Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

hopen dat je er morgen toch eens uitkomt dan qua bh maat :1big_boobs:

is lastig he,vooral als je op de hang wacht en als alles nog iets strak staat,maar je komt er wel uit,anders even opmeten eerst bij de betere lingerie zaak,en dan pas ruilen,of de bh maat tabbel van de hema er zelf ff bijpakken en bekijken,is op de lingerie afdeling te vinden :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Wordt denk ik toch morgen dat ik die bh's ga ruilen. Het is zulk mooi weer! Ik strijk na m'n werk mooi op een terrasje neer met m'n dikke tetten. :1big_boobs::P

Morgen weer een dag... :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis wat een gedoe ;) En wat stom dat je bij de hema niet kan passen! Dat wist ik niet. Hebben jullie in de buurt van A'dam ook een Primark? Daar hebben ze ook leuke setjes en bikini's voor practisch niks.

Idd het is echt terror lekker weer buiten, heb net zelf ook ff 10 minuutjes in de tuin gezeten. Geniet ervan nu het kan, je weet het in NL misschien is na het weekend deze "zomer" weer over .. B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis wat een gedoe ;) En wat stom dat je bij de hema niet kan passen! Dat wist ik niet. Hebben jullie in de buurt van A'dam ook een Primark? Daar hebben ze ook leuke setjes en bikini's voor practisch niks.

Idd het is echt terror lekker weer buiten, heb net zelf ook ff 10 minuutjes in de tuin gezeten. Geniet ervan nu het kan, je weet het in NL misschien is na het weekend deze "zomer" weer over .. B)

Hallo Phantasia,

Ik weet eerlijk gezegd nog niet helemaal hoe dit allemaal werkt, maar zag dat je ook door Dr Roddi te Boerhaave bent geholpen. Voor mij is het 27 juli a.s. de grote dag. hoe lang en hoeveel dagen na de BV had je last? is het ongeveer 11 dagen na operatie minder en kan je dan al iets meer doen? ben benieuwd naar je antwoord. Mvg

p.s. is het mogelijk je foto in te zien?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hallo Phantasia,

Ik weet eerlijk gezegd nog niet helemaal hoe dit allemaal werkt, maar zag dat je ook door Dr Roddi te Boerhaave bent geholpen. Voor mij is het 27 juli a.s. de grote dag. hoe lang en hoeveel dagen na de BV had je last? is het ongeveer 11 dagen na operatie minder en kan je dan al iets meer doen? ben benieuwd naar je antwoord. Mvg

p.s. is het mogelijk je foto in te zien?!

Hoi, welkom hier. ;) Ik was 1,5 week vrij en ben daarna weer gaan werken. Dat ging prima. Had in het begin wel veel pijn 'sochtends met opstaan. Dan valt alles weer op z'n plek natuurlijk. Verder overdag niet echt veel last gehad. Je merkt gauw genoeg wanneer je te ver gaat, want dan doet het pijn. ;) Hoeveel cc krijg jij?

Ik pb je mijn ww wel. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Phantasia

Hee Phantasia,

als jij dat bent op de profielfoto---->> :35:

Mooie bikini! Ik vind sowieso dat met siliconenboobies bandeau-tops erg mooi staan.

Ja, dat ben ik! Thanks! :lol: Ben het helemaal met je eens, staat veel mooier dan bijv. een beugelbikini. ;)

(p.s. 't is gewoon een H&M-tje hoor, ssshhhhhtttt... :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Had een dagje vrij vandaag, ben net naar V&D geweest. Uitverkoooop! :1bouncingboobs: Heb lekker een aantal afgeprijste bh's op de kop getikt, van 80C tot 75D. Verschilt echt per merk. Ook een knalroze bikini gekocht van Sapph! Met 30% korting. :136:

Me likey!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.