Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

Thnx voor jou pbtje Debra,ik ben er ook erg blij mee haha...

foto's doen niet altijd recht idd... en ht is alleen maar fijn dat je je er niet aan (zou storen) stoort.

en ja,ze worden echt wel zachter. en dan bewegen ze meer. was bij mij pas na de 6 weken dat ik dat zelf echt merkte.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey debra

blij dat alles weer goed is is wat rustiger voor je herstel

je bikini's zijn echt leuk kijk er zelf al na uit om ze te kopen

en je borsten hebben ze ook supper gemaakt maar ik vond ze voor de op ook al mooi nu alleen groter

en groter is wel mooie:P

nou slaap lekker lekker schoon :D

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey debra

Fijn om te lezen dat alles weer goed met je gaat! :116:

Ga zo dadelijk na je nieuwe foto's kijken,

En we worden allemaal verslaafd aan het kopen van nieuwe lingerie en bikini's hahaha.

De zomer kan niet meer stuk,me man heeft zelfs al nieuwe setjes gekocht,wat een lieverd hihi.

Ik ben er zo blij mee met me boobies,elke dag ervan genieten, heerlijk!

liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst met de auto gereden haha was best wel grappig om me te zien schakelen denk ik :D al bij al viel het mee maar nu ga ik toch nog eventjes wachten :)

Heb vandaag 1e bh gepast en 75E zit SUUUPER !!!! gewoon zaleg, geen push up en toch zo mooi zitten ! Woensdag ga ik hem kopen dan heb ik korting jeuuj ! Heb er nog gepast van 75E maar die zat toch wat krap hoor :123: I feel like a woman :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah heerlijk he,eindelijk bh,s aan zonder toeters en bellen,gewoon pats een paar big boobs erin heerlijkkk!

geniet er maar lekker van,van je nieuwe Debra

ennuhh,wel nog uitkijken he met autorijden,is nog niet echt goed in dit vroege stadium van je herstel :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt zaleg !

Heb maar 1x gereden, nu eventjes niet want het was toch zwaar hoor... Heb me serieus belachelijk gemaakt bij het tanken haha :P

Kga voorlopig nog mn sportbh dragen maar die vervormt mn borsten echt hard, als ik die uitdoe en dan eventjes wacht zien ze er veel beter uit, raar !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt zaleg !

Heb maar 1x gereden, nu eventjes niet want het was toch zwaar hoor... Heb me serieus belachelijk gemaakt bij het tanken haha :P

Kga voorlopig nog mn sportbh dragen maar die vervormt mn borsten echt hard, als ik die uitdoe en dan eventjes wacht zien ze er veel beter uit, raar !

X

Hey Debra

He he iemand die ook zo ervaart dat die borsten plat gedrukt worden door die bh grrr

daar wordt ik bepaald niet vrolijk van!!! :angry: Als ik het uitdoe dan zit er veel meer

volume in,tis raar maar waar.

Ga toch even me bandjes wat losser maken ,zodat ze wat meer ruimte krijgen hihihi.

Ik zie dan wel ,morgen eerst de kliniek bellen over dat smeren want ik mag dat nog niet,vreemd hoor

Me littekens voelen wat dik aan en met wat korstjes aan de zijkanten,dus ik wil wel

dat het goed eruit gaat zien.

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lady's

het is normaal dat een sportbh de borsten wat platter tegen het lichaam duwt hoor! dan heb je er met sporten geen "last"van.... :)

en nu moeten ze juist stevig vast zitten om het inkapselen goed te laten verlopen. dus gewoon die 6 weken ff bikkelen haha en dan komt alles goed. wat zijn nou 6 weken? je kunt straks nog genoeg pronken :38:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel mijn littekens voelen ook dik aan maar dat zal wel over gaan, heeft zijn tijd nodig he :)

Ja ik ben bij als ik mn sportbh eens kan uitdoen maar ben nog blijer als ik hem terug kan aandoen na een half uurtje dan merk ik dat ik het toch nodig heb hoor dan lijkt het of mn borsten aan het zakken zijn haha en das echt een raar gevoel ! Stevig in de sportbh haha :)

Zal zo blij zijn als ik terug op mn buikje kan slapen , dat zal nog wel enkele weken duren...

