ik heb idd ff een mental breakdown ofzo.

ik zit de hele forum af te speuren naar iemand met dezelfde klachten maar die zijn er niet. Aan de ene kant natuurlijk alleen maar goed voor alle andere vrouwen maar aan de andere kant voel ik me daardoor nog stommer. Ik ben nu 11 dagen po. Ik had me ingesteld op 7 dgn pijn en ongemak dus ik word met de dag verdrietiger.

Maargoed, ik ben wel blij dat het met jullie beter gaat uiteraard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh meis wat kut zeg :( doet het zo een zeer? Welke pijnstillers slik je nu? En houd je je aan een schema? Ik heb nu twee sokken er tussen gepropt haha en nu is het wel te doen. Maar lekker is het niet.

Ik snap dat je er doorheen zit.. Die pijn is ook best langdurig en je word er moe van. En als we moe zijn worden we niet vrolijker :(.

Ik heb de laatste paar dagen ibuprofen en paracetamol geslikt. Om de 8 uur ibu en om de 6 uur paracetamol. Dat hielp heel goed. Misschien helpt dat bij jou ook een beetje en komt die aanhechting/spier een beetje tot rust.

Sterkte! Hopelijk gaat je gevoel van spijt gauw over.

Ik slik sinds vanaf dag 1 paracetamol en tramadol. Na 4 dagen gestopt met tramadol en doorgegaan met paracetamol. Na 5 dagen weer begonnen met tramadol. Na 7 dagen tramadol vervangen door ibuprofin en altijd nog de paracetamol. Tot aan vandaag slik ik deze twee nog steeds. Ik had afgelopen dinsdag een pijnloze dag en dacht.echt dat het beter ging maar dan ineens gaat het weer mis. En deze keer zomaar. Ik had een goeie nacht dus ik was helemaal blij. Mijn vriend tilt me omhoog, ging ook goed, ik loop rustig naar de wc en daar begon de pijn weer...ik liep alleen maar!?

Ik snap er gewoon niks van :-(

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo goed in het reageren op berichten zie ik...ik snap het quote gebeuren niet helemaal pfff haha.

ik zit op mijn telefoon te typen en soms werkt dat niet zoals ik zou willen...

ik hoop dat jullie snappen hoe mijn vorige bericht in elkaar zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niet! :)

Wat waardeloos zeg.. Bah :( slik je het ook snachts?

Zou niet weten wat je daar dan nog aan kan doen..

Supervervelend voor je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je Pds1978!! Maar ik zei ook de dag na de operatie tegen m'n vriend, waar ben ik aan begonnen?! Waarom doe ik mezelf dit aan?! Gelukkig gaat het dan wel al een stuk beter met me, maar slik ook nog steeds de tramadol (1 per dag) en om de 6 uur 1000 mg paracetamol. Deze combi is gewoon perfect voor mij om de pijn voor te zijn, alhoewel het niet helpt om te slapen :-(

Volgens mij moet ik ook stoppen met tramadol (?) maar vind het wel fijn spul :-D

Trouwens ik zag dat die sportbeha van de Hema wel achtersluiting heeft, lijkt me niet echt ideaal in onze situatie.. Maar misschien ga ik toch de Unique bestellen en dan de 80C en 80D en dan hopen dat 1 van beide past..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van tevoren van iemand de tip gekregen met een achtersluiting van een bh om hem omgedraaid aan te trekken dus sluiting aan de voorkant. Dan draaien/schuiven naar de achterkant en dan nog de bandjes. Ik heb het zelf nog niet kunnen proberen maar het klonk wel erg handig!

Ik slik de pijnstillers voordat ik ga slapen en dan zodra ik weer wakker ben. Ik vermoed dat ik het daarmee moet doen.

Ik heb de tramadol ook best lang.geslikt, zo'n 6 dgn als ik het goed heb en ik heb er geen last van gekregen maar of het de bedoeling is om het zolang te slikken?...geen idee. Heb je de bijsluiter al gelezen? Daar zou denk ik wat over in moeten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de bijsluiter staat dat de HA bepaalt hoe lang je deze mag slikken, maar ja dat staat op mijn doosje niet omschreven.. Ik denk dat ik probeer om er vanaf vandaag mee te stoppen!

Misschien dat ik morgen eens de stad in ga en dan ga kijken wat voor sport beha's ze in de stad te koop hebben.. Als die maar lekker zit en goed genoeg is voor m'n borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pds1978

Ik zou dan eens proberen om snachts wekkers te zetten en je schema "af te maken" om het zo te zeggen. Je bouwt namelijk een spiegel op en als er gaten in je schema vallen - bijvoorbeeld door te slapen - neemt die spiegel af. Het is eff vervelend, wakker worden snachts

Maar daarmee voorkom je dat je s ochtends wakker wordt met die rotpijn.

Voel m btw nu ook terugkomen zeg met die band. Kreeg weer helemaal rillingen. Net liggen slapen.. Brr

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de bijsluiter staat dat de HA bepaalt hoe lang je deze mag slikken, maar ja dat staat op mijn doosje niet omschreven.. Ik denk dat ik probeer om er vanaf vandaag mee te stoppen!

