Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoop morgen in ieder geval iets van me te laten horen :1: .

Maak me alleen zorgen, ik ben niet helemaal lekker namelijk al een paar dagen (geen koorts).

Groen taai slijm van binnen, verkouden en heel erg hees.

Ik klink als een broer van katja schuurman zeg maar.

Kan de operatie wel doorgaan?

Anders zou ik een jaar moeten wachten tot mijn man weer zo lang vrij is.

Ik wil echt geen jaar wachten nu ik zo dichtbij ben na al die jaren :24:

Ik wou de chirurg nog dingetjes vragen, maar ik denk niet eens dat hij me zal verstaan.

Iemand tips om in 1 dag weer opgeknapt te zijn? :blush:

Ik slik wel extra vitamine C maar dat heeft nog niks geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem lekker een pittige rum thee,en erna wat voor je keel,en enorm veel water drinken,niet al te koud,krijgt je keel juist ene opdonder van.en voor het slapen gaan een waterijsje,doet wonderen.

ik hoop dat ze je toelaten butterfly,artsen durven je af te wijzen als je niet in orde bent,ze peilen wel in welke mate je het hebt.

trouwens heb je al gepb,t :1bouncingboobs:

laten we ervanuit gaan dat jij morgen je operatie hebt,weet je,zal je iets verklappen,denk dat ik net zo zenuwachig bent als jij zelf,vind het zo spannend voor je :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zal ook wel goed komen hoop ik.

Tis vooral mn keel waar ik last van heb met praten.

Als dat weer beetje normaal is zullen ze niet eens weten dat ik niet helemaal 100% fit ben.

Het is al iets minder dan gister, dus hoop dat het nog meer afzakt, ik ben ook zo zenuwachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zenuwen horen erbij,wij zijn er om je af te leiden, :1bouncingboobs:

morgen als je alles achter de rug hebt,en je weer lekekr thuis bent,ben je blij,dat je ergste gehad heb en lekker mag kan gana herstellen.en als je je verveelt,val je mij maar lastig,ik sleep je erdoor heen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Heeeeel veeeeeel succes voor morgen!!! :1bouncingboobs: Hopelijk heb je weer veel stem morgen, en ben je fit genoeg! Zou enorm balen zijn als je nog een jaar moet wachten :134: , mag gewoon niet gebeuren zeg! Zie uit naar je verslagje en natuurlijk naar picjes van je mooie nieuwe borsten! Gaat helemaal goed komen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

heel veel succes voor morgen!

nog een paar uurtjes en dan ontwaak je met de boobs die je wil!

uiteraard ben ik erg benieuwd naar je verhaal en hoop dat je snel fit bent om wat te typen!

slaap lekker als dat lukt!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend hoor.

ben heel benieuwd hoe je je nu voelt...

ik kom net achter jou aan.

Zie wel beetje op tegen het herstel naderhand.

Mijn zusje gaat paar dagen voor me zorgen maar daarna sta ik er weer alleen voor!

en jij? Heb je genoeg hulp?

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bang! haha

Ik zie er ook tegen op hoor..ppff

Pijn, niks kunnen doen in huis, baby.

Mijn man heb de 1e week vrij genomen, de 2e week heeft mijn oudste van 9 vakantie en kan die helpen, en die 4 weken erna heeft mijn man bouwvak.

En een vriend van ons komt af en toe helpen met schoonmaken, mijn man is niet zo een poetser ;)

En dan zijn de 6 weken om en begint school weer, ik kom dus pcies uit zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou respect dat je het allemaal aangaat!

Ja spannend he! Ik begin het nu ook wel te voelen, vooral omdat iedereen zegt dat mijn boobs nu al zo groot zijn.

Maar op mijn lijf 1.80m 68 kilo valt dat echt niet op.....(dacht ik ;))

Ik ga zo hard voor je duimen.

Ik wens je echt je droomboobs toe!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.