Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohh nouja, dan kun je in ieder geval rustig bijkomen. Ik word op een extra ok dag geholpen en dan loopt de dag ietsje anders als normaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is heb ik nu alle belangrijke dingen in huis, behalve eten en groene thee dat gaan we morgen nog halen :P
En nog even snel bed verschonen, wc en badkamer boenen. 

Iemand tips over hoe dat voedingskussen neer te leggen? Heb ook nog 3 extra hoofdkussens naast mijn normale hoofdkussen :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig alleen in het voedingskussen en dan met nek en hoofd in de boog en armen op beide kanten die uitsteken.  In het holletje dus.  Enige probleem is dat het na ff niet meer super ligt en ik wel met heupen deels op zij ga liggen en na een tijd naar beneden schuif en dan geen steun meer heb in mijn nek.  Dat is het moment dat ik opsta en ff rek en strek en weer opnieuw ga liggen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuster89 Ah thanks voor de tip!

 

Vandaag naar de kapper geweest, grijze haartjes weg geverfd haha. En ik heb m'n haar in laten vlechten, nu heb ik 2 mini vlechtjes aan de zijkanten van m'n hoofd haha. Voel mezelf zo schattig nu :P

 

Heb m'n tasje alvast ingepakt (ben morgen de hele dag niet thuis).
2 flesjes water, paracetamol, 2 tijdschriften, warme sokken, brillenkoker, tussenstukjes voor de bh en een van de drie PO bh's. Kleding leg ik morgenavond klaar (joggingbroek, vest, sokjes, onderbroek en bh die ik ritueel ga verbranden). Emmer met een plastic tas erin staat klaar, nekkussen en dekentje liggen al in m'n auto.

Oplader van m'n telefoon pak ik pas maandagochtend in. 

 

Haha ik heb zelfs ontharingsschuim gekocht voor onder m'n oksels :rolleyes:

En nóg heb ik het gevoel dat ik iets vergeet....... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha je hebt al goed voorbereiding getroffen.  Ik heb pas over 3 weken de kapper en grijs is er alweer door.. Mehhh! Idd vlechtjes makkelijker.  Ik had ze los en vriendlief kan alleen laag staart maken dus pony viel er uit met braken dus blij ze gisteren gewassen te hebben

 

Zover ik lees heb je eigenlijk alles. Ook goed boodschappen gedaan? Beschuit jam roosvicee bouillon zijn pijnmedicatie zijn iig de magische woorden voor mij geweest met mijn misselijk zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.