Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Gast Blonde Dollie

Hee!

Ik heb er 2 van de Hema. Een grijze en een witte die zo gevoerd zijn en die ik dus onder een strak truitje aankan.. Want ik heb de hele dag harde tepels! En 2 opmerkingen daarover kan ik hebben, maar dan houdt het ook echt op!!

Ik vind ze hhhheeerlijkkk zitten! Steviger dan die Tri Action van Triumph! Die draag ik thuis en 's nachts!

En ze zijn lekker goedkoop ook!

Aanrader dus. Blijven in de was ook goed. Was ze gewoon 40 graden en blijven goed!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Ja, ik vind die van de Hema dus ook veel lekkerder zitten dan die Tri Action van Triumph. En die van de Hema zit tenminste ook niet zo hoog! :35: Ik moet morgen ook nog maar even gevoerde zoeken, want bij die andere zie je inderdaad snel je tepels er doorheen. :blush: Wat vervelend dat je continu harde tepels hebt Dollie. Lijkt me ook niet erg prettig. Komt dat wel vaker voor? Ik heb nu echt last van enorme jeuk!!! :20: Niet alleen m'n borsten jeuken, maar ook daaronder heb ik enorm de kriebels en m'n huid is helemaal uitgedroogd. Ik denk dat dat komt door die tape die daar eerst zat... :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Die jeuk heb ik vooral tussen mijn borsten en bij mijn littekens. Maar dat is een goed teken, het geneest dus.

Over die uitgedroogde huid, ik smeer twee keer per dag mrt Bio-Oil. Zachtjes insmeren. Mijn huid begon na een week ongeveer te barsten, en dat spul hielp enorm!

En ja, die hoge beha van Triumph... Vreselijk! Maar lekker voor 's nachts ;)

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Bio-Oil had ik toevallig al in huis! Dat had ik gekocht omdat ik pigmentvlekken in m'n gezicht krijg van de zon. 'Ouderdomsvlekken'? :18: Anyway, daar zou het ook tegen helpen... ;)

Auwie, 's ochtends opstaan blijft een drama. Pijn in borsten/spieren en rug! :39: Toch maar weer een pijnstiller erin gegooid.

Morgen moet ik bij Roddi langs voor controle en knipt hij hopelijk de hechtingen door. Zo niet, dan ga ik daar wel om vragen. :145:

Dinsdag moet ik eigenlijk alweer werken. Ik moet morgen aangeven of dat gaat lukken of niet. Ik weet niet zo goed of ik dat wel al aankan. Het is wel meteen weer heel erg stressvol...:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat pijn en gevoeligheid bij opstaan zal je nog wel even hebben hoor,is heel normaal

dan gaat de zwaartekracht weer naar beneden zeg maar,en dat voelt je spier ook,die word dan weer even opgerekt,logisch dat je dat nog voelt,je bent nog niet zo lang po he :76: komt met de tijd goed,dan zal het minder worden.

ik heb het zelfs nu nog,na 6weken po,smorgens vole ik nog enorm de zwaartekracht zijn werk doen,onschuldig is het hoor,alleen beetje vreemd gevoel.

lekker blijven smeren ook,hoe vetter,hoe beter,zodat je huid goed op vochtbalans blijft en niet kan scheuren en uitdrogen :6:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bio-Oil had ik toevallig al in huis! Dat had ik gekocht omdat ik pigmentvlekken in m'n gezicht krijg van de zon. 'Ouderdomsvlekken'? :18: Anyway, daar zou het ook tegen helpen... ;)

Auwie, 's ochtends opstaan blijft een drama. Pijn in borsten/spieren en rug! :39: Toch maar weer een pijnstiller erin gegooid.

Morgen moet ik bij Roddi langs voor controle en knipt hij hopelijk de hechtingen door. Zo niet, dan ga ik daar wel om vragen. :145:

Dinsdag moet ik eigenlijk alweer werken. Ik moet morgen aangeven of dat gaat lukken of niet. Ik weet niet zo goed of ik dat wel al aankan. Het is wel meteen weer heel erg stressvol...:unsure:

Huh? Morgen op controle???

Ik wil dus serieus morgenochtend direct bellen naar Boerhaave; wil namelijk ook ('s-avonds) op controle bij Roddi. Hechtingen MOETEN er uit van mij. Dit kan echt niet langer in m'n navel en buik-litteken.

Dusssuhh, haha! Kom ik jou daar dan wéér tegen (als het lukt en ik ook mag langskomen)? Heb je ook zelf een afspraak gemaakt???

