Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi chicks!

Morgen heb ik mijn tweede consult met dr Straten :) de laatste keer zijn we uitgekomen op 400cc links en 450cc rechts. Ik heb nu 80A, ben 1,74 en weeg 65 kilo. Nu heb ik al een paar vragen voor morgen; heb ik zo alles een beetje gehad?

- opnieuw passen

- is high profile breed genoeg? Niet beter medium plus ivm omvang 80?

- welke maat kom ik uit? Wat is nodig voor 80D?

- wat is de Max aantal Cc?

- heeft DP plaatsing effect op TOS (beknelling zenuw onder sleutelbeen)

- voor de spier of DP?

- ronde of anatomische implantaten mooier met mijn vorm borst?

- cohesive 1? Hoe grote kans op rimpelvorming?

En natuurlijk een datum vaststellen voor the big day yeaaaah

Als jullie nog een tip hebben hoor ik het graag :D ik weet dat er hele lijsten op het forum staan.. Naar daar kon ik zo snel niets uithalen.. Ohja! En ik neem foto's mee van wat ik mooi vind en van wat ik niet mooi vind :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou zeker de foto's mee nemen!

Kan niet garanderen dat het er t zelfde uit gaat zien maar hij krijgt wel een beetje een beeld van wat je mooi vind ☺

Zou als je een op het oog lijkende D wilt zou ik misschien wel voor wat meer cc's gaan, de high profile is wel het mooiste vind ik!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker de foto's mee nemen!

Kan niet garanderen dat het er t zelfde uit gaat zien maar hij krijgt wel een beetje een beeld van wat je mooi vind ☺

Zou als je een op het oog lijkende D wilt zou ik misschien wel voor wat meer cc's gaan, de high profile is wel het mooiste vind ik!

Succes

Nee, was het maar zo makkelijk :D dat als we een foto lieten zien dat het gewoon zo zou worden hihi

Ik vind het lastig omdat ik bij meiden met een omvang van 70 of 75 ook zie dat ze bijv 400 Cc high profile krijgen.. En dan denk ik; dat wordt het bij mij toch te smal?? Of denk ik verkeerd haha.. Of ik moet idd gewoon meer Cc's.. Lastig lastig.. M'n vriend vond die 400/450 al erg groot (hij ziet ze liever kleiner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk m'n datum vastgezet :D 19 januari 2015 is D-day wooeehiie

Zou een van de moderators mijn titel enzo willen aanpassen? :) wordt geopereerd via Heyendael btw

Wordt 400/450cc DP, van een 80A naar hopelijk een D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend dus maar even afwachten! ik ben ook door Dr.Straten geopereerd en ben er echt super blij mee.

hij helpt je goed en doet precies wat je wilt.

en dat word aftellen hahah :P

Jaaaa is al vrij snel! Aftellen idd :D

Goed om te horen dat je tevreden bent met het resultaat! Vind bijna alle vergrotingen die ik heb gezien via hem erg mooi.. Dus heb er alle vertrouwen in :)

Welke voorsituatie had jij en heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een cup A75 en heb 375cc dual plane mentor high profile en nu een 75D of 75E en ben in Juni geopereerd.

heb echt nergens last van gehad alleen een beetje spierpijn.

ik ben 1.68 en weeg 57kilo.

zal morgen even een foto uploaden van voor en na! heb er echt geen spijt van.

Ohh ja ben wel benieuwd :D

Ik hoop dat ik dat ook zal hebben hahah.. Een beetje spierpijn. Bereid me voor op het ergste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh een datum!! :43:

Zal meteen even je titel aanpassen!!

Veel plezier met aftellen! Voor je het weet is het nieuwe jaar begonnen en krijg jij je boobs!!

xxx BB

Thanks BB :D

Superblij dat ik de datum eindelijk heb vastgezet! Nog 9 weken en 3 dagen hahah

X!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie dan zullen wij samen beauty pijn lijden want ik word geopereerd 16 januari :-) hihi. Kan ook al niet meer wachten!

Oeh vlak na elkaar :D waar word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zou iemand mijn datum nog een keer willen aanpassen? :D het is een weekje verschoven namelijk. Het wordt nu 12 januari ipv 19 januari!

Meiden die ervaring hebben met toetsen maken na 1,5 week? Zou dit lukken?

EN! Nog meiden die ook op de 12e door dr Straten worden geopereerd? Of een ander natuurlijk :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hey... Je houdt ons wel aan het werk he.... Haha

Tuurlijk, zal het zo ff veranderen :)

Hm anderhalve week erna toetsen? Ja er was hier iemand laatst, maar die vond dat niet zo een succes hihi... Concentratie na een narcose, kan nogal eens te wensen overlaten.. Als je er veel voor moet leren.. Of als er veel vanaf hangt, zou ik proberen de stof al goed onder de knie te hebben voor je operatie, zodat je nog maar hoeft te herhalen :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hey... Je houdt ons wel aan het werk he.... Haha

Tuurlijk, zal het zo ff veranderen :)

Hm anderhalve week erna toetsen? Ja er was hier iemand laatst, maar die vond dat niet zo een succes hihi... Concentratie na een narcose, kan nogal eens te wensen overlaten.. Als je er veel voor moet leren.. Of als er veel vanaf hangt, zou ik proberen de stof al goed onder de knie te hebben voor je operatie, zodat je nog maar hoeft te herhalen :)

Xxx

Hahah soorrryyyy (a) ;)

Thanks :D

Jaahh ik wil inderdaad proberen van te voren al veel te weten.. En als het niet gaat dan gaat het niet. Dan doe ik wel m'n herkansing..

