Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik ga het morgen ook maar halen dan. Nog 2 nachtjes Prinsesje! Wat gaat het snel!

Gaat supersnel! Bijna sneller dan ik zou willen; moet nog zoveel doen! Haha! Maar ik ben wel blij hoor, dat het overmorgen (!) al is. :1bouncingboobs:

Maak me ook wel zorgen of alles goed zal gaan. t Zijn toch twee operaties in een keer he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Gaat supersnel! Bijna sneller dan ik zou willen; moet nog zoveel doen! Haha! Maar ik ben wel blij hoor, dat het overmorgen (!) al is. :1bouncingboobs:

Maak me ook wel zorgen of alles goed zal gaan. t Zijn toch twee operaties in een keer he...

Ja, dat is best heftig. Maar dat komt echt wel goed joh. ;) Het is even door de zure appel heen bijten en dan kun je met je ´killer bod´ flaneren op het strand! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Oooooh, over 1 weekje is het al zover! :1bouncingboobs: Begin nu wel een beetje bang te worden... :18:

Mijn ene borst is iets groter dan de andere, blijf je dat na de vergroting ook zien? Anyone??? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heyy!

Mijn linkerborst was al een piepklein beetje groter. En nu ook weer een heel klein beetje. Zo subtiel dat je het amper ziet. Maar je kan aan je PC vragen daarop het aantal cc's aan te passen.. Maar vaak is het verschil zo minimaal..

:1bouncingboobs: Spannend he!! Nog eventjes geduld en dan heb je ze!!

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik zal het maandag nog wel even vragen inderdaad. Pfff, begint nu wel spannend te worden hoor! :5:

Ik hoop echt dat ze niet te groot worden, maar ook weer niet te klein natuurlijk... :rolleyes: Net al even 'voor-foto's' gemaakt! Weet meteen weer waarom ik dit doe. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zal het maandag nog wel even vragen inderdaad. Pfff, begint nu wel spannend te worden hoor! :5:

Ik hoop echt dat ze niet te groot worden, maar ook weer niet te klein natuurlijk... :rolleyes: Net al even 'voor-foto's' gemaakt! Weet meteen weer waarom ik dit doe. :4:

Ik snap je helemaal. Niet te groot, maar ook weer niet te klein.... laat maar over aan Roddi! Komt goed! Ik heb nog wel vlak voor de operatie gezegd: "Niet te groot hoor!!!" omdat ik daar het meest bang voor was. Tja, en nu maar afwachten of ze niet 'te groot' zijn geworden :blush: .

Heb je al een album? Mag ik je ww?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik snap je helemaal. Niet te groot, maar ook weer niet te klein.... laat maar over aan Roddi! Komt goed! Ik heb nog wel vlak voor de operatie gezegd: "Niet te groot hoor!!!" omdat ik daar het meest bang voor was. Tja, en nu maar afwachten of ze niet 'te groot' zijn geworden :blush: .

Heb je al een album? Mag ik je ww?

Ja, ik laat het maar aan dr. Roddi over inderdaad. Hij zal het wel weten. ;) Ze mogen wel aanwezig zijn natuurlijk :131: , maar liever niet ordinair...

Ik heb nog geen album, die ga ik binnenkort wel maken! Dan krijg je natuurlijk m'n ww. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar dat wil (bijna) niemand, ordinair... We willen gewoon mooie, natuurlijke borsten!!! :1big_boobs:

Ikzelf heb wel een beetje het idee dat dr. Roddi de borsten altijd íets groter 'maakt' dan de meeste andere pc's. Maar de andere kant is: iedereen is tevreden over het resultaat van dr. Roddi! En een veel gehoorde klacht op dit forum is dat ze wel groter hadden gemogen, achteraf :blush: . Dat zullen wij, als 'Roddi-klanten' denk ik niet zo snel hebben...

Tja, die van mij zien er nu best wel groot uit op foto's vind ik, en toch heb ik niet het gevoel met ordinaire tieten te zitten nu! Heb zijn tovh 100% mijn eigen bosten, alleen dan met vulling :rolleyes: . En ze slinken de komende maanden ook nog, en ze gaan nog meer hangen....

Dus 'het komt wel goed schatje' :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hihi, ach ik laat Roddi wel gewoon z'n gang gaan. ;) Al die positieve verhalen zullen inderdaad niet voor niets zijn! <_<

Straks hoor ik met m'n grote jopen ook bij de Roddi-club! :152: Can't wait! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, onwijs! :5: Ik begin nu alleen wel te twijfelen aan de grootte, maar dat heeft iedereen geloof ik. ;) Ik wil echt zéker niet groter dan D! Anders past het ook niet bij m'n lichaam. Alleen schijnen ze bij dr. Roddi altijd wel groter uit te vallen dan je verwacht. :44:

Vrijdag nog even lekker stappen met de meiden en dan maandag met frisse moed onder narcose! :88::145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hihi. Ja, ik ben achteraf wel blij dat ik dit aantal cc's heb gekozen. Het past nu mooi bij mijn lichaam. Ik heb nu als ik met een centimeter meet volgens de officiele manier een D/E, maar in een beha dus groter. Als ik meer cc's had genomen was ik bij de grote maten beha's uitgekomen.. Ik heb er geen zin in om elke keer een godsvermogen uit te geven per beha!

Ja, ga nog maar even lekker stappen inderdaad! Ik ga donderdagavond lekker de Jordaan in, even pronken! Nu mag het gewoon even :).

