Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd!

Heb je verslagje gelezen,ben heel blij voor je,je hebt gelukkig er niet zo heel erg veel last van,ja je bh moet wel goed strak zitten ,is ook wel een prettig gevoel hoor dan,ik vond het zelfs eng als ik de bh uit deed soms,heel raar gevoel was dat alsof ze eraf konden vallen hahhaha,het was nog best zwaar enzo,had t idee dat ze eronder uit konden floepen ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hihi heb ze nog eens goed bekeken en denk wel dat ze groot zijn ^^ Heb goed geslapen van half 12 tot half 6, moeten spuwen terug :s (had net 2 minuten geleden pijnstiller gepakt dus die was eruit) en dan terug gaan slapen tot nu !! heb nu nog geen pijnstiller gepakt , durf niet goed omdat ik nog niets gegeten heb... heb wel veel spierpijn en wat druk erop... Heeft er iemand ervaring met de pijnstiller voltran?? is een vrij zware maar ben je snel ziek van.. ik durf niet zo goed...

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bang bent neem dan samen met je pijnstiller een zilium of motilium heel onschuldig

Dat doen we vaak bij zware pijnstillers

En tuurlijk zijn ze groot, ze zien er ook mega groot uit :1bouncingboobs: En ik heb ervaring met die verbanden na een tijd kan je goed inschatten wat en hoe groot ze zijn hahah :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen motilium in huis, heb beetje appelmoes gegeten haha, ik hou het precies toch binnen dus ga ik het maar riskeren om nog 1tje te nemen..

ja als ik van boven kijk heb ik niet zoveel verschil lijkt het en als ik tussen mn verband kijk lijkt het alleen wat ronder maar van opzij is het best wel huge voor me ^^

Denk je echt dat groot zijn??

ik hoop het ! heb nog tegen de pc gezegt maak er maar een goeie D-cup van haha :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb weeral moeten spuwen, wat is dit toch? ik wil echt wat eten binnenhouden anders word k helemaal flauw ! Heb iboprofen gepakt en de pijn is aan het minderen al ^^

thnx !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh daar ben ik blij om zeg!! Gelukkig dat je dat al in huis hebt ook dan zeg,scheelt wel met die andere strekte pillen en die ibuprofen zijn ook nog es intstekingremmend,ik kreeg die van me arts toen ook.

Ja dat spuwen is omdat die narcose troep eruit moet...je bent daar misselijk van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de pc had met dit ook voorgeschreven.. het helpt wel goed moet ik zeggen !

Drink al heel de tijd water want krijg mn dorst maar niet gestild, moet ook super veel plassen.. thee lust ik niet dus zal het bij water blijven.. Het dringt me nog altijd niet goed door dat ik nu dikke borsten heb haha, echt raar !

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh water hey,nog beter! en heel goed dat je veel moet plassen, alle vieze stoffen uit je lichaam vd narcose!:rolleyes:

Ja,idd je hebt nu dikke borsten ,raar idee he?> ik kon dat ook niet geloven hoor! je wachte r al zoveel jaren op en dan ineens heb je ze gewoon!!:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi ik wil even kwijt dat iubrofen absoluut niet in genomen mag worden,tot je hechtingen eruit zijn,zoiezo de eerste week na de operatie mag dit niet,dit omdat het bloedverdunners zijn!

dus ik zou ze niet meer innemen.

mocht jij dit gewoon trouwens van je arts vlinder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi ik wil even kwijt dat iubrofen absoluut niet in genomen mag worden,tot je hechtingen eruit zijn,zoiezo de eerste week na de operatie mag dit niet,dit omdat het bloedverdunners zijn!

dus ik zou ze niet meer innemen.

mocht jij dit gewoon trouwens van je arts vlinder?

och echt?? maar de pc heeft ze me zelf voorgeschreven en zei gisteren nog dat ik deze zeker moest nemen, bij de apotheker ook... Shit is wel minder ...

maar woensdag moet ik op controle, denk dat dan mn draadjes er al uit mogen (was te suf om het te verstaan haha )

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi DEbra,

ja mij is door 2 artsen al duidelijk verteld,plus het staat in me nazorg papier,geen bloedverdunners week na operatie,dit doet je wonden niet te goeden,ook va binnen heb je wonden he.

ja goed,ookal gaf je arts ze,ik nam ze dan niet hoor,is mijn mening he

en draadjes mogen er altijd uit tussen de 10 en 14dagen.

heb ze zelf ook op dag 10 verwijderd.

liefs moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ibuprofen is een medicijn apart, bij de ene operatie word en mag het gegeven worden bij de andere niet meestal ook omdat het te zwaar is voor de maag.

