Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

puch up raden ze ook ten strengste af tot een half jaar zeker,sommige artsen zelfs tot een jaar zelfs.

maar goed,ik lees ook heeeeeeeel afentoe wel eens,dat sommige dames al na 6wkn of na 3mnd al een puch up aan mogen.

Echt wooh dat wist ik niet! Ik droomde al van zes weken een push up! nu ga ik wel veel langer wachten :1bouncingboobs:

En die tegenstrijdige adviezen soms :angry: Maar goed mijn chirurg zegt dat ik drie dagen na mijn operatie al wat mag doen, ik blijf sowieso wat langer rusten hoor :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja tis echt lastig , ik mag van de mijne nu al gewone bh's dragen, push ups heeft hij niets over gezegt maarja, heb al eens een oude geprobeerd van vroeger en dan doet echt pijn een push up, dus hou ik het voorlopig bij t-shirt bh's :) Wil er een aantal gaan kopen van Chantelle maar weet niet wanneer de inno nog eens een actie doet ^^

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla,vraag het gewoon even aan je arts tegen de tijd,ja goed,van sommige mag het weer wel,maar ik zal je eens wat zeggen,ik heb al wel foto,s op het net gezien hoor,hoe je borsten eruit komen te zien bij te vlug een puch up dragen,ook voor de 6wkn een beugelbh,dat wil je ook niet weten wat dat kan doen met je borsten,kapselen/groeien gewoon scheef in.

en het gevolg van te snel een puch up,veroorzaakt dat je borsten te hoog in kunnen kapselen,echt geen zicht natuurlijk.

bij 2artsen is bij mij echt afgeraden voor het half jaar puch ups te dragen en je leest dat ook het meest van alle operatieverslagen,wacht ene half jaar,soms zelf een jaar, :38:

p.s het is natuurlijk wel een verschil dat men na 6 a 8weken eens een keer een puch up aan doet wegens een feestje/uitgaan enz voor een paar uur

of men draagt hem al dag en nacht dag in dag uit

er is wel verschil natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik moet zeggen dat toen ik nog alleen de vleeskleurige sportbeha van de kliniek had dat ik ook zoiets had van , WALGELIJK!! en ik wou ook zo snel mogelijk een andere aan :(

Maar nu heb ik een mooie sportbeha in donkergrijs en dezelfde in wit, en die vallen iets lager en zie je dus ook niet onder laag uitgesneden kleding, zit prima, en staat prima :D

Dus als je gewoon een mooie sportbeha te pakken kan krijgen, dan ben je ook al een eind tevreden denk ik :D En veilig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja scheelt zekers Sun,ik heb ook normale sportbh,s gekocht,en die zie je amper onder je kleding,en dat niet alleen,het is nog vrij koud,mazzel,kan je toch nog niet echt hele zomerse kleding aan.en als je je man wilt opwinden,uhmmm dan roep je hem mee onder de douche even he......opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb 2 sportbh's van de hunkenmoller :) En ik kan nog wel een t-shirtje met ronde hals dragen zonder dat het echt opvalt :) alleen een diepe decolté gaat niet natuurlijk... Ben er wel tevreden over hoor maar die bh verkleint echt hard !

Voor het eerst in mn leven heb ik gewoon een t-shirt aan en kun je zien datk stijve tepels heb, geweldig toch ! nog nooit heb ik dit meegemaakt !!!

Wat wel raar is, soms krijg ik zo'n koude rilling en dan trekken mn spieren samen, maar dat voelt raar aan mn borsten, je voelt dat die protheses daar onder zitten, raar gevoel !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla,thanks,wil me nergens mee bemoeien,ben niet het forumomaatje ofzo,wil enkel helpen en behoeden voor ellende.thats all! :1bouncingboobs:

Debra,leuk en sexy ook he,tepels die er ineens uitprikken,hahaha ken het helemaal.ik vind het ook zo leuk te zien nu,hoe me simpele truitjes die ik eerst negeerde in me kast,nu aantrek en ineens stik sexy vind staan.

en ja dat gekke gevoel,zal je nog wel even hebben hoor,word vanzelf minder ,maar weet je,heel je lichaam moet gewoon nog even wennen,aan je nieuwe borsten(prothesen) en dus voelt alles nog onwennig en raar en vreemd enz enz

straks weet je niet mee rbeter en vallen zulke dingetjes ook niet meer op :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vlinder ik had ook pijn tijdens het sporten,met de dual plane,en wat dacht je van het wegspringen van de prothesen steeds,walgelijk!

heb nu nergens last van met voor de spier

Ja,Moon weet dat jij dat ook heb gehad allemaal,snap gewoon niet dat wij dan de enige zijn hier,lijkt t althans he,ook die net dual plane hebben hoor ik niet klagen,snap dat dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou mijn eerste arts wist om de donder dat ik erg veel sport,maar nooitis me dat verteld hoor,ben het helaas zelf maar achtergekomen,alleen jammer dat het klauwen vol geld kost :145:

ben ook overtuigt dat er een klein deel niet eens verteld dat ze klachten ofzo hebben,er zijn er ook die alles liever voor zich houden :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies Moon, die arts vroeg mij niet eens ook of ik fet aan sport deed,enige wat ie zei was; voorlopig ff niet sporten he...

na helemaal nooit meer denk????mannen voelen ook niet wat wij voelen,dus weet hij ook veel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, heb vandaag mn plakkers er eventjes af gelaten, krijg er allemaal blaasjes rond en dat jeukt suuuper hard !! Staat ook een beetje gezwollen, heb maar wat zakdoekjes tussen mn sportbh gestoken..

Hoe komt dit??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is niet meer open, het is al goed toe... je ziet het nog amper

er is geen vocht uitgekomen fzo... niets ! gewoon jeuk en bij het verversen zag ik dat het gezwollen was aan de rand van de pleister en dan blaasjes erond, aan het wondje zelf is niets...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klinkt dan toch als een allergie reaktie :mellow:

als bijna of geheel dicht is,lekker niks opdoen,als er nog maar een puntje of wat open is,toch even anti allergie pleisters erop.

ik heb ook soortje iritatie huidje als me pleisters er te lang opzitten,zodra me wondjes dicht,hup laat ik de boel luchten,niks meer erop,enkel tijdens douchen,ff waterdichte pleiser erop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuj mn pleisters mogen eraf :)

Gisteren naar communiefeest geweest van mn neefje, alles is goed gegaan, niemand had iets door denk ik :) Heb me wel wat rustig gehouden en gezegt dat ik wat last had van mn ribben want die bengeltjes waren me maar aan het kietelen en dat deed geen deugd natuurlijk !

Voor de rest heb ik echt nog zeeeer weinig last hoor...

Kun je niet sporten met dual plane??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk kan men wel sporten met dual plane,alleen sommige lezen net een beetje half :rolleyes:

er zijn sommige onder ons,die bij inspanning tijdens het sporten wat last hebben,en of wegspringende prothesen hebben,niet echt fijn gevoel.

maar heeft niet iedereen last van

en je hebt sporten en sprten,ligt eraan wat je doet ook uiteraard :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.