Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

mn boobs worden echt kleiner :unsure:

en alles is zooooo gevoelig, echt raar gevoel ! Ik wil zo graag een douche nemen maar weet niet of dit al mag:( ik voel me echt vuil vuil ! :mellow:

Ik mocht na een week pas douchen toen de hechtingen eruit waren gehaald,en dan nog uitkijken natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik mocht de andere dag al gelijk douchen,zaten speciale hechtingpleisters op me wondjes,en bij me vorige keer,moest ik ook een week wachten,deed dan voorzichtig me haar wassen in de wastafel,rest met washandje,ik voel me al vies als ik een dag niet douche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een week niet douchen is oo niet vris dan wil je echt niet bij me in de beurt komen:P

maar zal denk ik wel heel voorzichtig douchen en toch snel dat het niet echt nat wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

tgoh ik durf echt niet, moet vanavond op controle en ga het vragen , dan ga ik het vanavond nog ineens proberen, maar we hebben zo'n klote douche he, die douchekophouder (of hoe zeg je dat ) is kapot en je moet altijd zelf de douchekop vasthouden dus gaat echt moeilijk worden om me nat te maken, en met 2 is echt geen optie, veel te kleine douche, wil me echt geen pijn doen maar ben het zo beu om me elke keer gewoon aan de wasbak te wassen... jak !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Debra,

Ik mocht ook de dag erna al voorzichtig douchen. Ik durfde het ook bijna niet hoor, de eerste week! Mn vriend moest me ongeveer dwingen haha maar achteraf was ik zooo blij! Je voelt je een heel ander mens als de jodium en de vilstift strepen van je af zijn :134:

Ik liet mijn vriend de douchekop vasthouden, zo kon hij ervoor zorgen dat mn borsten niet nat werden. De tweede keer is het al veel minder eng. Gewoon voorzichtig proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een week niet douchen is oo niet vris dan wil je echt niet bij me in de beurt komen:P

maar zal denk ik wel heel voorzichtig douchen en toch snel dat het niet echt nat wordt

Maar niet douchen staat toch niet gelijk aan vies zijn :152:

Net zoals in het ziekenhuis washandje en water en zeep, dan washandje en water en dan handdoek en klaar is kees..

Idem voor haar.. je kan dus perfect proper zijn zonder douchen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra

Het was wel een beetje onhandig in de douche maar ik had hulp van me man gehad die is ermee

in gegaan en die heeft me haren gewassen en lekker ingesopt????? :125:

Vooral het insoppen van de nieuwe boobies daar genoot hij toch wel van,tja als je eerst gewend

bent van die kleine zakjes en nu volle boobies,dat lokt toch wel wat uit!

En dat heerlijke warme water er langs laten lopen dat voelt toch raar.

En me dochter is gisteren dr mee in gegaan om me te helpen en we hebben best veel gelachen,wij zijn zo

graag melig samen. :154:

Toch een ervaring rijker hahaha,

Liefs Angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuke ervaringen maar mn vriend gaat dat echt niet doen hoor ! :( tgaat momenteel echt slecht tussen ons dusjah... :139:

Ben net terug van controle en mn draadjes zijn er al uit ! :D De pc vond het al heel mooi :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Debra,huh wat lees ik nu...

het ging toch juist goed tussen jou ne je vriend,hij was zo super trots zei je vd week nog??

en ja,een losse douchkop lijkt me juist ideaal joh,kan je ff bukken en voorzichtig met je armen tegen je lichaam je haar wassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja eerst was hij blij, nu is hij weer aant zagen dat hij het allemaal beu is, mij constant slecht laten voelen maar ik ben de schuldige zenne amai ! ik weet echt niet wat te doen, eind deze maand verhuizen we maar ik weet het toch zo niet hoor... :(

Ja ik ga straks proberen voor het slapen gaan... hopelijk lukt het ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Debra,

Wat fijn om je tegen te komen, ik moet zeggen dat je een mooi stel borsten hebt hoor ! Mag je nu in de douche? Anders hebben ze toch van die pleisters met plastiek op die waterbestendig zijn? Ik ga dat toch eerst eens vragen aan de dokter voor m'n ingreep (jaja ! 't is beslist, morgen bellen voor vastleggen datum) want enkele dagen niet douchen is al een hel voor mij, hihi...

Enne, kop op hé meid, je vriend zal nog even moeten wennen aan het feit dat JIJ nu gelukkig bent, niet?

Sterkte !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij moet nu al helemaal niet zo met je omgaan ,je ben herstellende,en dan mag je absoluut geen stress hebben hoor!!

Ik snap hem niet! Een borstvergroting is echt niet nix....

ja eerst was hij blij, nu is hij weer aant zagen dat hij het allemaal beu is, mij constant slecht laten voelen maar ik ben de schuldige zenne amai ! ik weet echt niet wat te doen, eind deze maand verhuizen we maar ik weet het toch zo niet hoor... :(

Ja ik ga straks proberen voor het slapen gaan... hopelijk lukt het ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat naar te lezen Debra,jee eerst was hij zo blij,en nu is hij het allemaal beu,wat is hij beu dan?

niet jou hoop ik dan toch.

ja het is allemala wat bezopen ook he,zo een herstel,alles kan en moet even anders en met beleid,is idd niet niks hoor allemaal.

komt vast allemaal wel goed,hij zal er mischien even aan moeten wennen,een de nieuwe Debra,die nu nog mooier is.

meis,probeer lekker te douchen,zal je goed doen :119:

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Debra,

Wat fijn om je tegen te komen, ik moet zeggen dat je een mooi stel borsten hebt hoor ! Mag je nu in de douche? Anders hebben ze toch van die pleisters met plastiek op die waterbestendig zijn? Ik ga dat toch eerst eens vragen aan de dokter voor m'n ingreep (jaja ! 't is beslist, morgen bellen voor vastleggen datum) want enkele dagen niet douchen is al een hel voor mij, hihi...

