Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Phantasia,

Net een bericht ontvangen van het ziekenhuis. Om 8u verwacht men mij al ipv 10u. We zullen dus samen even in dromenland zijn en uiteindelijk gaan mijn nieuwe borsten maar een half uurtje jonger zijn dan de jouwe :rolleyes:

Nog een fijn weekend.

Groetjes,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Haha, wat grappig Mercedes. Ik zal aan je denken. ;)

Pfff, ik ben nog even helemaal los gegaan gisteren. Vandaag en morgen drink ik geen druppel meer! :wacko::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik ben lekker op stap geweest gister! Pfff. :29: Vanavond ook weer met een vriendinnetje afgesproken, maar dan gaan we lekker cola drinken en snackjes eten. :P Morgen is ook al volgepland. Als ik teveel tijd heb om na te denken, word ik gek! Vind het zo spannend! :5:

Vraag me alleen wel nog steeds af of ik met 350cc niet op veel groter uitkom dan de volle C die ik eigenlijk wil. :unsure:

En bedankt Angela! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey meis, ik reageer maar even op jouw twijfels geuit in mijn topic in jouw eigen topic... Hihi.:D

Ik moet eerlijk zeggen dat ze groter zijn geworden dan ik had verwacht hoor. Ik ben achteraf blij dat ik niet groter ben gegaan. Want ook ik zat gewoon nog te twijfelen. Ik dacht een 350 of zelfs 400 te gaan nemen.

Ben achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan. Vind ze nu al groot genoeg. Een C cup heb ik ABSOLUUT niet. Die cup komt gewoon op mijn borst, hahaha. Mijn ouders zeiden laatst dat ze dat eigenlijk wel raar vonden. Bij het consult vroeg ik namelijk om een C cup! Nu heb ik duidelijk een E cup. Ik vind het superrrrmooi hoor, maar toch raar dat de PC dat dan verkeerd heeft ingeschat!

Je kan van tevoren toch gewoon vragen of je de protheses nog even mag zien? Ik zou het gewoon vragen hoor. Die twijfels zijn echt zo normaal! En daar kan ook niemand je mee helpen. Uiteindelijk is het jouw lijf, jouw beslissing. Gewoon je hart volgen, meer kan ik ook niet zeggen.

En je de komende dagen nog even goed laten afleiden!! Leuke dingen doen. Op je buik en zij slapen ;). Hmm... Dat zeg ik nu wel, maar ik ben nu echt FAN van buikslapen! Slaap aan één stuk door. Heerlijk! Hihihi!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik ga het maandag nog wel even vragen hoor. Ik krijg ze wel half achter de spier, ik denk dat ze dan ook kleiner uitvallen dan voor de spier? :rolleyes:

Ik ga zeker leuke dingen doen vanavond en morgen! Anders trek ik het echt niet. :18: En lekker op m'n zij slapen inderdaad. Oh, dat ga ik wel heel erg missen straks. :o Nou ja, het is wel voor een goed doel natuurlijk. Ik vind het wel heel onwerkelijk dat het straks echt gaat gebeuren! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Toch denk ik dat ik maar voor 305cc ga. Ik ben zo bang dat ze anders te groot worden en ik wil echt niet meer dan een volle c-cup! Begin nu wel een beetje bang te worden. :(

Ik vind jouw borsten heel mooi hoor Dollie, maar ik zou ze persoonlijk toch niet zo groot willen. Ze zijn ook echt wel een stuk gegroeid de laatste tijd hè? Je ziet echt een enorm verschil! Maar gelukkig ben je er blij mee. Dat is het belangrijkste. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Helleu :rolleyes:

Ja, als je echt niet groter dan een C wil dan moet je dat zeggen tegen Dr. Roddi voor de operatie. Dan kan hij een goede inschatting maken :).

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft echt niet bang te zijn Phantasia! Zeker als je het nog even flink duidelijk tegen hem zegt dan komt dat echt wel goed! Je moet je niet blind staren op mijn 'iets te groot uitgevallen' exemplaren he! :1boobs::D Hij kijkt vooral naar lichaamsverhoudingen, en tja, ik heb ook wat brede schouders enzo, dus het klopt wel dat ze wat groter zijn dan ik in gedachte had.

Ik denk dat, over een jaar als alles rustig is en geslonken is, ik heel blij ben dan ik deze maat heb gekregen!

Nog één dagje meid!!!!!!!! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik ga het morgen nog even goed duidelijk maken ja. Ze moeten wel bij mijn lichaam passen. Volle C, kleine D is prima. ;) Maar echt niet meer dan dat! Poeh, nog maar 1 dagje inderdaad. Begin 'm wel te knijpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ben je -naast de size- nog meer bang voor? Wat houdt je bezig?