Misschien dat ik morgen eens de stad in ga en dan ga kijken wat voor sport beha's ze in de stad te koop hebben.. Als die maar lekker zit en goed genoeg is voor m'n borsten!!

Waardeloos he.. Ik wil eigenlijk ook die Unique maarja,, dat gedoe met die maten en terug sturen. Ik ken mezelf haha.. Dus ik ga gewoon even de stad in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben btw pas gestopt met die tramadol toen hij op was. En toen heb ik zitten janken omdat ie op was hahah.. Tanne gaf aan dat ik het beste ibuprofen kon nemen als vervanger en dat hielp enigszins. Dus ik zou zeggen; geniet nog even van de tramadol hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben btw pas gestopt met die tramadol toen hij op was. En toen heb ik zitten janken omdat ie op was hahah.. Tanne gaf aan dat ik het beste ibuprofen kon nemen als vervanger en dat hielp enigszins. Dus ik zou zeggen; geniet nog even van de tramadol hahah

Oei hahah, t scheelt dat ik standaard al tramadol heb, maar aan de andere kant ben ik bang dat de medicatie bij mij totaal niet gaat helpen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loveut oei dat is niet niks om standaard te slikken. Waar krijg je ze voor? Mijn vader slikt het bijvoorbeeld omdat hij een motorongeluk heeft gehad.

Hoop wel dat het bij je werkt! Denk het wel.. En anders evt hogere dosis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loveut oei dat is niet niks om standaard te slikken. Waar krijg je ze voor? Mijn vader slikt het bijvoorbeeld omdat hij een motorongeluk heeft gehad.

Hoop wel dat het bij je werkt! Denk het wel.. En anders evt hogere dosis?

Nja heb nu voor de nacht 50 of 100 mg in combi met 1000 mg finimal, heb problemen aan mn heup waar ik meerdere keren voor geopereerd ben en daarnaast een pijnsyndroom, dus heb standaard veel last van spieren/pezen/gewrichten maar het meeste pijn in mn heup :P

Hoop dat het me genoeg gaat helpen en anders neem ik ook een dosis overdag met daarnaast dan nog finimal denk ik maar, komt vast wel goed hahah :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net een sport bh bij de livera gehaald hun eigen merk. heb nu de triaction maar vond die niet mooi aansluiten op mijn borst dus even daar om hulp gevraagd en cup maatje kleiner geprobeerd maar dan zit de zijkant van me borst er niet helemaal in... gevraagd of ze nog andere goede sport bhs hadden ze stelde voor om een van hun eigenmerk te proberen en hij zat lekker en gaf tevens een mooiere vorm aan mijn borsten bij de triaction lijken ze nogal puntig soms.. en hij was maar 25euro ook mooi meegenomen:)

succes met sport bh jacht ahoewel gewone bh jacht een stuk leuker zal zijn haha.

enne van die borstband zo herkenbaar hij zorg voor extra pijn heb ik het gevoel een keer op de dag gun in mezelf een half uurtje zonder martelband en dat is genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@!lotte! Oh dat is een goede! Ga helemaal los morgen in de stad :P haha

Jaaaa dat ga ik denk ik ook wel doen zeg.. Allemachtig. Ook dat ding zal wel weer wennen.. Maar nu :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net een sport bh bij de livera gehaald hun eigen merk. heb nu de triaction maar vond die niet mooi aansluiten op mijn borst dus even daar om hulp gevraagd en cup maatje kleiner geprobeerd maar dan zit de zijkant van me borst er niet helemaal in... gevraagd of ze nog andere goede sport bhs hadden ze stelde voor om een van hun eigenmerk te proberen en hij zat lekker en gaf tevens een mooiere vorm aan mijn borsten bij de triaction lijken ze nogal puntig soms.. en hij was maar 25euro ook mooi meegenomen:)

succes met sport bh jacht ahoewel gewone bh jacht een stuk leuker zal zijn haha.

enne van die borstband zo herkenbaar hij zorg voor extra pijn heb ik het gevoel een keer op de dag gun in mezelf een half uurtje zonder martelband en dat is genieten!

Ahhhh fijn Lotte!!!

Aangezien ik ook die punttieten in de tri-action heb.

Maatje kleiner is ook geen optie! Is de cup te klein voor!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heet terecht een martelband hè...wat een rotding. Ik neem soms ook een pauze. Dan koel ik meteen mijn borsten met ijs tegen de pijn en eventuele zwelling

Ik heb ook de tri action en ik heb ook punttieten haha. Gelukkig dat het aan de bh ligt ;-)

Zodra ik weer pijnvrij ben ga ik shoppen. Zoals ik het nu begrijp is de hema en livera eigen merk dus een goeie optie!

ik zal eens mijn schema met pijnstillers beter bij gaan houden, als het helpt dan word ik graag wakker 's nachts. Enige nadeel is dat mijn vriend dan ook wakker moet worden want ik kan het niet alleen. Hoop maar dat hij het niet erg vindt, hij zorgt nu al 11 dagen voor mij en de kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa haha mijn vriend vervloekt me ook met die wekker heel de tijd :P maar het is vervelender als ik lig te piepen van de pijn dus hij heeft pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.