O, ik moet ook dinsdag weer werken. Weet ook nog niet hoe dat zal gaan. Jemig; wij doen echt alles tegelijk! Hihi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Huh? Morgen op controle???

Ik wil dus serieus morgenochtend direct bellen naar Boerhaave; wil namelijk ook ('s-avonds) op controle bij Roddi. Hechtingen MOETEN er uit van mij. Dit kan echt niet langer in m'n navel en buik-litteken.

Dusssuhh, haha! Kom ik jou daar dan wéér tegen (als het lukt en ik ook mag langskomen)? Heb je ook zelf een afspraak gemaakt???

O, ik moet ook dinsdag weer werken. Weet ook nog niet hoe dat zal gaan. Jemig; wij doen echt alles tegelijk! Hihi!!

Oh! Leuk, misschien komen we elkaar wel tegen dan. :D Ik kan me voorstellen dat die hechtingen van jou er nou wel eens moeten. Eigenlijk wel raar dat Roddi dat nog niet heeft gedaan. Ik heb vanavond mijn eerste controle-afspraak, om 18:00 uur. Heb ik dus niet zelf over gebeld. ;)

Ik weet eigenlijk nog niet of ik morgen wel ga werken. Misschien blijf ik nog 2 daagjes thuis. Gelijk een hele week buffelen zie ik ook nog niet zo zitten, daar ben ik nog wel te beurs voor... :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

O, nee ik ben er pas om kwart over 8, dus zie je niet meer. Haha!

Tjee, wat heb jij laat je eerste controle! Die had ik al na 1 week...!

Voor mij is het vandaag ook precies een week hoor! :152:

Boven mijn borsten is het nogal dik, heel hoog zeg maar. Weet iemand of dit gaat slinken of zakken???? :124: Ik hoop het laatste natuurlijk... :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven mijn borsten is het nogal dik, heel hoog zeg maar. Weet iemand of dit gaat slinken of zakken???? :124: Ik hoop het laatste natuurlijk... :125:

Ey ey,

Hoe was je controle vanavond?

Bij mij was het aan de bovenkant ook behoorlijk dik. Leek bij mij wel dat dat gewoon de prothese was + opgezette spieren. Bij mij is het nu aardig aan het zakken. Aan de rechterkant is het helemaal niet meer dik en zit het ook niet meer hoog. Aan de linkerkant is het nog wel dik, maar word ook steeds minder :rolleyes: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nursje > zijn ze bij jou kleiner geworden of een beetje gelijk gebleven? Ik hoop zo erg dat ze blijven zoals ze nu zijn. :rolleyes:

Prinsesje > Ja, Roddi was inderdaad goed gemutst. :D Ik was wel weer supersnel klaar! Even boobies laten zien, 'ziet er goed uit', pleisters eraf en weg was ik. Ik vroeg nog of de knoopjes er niet uit moesten, maar hij zei dat die moesten blijven zitten en er vanzelf afvallen. Ik ken jouw verhaal, dus ik ben daar wel een beetje huiverig over. :unsure: Volgens Roddi konden ze er nog niet afgeknipt worden, omdat anders de hechtingen misschien loslaten. Ja, dat wil ik natuurlijk ook niet! :blink: Maar hoe zit het nou met smeren? Wanneer moet ik beginnen die littekens in te smeren? Dat ben ik vergeten te vragen. Is ook lastig met die knoopjes lijkt me. <_<

Ben benieuwd hoe het bij jou gegaan is! Ik ga gelijk even lezen... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey!

Ik mocht pas beginnen met smeren toen de knoopjes eruit waren. Ik heb na week 1 een afspraak gehad, toen ging Van Der Weij even kijken.. 2 Seconden en klaar was Kees. 2Weken PO had ik weer een afspraak en toen knipte hij mijn knoopjes eraf. Die waren er bij mij never nooit vanzelf afgegaan hoor. Maar toen ben ik dus gaan smeren.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey!

Ik mocht pas beginnen met smeren toen de knoopjes eruit waren. Ik heb na week 1 een afspraak gehad, toen ging Van Der Weij even kijken.. 2 Seconden en klaar was Kees. 2Weken PO had ik weer een afspraak en toen knipte hij mijn knoopjes eraf. Die waren er bij mij never nooit vanzelf afgegaan hoor. Maar toen ben ik dus gaan smeren.

