Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Phantasia,

Volg je forum ook al een tijdje... (eigenlijk volg ik alles wat met bv te maken heeft haha)

Wordt nu echt spannend voor je....

Wilde je veel succes wensen.

Zelf ben ik de 14e aan de beurd SPANNEND...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes,

Stel je voor dat je dan ook nog eens recht tegenover een lingeriezaak werkt en de hele dag uitkijkt op van die superposters! Ik dus!

Ook ik zie geen gezichten meer. Mijn blik gaat onmiddellijk naar de borsten. Ben ik even blij met die weertje en zijn er weinig topjes te bespeuren.

Vandaag gestopt met bodymilk zodat de pc een nette tekening kan maken.

Groetjes,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

@ Debby: lief van je, dank je wel! :D Jij bent ook al snel aan de beurt dus! Ook veel succes gewenst hoor. :35: Wat gaat het worden?

@ Mercedes: Tja, ik hoop ook stiekem dat het volgende week niet zo warm wordt. Dan is het thuis zitten ook wat makkelijker. ;) Ik heb geen tuin/balkon/dakterras. <_< Ik woon echt een paar meter van de Hunkemoller en de Hema vandaan. :D Wel handig voor als ik de tape zat ben en een sport-bh aan wil. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Wat voor kleren moet ik aan naar de kliniek? :blink: Kan een legging gewoon? En een shirtje? Beetje stomme vraag misschien, maar ik heb echt geen idee... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had m'n huispak aangetrokken, niet zo charmant, maar ja. Maar ik had natuurlijk ook die BWC, dus kon geen gewone broek aan.

Ik zou iig een vestje aandoen dat je van voren kan sluiten. En een heel erg rekbaar hemdje eronder zodat je geen pijn hebt om je er in te wringen. Verder makkelijke schoenen. Sieraden af doen en geen creme's smeren!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Bedankt voor de tips Prinsesje! ;) Ja, het komt nu wel erg dichtbij! Ik ben toch nog steeds bang voor te grote :1big_boobs: ... <_<

Ben net nog even lekker onder de zonnebank geweest (ik moet pas om 15:00 werken) en morgen ga ik stappen! Nog even de bloemetjes buiten zetten nu het nog kan. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En misschien een boxershort/gewone onderbroek ofzo gezien dat het enige is dat je aan mag houden.

Hoef je tenminste niet in je string te lopen (en wakker te worden) hihi..

(had deze tip ook via het forum :blush:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips Prinsesje! ;) Ja, het komt nu wel erg dichtbij! Ik ben toch nog steeds bang voor te grote :1big_boobs: ... <_<

Ik kan me dat eerlijk gezegd wel heel goed voorstellen. Laat ik eerlijk zijn: ik vind die van mij nu ook wat te groot. Het zal allemaal nog wat zakken enzo, maar er zit gewoon 'veel in'!

Ik weet niet zo goed wat ik je als advies moet meegeven. Want ik was een week van tevoren ook vooral bang dat ze te groot werden, en heb dat ook nog tegen Roddi gezegd. Maar Roddi maakt gewoon 'mooie tieten', die hij zelf echt mooi in verhouding vindt. Overigens, Yinxx, Nursje en (was het Beetle??) zijn ook door Roddi geholpen, maar ik vind hun borsten minder groot (in verhouding) dan bij mij! Ik denk dat hij grote borsten bij mij persoonlijk dus gewoon beter vindt staan.. :unsure::mellow: . En mijn man zegt ook elke keer dat het me echt goed staat juist! Dus ja, ik geniet er maar van dat ik nu een mooie voorgevel heb!

ben alleen wel een beetje huiverig voor de 'mannelijke blikken' op het strand deze zomer. Dat ben ik niet meer gewend hoor!! :4:B):blush: Maar goed; ik sta m'n mannetje wel! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik had op de dag van de operatie gewoon een makkelijk zittende string aan hoor. En een legging, en lekker een groot shirt eroverheen. Ik ben helemaal geen huispakkenmens en heb me vóór de operatie ook gewoon nog lekker opgemaakt, hihi.

Dat operatieshort valt toch helemaal om je heen en ik heb dus niet aan iedereen in de kliniek mijn billen laten zien ofzo. Die hadden ze overigens van mij ook wel onder handen mogen nemen.. Hmm.. Project voor de winter wellicht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me dat eerlijk gezegd wel heel goed voorstellen. Laat ik eerlijk zijn: ik vind die van mij nu ook wat te groot. Het zal allemaal nog wat zakken enzo, maar er zit gewoon 'veel in'!