Op de bijsluiter is het wel geschikt voor post operatieve pijn en het word in het ziekenhuis ook gegeven bij bepaalde operaties. Maar in mijn opinie als de arts ze gegeven heeft zal hij wel de mogelijke contra indicaties weten (hopenlijk) en zou ik ze gewoon nemen.

Plus: de bloedverdunning krijg je bij hogere dosis per dag, geen idee wat je dosis is

(ik heb dit middel voor mijn examen vanbuiten moeten kennen eindelijk toch wat nuttigs ermee :ph34r: )

Moontje spraken ze echt over bloedverdunners of echt over de profen familie zals Advil, Brufen, Dolofin, Ibruphar, Motrin, Nuprin en Nurofen, Maar goed elke arts weer iets anders... merk ik ook echt op men stage afdeling :121:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ,die paracetamol hielp niet en zeiden ze idd dat ik die mocht nemen,moest vooral blijve slikken om de pijn tegen te gaan,alleen hiepen ze nix bij mij..baalde dat ik nix anders kreeg...slechte zaak..

HOi ik wil even kwijt dat iubrofen absoluut niet in genomen mag worden,tot je hechtingen eruit zijn,zoiezo de eerste week na de operatie mag dit niet,dit omdat het bloedverdunners zijn!

dus ik zou ze niet meer innemen.

mocht jij dit gewoon trouwens van je arts vlinder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra,

Proficiat met je nieuwe aanwinsten ! Je zal wel fier en blij zijn zeker??? Ik ben zover nog niet hoor, nog steeds surfende en twijfelend over of ik het al dan niet nog ga doen voor juli of niet... Doeme, is echt heel moeilijk en het is een mentale rollercoaster aan het worden. Maandag a.s. ga ik eens mijn goede moed bijeenzoeken en een aantal artsen contacteren om een eerste afspraak te maken. Ik zoek voor mezelf constant excuses en dat moet nu wel eens gedaan zijn.

Ik ga ook bellen naar Paul Vanstraelen, Berchem is hier vlak bij dus handig... Heb jij lang moeten wachten op een consult én ingreep? Zou het nog haalbaar zijn om voor half juli alles achter de rug te hebben? Och, misschien moet ik gewoon alles uitstellen tot de winterperiode. Helllllppppp, wat moeilijk allemaal.

Sorry voor m'n gezaag, Geniet ervan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra,

Proficiat met je nieuwe aanwinsten ! Je zal wel fier en blij zijn zeker??? Ik ben zover nog niet hoor, nog steeds surfende en twijfelend over of ik het al dan niet nog ga doen voor juli of niet... Doeme, is echt heel moeilijk en het is een mentale rollercoaster aan het worden. Maandag a.s. ga ik eens mijn goede moed bijeenzoeken en een aantal artsen contacteren om een eerste afspraak te maken. Ik zoek voor mezelf constant excuses en dat moet nu wel eens gedaan zijn.

Ik ga ook bellen naar Paul Vanstraelen, Berchem is hier vlak bij dus handig... Heb jij lang moeten wachten op een consult én ingreep? Zou het nog haalbaar zijn om voor half juli alles achter de rug te hebben? Och, misschien moet ik gewoon alles uitstellen tot de winterperiode. Helllllppppp, wat moeilijk allemaal.

Sorry voor m'n gezaag, Geniet ervan !

hey,

bedankt !

wel als je het echt wil er gewoon voor gaan ! Dr Vanstraelen is een hele lieve en vriendelijke man, geeft veel uitleg en de wachttijd is helemaal niet lang, ik kan diezelfde week nog op consult, heb wel 1 maand moeten wachten op mn operatie zelf maar hij was 2 weken op verlof dus ik denk dat als je maandag belt je mss deze maand nog kunt geopereerd worden :) weet je al welke cup je wilt bereiken?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat klinkt allemaal super! Ik had voor m'n zwangerschappen en borstvoedingen een goed gevulde A-cup, was daar best tevreden mee aangezien ze in proportie waren met m'n lichaamsbouw. Nu heb ik amper een gevuld A-cupje, echt niets meer :74:

Ik zou gewoon al heel gelukkig zijn met IETS, een mooie B-cup past het mooiste bij mijn bouw denk ik (1.72m 52kg). Ik wil geen mega boobs, een natuurlijk uitzicht is voldoende. Die C cup die ik had tijdens mijn zwangerschappen was al té voor mij, het ging nog net omdat mijn buik eronder ook dik was, hihi.