Vandaag rustig een beetje kleren inpakke want we mogen mss volgende week al verhuizen ^^

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, het ene moment wil je hem uitgooien omdat ie precies op je littekens zit en het andere moment ben je weer blij dat ie erop zit hahaha

Vind alleen de kleur wel erg bepalend!

Die vleeskleur van mij slaat nergens op, had liever zwart gehad :D

Wanneer gaan ze eigenlijk zakken???

En kunnen ze wel zakken als je die beha aanhoud?

Als je dat ding aan blijft houden en ze gaan inkapselen, blijven ze dan niet op die hoogte zitten?

Kan het dan geen kwaad als je die beha uit doet als ze al gekapseld zijn?

Jeetje wat een stomme vragen... hahaha

Maar goed, vraag het me toch wel af

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond die huidskleurige erg fijn! zie je nergens onder haha..

vanaf nu gaan ze zakken.. de 1e 6 weken het meest. daarna ook nog tot zo ongeveer de 3 mnd. zelfs daarna veranderen ze nog...

en ja ze zakken zeker met bh! ik heb de mijne zlefs 15 weken dag en nacht aan gehad :) en nee,ze blijven echt niet zo hoog zitten. met het inkapselen maakt het lichaam alleen maar een soort hoesje om de prothese,dat het lichaam het accepteert zeg maar.

en na die 6 weken kan het geen kwaad meer als je je bh uit doet. zelfs eerder al niet maar de meeste dames houden gewoon die 6 weken dag en nacht aan omdat het dan safe-er is zeg maar..

en er zijn geen stomme vragen Sun! beter vragen dan in het ongewisse blijven!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb nu een witten & zwarte sportbh, is toch handig :)

We hebben echt een haat-liefde verhouding haha !

Maar snap eigenljk niet goed wat er word bedoeld met zakken? mn borsten gaan toch niet hangen he? want dat zou ik echt jammer vinden :s

De zwelling echt tussen mn borsten is al veel minder en ze staan al dichter bij elkaar, begin een decolté te krijgen :) maar toch zijn ze nog niet beweegbaar :(

Ik zal blij zijn als ik eens een strak t-shirtje aankan want met die sportbh is het absoluut geen zicht ! :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Debra,

tja.... hangen? je protheses gaan wel zakken en dan krijg je meer hang. dus meer borst maar je krijgt geen hangborsten hoor! maar wel natuurlijkere borsten dan nu. en ja... das wel leuk straks haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dan ben ik al blij haha :D

Herken wel mn oude borsten er al heel goed in :) Heb net nieuwe foto's in mn album gezet, moet maar eens kijken :)

Woensdag ga ik mn 1e bh kopen kom toch uit op een 75E :D ook al zien ze er niet groot uit , vind ze super !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom al een bh kopen als je die toch nog niet aan kunt? je moet nog ruim 4 weken een sportbh aan!

ze veranderen echt nog heel veel hoor! als je nu al E hebt heb je goed kans dat je met 10-12 weken wel op een F uitkomt. is dat niet zonde dan?!?!?!

en ik ga kijken! :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil gewoon een bh, die sportbh werkt niet echt bevorderend ;-) Maar denk niet dat ik op een F ga uitkomen, de pc had gezegd dat ze niet meer kunnen vergroten dus ik denk dat ze maximum een E cup gaan zijn maar dat dit nog wel zal slinken :(

maar bedankt :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet te geloven met 325cc achter de spier zulke grote borsten! haha... ze zijn mooi en worden echt alleen maar mooier met de tijd.

Ze had ook al een mooie maat ervoor he!

En ik had dit gelezen en heb gisteren een nachtmerrie gehad dat men borsten zo platgedrukt werd dat ze op mijn schouders zaten en ik was gans in paniek :152:

Als ik ze op foto zie moeten ze echt nog wat zakken en denk dat ze toch nog groter worden als ik zie naar andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje,wat een prachtresultaat met zo "weinig" cc"s en dan achter de spier.

Some have it all...sjugt.

Maarre luisteren naar Patries!! En je sportbh blijven dragen! is niet voor niks,ga je echt spijt van krijgen als je je daar niet aan houd,dan maar ff wat minder mooi en praktisch,be smart.

Over een aantal weken kun je zoveel mooie bh"s shoppen als je maar wilt,doe je dat nu al werk je echt je herstel tegen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.