Ik weet niet zo goed wat ik je als advies moet meegeven. Want ik was een week van tevoren ook vooral bang dat ze te groot werden, en heb dat ook nog tegen Roddi gezegd. Maar Roddi maakt gewoon 'mooie tieten', die hij zelf echt mooi in verhouding vindt. Overigens, Yinxx, Nursje en (was het Beetle??) zijn ook door Roddi geholpen, maar ik vind hun borsten minder groot (in verhouding) dan bij mij! Ik denk dat hij grote borsten bij mij persoonlijk dus gewoon beter vindt staan.. :unsure::mellow: . En mijn man zegt ook elke keer dat het me echt goed staat juist! Dus ja, ik geniet er maar van dat ik nu een mooie voorgevel heb!

ben alleen wel een beetje huiverig voor de 'mannelijke blikken' op het strand deze zomer. Dat ben ik niet meer gewend hoor!! :4:B):blush: Maar goed; ik sta m'n mannetje wel! :4:

Maar volgens mij verhouding of niet, had jij weinig keus

Als er minder vulling in ging moest het gelift worden denk ik. Denk dat het eerder daarin zit dan verhouding

Maar bij jou zijn ze tenminste mooi, veel grotere borsten staan zo heel dicht bij elkaar of is de tepel helemaal het noorden kwijt en dat is niet bij jou. Dus dat vind ik zo mooi

echt mooi resultaat heb je, je man heeft dik gelijk dat hij blij is :1bouncingboobs:

En lekker genieten van die blikken je verdient het :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar volgens mij verhouding of niet, had jij weinig keus

Als er minder vulling in ging moest het gelift worden denk ik. Denk dat het eerder daarin zit dan verhouding

Maar bij jou zijn ze tenminste mooi, veel grotere borsten staan zo heel dicht bij elkaar of is de tepel helemaal het noorden kwijt en dat is niet bij jou. Dus dat vind ik zo mooi

echt mooi resultaat heb je, je man heeft dik gelijk dat hij blij is :1bouncingboobs:

En lekker genieten van die blikken je verdient het :1boobs:

Ja klopt, dat was bij mij ook het geval, en ik wilde ze liever niet liften (roddi overigens ook niet) ivm de littekens.

Dus nu zijn ze helemaal "gevuld".

Ze waren al ontzettend uitgerekt (kon ze nog net niet over mijn schouder naar achter gooien hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, you've got a point Lesilla! Denk dat je zeker wel gelijk hebt eigenlijk... Ik móest dus wel grote boobs, omdat ik ooit zulke grote boos had tijdens m'n zwangerschap en nu die ruimte leeg is! Maar waarom is Roddi daar dan niet duidelijk over he... :21:

Dit 'verzacht' wel een beetje trouwens! Thx!! :53:

@ Miss Nina: is hij daar tegenover jou wel duidelijk(er) in geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Zo, daar ben ik weer. Drukke dag gehad, niet normaal! :wacko: Dit was o.a. het resultaat: http://www.shownieuws.tv/web/show/id=186466/langid=43/contentid=175823 Weten jullie ook gelijk waar ik werk. :131:;) Maar dit was mijn laatste werkdag met kleine boobies! Ook een apart idee... :4:

@ Prinsesje: ik vind ze bij jou ook heel mooi hoor! Je moet er gewoon nog even aan wennen, straks ben je dol op je 'meisjes'! :145::D Jij had ook al meer dan ik nu heb sowieso. En als je kerel je prachtig vindt, dan moet je hem op zijn woord geloven! ;)

@ Dollie: Mag je wel make-up op als je geopereerd wordt dan? Dan doe ik dat ook denk ik. :P Ik heb wel huispakken, maar die zijn nogal roze. Ga ik echt niet mee de straat over. :69: Heb ook geen auto, dus wordt tram heen en taxi terug denk ik. Maar het is hier maar 5 minuutjes vandaan, dus dat scheelt. :35: Ze mogen mijn billen niet zien hoor! Tenzij ze die ook gaan aanpakken inderdaad... Mag wel iets af. :46:

@ Miss Nina: Heb jij foto's? Ik ben zo benieuwd hoe ze bij jou geworden zijn!!! :1:

Nou, ik neem een borrel. Even relaxen... :51: Hoe zit dat trouwens na de operatie? Hoe lang geen alcohol? Ik ben nogal een gezelligheidsdier... :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

24 uur voor de operatie mag je niet drinken toch? :blink: Dat staat op het formulier dat Boerhaave mij toegestuurd heeft. :unsure:

Nou drink ik normaal gesproken alleen in het weekend hoor, maar ik hoopte morgenavond nog wel even los te kunnen gaan....... :huh:

Edit: oh nee, het staat niet in die papieren. Maar hier staat dat bijvoorbeeld wel: http://www.amc.nl/index.cfm?pid=726&itemid=92&contentitemid=321 Morgen maar even met Boerhaave bellen. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Phantasia!

