Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Hoi allemaal,

Ik ben Phantasia (hou m'n echte naam liever even geheim) en ik heb op 29 mei een eerste consult bij de Bergman Kliniek voor een BV. Ik vind het eigenlijk nog vrij ver weg die eerste afspraak. :23:

Heeft één van jullie enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat je daarna echt geopereerd kunt worden? Ik wil het natuurlijk zo snel mogelijk. :141: En ik wil het graag op afbetaling doen. Moet je dat voor het eerste consult zelf al regelen of helpt iemand je daarbij tijdens het consult?

Ik hoop dat jullie meer weten. Alvast bedankt! :35:

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Hoi!

Ten eerste welkom hier op het forum.

Ben zelf ook bij de bergman kliniek geholpen.

Toen ik belde kon ik 2 weken later op consult komen. dat was 14 januari en ben 17 maart geopereerd. Kon waarschijnlijk wel eerder maar kon zelf niet eerder ivm met werk.

Maar heel veel mensen willen dit voor de zomer laten doen en het is heel erg druk op het moment volgens mij.

Kon je niet eerder terrecht voor je consult ook?

Het duurt idd nog wel even...

Maar aan de andere kan gaat de tijd ook erg snel hoor!

ik weet niet of het op afbetaling kan.

Met ronde protheses ben je 3900 euro kwijt.

aanbetaling binnen 5 dagen nadat je de brief heb ontvangen is 975 euro en uiterlijk een week voor de operatie is het 2925 euro.

Volgens mij is dit gewoon standaard.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hoi Charlotte,

Bedankt voor je antwoord! Ik had al veel over jouw ervaringen gelezen. Bedankt voor alle info! :141: Zou ik jouw foto's ook mogen zien? :36:

Ik heb al even gebeld met de Bergman Kliniek en ze zei dat er naar wordt gestreefd om de behandeling binnen 4 tot 6 weken na het eerste consult te laten plaatsvinden. En het eerste consult kan echt niet eerder dan 29 mei. Ik ga op 21 juli voor 3 weken naar Vietnam, ik hoop dat het voor die tijd nog lukt. :huh: En dat ik dan ook geen last meer heb, want dat kan ik natuurlijk niet gebruiken dan. Hoe lang duurt het voordat je echt alles weer kunt doen?

Ik zit ook met m'n werk, want ik moet wel ruim van te voren aangeven wanneer ik vrij wil. Wordt wel krap allemaal... :84:

Wat het geld betreft, ik heb m'n vader al een lange mail gestuurd of hij me niet kan sponseren. Ik werk namelijk in de media en heb een tijdelijk contract. Daar ontkom je niet aan in de media. Kan wel een intentieverklaring vragen voor een lening, maar wat ga ik dan zeggen? :124: Ik moet m'n vader nog spreken, ben wel een beetje bang voor wat hij gaat zeggen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Phantasia

Welkom :1:

dat is idd nog erg ver weg,ja of het aan de drukte ligt weet ik niet natuurlijk.

als je zeker weet dat je het bij deze kliniek wil laten doen,zul je idd eventjes geduld moeten opbrengen.

je kan natuurlijk ook,als je dat zelf wilt en ziet zitten natuurlijk,een 2de consult plannen,bij een kliniek die je ook aanstaat,en zou nog erg leuk zijn ook,als die eerder kon natuurlijk.

heb je toch even afleiding tot mei,en veel dames doen het hoor,naar meerdere consulten,om te vergelijken en te zien welke hun het meeste aanstaat.

sucses

veel lees en post plezier,en sucses met geduld hebben.... :7:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik kan inderdaad nog wel een consult bij een andere kliniek plannen. Ik wilde eigenlijk graag bij Bergman omdat die als beste uit de test kwamen bij de Consumentenbond. Maar ik kan natuurlijk altijd verder kijken, goed idee!

Ik moet m'n vader nog spreken, vind het wel spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Zo, ik heb ook een afspraak gemaakt bij de Boerhaave kliniek! :) Dat kon al op 7 april. :P Toch wel fijn, wie weet kan ik daar wel eerder terecht. Ik ga natuurlijk wel voor kwaliteit, maar wie zegt dat ze daar niet ook heel goed zijn. Ik moet even wat verhalen lezen over Boerhaave. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd,dat is erg fijn dat je tussendoor toch nog eerder bij ander terecht kan,en vergelijking kan nooit kwaad,ja toch?

en het breekt een beetje het lange wachten ook.

7april dat is het zo,voor je het doorhebt,dagen vliegen voorbij soms....

sucses met aftellen naar de 7de.

en hopenlijk komt er goed bericht uit,wat je eventueel graag wilt horen en uitkomt.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor Phantasia,de consulten volgen we gewoon hier verder in dit topic,en als je een keus hebt gemaakt,en een operatiedatum hebt,dan verhuizen we je topic naar operatieverslagen borstvergroting.

wat je wel kan doen,als je dat zelf handiger vind,je 2de consult,die van 7april,erbij vermelden in je titel,met kliniek naam erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Thanx Moontje! Ik vind het wel spannend hoor. Als Boerhaave bevalt, ga ik niet ook nog naar het consult van Bergman. Ik lees hier ook zoveel positieve verhalen over Dr. Roddi en Boerhaave! Dat geeft me moed! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moontje! Ik vind het wel spannend hoor. Als Boerhaave bevalt, ga ik niet ook nog naar het consult van Bergman. Ik lees hier ook zoveel positieve verhalen over Dr. Roddi en Boerhaave! Dat geeft me moed! :126:

Hoi Phantasia!

