Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank u lesilla !

Oh zaleg geslapen !

Ja de kanten bh heeft geholpen, dit is de 2e keer dat ik zen oogjes zo zag fonkelen hahahahah mn vriend is er gek op, zeker in die kanten spulletjes haha, ik mag er veel kopen hihi...

Deze ochtend zagen ze er echt nog stukken beter uit, staan wat dichter bij elkaar, wat lager en mn tepels wat ontzwollen en kijken nietmeer alle kanten op hahah :D

sportbh is echt een hel, die snijd echt op mn wondes... nu ik volledig verlost ben van spierpijn begint dat pijn te doen ! verdorie he !

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg Debra,misschien andere sportbh met wat bredere onderrand kopen,en ik vind je herstel wel heel snel gaan hoor,ik heb echt veel veel langer last gehad van spierpijn en alles.Dus je gaat de goeie kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorlopig ga ik het zo doen maar als ht echt niet gaat ga ik andere sportbh halen hoor

ik verschiet er zelf van dat mijn herstel zo vlotjes verloopt, had het niet verwacht ! hopelijk blijft het ook zo ! Ben er super blij mee !

Heb net wat fototjes genomen met bh aan, zit suuuuper ! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra.Ik had toen wattenpadjes onder tussen bh band en mijn hechtingen gehad,dat het niet zo pijn deed...misschien een idee? ;) Vind ook heel fijn dat je herstel zo snel goede kant op gaat! Had het ook heel erg gehoopt voor je :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dat kan ik doen want tijdens het slapen schuurt het echt wel !

Heb vandaag al 3 bikini's gekocht ! ze staan super ! Heb ook eens geprobeerd een bh te passen een 75D en hij was veel te klein:D dat beloofd ! :123:

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dat kan ik doen want tijdens het slapen schuurt het echt wel !

Heb vandaag al 3 bikini's gekocht ! ze staan super ! Heb ook eens geprobeerd een bh te passen een 75D en hij was veel te klein:D dat beloofd ! :123:

liefs

D

hey Debra

Ben jij nu niet snel al na buiten?

Het verbaasd me dat je al bent gaan shoppen,hoe graag ik dit

ook wel zou willen ,maar ik wil geen risco lopen met dat inkapselen hoor.

Jij voelt ook als goed geen pijn maar dat is wel het verradelijke van,

dus wees wel voorzichtig he!

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha neenee niet echt gaan shoppen hoor, had sollicitatie gesprek en wil echt snel werk ! En mn vriend heeft me afgezet en de winkel er recht over ben ik bikini's gaan kopen ^^ en dan zo trug met auto naar huis en zit nu rustig in de zetel :) heb wel een beetje nekpijn en rugpijn :( maar ik hou me rustig hoor ;-)

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

hoe ging je solicitatie gesprek?

maar zou je ook echt de deur niet uit mogen dan als je ze heb zo als je bij iemand in de auto zit

ff stukkie lopen dat kan toch gen kwaat alleen toch zware dinge tillen en echt veel bewegen met je armen

hoop niet dat je ook echt binnen moet blijven hou ik niet zo van

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor meiden,

je hoeft niet binnen te blijven zitten maar een week of 2 nix doen,veel rusten kan echt geen kwaad!

meerijden,lopen,wandelen enz enz mag tuurlijk wel. maar idd niet met je armen zwaaien,tillen en huishoudelijke dingen doen.

en hoewel ik Debra goed begrijp is het zo zonde van het geld waarschijnlijk. want nog niemand heeft de maat gehouden van 1 week po. zelfs na 4-5 weken kan de maat nog veranderen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

nee met mn armen doe ik niets hoor ! krijg zelfs geen deur open haha, als ik in de auto wil stappe komt mn vriend de deur open en toe doen want anders gaat dit helemaal niet ! kan mn armen nog niet boven mn hoofd, kan wel mn haar kammen maar een staartje maken doet mn vriend :)

Tgoh maar het is een bikini he ;-) Heb maat 42 genomen en dat zit echt goed hoor ! en tis znder beugels want bikinis zullen niet snel te klein uitvallen :-)

hoop ik toch hihi

wel sollicitatie liep goed maar er waren nog 20 andere dus de kans iswel klein natuurlijk !! ik blijf voor de zekerheid verder zoeken...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

....ik kon de eerste week niet eens lopen,hahaha,toen ik het probeerde,ging ik snel weer terug,leek wel een invalide!dus van shoppen geen sprake,en als ik liep moest ik mn boobs vast houden,zoveel pijn had ik.

je moet alleen niet vergeten dat je maat echt nog gaat veranderen,ik zou nog niet te veel aanschaffen.

Toen ik voor t eerst een beugel bh paste na 2 wkn,paste ik dat helemaal nog niet omdat ze nog in moesten dalen,zat heel erg raar.

dacht toen echt: ik kan nooit meer een beugelbh aan,haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och? had je het zo erg? Dan mag ik van geluk spreken :)

Ja maar voor bh's wacht ik nog zeker 4 weken hoor, heb thuis nog een aantal bh's liggen dat me mss wel zullen passen en voorlopig draag ik toch alleen maar mn sport bh :) maar bikini's sorry de verleiding was té groot haha !

Ga vandaag maar eens vroeg slapen want ben vrij moe ! Te ver wandelen lukt ook niet voor mij hoor want dan doet mn rug teveel pijn ! ik zal zooo blij zijn als ik terug op mn buik kan liggen haha...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

slaapwel !

is het trouwens normaal dat mn buik suuper hard gezwollen staat! normaal is die plat en nu lijk ik wel 3 maanden zwanger , ik vind dit echt erg !!

nachtzoentjes voor iedereen :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mn boobs worden echt kleiner :unsure:

en alles is zooooo gevoelig, echt raar gevoel ! Ik wil zo graag een douche nemen maar weet niet of dit al mag:( ik voel me echt vuil vuil ! :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook pleisters op mijn wonden. Hechtingpleisters. Daar mocht ik mee douchen alleen wel heel goed drogen want bij mij bleef het te lang vochtig en toen ging het ietsjes open staan, echt een ministreepje roze zag je als je goed keek. Maar ik moest met een week de pleisters ook verwijderen en dat deed ik niet omdat ik niet met de hechtingen zo open wilde lopen.

Hoelang moeten jouw pleisters er op blijven?

Misschien kan je je beetje douchen met je rug onder de douchekop en dat je vriend je helpt met de douchekop op de rest van je lichaam. Mijn vriend heeft mij ook erg geholpen. Op die manier kan je je borsten/wondjes een beetje ontzien.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.