Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Phantasia,

Volgens mij is dit wel een C hoor. Proficiat.

Die ingepakte borsten blijf ik grappig vinden. Dit komt goed. Het was me nooit eerder opgevallen bij de foto's die ik zag dat die nieuwe borsten de eerste dag zo naar buiten wijzen. Vandaag is dat bij mij al heel wat beter en staat de tepel bijna weer vooraan.

Rust nog maar lekker,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Dank je Mercedes! ;) Ik wilde eigenlijk morgen die tape eraf halen, maar Prinsesje attendeerde me erop dat het morgen Hemelvaart is. De winkels zullen wel dicht zijn, dus dan kan ik geen sport-bh halen. :( Nog maar een dag extra zo volhouden dan maar. :ph34r: Heb geen geduld! :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey

Oh dat is balen!! Idd morgen alles dicht.. vrijdagochtend dan maar meteen he!! hahaha

Nog 1 dagje doorbijten :P

Tja, helaas wel! <_< Nou ja, die ene dag red ik dan ook nog wel. ;)

Weet iemand na hoeveel dagen je ongeveer weer normaal kunt douchen en haren wassen/föhnen enzo? :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand na hoeveel dagen je ongeveer weer normaal kunt douchen en haren wassen/föhnen enzo? :1:

Ik kon nadat de tape eraf was weer lekker douchen, maar normaal doucen en je haren wassen enzo dat duurt wel een tijdje. Bij mij in ieder geval.

Ik kan nu sinds een week denk ik weer redelijk normaal mijn haren wassen en kammen of in een staart doen.

Blijft mij bij nog een beetje moeilijk omdat de spieren onder mijn oksels naar mijn borsten nog erg stijf zijn.

Hoe voel je je vandaag? Gaat het al wat beter met de spierpijn en stijfheid?

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik kon nadat de tape eraf was weer lekker douchen, maar normaal doucen en je haren wassen enzo dat duurt wel een tijdje. Bij mij in ieder geval.

Ik kan nu sinds een week denk ik weer redelijk normaal mijn haren wassen en kammen of in een staart doen.

Blijft mij bij nog een beetje moeilijk omdat de spieren onder mijn oksels naar mijn borsten nog erg stijf zijn.

Hoe voel je je vandaag? Gaat het al wat beter met de spierpijn en stijfheid?

Liefs Nursje

Hm, wel frustrerend dat het zo lang duurt voordat je weer een beetje je normale leven kunt oppakken. Maar ja, dat heb ik er natuurlijk wel voor over. ;)

Het gaat wel wat beter vandaag. Ik kon wel weer heel moeilijk uit bed komen, maar m'n vriend heeft me omhoog geduwd. :P Pijnstiller erin en nu gaat het eigenlijk wel prima. Heb net m'n haren gewassen met m'n hoofd boven de douchebak en dat ging op zich nog bestwel. Voel me weer lekker fris. :D Denk dat ik vandaag ook maar weer eens naar buiten ga. Tijd voor een frisse neus! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Zo, ik heb even met Boerhaave gebeld over de tape. Ik mag om 13:00 langskomen. Woon toch in de buurt. :1: Dan gaan ze kijken of het eraf mag. Ik hoop het wel!!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heyy Phantasia :)

Ik heb na 2 dagen gedoucht en gefohnd enzo. Maar ik had ook geen tape. Ben op een krukje in de douche gaan zitten en zo rustig mijn haren gewassen. Toen beneden op de bank gaan zitten en rustig mijn haar gefohnd. Maar ik heb natuurlijk een plaatsing VOOR de spier gehad. Ik kan me dus voorstellen dat jouw spieren een stuk meer pijn doen.

Ik mocht alleen de eerste 2 weken de straal van de douche niet direct op mijn borsten richten. Dat voelde sowieso niet fijn. Want je hebt weinig gevoel (althans, ik had weinig gevoel..) in je borsten de eerste paar weken. Dus dat voelt eng aan!

Je moet er gewoon voor zorgen dat je je armen niet hoog houdt.. Heel lastig.. Maar ik heb bijvoorbeeld zittend gefohnd met mijn rug en nek voorover gebogen.. Hahaha. En daarna ben ik 2 uur gaan slapen.. Hihihi..