Ik merk wel dat er vrouwen zijn die er echt zo raar op reageren! Was van de week even bij vrienden van mij kijken die een band hebben en een van de vrouwen van die gasten kwam naar me toe en vroeg: 'heb jij soms een bv gehad?'. Nou, ik had kunnen zeggen dat ik gewoon een goed beha aanhad, maar ben eerlijk geweest.. En ze reageerde me toch negatief.. Zelf is ze echt plat plat, en ze vertelde mij wel even dat ze het belachelijk vond dat een vrouw zoals ik zoiets moest doen om meer zelfvertrouwen te krijgen.. Ik kan onwijs bitchy reageren en mijn reactie was dan ook: 'als ik psychologisch advies nodig heb dan laat ik je het weten hoor, mail jij mij je tarieven vast?'. Ongevraagde en bull shit meningen daar heb je echt niks aan! Pas dus op tegen wie je wat zegt..

Maar donderdag ben ik van plan ze in vol ornaat te gaan tonen!! Hahaha.

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hihi. Ja, ik ben achteraf wel blij dat ik dit aantal cc's heb gekozen. Het past nu mooi bij mijn lichaam. Ik heb nu als ik met een centimeter meet volgens de officiele manier een DD, maar in een beha dus groter. Als ik meer cc's had genomen was ik bij de grote maten beha's uitgekomen.. Ik heb er geen zin in om elke keer een godsvermogen uit te geven per beha!

Ja, ga nog maar even lekker stappen inderdaad! Ik ga donderdagavond lekker de Jordaan in, even pronken! Nu mag het gewoon even :).

Ik merk wel dat er vrouwen zijn die er echt zo raar op reageren! Was van de week even bij vrienden van mij kijken die een band hebben en een van de vrouwen van die gasten kwam naar me toe en vroeg: 'heb jij soms een bv gehad?'. Nou, ik had kunnen zeggen dat ik gewoon een goed beha aanhad, maar ben eerlijk geweest.. En ze reageerde me toch negatief.. Zelf is ze echt plat plat, en ze vertelde mij wel even dat ze het belachelijk vond dat een vrouw zoals ik zoiets moest doen om meer zelfvertrouwen te krijgen.. Ik kan onwijs bitchy reageren en mijn reactie was dan ook: 'als ik psychologisch advies nodig heb dan laat ik je het weten hoor, mail jij mij je tarieven vast?'. Ongevraagde en bull shit meningen daar heb je echt niks aan! Pas dus op tegen wie je wat zegt..

Maar donderdag ben ik van plan ze in vol ornaat te gaan tonen!! Hahaha.

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Tja, ik ben toch ook wel bang om met 350cc veel te groot uit te komen. Ik wil ook weer niet dat het te erg opvalt en dat ze ineens véél groter zijn. Misschien maandag toch nog even overleggen... :blink:

Haha, you go girl! :1bouncingboobs: Kan ook niet wachten om te pronken met m'n nieuwe aanwinsten straks! Maar moet nog even geduld hebben. :blush:

Tjongejonge, zo zie je maar weer. Ik zou het ook gewoon niet tegen iedereen zeggen inderdaad. Alhoewel, als iemand me het op de 'vrouw' af zou vragen, dan zou ik het denk ik ook wel toegeven. Maar zo zie je maar weer dat je voorzichtig moet zijn. Zij is gewoon gefrustreerd omdat ze zelf niks heeft. Stiekem is ze gewoon hartstikke jaloers op jouw boobies. ;) Ik snap het ook wel, ben zelf ook altijd jaloers geweest op vrouwen met grote tieten. :D Maar niet lang meer! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Blonde Dollie: Wat een troela zeg! Die heb je mooi ff op haar plek gezet pfff.

(lekker belangrijk -_- )

@ Phantasia: Het advies van dr roddi was bij mij ook 50cc meer dan mijn vorige consult (bij Linea). Ik moest in het begin ook even aan het idee wennen, maar had aan de andere kant ook wel het vertrouwen in Roddi. En ben blij dat ik zijn advies gevolgd heb! :59:

Verder sluit ik me helemaal aan bij Prinsesje, komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

miss_nina, wat goed om te lezen! :D Wat voor cupmaat heb jij nu dan? Of weet je dat nog niet precies? Heb je ook foto's? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de pc van het tv-programma 'gewoon mooier' (volgens mij was het dr. Blecourt ofzo, hier wel bekend) ook horen zeggen voor de camera dat pc's het liefste 'zoveel mogelijk dat 'past' erin doen, voor het mooiste resultaat. Misschien krijgt dr. Roddi er gewoon meer in dan de gemiddelde pc en is er dus gewoon beter in! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Haha, 'dat kan groter!'. :4: Nou ja, ik leg me er maar bij neer. Hij probeert sowieso 350cc erin te krijgen en als dat niet past, dan wordt het 305. Als ie er maar niet stiekem 400 in doet ofzo!!! :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Phantasia,

Heb even als nieuweling op dit forum even jou topic gelezen.

Ik ben zelf ook van plan om het in boerhaave te doen,wil komende week gaan bellen voor een 1ste afspraak.

Schiet al op he de datum!

Blijf je topic even volgen en ben benieuwd naar jje resultaat!

Liefs lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik merk wel dat ik helemaal geobsedeerd ben door borsten! :1boobs: Ik zie ze overal en let er ook bij iedereen op. :blink: Ik kan nergens anders meer aan denken... :wacko:

Is dit normaal? :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.