Ja make-up mag gewoon hoor! Aan je gezicht komen ze toch niet. Ik wilde er niet als Ma Flodder bijliggen. Nu ben ik ook wel echt een meisje-meisje hoor! 1 Week PO was ik doodongelukkig omdat ik het gevoel had dat ik er verschrikkelijk uitzag. Een soort monster! Hihi!

Nu weet ik inderdaad waar je werkt! Ik werk bij de concurrentie!! Begint met een R en eindigt op L! Hihi! Wat grappig :rolleyes:

Al ik jou was zou ik vanavond rustig een borrel drinken, maar je niet volgooien! Ik ben die dinsdag voor mijn operatie (vrijdag werd ik geopereerd) ook gewoon nog uitgeweest en had toen ook wel 5 wijntjes op ofzo. Maar de dagen daarna heb ik heel veel water gedronken om alles wel zo goed mogelijk te zuiveren. Alcohol verdunt het bloed en dat wil je tijdens een operatie niet. En daarna ook niet trouwens.

Je had gisteren leuk naar Café Nol in de Jordaan moeten komen. Ik heb me bescheurd om de foute Amsterdamse liedjes! :152:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik ben ook een meisje-meisje. Ga wel een beetje make-up op doen dan, maar niet teveel. :)

Haha, wat grappig dat jij bij de concurrent werkt! :4: Wat doe jij daar voor werk dan?

Ik heb net met de kliniek gebeld en ze zeiden dat ik vanavond gerust uit kan, maar wel een beetje rustig aan moet doen. 2 á 3 drankjes. :9: Zal wel 'iets' meer worden denk ik, maar ik hou het zeker rustig. :7: En morgen en overmorgen drink ik gewoon geen druppel. Dan moet het goedkomen lijkt me. :D

Whaha, café Nol. Lekker fout! :35::43: Ik ga richting m'n geboortestad Alkmaar vanavond. Niet dat dat nou zo bruisend is, maar ik ga met m'n zusje en vriendinnetje op stap daar. Zullen ook wel foute kroegjes worden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Alkmaar is leuk :)

Ik winkel er regelmatig. Er zit daar een winkeltje met een beetje outlet merk dingen. Ik ben gek op Burberry regenjassen, maar ik had al 2 keer een hele hoop geld uitgegeven en in dat winkeltje kwam ik een jas tegen voor 150 euro en in mijn maat. Ik ga nu dus regelmatig kijken daar! Hoorn is ook leuk, die winkel Bryant is echt.. Goddelijk. Laatst nog hele mooie tas en schoenen gekocht. Ik ben verslaafd aan winkelen! :68:

Ik werk bij een thema programma en verzorg ook magazines voor dat programma. Hartstikke leuk allemaal :rolleyes: En op het moment vooral druk. :63:

Café Nol is inderdaad heel fout.. Er komen daar ook van die heerlijke ballerige studenten. Oh oh. Ik kan daar zo om lachen. Ik studeer zelf in september helemaal af, maar ik ben nooit echt een studentenverenigingsmeisje geweest. :4:

Het komt nu écht dichtbij voor jou! Spannend joh! Resultaat zal vast super worden! Ik hoop dat het jou net zo meevalt als bij mij!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hm.... waar zit die winkel precies? Klinkt goed! :D Ik ga zo ook nog even shoppen. Koop bijna elke week wel wat. :blush: Gister nog leuke enkellaarsjes gescoord! Passen perfect bij mijn grijze trenchcoat met pofmouwtjes... :123:

Is het een bijbaan wat jij doet dan? Ik ben nu wel erg benieuwd bij welk programma jij werkt. :1:

Ja, het komt zo dichtbij!!! Ik zoek echt afleiding, anders word ik gek. :5: Morgen en overmorgen heb ik ook al lunch-dates, dan denk ik niet steeds aan :1boobs: . :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Grr... en ik 'netjes' zonder make-up (geheel tegen mijn gewoonte in!) naar de kliniek komen omdat ik dacht dat dat niet mocht... :angry: Had dus best wel gekund! Tjee, ik zag er ook niet uit... <_< .

Ik vond je er goed uitzien hoor! Als je je bedenkt dat je 4 uur onder het mes bent geweest... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.