Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Phantasia,

Net je fotootjes bewonderd, de zwelling bovenaan is inderdaad wat afgenomen, maar vind zelf niet dat ze voor de rest kleiner zijn geworden hoor, je bent er vast al wat meer aan gewent geraakt! Ze zijn onderaan ook wat ronder geworden vind ik en die flashy roze bh staat je super, wow 75 D, das toch geweldig niet?! :123: Dan hou je hoe dan ook zeker die C-cup wel over, misschien zelfs meer, wie weet?!

Het echt zachter worden van je borsten zal nog wel effe duren, soms worden ze pas echt zachter na een week of 6, 7 dus wordt toch weer geduld oefenen, is niet anders hahaha! :38:

Succes met werken maar weer!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Even een berichtje vanaf een zonovergoten terrasje. Hoezo verslaafd? :P Ik geniet nog even van mijn laatste 'vrije' dag. Eefje, bedankt voor je neutrale kijk op mijn boobies. Je hebt ook wel gelijk. Ik moet echt geduld hebben. Daar ben ik niet zo goed in! :D Volgens mij paste die 75D gewoon, omdat ze van boven nog zo opgezwollen waren. Hoop dat ik hem over een paar maanden ook nog pas! :D

Willemieke, het gaat heel goed met mij. Alleen 's ochtends nog last, overdag niet zoveel meer. Ik voel gauw genoeg wanneer ik te ver ga met armbewegingen. Hoe is het met jou? Ik geniet even verder van mijn rose met ijs! :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phantasia,

Hier gaat alles prima. Pijnstillers neem ik ook niet meer dus dat glaasje kan weer :rolleyes:

Ik wacht toch nog even af met het kopen van nieuwe bh's. Op dit ogenblik draag ik een sportbh van Hema 80B.

De laatste jaren kocht ik steeds bij H&M een 75A ook al is mijn omtrek onder mijn borsten bijna 80 cm. Voorgevormd en met kussentjes en kippefilet was dit perfect. Gisteren ging ik even passen en overal zat de 75C goed en was B te klein. Ik kocht ook niets omdat ik alleen maar bh's met beugels zag en die mag ik 6 weken niet dragen. Ik had geen C verwacht, een B was voldoende. C is lekker meegenomen maar hoelang? Ik lees hier wel vaker dat er weinig volumeverlies is bij plaatsing tussen de borstspier. Afwachten...Mijn borsten zijn ondertussen al een stuk zachter maar ongevoelig. Net nu ze me niet meer hinderen mogen de hechtingen eruit (morgenmiddag).

Vandaag in de stad heel wat blikken gekregen. Snik, nu kijkt men niet meer naar mijn mooie groene ogen :mad:

Succes nog,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Phantasia,

Hier gaat alles prima. Pijnstillers neem ik ook niet meer dus dat glaasje kan weer :rolleyes:

Ik wacht toch nog even af met het kopen van nieuwe bh's. Op dit ogenblik draag ik een sportbh van Hema 80B.

De laatste jaren kocht ik steeds bij H&M een 75A ook al is mijn omtrek onder mijn borsten bijna 80 cm. Voorgevormd en met kussentjes en kippefilet was dit perfect. Gisteren ging ik even passen en overal zat de 75C goed en was B te klein. Ik kocht ook niets omdat ik alleen maar bh's met beugels zag en die mag ik 6 weken niet dragen. Ik had geen C verwacht, een B was voldoende. C is lekker meegenomen maar hoelang? Ik lees hier wel vaker dat er weinig volumeverlies is bij plaatsing tussen de borstspier. Afwachten...Mijn borsten zijn ondertussen al een stuk zachter maar ongevoelig. Net nu ze me niet meer hinderen mogen de hechtingen eruit (morgenmiddag).

Vandaag in de stad heel wat blikken gekregen. Snik, nu kijkt men niet meer naar mijn mooie groene ogen :mad:

Succes nog,

M

Hoi Mercedes! Fijn dat het goed met je gaat. ;) Ik heb ook dual plane en hoop ook zeker geen volume te verliezen! Het gekke is dat ik nu boven mijn borsten meer volume heb dan onder zeg maar. Dat zal ook nog wel opgezwollen zijn. Hopelijk zakt dat nog, zodat de onderkant wat voller wordt. :rolleyes: Wel leuk om al bh's te passen hè?! ;) Ik heb naast de sport-bh's ook nog maar 1 beugel-bh gekocht hoor, maar ik vrees dat die straks te groot voor me is. Haha, nu kijkt iedereen naar je :1boobs: i.p.v. in je ogen, maar dat vind je vast niet zo erg... ;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Net even m'n maten opgemeten: onderwijdte is 76 cm. en bovenwijdte 91 cm. Dat is dus 75C volgens deze site: http://www.bhmaat.nl/ Daar ben ik heel tevreden mee. Ik ga gewoon steeds weer meten, dan weet ik ook zeker of ze slinken of niet. :D

