Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Hoi Phantasia,

Heel veel succes morgen! Ik heb van de week eindelijk m'n eerste consult, en jij krijgt ze gewoon al! Super zeg! Ik zou me ook niet te druk maken om de cc's, ik heb hier op het forum al zo veel gelezen dat vrouwen achteraf toch wel iets meer hadden gewild...

Nogmaals, heel veel succes en geniet er van als je ze hebt!

X Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Bedankt! ;) Ik druk dr. Roddi morgen gewoon nog even op het hart dat ik echt een volle C wil en niet meer. Ik vind het zo onwerkelijk dat het morgen gaat gebeuren! :blink:

Zit nu Komt Een Vrouw Bij De Dokter te kijken. Zo zielig. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou....tadatadaaaa eindelijk je laaste nachtje voor je GROTE dag.lang wachten word beloond.

ben je er al klaar voor?lekker nog druk zo vlak voor je dag,groot gelijk,die afleiding doet goed,vooral met een dinnetje,lekkere snacks en een groot glas cola.

heel veel sucses en sterkte morgen

kijk al uit naar je verslagje en de rest.

kop op,voor je het weet loop je heerlijk rond van de zomer met je nieuwe aanwinsten.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo phantasia,

ik wens je heel veel succes toe morgen.ik hoop op je verslagje.

ik moet nog wachten tot 20 mei.

groetes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend,Spannend!!

Heel veel succes vandaag en wat zul je straks blij zijn,

je zal wel nu onderweg zijn met gierende zenuwen maar hihi dat komt

toch wel heel bekend voor.

Nou meid,ik lees straks wel hoe het gaat met jou nieuwe aanwinsten. :1bouncingboobs:

Groetjes Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van hieruit heeel veeeel succes! Benieuwd voor hoeveel je uiteindelijk bent gegaan! Je ligt vast al bij te komen, dus ook al gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Phantasiaaaaaa!! :1big_boobs:

CONGRATS MET JE NIEUWE EN GROTE BOOBIES

Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan! Ik ben onwijs benieuwd hoe je vandaag hebt ervaren en hoe je je nu voelt!

Je zal zo wel lekker naar huis mogen gok ik zo! Laat je maar lekker vertroetelen door nu nog even de zuster en straks door je vent! :147:

:116: Liefs Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Bedankt voor de lieve berichten allemaal! :33: Ik ben net thuis. Alles is voorspoedig verlopen. Uitgebreid verslag doe ik morgen wel even. ;)

Ik zei vanochtend in ieder geval tegen Roddi dat ik ze echt niet te groot wilde, niet groter dan een volle C-cup. Hij heeft er dus uiteindelijk 270cc in gedaan. Nu hoop ik wel dat dat niet te klein is, erg hè? :67: Kan er nu nog niet zoveel over zeggen met die tape eromheen, maar je ziet wel duidelijk verschil! :D Ik ben ook wel blij dat het een beetje subtiel is gebleven en niet té groot. :P

Ik heb wel wat pijn, maar het is te doen gelukkig. Ga nu even lekker bankhangen. Binnenkort volgen de foto's en uitgebreid verslag!!! ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik mocht toen ik weer thuis was meteen pijnstillers nemen, maar er zat bij mij erg veel tijd tussen de operatie en mijn thuiskomst. Maar dat vertellen ze je wel hoor! Succes vandaag en alvast ook gefeliciteerd ;):D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey

Je hebt ze!! :D

Gefeliciteerd!

En wat fijn dat alles goed verlopen is ;)

Ben benieuwd naar het resultaat.

En met 270 kan je ook al eind komen, dat hebben er al veel laten zien hier :D

Veel succes met je herstel!

Als je je rust neemt en je pijnstillers goed doseert zal dat geen probleem zijn :D

Ben benieuwd naar je verslagje ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Thanx! :D Verslag komt morgen, ik ben nog te beurs en moe. Ik hoop echt dat ik op een C uitkom met die 270cc. Ik dacht eigenlijk dat het wel minstens 300cc zou worden. Ook stom, eerst ben ik bang dat ze te groot worden en vervolgens ben ik bang dat ze te klein uitvallen. :rolleyes: Ze lijken ook wel zo ver uit elkaar te staan, maar dat zal nog wel veranderen... hoop ik. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Joh! De mijne zaten de eerste week onder mijn oksels! Vond ze lelijk toen! Maar na die week veranderde het onwijs veel!