Ik ben vorige week bij dr. Roddi op 1e consult geweest. Het is een echt Italiaans mannetje, heb ook wel eens dingen gelezen over hem waarvan ik denk: typisch italiaans temperament! Maar mijn ervaring is dat het een hele vriendelijke man is die zijn vak goed verstaat. Zeker qua borstvergrotingen boekt hij hele mooie resultaten! Hoor ook veel goede dingen over hem.

Boerhaave is een hele fijne kliniek vind ik. Duidelijk, netjes. Zo goed als geen wachttijden en dat sprak mij ook erg aan!

Nou, ik volg je topic!

Groetjes,

Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hoi Prinsesje,

Heb jij al een afspraak voor de operatie? Wanneer kun jij terecht? Ben benieuwd hoe lang na het eerste consult je ongeveer geopereerd kunt worden. Zit ook met m'n werk, ik kan niet zomaar vrij krijgen. Dat moet ik ruim van te voren aanvragen, dus dat is wel lastig.

Ik kan niet wachten tot het zo ver is!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alleen een borstvergroting kan je vaak al na 2 weken terecht. Ik kwam er achter dat dr. Roddi alleen op maandag en dinsdag daar werkt, dus dan weet je dat vast.

Het wordt er nu wel iets drukker, vanwege de zomer, maar echt lang hoef je niet te wachten hoor!

Ik ben 26 april aan de beurt en had vorige week zaterdag mijn consult. Maar omdat ik ook een buikwandcorrectie krijg had ik minder keus in datum/tijdstip. Ik moet ook een nachtje blijven, dus kan alleen op een maandag (Roddi wil de dag erna kijken hoe het met je is), en mijn operatie duurt 4 uur in plaats van 1,5 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, in je eerste bericht vroeg je je af hoe lang het duurt voor je alles weer zo'n beetje kan. Ik zou zelf pas na 6-8 weken na mijn BV op vakantie durven te gaan. Na 3 maanden ongeveer heb je pas goed zicht op het eindresultaat. Daarom kies ik er liever voor het zo'n 3 maanden van tevoren te doen, dan zijn ze wat mooier van vorm enzo :D;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Voor alleen een borstvergroting kan je vaak al na 2 weken terecht. Ik kwam er achter dat dr. Roddi alleen op maandag en dinsdag daar werkt, dus dan weet je dat vast.

Het wordt er nu wel iets drukker, vanwege de zomer, maar echt lang hoef je niet te wachten hoor!

Fijn! :5: Ik wil het natuurlijk zo snel mogelijk. Kan niet wachten. :D

O ja, in je eerste bericht vroeg je je af hoe lang het duurt voor je alles weer zo'n beetje kan. Ik zou zelf pas na 6-8 weken na mijn BV op vakantie durven te gaan.

Ja, ik gok erop dat ik begin mei kan. Dan heb ik nog zo'n 10 weken om te herstellen. Maar het is nog maar afwachten wanneer ik kan natuurlijk. ;)

Jouw datum staat al lekker vast, spannend hoor! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Zo, offerte voor financiering is binnen! Ik heb met m'n werk geregeld dat ik vanaf 10 mei een week vrij ben én ik heb op 10 mei een optie genomen voor de operatie bij de kliniek.

So far, so good! :126:

Hoe doen jullie dat eigenlijk allemaal met de kosten? Gespaard? Of ook op afbetaling? Ik heb geen geduld om te sparen... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, offerte voor financiering is binnen! Ik heb met m'n werk geregeld dat ik vanaf 10 mei een week vrij ben én ik heb op 10 mei een optie genomen voor de operatie bij de kliniek.

So far, so good! :126:

Hoe doen jullie dat eigenlijk allemaal met de kosten? Gespaard? Of ook op afbetaling? Ik heb geen geduld om te sparen... :rolleyes:

Lening uit ons eigen bedrijf; in mei (vakantiegeld) betalen we het weer terug :106:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia
Lening uit ons eigen bedrijf; in mei (vakantiegeld) betalen we het weer terug

Nou, ik weet niet hoeveel vakantiegeld jij hebt? :19: Wat voor bedrijf heb je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, heerlijk toch dat het zo kan Prinsesje? Ik heb vanavond met m'n ouders gepraat en ze deden er helemaal niet moeilijk over! Zo lief. Ze maakten er zelfs grapjes over. Was heel gezellig. Zit nu in de trein terug, wordt een veel te kort nachtje, maar het was de moeite waard! Ben er nu echt helemaal klaar voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik ben vanochtend op gesprek geweest. Het ging heel snel eigenlijk, binnen een half uurtje stond ik alweer buiten. :blink: Op zich was het me allemaal ook wel duidelijk en ik moest ook om 11:00 op m'n werk zijn. De afspraak staat nu gepland voor 10 mei. Ik krijg anatomische, 305 of 350 cc, dual plane. Tijdens de operatie wordt gekeken wat past. Dan kom ik als het goed is op een volle C-cup uit. Stom genoeg weet ik alleen niet of het McGhan of Mentor-siliconen zijn. :blush:

Dokter Roddi is overigens wel een apart mannetje. :D Met z'n Italiaanse accent. Ik heb veel goeds over hem gelezen, dus ik geloof wel dat het goed komt. :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.