Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Ja, ik doe misschien wel teveel al inderdaad. Boodschappen, strijken, enz. Maar ik had ook totaal geen pijn. Moet maar wel even naar m'n lichaam luisteren nu. Ik kijk het even aan en als het te lang duurt, dan bel ik de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi!!!! :rolleyes:

Hoe gaat ie nu? Al beter?

Je bent alweer 4 weken PO! Gaat snel he?! Nog 2 weekjes en dan mag je lekker "echte" beha's aan :)

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hoi hoi! :D

Met mij gaat het nu weer helemaal goed hoor. ;) Die pijn links is gelukkig weer weg. Toch teveel gedaan denk ik. Ik heb wel als ik m'n linkerarm omhoog doe, dat er dan iets aanspant ofzo. Je ziet zo'n verticale streep onderhuids, onder m'n borst. Heel vaag. :rolleyes: Maar ik maak me er geen zorgen om. Nog maar 2 weekjes en dan ben ik 'verlost'! :D Zal proberen vandaag nog even nieuwe foto's te plaatsen... Ik hoop dat het volume onder de tepel nog iets meer wordt, want nu zit er boven de tepel meer dan onder zeg maar... Maar ik voel dat ze ook echt nog veel zachter moeten worden. Denk dat dat bij dual plane gewoon wat langer duurt.

Maar ik ben er nog steeds superblij mee!!!! Afgelopen weekend nog even bh's gepast en ik pas 80C, maar ook 75D. Jeeey, wil best een D-cup! :D Kan niet wachten om straks mooie bh's en bikini's te kopen. :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Wat fijn dat het nu weer goed gaat met je. Van meerdere meiden heb ik wel gelezen dat de borst van de hand waarmee je schrijft (links dus) iets trager kan gaan in het herstel, maarja die gebruik je logischerwijs ook meer. Ik heb nu ook dat trekkerige gevoel aan 1 kant. Anyway heb je gelukkig geen last meer en ben je blij :38:

Merk jij al wel verschil in het zachter worden van je borsten vanaf het begin en nu? Mijne zijn ook nog vrij hard (nu 18 dagen PO) en ik kan niet wachten tot ze soepeler zijn!

Nog 2 weekjes, dan mag ook jouw harnas uit en kan je er eindelijk van genieten! Zou ik je foto's mogen zien? :67: ben heel erg benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey meid!

Wat fijn dat het nu weer goed gaat met je. Van meerdere meiden heb ik wel gelezen dat de borst van de hand waarmee je schrijft (links dus) iets trager kan gaan in het herstel, maarja die gebruik je logischerwijs ook meer. Ik heb nu ook dat trekkerige gevoel aan 1 kant. Anyway heb je gelukkig geen last meer en ben je blij :38:

Merk jij al wel verschil in het zachter worden van je borsten vanaf het begin en nu? Mijne zijn ook nog vrij hard (nu 18 dagen PO) en ik kan niet wachten tot ze soepeler zijn!

Nog 2 weekjes, dan mag ook jouw harnas uit en kan je er eindelijk van genieten! Zou ik je foto's mogen zien? :67: ben heel erg benieuwd!

Liefs

Haaaai! :48: Onder m'n linkerborst trekt het nog wel. Niet bij het litteken, maar gewoon daaronder. Lijkt wel alsof er een pees wordt strakgetrokken ofzo, heel apart. :blink: Hoe gaat het nu met jou? Heb jij nog last?

Bij mij zijn ze wel iets zachter geworden, maar nog lang niet zacht genoeg!!! Ik denk dat dat bij dual plane gewoon langer duurt, omdat je spier ook mee moet rekken natuurlijk. ;) Maar er zit nog niet veel beweging in bij mij hoor! Ze mogen echt nog wel wat zachter worden. :145: Nu voelen ze toch nog niet echt als van mij.

Ik pb je mijn ww! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Ja ik begrijp wat je bedoelt, en indd waarschijnlijk gewoon weer het sleutelwoord; geduld, qua zachter worden :130::132: maar het stelt ook wel weer gerust te merken dat je elke dag wat vooruitgang boekt toch!?

Heb net weer een kleine update geplaatst in mijn eigen topic, maar het gaat eigenlijk hartstikke goed :40: Zo goed als geen last meer en moet er erg om denken dat ik mijn ellebogen niet boven mijn schouders laat komen, en natuurlijk niet teveel doen! Het huis hier is ook een rotzooi maaar we hebben een goed excuus he :126: hahaha!