Vanmiddag moet ik weer werken. Weinig zin in eigenlijk, maar het moet maar weer eens hè? ;) Ik heb superslecht geslapen vannacht, want er liep een muis rond in huis! :20: M'n vriend en ik er steeds uit om hem op te sporen, want we hoorden hem trippelen en piepen, maar het is uiteindelijk niet gelukt. Daarna kon ik natuurlijk niet meer slapen. Het idee dat ie overal kon zitten. :18: Leuk die oude Amsterdamse panden! :82::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha nou liever een muis dan een rat! Een vriend van me woont aan het water en had afgelopen week een grote muskusrat achter zn bank :18:

Succes met werken vanmiddag! En natuurlijk met de muizenjacht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ieeelll muizen! Echt een plaag in Amsterdam :92:

Wees blij dat de vuilnismannen weer werken, anders waren het GIGANTISCHE muizen geworden en ratten.. Brrrr!!

Werkse!! Hoop dat het een beetje gaat!!

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Zo, m'n eerste werkdag zit erop. Was toch bestwel druk weer meteen. Ik had wel het idee dat er meer naar m'n :1boobs: gekeken werd vandaag, al dacht ik zelf dat het niet zo opviel. :) M'n huid begint wel scheurtjes te vertonen, maar ik ben lekker aan het smeren. Ik hoop nog steeds stiekem dat ze nog wat groeien... zoals bij jou Dollie... ;)...maar dan had dat nu al moeten gebeuren denk ik... :unsure:

Ja, ieuw! Muizen! :20: Hij is niet gepakt, dus kan nog steeds inpandig zijn. Hoe kan ik nou slapen zo? :19: Was lang geleden dat ik hier een muis had gezien, dacht dat we er vanaf waren. Not... :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat goed met me.. Bij mijn zijn ze 's ochtends ook nog het gevoeligst.. Verder is de pijn weg, wel af en toe hele gevoelige tepels :152: (lijkt net of ik het koud heb of heel opgewonden ben hahaha :blush:)

Ga morgenmiddag weer werken, paar uurtjes.. Volgende week ga ik weer full-time aan de slag.. Ben benieuwd.. Maar zal wel goed gaan..Ik denk dat mijn collega's ook als 1e naar mijn borsten kijken..

Hoe zijn jouw 1e werkdagen bevallen?!

Gr. Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ben net zelfs op de fiets naar m'n werk gegaan! Ging prima, alleen de hobbeltjes waren wat minder. :blink: Werken gaat verder ook gewoon goed hoor, ik zit toch de hele dag achter de achter de computer. ;)

Toch vind ik m'n borsten nog niet zo mooi. :( Ik vind ze niet vol genoeg, aan de onderkant zeg maar. Misschien had ik toch meer cc moeten krijgen... :( Of is er nog hoop? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Tuurlijk is er nog hoop! Je borsten zijn nog niet eens begonnen met mooi worden, je zit pas op anderhalve week ;) Wacht jij maar af! Als ik mn laatste foto's vergelijk met die van toen ik op 2 weken zat vind ik ze opeens ook lelijk :P

Echt waar, ze gaan nog zo veel mooier en voller worden aan de onderkant, komt goed!

:171::169::168::185::176::168::163:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

2 weken PO alweer!!! :1bouncingboobs: Heb maar weer een paar nieuwe foto's gemaakt. De stuwing is al een stuk minder geworden, maar m'n huid heeft nu wel last van barstjes/streepjes. Ik smeer wel gewoon 2 keer per dag met Bio-Oil. 's Ochtends nog steeds pijn met opstaan. Hoe lang duurt dat nog? :blink:

Morgen ga ik naar m'n huisarts om die hechtingen eruit te laten halen. Het lijkt er niet op dat ze er binnenkort af zullen vallen. :rolleyes:

Dollie, was je zaterdag nog naar Bloemendaal geweest? Ik uiteindelijk niet meer. Ben naar strand Zuid gegaan en heb vervolgens de hele dag op een mooie boot door de grachten gevaren. Was echt genieten! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi!!

Ik ben ook niet geweest! Ik had een hok vol mensen. Dus de hele middag hebben we lekker in bikini en zwembroek doorgebracht met de nodige borrels.. Pfff..

En ik heb het water voor m'n deur.. Dus om een uur of 5 zijn we gaan varen met weer borrels en hapjes. M'n date was ook mee. Hihi. Was erg geslaagd.

Ik lig nu ook lekker in bikini in de tuin. Het leven is mooi!!

