Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

Wow, heb het suuper druk ! Ben bezig met de verhuis en heb nieuwe job ! Met mn boobs gaat het super :) ze worden zacht en bewegen al lichtjes :) De maat is een ramp heb een 70F vind ze super maar vind maar eens een deftige bh dat niet voor bomma's is :) Heb er bij triumph gevonden maar zijn dan al wat duurder, gelukkig zijn het binnekort solden ! Vrijdag moet ik nog eens bij de pc op controle :)

Zo nu ga ik eens verder doen met de afwas en beginnen koken

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gewoon ff vragen want het is nog zo kort geleden bij jou,dus ik vrees van wel,ze moeten nog indalen toch?

Bij mij waren ze na 6 wkn de helft kleiner,maar ja,dual plane,heel ander verhaal natuurlijk.

Maar zou dr wel een klein beetje rekening mee houden hoor dat t IETSJE minder wordt nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je meteen vragen Deb of dit je uiteindelijke maat zal blijven :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Toen dat de arts vertelde dat het een d ging worden had ik er al zo een gezichtje bij :blink:

Vraag me af waarom artsen soms zo verkeerd zitten, lees dat vaker dat ik dan denk als leek never ga die deze maat hebben maar groter! En dat ik dan heel juist zit (exl gevallen als moon)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden, ik las even mee en bij Vlinder is het misschien kleiner geworden. Maar bij mij is het juist groter gewordenen ik heb ook dual plane. De spier moest opgerekt worden en langzaam werd het groter.

Dat kan je ook zien op de foto van dag 1 tot en met week 5. Ik ben er wel blij mee want ik heb nu de bh maat die ik wilde.

Was erg bang dat het niet zou lukken met maar 275cc. Maarja ik ben er aan gewend nu en ze mochten best wel een tikkie groter

hoor. Van mijn vriend niet, die vind ze prima zo.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb ze achter de spier en voor mij zijn ze al toch iets groter geworden !

Alles gaat super , heb alleen beetje pijn aan mn ribben ... kan al terug met de auto rijden alsof er niets is gebeurt...

Heb gisteren een sexy bikinishoot gedaan voor mn nieuwe boobs hihi , wachten op het resultaat en dan kan ik er een paar posten! Heb er al 1tje toegekregen ! Ben benieuwd !

Wou nog nieuwe foto's maken voor mn album maar mn batterij van mn fototoestel is leeg & de lader zit natuurlijk al ergens in een verhuisdoos ingepakt <_< slim !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren een sexy bikinishoot gedaan voor mn nieuwe boobs hihi , wachten op het resultaat en dan kan ik er een paar posten! Heb er al 1tje toegekregen ! Ben benieuwd !

Wou nog nieuwe foto's maken voor mn album maar mn batterij van mn fototoestel is leeg & de lader zit natuurlijk al ergens in een verhuisdoos ingepakt <_< slim !

X

Hey Debra,

Ben eens gaan kijken in je album, echt heel mooi hoor je bikinishoot! Staat echt prachtig met je nieuwe boobs! :123: Denk je dat je bv verschil zal maken ivm opdrachten voor je modellenwerk? Ben ik gewoon eens benieuwd naar! Geniet van je mooie voorgevel en van het mooie weer! Lekker topjes en bikiniweertje! Eindelijk!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Dank u :) Ben er super blij mee !!

Tgoh ik weet het niet of het iets gaat uitmaken, ik ken een aantal fotografen van think media dus ga ik zo eens proberen een shoot voor p-magazine of ché te versieren ... Maar voor de rest wil ik er wat mee stoppen, tis leuk geweest maar er steekt veel tijd & energie in...

Ben vrijdag op laatste controle geweest en alles was in orde ! :D

Ooh ben zo blij, mn boobs zijn echt super zacht en beginnen al mee te bewegen ^^

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat zie je er supermooi uit!

Ik ben helemaal jaloers haha ;)

Waar heb je al die bikinis gehaald? Lijkt me niet makkelijk om een passende maat te vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi !!

Na lange tijd terug, ben net verhuisd en heb eindelijk terug internet ! Met mn boobs gaat het super !! Ben morgen 5 weken PO ... Heb nergens nog last van en kan terug als een roosje op mn buik slapen ^^

Heb eens gemeten en zit onder mn borst op 67Cm en op de borst aan 96 cm dus is wel wat hoor ;-) Ben er helemaal gek op ! Ga zo direct wat nieuwe fototjes in mn album plaatsen en de gallerij !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Debra,leuk je weer eens te lezen.

goede verhuizing gehad?

mooie pic,s weer hoor,zag meteen een bekende bh,creme witte met motief(zijkant0 van de hunkeluller hahahahah heb ik ook,maar dan in 80E

zit heerlijk,omdat de cups naadloos zijn,staat goed onder strak shirtje :125:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Mercikes :) Tis echt een super gemakkelijke bh alleen zit hij toch wat strak voor me, maatje groter had toch beter geweest maarja, da vind je al helemaal niet :s

De verhuis is super verlopen, heb terug werk dus heb zelf niet veel moeten doen want mn vriend heeft alles naar boven gebracht en het zware werk gedaan

zondag gaan we naar disneyland , even ontspanning !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Disneyland was echt leuk ! de 1e dag wat slecht weer gehad maar nadien zonneschijn ! Ben wel niet in die gevaarlijke atracties geweest voor mn boobs... toch wat voorzichtig zijn he ;-)

Heb vandaag nieuwe bh gekocht en heb er nog een aantal online besteld... zit toch aan 70F :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je verwacht dat ze zo groot zouden worden?

325 cc valt nog mee, helemaal achter de spier namelijk.

Nou ze zijn in ieder geval de mooiste op t bf vind ik :)

Oooh dank je, je laat me blozen !

Wel ik had het wel mooi verwacht maar niet zo :) maar had ervoor 75C maar vond de vorm ook helemaal niet mooi en nu ben ik er gek op :) Oke mn tepels staan op verschillende hoogtes en de ene wat meer naar buiten maar dat is aangeboren en wou ik niet laten opereren ... zit aan een 70F heb 67cm onder de borst en op de borst 97cm dus kan al tellen he ;-) en het beste van al is dat ik een zeer vlot herstel had, kan al terug op mn buik slapen enzo, geweldig ! al mn gevoel is al terug!!

heb nog wat nieuwe lingerie besteld dus binnekort meer foto's ervan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.