M'n boek ziet er wel uit om te huilen hahah maargoed! Als het niet lukt geef ik die narcose de schuld ;)

Thanks voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi lieve forumdames!

Nou! Na een hoop druk te hebben gemaakt heeft de enchina force, vitamine c, multivitamines, kiwi's toch gewerkt zo te voelen!

Vandaag gewerkt en vanmorgen knap beroerd maar voel me echt wel prima nu :D als het zo blijft is er niets aan de hand.

Nu zit ik in bad en ik heb me voorgenomen om zondag een ware badmarathon te houden (ja ik ben verslaafd) want straks mag dat natuurlijk allemaal weer niet :P

6 weken lang :o allemachtig ik denk dat ik in die tijd veranderd ben in een ijsklontje.

Vandaag laatste dag op het werk gehad en m'n collega's zijn zo lief. Een lekker vest gekregen voor tijdens het herstel :) merk nu dat het wel "echt" wordt. Zeker omdat ik nu niet meer hoef te werken enzo..

Jeetje maandag heb ik gewoon boobs :o dat klinkt nogsteeds wel gek haha

Had niemand van jullie zoiets van "wauw ik ga het dus echt doen"

Anyway.. Ik denk er zo veel aan :o dus ik dacht ik type het maar van me af :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar hoor.... duurt bij mij nog een beetje langer, maar ik ben ook al redelijk hyper! ( laat staan wanneer ik 2 dagen later echt aan de beurt ben! ;-P)

Je bent er wel helemaal klaar voor dus? Alles op orde? Volledig vertrouwen??

Je zal maandag toch ineens borsten hebben!!!! Waaauuw!!!

x

Oh ja hoe laat word je geholpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes alvast meid!!

Gek he, hoe het dan opeens toch zover kan zijn, en dat je denkt: help.. ga ik dit echt doen? hihi

Wel fijn dat je je veel beter voelt en het gewoon door kan gaan maandag!!

Succes!!!!!

xx BB

Thanks! :D

Jaaa is best gek! Je weet het al die tijd al wel maar het lijkt niet echt op een of andere manier.. Maar nu is het toch wel een beetje een vreemd idee dat ik zometeen gewoon boobs heb.

Ben echt heel blij dat ik me wat beter voel! Dacht al.. Je zal het net zien :| wat een slechte timing haha.. Nu lekker weekend en goed uitslapen :) dan komt het vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel je helemaal meid!

Ben ook echt blij dat ik een accountje op dit forum heb aangemaakt, lekker de kriebels van me aflezen.

Voor mijn gevoel heb ik 10 jaar moeten wachten en nu gaat dinsdag ein-de-lijk gebeuren :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel je helemaal meid!

Ben ook echt blij dat ik een accountje op dit forum heb aangemaakt, lekker de kriebels van me aflezen.

Voor mijn gevoel heb ik 10 jaar moeten wachten en nu gaat dinsdag ein-de-lijk gebeuren :D :D

Jaa idd! Had niet geweten wat ik zonder dit forum zou moeten :o heb hier ook zo veel informatie vandaan.

Gaat nu echt supersnel! Weet jij al hoe laat je er moet zijn dinsdag? Of was jij het die om 11 uur daar mocht zijn :) ik lees te veel hier hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa idd! Had niet geweten wat ik zonder dit forum zou moeten :o heb hier ook zo veel informatie vandaan.

Gaat nu echt supersnel! Weet jij al hoe laat je er moet zijn dinsdag? Of was jij het die om 11 uur daar mocht zijn :) ik lees te veel hier hahah

Morgen is het zover voor jou! Hoe laat moet jij aanwezig zijn?

Ik moet er dinsdag om 13.00 zijn. Wel lange tijd niks eten ervoor zeg haha ik ga me wekker zetten om even wat te eten anders red ik het denk ik niet. Mijn buik gaat altijd meteen grommen en doen zodra ik wakker ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover voor jou! Hoe laat moet jij aanwezig zijn?

Ik moet er dinsdag om 13.00 zijn. Wel lange tijd niks eten ervoor zeg haha ik ga me wekker zetten om even wat te eten anders red ik het denk ik niet. Mijn buik gaat altijd meteen grommen en doen zodra ik wakker ben.

Jaaaa vind het nu wel spannend worden zeg! Ik moet er om kwart over 7 gelukkig al zijn :) ben als eerst. Had daar om gevraagd.. Wil idd niet eerst de hele dag honger lijden en stressen haha ik ken mezelf.. Als ik daar eenmaal ben.

Ik houd jullie op de hoogte! Mocht ik je niet meer spreken; heel veel succes en sterkte dinsdag? Het wordt vast geweldig mooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.