Vreemd, dat trekkerige gevoel onder je borst! Ik heb dat onder mijn oksels ter hoogte van de borsten en dan vooral links. Ach, ook dat zal er allemaal wel bij horen! Wij hebben tenslotte de eindstreep nog niet bereikt :38:

Trouwens je foto's zien er goed uit, Ze passen volgens mij erg goed bij je lichaam! Ik zag dat ze voorheen redelijk wat uit elkaar stonden, waarschijnlijk veranderd dat niet echt na een bv, maar zodra ze zachter worden kan je lekker mooie bh's dragen die ze wat dichter bij elkaar pushen :6:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik heb ook moeite om m'n ellebogen niet boven schouderhoogte te doen. Eigenlijk doe ik dat ook gewoon. :blush: Maar ik luister gewoon naar m'n lichaam. Ik merk het wel als ik m'n arm te ver uitstrek, dan doet het gewoon zeer. Verder doe ik bijna alles eigenlijk gewoon weer: schoonmaken, strijken, boodschappen doen, etc. Alleen rennen, dansen en springen enzo doe ik nog maar niet. :P Gister rende ik een stukje voor de tram en dat voelde nou niet echt prettig. Eigen schuld natuurlijk. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Phantasia,

Bedankt voor je complimentje.. Ben idd blij dat ik weer op mijn zij kan liggen.. Maar ik zie dat jij bijna alle huishoudelijke taken weer doet (stofzuigen, zware boodschappen en strijken sla ik nog over).. Over 4 weken begin ik weer met Body Attack, ben benieuwd hoe dat gaat (ben dan in principe 8 weken PO)..

Ik las dat je steken hebt onder je borsten?! Lijkt het net of je ribben gekneusd zijn?! Daar heb ik namelijk last van, vooral 's nachts..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

5 weken PO alweer! :1bouncingboobs: De tijd vliegt echt! Eigenlijk gaat het allemaal prima. :D M'n borsten zitten alleen wel nog erg 'vast'. Zit niet veel beweging in nog. :rolleyes: Maar dat zal wel tijd nodig hebben. En op m'n zij slapen lukt ook nog niet, maar ook omdat m'n borsten niet mee bewegen. Hoop dat dat snel verandert.

@ Willemieke: ik heb geen steken hoor, maar er is iets wat aanspant onder m'n linkerborst als ik m'n arm omhoog doe. Dan zie ik een verticaal streepje lopen en die loopt over m'n ribben zeg maar. Beetje eng ziet het eruit. :blink: Volgende week moet ik weer naar dr. Roddi, dan zal ik wel vragen wat dat is. Hoe gaat het verder met jou? Zijn jouw borsten wel al beweeglijk?

Deze zaterdag ga ik naar een festival en wil ik eigenlijk een 'normale' bh aan + een mooi outfitje en lekker dansen. :43: Dat is dan wel 2 dagen te vroeg, maar op 2 daagjes zal het niet aankomen toch??? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

5 weken PO alweer! :1bouncingboobs: De tijd vliegt echt! Eigenlijk gaat het allemaal prima. :D M'n borsten zitten alleen wel nog erg 'vast'. Zit niet veel beweging in nog. :rolleyes: Maar dat zal wel tijd nodig hebben. En op m'n zij slapen lukt ook nog niet, maar ook omdat m'n borsten niet mee bewegen. Hoop dat dat snel verandert.

@ Willemieke: ik heb geen steken hoor, maar er is iets wat aanspant onder m'n linkerborst als ik m'n arm omhoog doe. Dan zie ik een verticaal streepje lopen en die loopt over m'n ribben zeg maar. Beetje eng ziet het eruit. :blink: Volgende week moet ik weer naar dr. Roddi, dan zal ik wel vragen wat dat is. Hoe gaat het verder met jou? Zijn jouw borsten wel al beweeglijk?

Deze zaterdag ga ik naar een festival en wil ik eigenlijk een 'normale' bh aan + een mooi outfitje en lekker dansen. :43: Dat is dan wel 2 dagen te vroeg, maar op 2 daagjes zal het niet aankomen toch??? :blink:

Ik zeg.. Gewoon doen!! Die 2 daagjes... Ik denk niet dat je ze er dan direct afvallen ofzo ;)!

Gefeliciteerd met je 5 weken!! Dat zachte komt nog wel hoor!! Gewoon geduld :)!

Liefs!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Whaha, vriendin van me zei ook al 'dan heb je ineens schoudervullingen'. :4:

Heb er helemaal zin in! Eindelijk weer eens helemaal los! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Whaha, vriendin van me zei ook al 'dan heb je ineens schoudervullingen'. :4:

Heb er helemaal zin in! Eindelijk weer eens helemaal los! :63:

Schoudervullingen.. HAHAHAHAHAAA!! :152: Ga je trouwens naar Indian Summer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Schoudervullingen.. HAHAHAHAHAAA!! :152: Ga je trouwens naar Indian Summer??