:D

Tja, dat idee heb ik ook dat die dingen er echt niet vanzelf af vallen. :124: Ik moet eigenlijk over een maand pas terug komen! Dat is toch ook raar? Maar ik moet nog bellen voor een afspraak (wacht m'n werkrooster af). Ik ga gewoon bellen als het me te lang duurt met die knoopjes. Wel raar dat Roddi beweert dat het allemaal vanzelf wel zal gaan... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik vind het wel apart inderdaad dat je nu pas na een maand weer een afspraak hoeft te maken. Ik moet nu in juni geloof ik alweer. En dan na een jaartje weer. Ik vind het ook wel een prettig gevoel op de een of andere manier.. :76:

Ik vond het wel een superfijn gevoel dat die knoopjes eraf gingen! Dat strakke gevoel was bij mij toen helemaal weg. En ook dat "enge" gevoel als ik het aanraakte. Brr.. Dat hechtdraad vond ik vreselijk voelen. :18:

Jeetje, het is voor jou nu al meer dan een week geleden! Die eerste week is het ergst (vond ik..) en daarna gaat het steeds beter. Vooral het opstaan wordt dan makkelijker! :44:

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik vind het wel apart inderdaad dat je nu pas na een maand weer een afspraak hoeft te maken. Ik moet nu in juni geloof ik alweer. En dan na een jaartje weer. Ik vind het ook wel een prettig gevoel op de een of andere manier.. :76:

Ik vond het wel een superfijn gevoel dat die knoopjes eraf gingen! Dat strakke gevoel was bij mij toen helemaal weg. En ook dat "enge" gevoel als ik het aanraakte. Brr.. Dat hechtdraad vond ik vreselijk voelen. :18:

Jeetje, het is voor jou nu al meer dan een week geleden! Die eerste week is het ergst (vond ik..) en daarna gaat het steeds beter. Vooral het opstaan wordt dan makkelijker! :44:

:43:

Ja, wel raar inderdaad. Ik ga gewoon volgende week bellen, want dan wil ik die knoopjes er ook wel af hebben. En anders ga ik wel naar m'n huisarts. Vind die draadjes ook geen pretje. :blink:

Ja, het gaat wel stukken beter nu! :D Alleen dat opstaan blijft nog wel een drama. Doet zoveel pijn als ik omhoog en alles naar beneden zakt! :122: Maar goed, ook dat zal wel afnemen. ;) Ik ben nu nog lekker thuis. Moest eigenlijk vanaf vandaag weer werken, maar ik wilde het nog even rustig aan doen. Misschien blijf ik morgen ook nog thuis en dan ga ik donderdag, vrijdag en zondag wel werken. Ben nu dus 'ziek'. Heb ineens zo'n last van opgezwollen tieten, heel raar! :P

Hoest met jouw boobies?! :P Zijn ze een beetje gelijk gebleven de laatste tijd? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja, wel raar inderdaad. Ik ga gewoon volgende week bellen, want dan wil ik die knoopjes er ook wel af hebben. En anders ga ik wel naar m'n huisarts. Vind die draadjes ook geen pretje. :blink:

Ja, het gaat wel stukken beter nu! :D Alleen dat opstaan blijft nog wel een drama. Doet zoveel pijn als ik omhoog en alles naar beneden zakt! :122: Maar goed, ook dat zal wel afnemen. ;) Ik ben nu nog lekker thuis. Moest eigenlijk vanaf vandaag weer werken, maar ik wilde het nog even rustig aan doen. Misschien blijf ik morgen ook nog thuis en dan ga ik donderdag, vrijdag en zondag wel werken. Ben nu dus 'ziek'. Heb ineens zo'n last van opgezwollen tieten, heel raar! :P

Hoest met jouw boobies?! :P Zijn ze een beetje gelijk gebleven de laatste tijd? :)

Hihhiihihihi. Ze zijn nu helemaal even groot. GELUKKIG! En ik krijg wel wat opmerkingen. Ik stond gister even te tanken en toen kwam ik een vriend tegen die ik een jaar niet had gezien. Zijn ogen dwaalden direct af en vanochtend kreeg ik een berichtje: 'Wat heb jij enorme borsten gekregen'.. Dus tsja.. Ik ben wel blij dat ik me niet heb ziekgemeld, want nu ziet iedereen het toch wel.. Hihi. :rolleyes:

Ik hoor trouwens van meerdere meiden dat zij naar de huisarts zijn gegaan om die knoopjes te laten knippen. Moet kunnen dus. Wel nog even een weekje wachten! :82:

Maar sowieso moet je nog even rustig aan doen hoor! Ik kan sinds een paar dagen mijn armen weer helemaal boven mijn hoofd houden en op mijn ellebogen steunen wanneer ik op mijn rug lig. Dat is wel weer fijn. Om dat te vieren heb ik gister heeeeeel veel nieuwe shirtjes gekocht.. Ik heb één hele mooie strakke, die leent zich ervoor zonder beha gedragen te worden. Maar ik wil niet ordinair overkomen.. Maar met beha is misschien wel helemaal niet zo mooi.. Ohh, wat een dillema! Hahaha.