Je kunt eigenlijk niks anders dan gewoon rustig afwachten en je overgeven aan dr. Roddi. Wees gerust: zijn resultaten met borstvergrotingen zijn supermooi!

Voor je 't weet ben je weer wakker uit je narcose. Als je pijn hebt krijg je gewoon pijnstilling; dus niks om je zorgen over te maken! Komt goed! Maak je maar niet te druk (dan gaat ook je bloeddruk omhoog, duurt het wat langer voor je onder narcose bent en wordt je dus ook minder snel weer wakker uit de narcose. Dus genoeg reden om te chillen ;) !)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik ben echt vooral bang voor de grootte. Ze vallen bij Roddi altijd groter uit lijkt wel! Moet ik zeggen dat 300cc genoeg is en hij 350 niet eens hoeft te proberen? Vind de narcose ook wel spannend, al ben ik daar niet echt bang voor. Ik neem vanavond lekker een oxazepammetje, dan slaap ik als een roos! Dat mag gelukkig ook gewoon, daar had ik nog over gebeld. Zo lekker de stad in! Moet ook nog even schoonmaken thuis, helemaal geen zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

p.s. Ben ook wel een beetje bang om misselijk wakker te worden... En over andere complicaties durf ik helemaal niet na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe!!

Nog 1 nachtje!!

Spannend hoor!

Dat misselijk zijn moet je je niet druk om maken joh ;)

Neem gewoon een plastic zakje mee voor in de auto, mocht je niet lekker worden.

Dat rugslapen heb ik de eerste nacht geen moeite mee gehad, maar vannacht wel :(

Maar ik kon half op mn zij liggen dus dat heb ik gedaan, had er geen pijn aan en had ook het drukverband aan gedaan, dus is goed gegaan. en heb heerlijk geslapen.

En Dr Roddi zal er heus wel rekening mee houden dat je niet groter wil, als je het er nog even met hem over hebt, kunnen ze wel inschatten tijdens de operatie denk ik.

Niet bang zijn hoor!

Als er 1 schijtluis is ben ik het wel, zeker om het feit dat ze me weg gingen maken!

Maar ik heb niet eens de tijd gehad om bang te worden want ik was al weg voor ik er over na kon gaan denken!

Gaat helemaal goed komen ;)

Ik wens je superveel succes morgen en ben nu al benieuwd naar je verslag!

Zet m op!!!!

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Phantasia,

Ik wens je alvast heel veel succes morgen :71: :71: :71:

Als je het eenmaal achter de rug hebt dan ben je superblij en complicaties komen echt haast niet voor, da's verleden tijd. Ik had mijn pc ook gevraagd van eh.. hoe zit dat met incapseling en een ontsteking en hij zei dat hij een ontsteking nog nooit had meegemaakt bij een borstvergroting en dat het risico van inkapseling echt minder dan 1% is. Heb vertrouwen! Ik wilde ook niet tot de max. heb gewoon gezegd "maak er maar een mooie volle C-cup van" en dat heeft mijn arts gedaan. De eerste week vond ik ze echt verschrikkelijk en mega groot :18: maar dat zit in je hoofd... het heeft tijd nodig zich te vormen en de zwelling zorgde bij mij voor ballonnen, ik heb 2 momentjes van spijt gehad :74: maar dat hoort er allemaal bij. Je moet je focussen op het uiteindelijke resultaat en dat is pas na 3 maanden zichtbaar.

Liefs Aerial :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Bedankt voor de aanmoedigingen, die kan ik wel gebruiken. ;) Ik vind het zo spannend! Ben echt blij dat ik vanavond gewoon een oxazepam mag nemen, anders lig ik de hele nacht te stressen. :D Vanavond nog even m'n haren wassen, want ik moet er al om 7:30 zijn morgen en anders moet ik nóg vroeger opstaan. :rolleyes: Was net de stad ingegaan om afleiding te zoeken, maar het is veel te koud buiten! Dan maar lekker film kijken. ;)

Pfff.... de tijd vliegt echt!!! :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, dat zal het ook wel zijn. ;) In het begin zijn ze natuurlijk ook nog opgezwollen. Eigenlijk moet je ze pas zien na 3 maanden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd Prinsesje, zo heb ik het nog nooit bekeken maar ik denk dat je gelijk hebt en vergeet niet dat een bh van bijv. SAPP gewoon andere maten hanteerd dan bijv. een H&M. Dus bij het ene merk heb je een E, terwijl je bij een ander merk een C of D hebt enz. Ik heb (binnenkort had) bh's van cup A tot C in mn kast liggen ze pasten allemaal, die maten zeggen niks! Ik ben dus van een kleine B naar een grote C/kleine D gegaan, oke het is nog maar 19dgn geleden maar geen hond die het ziet, zelfs mijn eigen blaffie niet haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.