Ja klopt! :126: Ik hoop dat het weer een beetje meezit, nu staat er als cijfer voor zaterdag een 6. :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja klopt! :126: Ik hoop dat het weer een beetje meezit, nu staat er als cijfer voor zaterdag een 6. :124:

Ik hoop ook dat het mooi weer wordt! Ik heb een mini festival.. Kaaspop in Edam! Vrienden van mij moeten spelen die dag.. Ik hoop dat het droog blijft.. Want ik ben bezig een Bavaria jurkje te scoren en die wil ik aan!!! Even met mijn dikke memmen pronken :1big_boobs:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik hoop ook dat het mooi weer wordt! Ik heb een mini festival.. Kaaspop in Edam! Vrienden van mij moeten spelen die dag.. Ik hoop dat het droog blijft.. Want ik ben bezig een Bavaria jurkje te scoren en die wil ik aan!!! Even met mijn dikke memmen pronken :1big_boobs:

:116:

Whaha, klinkt goed 'Kaaspop'. :D Zal vast heel gezellig worden. ;) Nou, in zo'n Bavaria-jurkje komen je tetten wel goed uit! :1big_boobs::P Ik moet ook nog een outfitje scoren....... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey meis, zie net in je onderschrift staan dat je de 6 weken voorbij bent!!!!! :1bouncingboobs:GEFELICITEERD!!

Nu mag je tuig leker uit en kan je er EINDELIJK van genieten en ze vrijlaten!!! :01:

Hoe gaat het met je???

:116:

Dank je!!! :D Ja, ik ben de 6 weken gepasseerd. Dat is echt snel gegaan! Sinds gister ben ik bevrijd. :145: Al heb ik vannacht toch nog de sport-bh aangehad, dat voelt gewoon 'veiliger'. :blush:

Gister ook op controle geweest bij dr. Roddi en hij zei dat alles er goed uit ziet. 'Helemaal voor 6 weken', maar volgens mij zegt elke pc dat. :P Ik hoef nu pas in december weer terug te komen.

Helaas heb ik nog niet zoveel tijd gehad om uitgebreid bh's en bikini's te shoppen, dus dat moet ik echt nog even gauw doen. Bikini moet echt voor komend weekend nog, want dan MOET ik natuurlijk even lekker pronken op het strand. :43:

Al met al gaat het hartstikke goed dus. :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hittegolf is coming up!!

Ik hoor Bloemendaal al roepen!! Ik moet ook nog even een leuke bikini scoren.. Niks past meer.. :1bouncingboobs: Eerste keer dat ik dát leuk vind :D

:126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hittegolf is coming up!!

Ik hoor Bloemendaal al roepen!! Ik moet ook nog even een leuke bikini scoren.. Niks past meer.. :1bouncingboobs: Eerste keer dat ik dát leuk vind :D

:126:

Whaha, I know! Heerlijk hè? :D Bloemendaal roept zeker. Wat zal ik daar trots rondlopen in bikini nu. :126:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Grrrrrrr, ik snap echt niks van die maten! :wacko: Koop ik bij de Hema een bh in cup 80C, zit ie te los onder m'n borst. Ik net na m'n werk snel die bh ruilen voor 2 andere in cup 75 C, zijn die weer te klein! Niet alleen onder m'n borst, maar ook de cup is te klein. :blink: Ik geloof gewoon niet dat ik D heb, maar misschien is het toch wel zo... :rolleyes::D

Zou ik ze nog kunnen ruilen??? Morgen weer een poging... :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ook 6 weken en ook op zoek geweest naar een mooier exemplaar dan die sportbh. Voor mijn bv een 75 AA, 6 weken een 80 B, ik kocht nog een zachte T-shirtbh van Hema een 75 C, die laatste sluit ik al op de strakste sluiting en mijn borsten bollen er niet echt over maar juist zit het niet. Ik probeerde vandaag verschillende 70 D en die zaten prima. Ik durfde niets te kopen omdat ik het ook niet geloofde. Even nog afwachten want bij mij zit alles nog heel strak. Dagelijkse massage, zou dat een cupmaat schelen?

Groetjes,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey, ook 6 weken en ook op zoek geweest naar een mooier exemplaar dan die sportbh. Voor mijn bv een 75 AA, 6 weken een 80 B, ik kocht nog een zachte T-shirtbh van Hema een 75 C, die laatste sluit ik al op de strakste sluiting en mijn borsten bollen er niet echt over maar juist zit het niet. Ik probeerde vandaag verschillende 70 D en die zaten prima. Ik durfde niets te kopen omdat ik het ook niet geloofde. Even nog afwachten want bij mij zit alles nog heel strak. Dagelijkse massage, zou dat een cupmaat schelen?

Groetjes,

M

Haha, mooi maatje toch?! :D Ja misschien moet ik ook wel D hebben. Zo lastig ook dat je bij de Hema niet kunt passen! Hoe weet ik nou welke ik moet hebben? :wacko: Mijn borsten staan ook nog heel strak hoor, die moeten echt nog meer omlaag en zachter worden. Maar het gaat gewoon heel langzaam, ik merk wel dat ze steeds iets mooier worden. Morgen maar weer die bh's ruilen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.