X :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYY!!!!!! :1bouncingboobs::126::136::101:

Tape is eraf en ik heb nu 75C! :43: Ben echt superblij! :123: Nieuwe foto's staan in m'n album. ;)

Verpleger Eelco heeft net de tape eraf gehaald en m'n huid was helemaal rood daaronder. Maar goed dat ik gekomen was, zei hij. Hij gaf me nog een aai over m'n bol en zei "je bent er blij mee hè?" Ik was ook zo blij als een kind. :lol: Hij vroeg of ik zelf een bh mee had genomen en ik zei van niet. Toen kreeg ik er dus wel 1 van hem. ;) Ik heb ook een potje crème meegekregen, maar daar moest ik wel zelf om vragen.

Ik ben zo blij met het formaat nu! Ze zitten wel wat hoog nog en staan nog superstrak, maar dat komt vast wel goed. Als ze maar niet kleiner worden dat dit! :140:

@Dollie: haha, ik ga morgen ook maar zittend föhnen denk ik. Én eindelijk weer eens lekker douchen. Moest het de hele week met een washandje doen, vanwege die tape. <_< Sport-bh zit echt hemels vergeleken bij dat! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Helleuu!!

Ziet er TOP uit al!! Net als bij mij aan het begin.. Ook nog ver van elkaar af. Maar geloof me. Ze worden veeeeeel mooier!!

Fijn he! Nu ga je het verschil ook elke keer beter zien! Ik kan me voorstellen dat die tape gewoon 3 keer k*t was!

Die sportbeha zit lekker he! Ik kreeg toen in de Boerhaave een 80C. Die zat heerlijk. Maar die pas ik nu niet meer. Heb nu weer dezelfde maar dan 70E. Heel relaxed om 's nachts te dragen :).

Maar het ziet er mooi uit en gaat nog veeeeeeel mooier worden!!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Dank je! Ben echt superblij! :wub: Ze staan nog wel ver uit elkaar inderdaad, maar ik vertrouw erop dat dat wel goed komt. En mochten ze nou net als bij jou nog iets groter uitvallen, dan vind ik dat ook niet erg eigenlijk. :blush: Zolang ze maar niet kleiner worden!!! :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Uit mijn persoonlijke ervaring is gebleken dat ze juist niet kleiner worden! Dat ik gisteravond mijn 4 weken PO foto's bekeek zag ik ook duidelijk dat er totaal geen overeenkomst is met 2 dagen PO ofzo! Uiteindelijk worden het echte borsten met een mooie vorm!

Wat zal jij blij zjin dat die rot tape eraf is! Ik moest vroeger bij turnwedstrijden mijn voeten allebei strak intapen. Drama was dat elke keer. Als ik de tape er na een dag afhaalde zaten mijn voeten onder de rode bultjes. Vreselijk spul!

Maar je mag TROTS zijn!

Over een paar weken toch maar dat BH shop clubje gaan organiseren ;)

:131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Uit mijn persoonlijke ervaring is gebleken dat ze juist niet kleiner worden! Dat ik gisteravond mijn 4 weken PO foto's bekeek zag ik ook duidelijk dat er totaal geen overeenkomst is met 2 dagen PO ofzo! Uiteindelijk worden het echte borsten met een mooie vorm!

Wat zal jij blij zjin dat die rot tape eraf is! Ik moest vroeger bij turnwedstrijden mijn voeten allebei strak intapen. Drama was dat elke keer. Als ik de tape er na een dag afhaalde zaten mijn voeten onder de rode bultjes. Vreselijk spul!

Maar je mag TROTS zijn!

Over een paar weken toch maar dat BH shop clubje gaan organiseren ;)

:131:

Ja, die van jou zijn ook heel natuurlijk geworden. Echt prachtig! :123: Ik hoop dat de mijne ook een beetje die kant op zullen gaan. ;) Nu heb ik nog een debiele vorm, maar dat komt vast wel goed. :D

Ja joh, die tape was echt een hel! :160: Ik kon niet eens normaal rechtop lopen, want het trok aan alle kanten. Nu dat eraf is, kan ik me tenminste weer normaal bewegen. Ik ga zo even lekker naar de Albert Cuyp denk ik, voel me supergoed! :126:

Lijkt me een heel goed plan dat shop-clubje! Over een paar weken inderdaad, want mijn boobies moeten nog even hun weg vinden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Wacht inderdaad maar een paar weken. De mijne veranderen ook nog steeds! Nog steeds elke week een nieuw aangezicht!