Ik ben nu alleen bang voor het herstel, twee jonge kindjes, eentje moet nog véél gepakt worden... werk zelf in de bouw dus véél werken met m'n armen en natuurlijk gespierde borstkas... Ben bang van de pijn achteraf hoewel ik twee keer ben bevallen zonder epidurale... ben ik nu een watje??? Stom hé, dat zijn dus die excuses allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

al bij al gaat het vrij goed met me!

De spierpijn en de stijfheid is al wat aan het minderen ! ik heb super geslapen, kan al een beetje op mn zij slapen, zalig !! :101: Geraak ook al alleen uit het bed enzo dus er komt beterschap in, nu dat de spierpijn enzo wegtrekt heb ik sinds deze ochtend wat pijn in mn rechterborst, zo een constant steekgevoel... raar maar het gaat !

Morgen gaat mn verband eraf, ben zoooo benieuwd !! Heel het verband zit al los ter hoogte van mn borsten... maar mn onderste ribben en deel van mn buik doen zoveel pijn, amai ! heb daar al wat verband afgedaan want ik werd zot van de jeuk en dat trok super hard !

Als ik zo langs boven kijken denk ik niet dat ze huge gaan zijn maar een goeie D -cup :) kan natuurlijk nog wat veranderen he ;-)

haha, ik ben wel blij dat mn tepels nog werken, was gisteren tv aant kijken en er was zo 'n scene met zo'n superhoog geluid dat ik er kou van kreeg en voelde dat mn tepels er ook op reageerden ! Was ik echt wel blij voor !

Ga nu nog een boterhammetje eten want ik ben zo misselijk van die pijnstillers, niet normaal !

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

al bij al gaat het vrij goed met me!

De spierpijn en de stijfheid is al wat aan het minderen ! ik heb super geslapen, kan al een beetje op mn zij slapen, zalig !! :101: Geraak ook al alleen uit het bed enzo dus er komt beterschap in, nu dat de spierpijn enzo wegtrekt heb ik sinds deze ochtend wat pijn in mn rechterborst, zo een constant steekgevoel... raar maar het gaat !

Morgen gaat mn verband eraf, ben zoooo benieuwd !! Heel het verband zit al los ter hoogte van mn borsten... maar mn onderste ribben en deel van mn buik doen zoveel pijn, amai ! heb daar al wat verband afgedaan want ik werd zot van de jeuk en dat trok super hard !

Als ik zo langs boven kijken denk ik niet dat ze huge gaan zijn maar een goeie D -cup :) kan natuurlijk nog wat veranderen he ;-)

haha, ik ben wel blij dat mn tepels nog werken, was gisteren tv aant kijken en er was zo 'n scene met zo'n superhoog geluid dat ik er kou van kreeg en voelde dat mn tepels er ook op reageerden ! Was ik echt wel blij voor !

Ga nu nog een boterhammetje eten want ik ben zo misselijk van die pijnstillers, niet normaal !

liefs

D

hey Debra

dat heb ik ook opgemerkt,mijn ene tepel is super gevoelig en bij de minste aanraking staat ie stijf,maar die andere daar zit nog geen beweging in,zal wel wat langer duren denk ik.

Goh dat jij zo misselijk bent zeg das wel vervelend, hoe lang moet je die nog nemen?Heb jij ook die celebrex,die heb ik ook maar daar merk ik zelf niets van,alleen wat huiduitslag.Enne honger dat heb ik niet eens eet wel,maar dan heb je het ook gehad.

Spannend morgen voor je......het zal we kei mooi zijn!

Liefs angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Debra

spannend morgen joh

zal echt heel nieuwsgierig zijn

maar het is vast heeeeeeeeeeeeeeeel mooi geworden

wel jammer van die pijn stellers dat je zo misselijk van wordt zal juist denken dat dat moet helpen

nou heel vee suc6 morgen en denk dat je dan allee maar aan het kijken ben :P

zal ik wel doen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

zalig , heb amper pijn gehad vandaag !! het gaat super ! heb mn doek al wat losgemaakt en ze zijn echt groot !! super mooi ! tzijn net mijn borsten maar dan groot en vol ! zo raar maar een geweldig gevoel ! morgen verband eraf, foto's nemen en sportbh kopen !! :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het je zo goed meevalt allemaal! :D En de nieuwe aanblik bevalt ook al, dus kan niet beter! Benieuwd naar je foto's morgen! Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.