Over een paar weken ben je waarschijnlijk net zo blij als ik. Dan ziet het er allemaal zo mooi uit en voelt het fijner en is de pijn (bijna helemaal) weg. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hihhiihihihi. Ze zijn nu helemaal even groot. GELUKKIG! En ik krijg wel wat opmerkingen. Ik stond gister even te tanken en toen kwam ik een vriend tegen die ik een jaar niet had gezien. Zijn ogen dwaalden direct af en vanochtend kreeg ik een berichtje: 'Wat heb jij enorme borsten gekregen'.. Dus tsja.. Ik ben wel blij dat ik me niet heb ziekgemeld, want nu ziet iedereen het toch wel.. Hihi. :rolleyes:

Ik hoor trouwens van meerdere meiden dat zij naar de huisarts zijn gegaan om die knoopjes te laten knippen. Moet kunnen dus. Wel nog even een weekje wachten! :82:

Maar sowieso moet je nog even rustig aan doen hoor! Ik kan sinds een paar dagen mijn armen weer helemaal boven mijn hoofd houden en op mijn ellebogen steunen wanneer ik op mijn rug lig. Dat is wel weer fijn. Om dat te vieren heb ik gister heeeeeel veel nieuwe shirtjes gekocht.. Ik heb één hele mooie strakke, die leent zich ervoor zonder beha gedragen te worden. Maar ik wil niet ordinair overkomen.. Maar met beha is misschien wel helemaal niet zo mooi.. Ohh, wat een dillema! Hahaha.

Over een paar weken ben je waarschijnlijk net zo blij als ik. Dan ziet het er allemaal zo mooi uit en voelt het fijner en is de pijn (bijna helemaal) weg. :43:

Aaaah, wat leuk zeg dat je er echt opmerkingen over krijgt. Toch grappig om te zien hoe zwak het mannelijk geslacht dan eigenlijk is. :152:

Een leidinggevende en een aantal collega's van mij weten er wel vanaf hoor, dus het is niet zo dat ik iedereen voorlieg. ;) Al zullen sommigen zich misschien wel afvragen wat er met mijn borsten is gebeurd. :D Ik ga in het begin gewoon wijde kleding dragen en dan wordt het steeds iets strakker. :P Straks komt er ook een collega'tje van me langs. Tieten kijken! :46:

Ja, ik doe ook wel rustig aan hoor. ;) Vanaf donderdag pak ik de draad wel weer op. Zaterdag wil ik wel even naar Bloemendaal. Niet in bikini natuurlijk! Zal braaf met sport-bh op het terras plaatsnemen. :P

Oh, en een topje zonder bh aan! Dat lijkt me ook geweldig! Nooit eerder gekund. :) Oeh, en strapless topjes en jurkjes. Can't wait! :123:

Nog een paar weekjes geduld inderdaad. Kan niet wachten tot die 6 weken voorbij zijn! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Veel plezier Boerhaave meiden. :1big_boobs:

Phantsasia ik wens je een rustige eerste werkdag.

Groetjes,

M

Hihi, dank je! :1big_boobs:

Morgen begin ik weer met werken. Ik moet van 14:30 tot 23:30. Ben bang dat het geen rustige dag wordt, want mijn werk is bestwel stressvol. Maar goed ik heb lekker anderhalve week kunnen uitrusten, dus ik kan er wel weer tegenaan. :145: Moet vrijdag en zondag ook werken. Maandag ook trouwens (pinksteren). De tv gaat helaas niet op zwart tijdens de feestdagen. :D

Hoe gaat het nu met jou Mercedes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

9 dagen PO! Heb 3 nieuwe foto's in m'n album geplaatst. Ze gaan al iets meer hangen en de zwelling bovenaan neemt iets af. Ik heb wel het idee dat ze kleiner worden. :24: Ze mogen onderaan wel wat meer volume krijgen! :( Maar goed, het kan allemaal nog veranderen natuurlijk, ik heb geen geduld! ;)

Wanneer beginnen ze eigenlijk ongeveer een beetje zacht te worden???

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.