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Die sportbeha zit lekker he! Ik kreeg toen in de Boerhaave een 80C. Die zat heerlijk. Maar die pas ik nu niet meer. Heb nu weer dezelfde maar dan 70E. Heel relaxed om 's nachts te dragen :).

Hoe kom jij aan die 70E dan? Deze 75C zit toch een beetje te strak, moet denk ik ook 80C hebben. :rolleyes: Weet jij waar ik dezelfde bh kan kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom jij aan die 70E dan? Deze 75C zit toch een beetje te strak, moet denk ik ook 80C hebben. :rolleyes: Weet jij waar ik dezelfde bh kan kopen?

Bij de Livera kan je dezelfde kopen.

Daar heb ik hem ook vandaan.

Bij mij zit 75c ook aan de strakke kant, 80c zit lekkerder:).

Fijn he dat de tape er nu af is!!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Thanks, morgen maar even naar Livera dan. :) Ja, ben zo blij dat die tape eraf is, echt een drama was dat. Lang leve de sport-bh! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé super zeg dat je tape eraf is!!! Haha! En nou druk maken over dat ze niet te klein zijn :152: .

Ik heb het idee dat bij vóór de spier de borsten nog flink slinken na de operatie, en dual plane / achter de spier ze juist groter worden.

Als dat echt zo is; dan zijn wij allebei blij, toch?? :rolleyes:

Maar volgensmij heb ik jou ww nog niet eens!!!! Kan het niet terugvinden in m'n berichten... :mellow: Ben zo benieuwd!!! Kan je je ww sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hé super zeg dat je tape eraf is!!! Haha! En nou druk maken over dat ze niet te klein zijn :152: .

Ik heb het idee dat bij vóór de spier de borsten nog flink slinken na de operatie, en dual plane / achter de spier ze juist groter worden.

Als dat echt zo is; dan zijn wij allebei blij, toch?? :rolleyes:

Maar volgensmij heb ik jou ww nog niet eens!!!! Kan het niet terugvinden in m'n berichten... :mellow: Ben zo benieuwd!!! Kan je je ww sturen?

Haha, ja dat zou perfect zijn! :P Maar of dat ook echt zo is? :D

Ik stuur je een pb! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Phantasia,

Yeeaah! Eindelijk verlost van de tape! Zal wel een hele opluchting zijn! Dacht het wel dat je zeker wel die C zou hebben! Goed hé, zul je wel blij mee zijn! :101: Nu is die sportbh dragen niet eens meer zo erg hé!

Ben je foto's ook al eens gaan zien, ziet er al goed uit, nog strak natuurlijk, maar das ook normaal en vind ze er van opzij zelfs huge uitzien! Geniet er maar vast van!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey Phantasia,

Yeeaah! Eindelijk verlost van de tape! Zal wel een hele opluchting zijn! Dacht het wel dat je zeker wel die C zou hebben! Goed hé, zul je wel blij mee zijn! :101: Nu is die sportbh dragen niet eens meer zo erg hé!

Ben je foto's ook al eens gaan zien, ziet er al goed uit, nog strak natuurlijk, maar das ook normaal en vind ze er van opzij zelfs huge uitzien! Geniet er maar vast van!

Liefs, :54:

Dank je, ja echt een verlossing! :101: I love de sport-bh! :wub: Vanmiddag ga ik even shoppen om er nog een paar bij te halen. M'n boobies staan nu een beetje apart inderdaad, heel strak en hoog. :D Maar dat zal allemaal wel goedkomen. Ik krijg wel last van m'n rug door dat rugslapen zeg! Ben weer veel te vroeg wakker. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Weet iemand of de sport-bh's van de Hema ook goed zijn? Geven die genoeg steun? Ik heb er daar 1 gekocht en die zit eigenlijk veel lekkerder (lees minder strak) dan die van de kliniek. Die zit echt té strak, de striemen staan in m'n lijf. :mellow:

Vanmiddag al even op het terras gezeten en stiekem een rosé'tje gedronken. Niet goed, I know, maar wel lekker. :125: Ik zal me de komende tijd weer heel rustig houden. :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond de hema sportbh,s erg lekker en ook goed,na het wassen zelfs goede mooie bh,s nog,niet gekrompen,niet snel verkleurt en faal van kleur,en ze bieden zeker wel steun.en nu heb ik ze weer,met mij zware prothesen,zat steun

ik heb ook de triumph tri action,vind de hema stukken lekkerder zitten,ook qua stof :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.