Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

Hey Debra,

Ik ben heel blij voor jou, dat alles zo goed meevalt seg ! Super. Mag ik ook je ww als je foto's plaatst?

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd via de site naar dokter Vanstraelen en kreeg al héél snel antwoord :-)

Een pc die op zondag zijn mail checkt én reageert is al een heel goed teken vind ik. Ik moet vandaag eens bellen en kan dan op een woensdag of een vrijdag op avondconsultatie (geraak moeilijk weg op het werk overdag, weet helemaal nog niet hoe ik dat ga doen als ik eventueel geopereerd ga worden, aiaia). Ik blijf je verhaal volgen hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Debra,

Ik ben heel blij voor jou, dat alles zo goed meevalt seg ! Super. Mag ik ook je ww als je foto's plaatst?

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd via de site naar dokter Vanstraelen en kreeg al héél snel antwoord :-)

Een pc die op zondag zijn mail checkt én reageert is al een heel goed teken vind ik. Ik moet vandaag eens bellen en kan dan op een woensdag of een vrijdag op avondconsultatie (geraak moeilijk weg op het werk overdag, weet helemaal nog niet hoe ik dat ga doen als ik eventueel geopereerd ga worden, aiaia). Ik blijf je verhaal volgen hoor !

oke ik zal je het direct doorsturen, ik heb deze ochtend wel wat pijn want heb mn laatste pijnstiller rond 10u s avonds gepakt en s nachts nog ene maar moest hem direct uitspuwen , heb nu net een nieuwe genomen maar mn rechterborst trekt helemaal, geen pijn gevoel maar het gaat nog hoor :) Je moet zeker maar eens bellen en ik denk dat hij consultaties ook enkel s avonds doet, k kon er nog om 20u bij terecht :) hij schrijft wel een briefje voor het werk hoor ;-)

Ga nog een uurtje proberen te wachten voor het verband eraf te halen want mn mama kan pas in de namiddag met me achter sportbh...

spannend !

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

pas je daar wel mee op! :140: je moet minimaal 2 weken rugslapen hoor!!!!

liefs patries

hmm maar ik doe het vanzelf in mn slaap ook want ben gisteren op mn rug in slaap gevallen en werd op mn zij wakker deze morgend....

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEUJJJ verband is eraf !! Ze zijn nog super gezwollen en de plakband ging er moeilijk af, maar kan het er niet alleen afwassen, straks mn vriend ze laten wassen, ze zijn echt groot waaauw :D

Heb nieuwe foto's geplaatst in mn album

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Debra

heb net gelijk ff gespiekt.

jee zie je wel,ze zijn groot,en weet je,ik herken gelijk je borstenvorm van voorheen,echt grappig,ik had dat juist niet meer na me eerste bv.

ik vind ze ookal mooi laag hangen bij jou,dat zie je niet zo vaak ook.

ik dacht eerst dat je ze voor de spier had,toen ik net de eerste blik werpte op je foto,s

ze worden prachtig en groot,kan je zo al zien.en erg apart dat je dezelfde borstvorm nog hebt,zie je echt niet vaak,vind ik dan persoonlijk.

gaatie verders ook goed?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moontje,

bedankt !

ze zijn echt groot he :o

Ik herkende ook meteen zo mijn vorm, natuurlijk staat alles opgezwollen, zeker ter hoogte van mn borstbeen en ribben amai... Maar ze zitten al vrij laag, ben ik echt blij om datk geen balonnen heb ^^ natuurlijk zie je nu nog echt die prothese vorm en dat mn tepels zo opgezwollen staan maarja, dat zal wel wegtrekken zeker? heb er al aan gevoeld maar ze zijn niet echt hard mn boobs, zo beetje bouncy haha :125:

Denk echt wel datk een grote D-cup heb hoor :126:

voor de rest gaat alles goed hoor, prima zelfs, enkel s ochtends ervaar ik wat pijn, vooral aan de rechterkant dan, die kant staat ook nog meer gezwollen en hoog, links bijna niets last.. ben alleen nog super misselijk, moet constant spuwen :22: ik eet bijna niets nu omdatk zo misselijk ben en dan nog lijkt mn buik nu ineens zo gezwollen, shit seg , dat het maar rap wegtrekt ^^

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Debra,ja echt apart he,ik ben voor mezelf dan,wel mega blij dat me borsten niet meer lijken op wat het was,vond ze niet enkel klein,maar de vorm verraade ook wel dat ik al 3kindjes heb gehad hahahaa dus nu ziet het er zeker beter uit,maar jij hebt nog zo een mooi en strak lichaam,,,,wow!

ja dat komt goed,de tepels hebben soms wel een week of 2 de tijd nodig,die hebben toch echt een opdonder gekregen.

