Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ben helemaal klaar ! Ben nu alles aan het opruimen , al eten maken dat ik kan invriezen zodatk ik niet te veel moet koken, was en de plas gedaan ! Laat het maar komen hihi ! Heb al 2 dagen kriebels in mn buik !! Ben super benieuwd .. Hopelijk gaan ze groot genoeg zijn en ga ik er geen spijt van krijgen...

Net voor foto's gemaakt en in album gezet :) kan ik nadien vergelijken hihi ;-)

bedankt voor de steun ! is echt suuuper lief !! :116:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Debra,

Wil je eventjes heeeeeel veel succes wensen! :116:Gaat echt helemaal goed komen! Morgen deze tijd heb je ze... bizarre en leuke gedachte! :D

Nou hou je taai en ik ben nu al ontzettend benieuwd naar je verslag :)

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie! Ik wil je ook nog heel veel succes wensen morgen! Wat fijn dat je al allees zover thuis had geregeld,dat je zo weinig mogelijk zelf hoeft te doen ;) en fijn dat je veel steun van je vriend zal hebben! Ik ben ook heel erg benieuwd wat het zal worden en hoe je dat gaat ervaren! Laat ons het zsm weten,hoe het allemaal gegaan met je operatie en hoe je je voelt! Heel veel liefs en alvast pijnloze herstel!!! :) Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames ! bedankt voor de steun !

binnen 10 minuutjes is mn mama hier en vertrekken we, moet er om 8uur zijn... heb 2 uurtjes geslapen... ik ben doodop !

achja, ik laat zsm iets weten ;-)

wish me luck !!

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

denk dat je nu zo'n beetje aan de buurd ben

heel veel sterkte en straks als je je ogen open doet dan heb je je :1bouncingboobs:

spannend en het wordt vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi :D

een heel goed hertsel en rust lekker uit

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid !!! 116.gif

Je hebt ze eindelijk! Ik had nog vandaag aan je moeten denken.

Ik hoop dat alles goed en voorspoedig is gelopen en je had het goed kunnen ervarenrolleyes.gif

Ben er heel erg benieuwd naar je verslagje,maar eerst lekker uitrusten he vooral aangezien je maar een paar uurtjes hebt geslapen.wacko.gif Tot later.

Liefs.Romashkabiggrin.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOOH echt bedankt !!! jullie zijn net de vrienden die ik nooit heb gehad !! Ben er echt wat ontroerd van...

maar IK HEB ZE jihaaa :101:

nu mn verslagje.. gisteren was ik super nerveus ! S avonds afscheid van mn boobs genomen samen met mn vriend.. heel de nacht niet kunnen slapen van de warmte , zenuwn (en de muggen :81:)

Deze ochtend 7u opgestaan nog 5 minuutjes gesluimerd, snel gewassen en hier nog eventjes komen kijken...

Zo kwart voor 8 vertrokken, veel drukte op de pijn maar was er om 5 voor, daar direct iets gekregen om te kalmeren en 10 minuutjes moeten wachten, afgescheid genomen van mn vriend en mama .

toen ging ik naar binnen, mn borsten werder gemeten, de rechter borst staat 1 cm hoger maar dit ging hij wel aanpassen... Kleren uit, dekentje over me kleer infuus en er werden wel 3 dingens ingespoten, 5 minuten later nog wakker... ik dacht hmm raar ! en ineens kwam de verpleegster binnen, half 4 :o ik heb niet eens kunnen kijken zo suf was ik ! ze zitten helemaal ingepakt, drains eruit gehaald plakker erover , vriend binnen gelaten en weg was ik ! ik heb de pc niet meer gezien want die moest naar zijn andere praktijk.. er is 325CC in en woensdag moet ik op controle.. maandag mag ik mn cadeautjes uitpakken :43: heb al eventjes gespiekt maar ik zie niet veel verschil, voelt ook niet zwaar aan maar ik zie in order geval al veel meer rondingen !!

Ben suuuper suf nu ! kan zelf recht komen maar armen steunen gaat niet ! ik voel mn borsten wel pruttelen, raar gevoel !!

zo ga nu eventjes slapen en dan morgen een foto maken ;-)

liefs !

D :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Debra! :D

Gefeliciteerd!!!!! :43:

Fijn om te lezen dat het goed is gegaan allemaal! En over een paar daagjes uitpakken... suuuuper spannend :)

Hou je lekker rustig en laat je verwennen!

Succes hè! Liefs, jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

geeft het zoveel verschil dan Lesilla??ik hoop het maar !!

Bedankt jennifer !! maar het zit al bijna volledig vol, dus mss ga ik morgen de mama al achter sport bh sturen... denk dat 75D wel goed zal zijn, moet toch strak zitten he ;-)^

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

echt wat supper voor je dat je het achter de rug heb en wat lekker dat het voor je gevoel allemaal zo snel ging

heel fijn om zo snel al wat van je te lezen

nu heel veel rusten en veel beterschap nogmaals

ps mag ik straks je ww als je ze erop hebt gezet

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de mama is net komen kijken en ze vond het heel groot lijken met het verband, maar het verband is al aan het lossen, jammer dat morgen alles gesloten is want dan kon ik mn sportbh halen, achja dan maar wachten tot morgen !

Ik vind het raar dat ik me goed raar, dus ik denk dat ik nog wat verdoving in me heb...

Straks voor de zekerheid maar een pijnstiller pakken... Ik hoop echt dat ik me zo blijf voelen ! Maarja wie weet moren.. ai ai ai !

Mn borsten maken soms wel een brubbelend geluid, hoe komt dit? is het doordat ik drains heb gehad fzo?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Debra,nog maals even via je topic,van harte met je nieuwe aanwinsten :43::43::43:

heerlijk dat je tot nu toe weinig last hebt,en voor de verdoving uitgewerkt is,lekker wat innemen hoor,zijn ze niet voor niets pijnstiller hihi.

ik ga zo dadelijk gelijk je eerste foto bekijken,spannend. :1:

je hebt echt wle een mooi aantal cc,s...

ik had je het al gezegd,het was net bij je voor foto,s of ik naar me eigen borsten zat te kijken,echt haast hetzelfde zeg,zo gek was dat eigenlijk om te zien,want dat zie je niet vaak natuurlijk.

je kan mijn pic,s ook bekijken,via gallery en via me album,kan je kijken hoe mij 375 eruit zag toen.

en dat gebrubbel,is heel normaal,geen zorgen,dat is vocht wat je voelt,dat zoekt zijn weg,gaat vanzelf ook weg met de tijd.

meid,rust lekker uit en voor je het weet,ben je weer de ouwe! :38:

beterschap,liefs moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra,

Fijn dat het je goed is meegevallen, als de tape eraf gaat zullen ze zeker groter lijken, nu wordt alles platgedrukt. En ze zitten ook achter de spier, dus die moet ook nog voldoende oprekken, mettertijd zullen ze dus ook nog meer naar voren komen. Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen door je vriendje en de mama!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.