En maak je niet druk over de vorm van je boobies. Wacht maar over 6 weken ;)!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hi!!

Ik ben ook niet geweest! Ik had een hok vol mensen. Dus de hele middag hebben we lekker in bikini en zwembroek doorgebracht met de nodige borrels.. Pfff..

En ik heb het water voor m'n deur.. Dus om een uur of 5 zijn we gaan varen met weer borrels en hapjes. M'n date was ook mee. Hihi. Was erg geslaagd.

Ik lig nu ook lekker in bikini in de tuin. Het leven is mooi!!

En maak je niet druk over de vorm van je boobies. Wacht maar over 6 weken ;)!

X

Haha, ook lekker geborreld dus. ;) Ideaal dat je aan het water woont zeg! :)

Ik heb vanmiddag even stiekem 2 rosé'tjes gedronken op het terras. Moest om 15:00 op m'n werk zijn. Morgen wel lekker vrij gelukkig! :)

Tja, het zal ook wel goedkomen. ;) Ze moeten gewoon even de hang erin krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hechtingen zijn eruit! :43: Huisarts heeft ze er net uitgehaald. Voelde niet heel prettig. :rolleyes: Ze zei ook: "Het is wel dik materiaal om zomaar op te lossen." M'n linker litteken is wel een beetje rood. Ik heb een antibacteriële zalf meegekregen die ik er 5 dagen op mag smeren. Ben wel blij dat ze eruit zijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Lekker meid! Ja, zie je nou wel! Ik dacht hetzelfde hoor! Vond het hechtdraad redelijk dik. En de knoopjes zaten buiten de wond.. Hoe zouden die dan op moeten lossen? Weird dus... :rolleyes:

Maar ze zijn er lekker uit! Voelt nu wel fijn zeker?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, 3 weken PO alweer! Ik ben al op de helft. :1bouncingboobs::D

Ze beginnen al wat te hangen en zakken gelukkig wel een beetje. :43: Ze lijken alleen zo ver uit elkaar te staan, maar dat zal straks met een goede bh hopelijk wel anders zijn. ;)

Ik heb een paar nieuwe foto's gemaakt. Wel een beetje slechte kwaliteit. Heb ze met m'n telefoon gemaakt, omdat m'n vriend de camera bij een vriend heeft laten liggen. <_<

Ik vind het wel moeilijk om rustig aan te doen. :unsure: Boodschappen tillen enzo doe ik wel, maar ik probeer het niet zo zwaar te maken. Toch best lastig om 6 weken rustig aan te doen, merk ik... :70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey Tamaar, ja moeilijk hè? Ik voel me gewoon helemaal goed en 'vergeet' ook steeds dat ik nog niet zwaar mag tillen. Ook het huishouden enzo doe ik gewoon weer, maar ik probeer het wel voorzichtig te doen. Ook wel een goed excuus om m'n vriend wat meer in het huishouden te laten doen! :125:

Zou ik jouw ww mogen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

3 Weken en 1 dag alweer :1bouncingboobs:

Wat gaat het snel he!! Wacht maar, voor je het weet zit je op 3 weken en kan je leuke beha's gaan dragen en leuke bikini's :D

Ik vind het er al hartstikke goed uitzien. Met dual plane plaatsing is het herstel toch iets langzamer dan voor de spier? Ik weet het ook allemaal niet hoor. :wacko:

Ik heb vannacht (per ongeluk..) voor het eerst even op mijn buik geslapen. Nog niet écht een fijn gevoel hoor :blink:. Kan jij al op je zij slapen? Brrr, daar was ik zo eng van die eerste 5 á 6 weken.. Kreef de rillingen over mijn rug.. :115:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Dank je! ;) Ja, ik denk dat dual plane toch wel langzamer geneest. Dat idee heb ik tenminste wel. Ze zitten nu in ieder geval niet zo strak meer als eerst en zijn aardig aan het jeuken en vervellen. :rolleyes:

Ik heb vannacht ook geprobeerd om weer eens op m'n zij te gaan liggen, want m'n rug doet zo'n pijn van dat rugslapen! :wacko: Maar op m'n zij ging nog niet, dat doet toch nog wel pijn. :blink: Ik ben blij als ze wat 'losser' komen, dan staan ze misschien wat minder ver uit elkaar. Maar verder mag ik niet klagen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Auw, m'n linkerborst doet ineens zo'n pijn vandaag! Vooral aan de zijkant. Als ik m'n arm omhoog doe, zie ik ook dat het trekt onder m'n borst. Er lopen van die strakke streepjes onder zeg maar. Doet zeer! Iemand enig idee hoe dat kan? Hiervoor had ik nergens last van. Misschien toch teveel gedaan met die arm? Ik ben wel linkshandig...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.