en je buik,duurt ook vaak wel een weekje,veel drinken zoals ik al had gezegd,neem anders iets tegen de misselijkheid?zodat je weer als vanouds kan eten,dat slecht eten nu,veroorzaakt ook dikke opgezette buik.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je ww, ik ga straks eens spieken sé :-) Enne, ik heb gebeld hé, kan woensdag al gaan, 's avonds om 18.30u ! Super gewoon, vriendje is dan jarig, mama komt op de kindjes passen zodat wij erna nog iets kunnen gaan eten. Heerlijk! En meen je dat nu dat die een briefje voor het werk schrijft? Dus ik kan dan gewoon in ziekenverlof gaan na de ingreep? Ik zat maar te puzzelen en te denken hoe ik het moest gaan doen want mijn verlof is op en heb enkel nog bouwverlof in juli. Amai, ik geef je een virtuele knuffel want je geeft me een super gevoel met al dat goed nieuws, hihihi

Merci hé meid !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je ww, ik ga straks eens spieken sé :-) Enne, ik heb gebeld hé, kan woensdag al gaan, 's avonds om 18.30u ! Super gewoon, vriendje is dan jarig, mama komt op de kindjes passen zodat wij erna nog iets kunnen gaan eten. Heerlijk! En meen je dat nu dat die een briefje voor het werk schrijft? Dus ik kan dan gewoon in ziekenverlof gaan na de ingreep? Ik zat maar te puzzelen en te denken hoe ik het moest gaan doen want mijn verlof is op en heb enkel nog bouwverlof in juli. Amai, ik geef je een virtuele knuffel want je geeft me een super gevoel met al dat goed nieuws, hihihi

Merci hé meid !

Groetjes

och super !! ik moet er woensdag om kwart voor 6 zijn voor op controle dan zie ik je mss !!Ja tuurlijk kan je op ziekeverlof gaan, hij vroeg aan mij ook of ik een briefje nodig had :)

Graag gedaan hoor en veel succes ;-)

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Debra,ja echt apart he,ik ben voor mezelf dan,wel mega blij dat me borsten niet meer lijken op wat het was,vond ze niet enkel klein,maar de vorm verraade ook wel dat ik al 3kindjes heb gehad hahahaa dus nu ziet het er zeker beter uit,maar jij hebt nog zo een mooi en strak lichaam,,,,wow!

ja dat komt goed,de tepels hebben soms wel een week of 2 de tijd nodig,die hebben toch echt een opdonder gekregen.

en je buik,duurt ook vaak wel een weekje,veel drinken zoals ik al had gezegd,neem anders iets tegen de misselijkheid?zodat je weer als vanouds kan eten,dat slecht eten nu,veroorzaakt ook dikke opgezette buik.

greetzz moontje

Wel ik ben daar ergens nog wel blij voor, ze waren niet echt lelijk en dan vind ik ze toch nog wat natuurlijk lijken, ben net achter sportbh geweest en het is een 75D geworden, zit goed strak !! zo'n stof doet echt pijn aan mn tepels, de rechtborst is zo gevoelig, echt raar ! Heb me moeten inhouden om geen bh's te passen hihi, maar mn mama denkt dat ik in bh's wel een 75E zal nodig hebben :o ik hoop het echt !!

Wel nu vind ik mn lichaam in proportie , ik heb een poep én de bijpassende borsten nu haha :D was zo leuk vandaag gewoon mn topje aan, vestje erover en je zag nog mooi die ronding van mn borsten, ben er gek van !! Zou dat toch 2 weken duren voor mn tepels terug ontzwollen zijn?

Oh en mn vriend vind ze echt mooi, was zo blij voor zen reactie !! ik heb zo'n sexy kanten bh (zonder beugels) en dat ga ik vanavond eens aandoen, want het is zen lievelingsbh ... want het is nu al ffe geleden haha :D

:125:

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij was bang dat ze niet groot gingen zijn, ze zijn huge! :1bouncingboobs:

Ben benieuwd hoe ze eruit zien als de borsten wat rustiger zijn

:1bouncingboobs:

ik vind ze geweldig !

Ja ik denk dat ze nog hard moeten slinken , khoop dat er snel beterschap komt :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra,

Ja, ze zijn inderdaad HUGE!!! Maar ze brengen je lichaam mooi in proportie, staat je geweldig qua maat, nu hopen dat ze niet te veel gaan slinken zeker?! Duurt wel even voor de tepels wat ontzwellen, en daarna gaan ze vervellen! Goed insmeren alles met huidolie of een lekkere bodylotion om je velletje mooi soepel te houden.

Veel plezier met de sexy kanten bh vanavond, maar niet te wild nog hé! :152:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat hoor!

Die stof van de sportbh irriteerde ook bij mij aan men tepels. Gewoon konstant stijve tepels, niet te doen! Ik heb er dan een papieren zakdoekje ingelegd. Was meteen veel beter hoor!

Geniet nog van je avond! :131:

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen enkele arts weet hoe jij slaapt snachtds,en waar je op draait ook,dus kan geen kwaad,je mag ook niet met je armen de lucht in enzo,nou ik word elke morgen en soms snachtds wakker met me handen onder me hoofd,snappen doe ik dat niet,want slaap nooit zo,maar wel steeds tijdens me herstel,echt bizar hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.