En ze worden echt wel groot genoeg hoor! De pc weet wat hij doet!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik hoop echt dat het inderdaad wel een C wordt, want ze lijken nu nog wel klein. :unsure:

Aaaauwwwww, ik heb wel veel pijn hoor! :wacko: Gister viel het nog wel mee, maar dat zal de narcose nog wel geweest zijn. Ik kan niet alleen m'n bed uit komen en elke beweging doet heel veel pijn. :blink:

Maar ik zal even verslag doen: na een onrustig nachtje arriveerden m'n vriend en ik bij Boerhaave om 7:30, was er nog niemand! Gelukkig kwam er 10 minuten later iemand aan. Toen hebben we nog een tijdje in de wachtkamer gezeten en om 8:00 stelde verpleger Erik zich voor. Aardige jongen. Hij liet ook m'n kamer zien en ik mocht een bed uitkiezen. Vervolgens m'n smurfenpak aan (mooi ook dat blauwe haarnetje) en toen kwam Roddi om me af te tekenen. Hij vroeg of ik nog vragen had en ik benadrukte dat ik niet meer dan een volle C wilde. Hij zei 'prima'. Even later mocht ik mee naar de OK. Afscheid genomen van m'n vriend.

Lag ik op die operatietafel, vond het doodeng. Helemaal omdat er ook een dingetje aangesloten was waardoor je m'n hart kon horen kloppen en die ging nogal snel, waardoor ik nog onrustiger werd. :5: We praatten even over mijn vakantie, dat ik naar Vietnam ga enzo. Toen zei de anesthesist: "komt ie dan hè?" :P Erik boog zich over me heen en zei "weltrusten" en voor ik het wist was ik weg.

Voor mijn gevoel werd ik 2 minuten later wakker, maar het was een uur. M'n mascara zat op m'n kin en ik had vettigheid in en rond m'n ogen. Snapte er niks van! Bleek dat ze zalf in m'n ogen hadden gesmeerd, zodat ze niet uit zouden drogen? Als ik dat van te voren had geweten, dan had ik natuurlijk geen make-up opgedaan. :rolleyes: Ik vroeg aan Erik "hoeveel is erin gegaan?" En toen zei hij: "207cc". Ik dacht "Wat? Zo weinig?" :( Ik had bestwel veel pijn bij het inademen en kreeg een pijnstiller toegediend via m'n infuus. Daarna ging het wel weer. :) Ook lag ik echt te rillen en te bibberen van de kou. Toen kreeg ik een dekentje, waar warme lucht in geblazen werd en toen had ik het heerlijk warm. :D

Erik wilde m'n vriend voor me bellen en ik moest het telefoonnummer geven. Gaf ik m'n eigen nummer! Ook goedemorgen. :4: Hij was er voor mijn gevoel ook al binnen 2 minuten, heel vaag was dat. Toch was ik wel vrij snel weer bij positieven, ik kletste en lachte met de verplegers. Er lag een meisje bij mij op de kamer die hetzelfde had ondergaan, maar die had het er veel moeilijker mee. De verpleger met het grijze haar (geen idee hoe hij heette) maakte nog 2 heerlijke broodjes voor me klaar. Bruin brood met kaas, tomaat en komkommer en allemaal netjes in hapklare brokjes gesneden. :P Het ging er ook prima in. Daarna moesten de drains eruit (wat een naar gevoel!!! :o ) en kreeg ik nieuwe tape om. Rond 14:00 ging ik met de taxi naar huis. M'n ouders en broertje kwamen niet veel later al op bezoek en dat ging allemaal prima, maar naarmate de dag vorderde begon ik wel steeds meer pijn te krijgen. Ik verga echt van de pijn als ik me beweeg! Vandaag maar weer lekker op de bank liggen en tv kijken! :) Ik moet me helaas wel alleen zien te redden, want m'n vriend moet gewoon weer werken vandaag... Maar ja, ik red me wel. :6:

p.s. ik heb ook een album aangemaakt! Al valt er nog weinig te zien met m'n mummiepak aan. Hebben jullie wel m'n wachtwoord nodig? Of kan iedereen de foto's zomaar zien? Ik weet niet of ik het goed gedaan heb, help! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Phantasia,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst..

Ik ben gister ook geholpen en heb nu ook wel last.. autsj.. Heb vannacht wel redelijk geslapen, maar was toch om 5 uur klaar wakker en ben toen niet meer in slaap gevallen, was zo stijf van op mijn rug liggen.. (slaap altijd op mijn buik of zij :blink: )

Gr. Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Dank je Willemieke, jij ook hè? ;) Pfff, ik ken het! Ik had vannacht al meteen een zere rug. Slaap ook altijd op m'n zij. Dat wordt nog wat de komend tijd. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.