Enne, kop op hé meid, je vriend zal nog even moeten wennen aan het feit dat JIJ nu gelukkig bent, niet?

Sterkte !

xxx

Hey, ja was heel fijn hoor ! Heb gelezen dat het goed verlopen is :) vind het echt een goede pc !

Hij heeft mn draadjes eruit gedaan en nu mag ik douchen , eindeijk !! :D

wnr zou je operatie zijn? :)

Tgoh hij vind dat ik te jaloers ben :( maar ik ben al alles kwijtgeraakt wat belangrijk is voor me, dus ik 'waak' over de mensen die me dierbaar zijn... want wil niet nog iemand uit mn leven...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat naar te lezen Debra,jee eerst was hij zo blij,en nu is hij het allemaal beu,wat is hij beu dan?

niet jou hoop ik dan toch.

ja het is allemala wat bezopen ook he,zo een herstel,alles kan en moet even anders en met beleid,is idd niet niks hoor allemaal.

komt vast allemaal wel goed,hij zal er mischien even aan moeten wennen,een de nieuwe Debra,die nu nog mooier is.

meis,probeer lekker te douchen,zal je goed doen :119:

liefsss moontje

Nee mij is hij niet beu maar mn jaloerse buien en het feit dat ik hem niet kan vertrouwen, ik ben echt zo, ik kan niemand vertrouwen... :wacko: Ben zo ontzettend bang om gekwetst te worden :69:

Ik wil voorlopig gwn wat rust, niet dat hij me moet met rust laten he, maar gewoon op mn gemak zitten, gene stress... nix ! Tgoh hij moet er toch nog aan wennen hoor, gisteren nam hij me eventjes mee naart stad samen met een vriend van hem, en hij wou dat ik een bikini paste want hij wou er mij eentje kopen, dus ik pas ze, maar kon niet kiezen en laat zen vriend mee beslissen, wat was die kwaad seg :82: Echt pissig omdat iemand mij in bikini zag, daar zal hij toch aan moeten wennen want als zen vrienden eens komen eten in de zomer bij ons fzo zal ik ook zo rondlopen...

man man man !

trouwens en al 24u pijnstillervrij en heb bijna geen pijn meer !! :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee dat is een drama he als er jaloezie in spel is en zit.

vooral veel praten ,dat kan een berg opluchten hoor....dan kan je elkaar iets beter vertrouwen erna vaak ook.

ooh heerlijk,je kan en mag lekker douchen,heerlijk met de douchekop tekeer gaan,in goede zin van het woord dan :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

wat rottig allemaal voor je maar snap iets niet hij nam die vriend toch mee

dan kan hij toch snappen dat als je een bikini gaat kope dat hij dat dan ook ziet hij gaat tgoc niet buiten staan wachten

en wat lekker voor je dat je weer mag douchen zal zekers een opluchtg zijn

en heb je wel een mooie bikini uitgekozen ?

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

douchen was zaleeeeeeeg :59: maar ben echt bekaf ! Lig al heel de dag in de zetel met rugpijn en ben echt vermoeid !

Heb vandaag mn nieuwe schoenen en kleedje toegekregen van asos en het zit super !

Heb ook ineens nieuwe foto's toegevoegd in mn album met nieuwe bikini ;-) moet maar eens zeggen wat je er van vind :)

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ja was heel fijn hoor ! Heb gelezen dat het goed verlopen is :) vind het echt een goede pc !

Hij heeft mn draadjes eruit gedaan en nu mag ik douchen , eindeijk !! :D

wnr zou je operatie zijn? :)

Tgoh hij vind dat ik te jaloers ben :( maar ik ben al alles kwijtgeraakt wat belangrijk is voor me, dus ik 'waak' over de mensen die me dierbaar zijn... want wil niet nog iemand uit mn leven...

liefs

Ik heb vandaag met hem gebeld, voorlopige datum is 14 juni maar hij moet nog checken of er dan een verpleegster kan inspringen want er is iemand op verlof. Anders zou het de 16de zijn :rolleyes:

Ik zal dan waarschijnlijk toch een hele tijd niet mogen werken omdat ik een zwaar beroep heb, hij zei toch waarschijnlijk 3 à 4 weken. Dan is het bouwverlof dus loopt het gewoon verder, heerlijk te weten dat ik 6 weken de tijd heb om te herstellen voordat ik terug moet beginnen werken. Ik kan amper wachten, nog eventjes en ik kan eindelijk zeggen dat ik ook borsten heb !

Ik hoop dat je nog goed kan rusten, lichamelijk en geestelijk ! Veel sterkte !

Als je een luisterend oor wil dan pb je maar hoor !

dikke x (wie weet zien we elkaar daar nog eens hé? En anders ben ik in juni véél thuis en kom je maar eens af ofzo hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh super ! Is niet meer zo lang he :) Zaleg dat je dan 6 weken thuis zit, dan zal alles wel al veel beter gaan hoor :)

Tis echt een leuk gevoel, ben er zo trots op, kijk er constant naar haha :D kan al niet wachten tot ik terug gewoon in mn t-shirtjes kan want durf mn armen nog niet zo hoog doen...

Heb het bijgelegd met mn vriend, we hebben het wat uitgepraat en ik en ook hij moeten veranderen , hij zegt van je bent nu al mijn vrouwke en ik weet dat ik niet zonder je kan dus zullen we gewoon wat moeten aanpassen en leren vertrouwen... Lijkt simpel maar ik weet echt niet hoe je dat moet doen :unsure:

Tuurlijk, als er eens iets is ofzo of je hebt hulp nodig kan je me altijd iets laten weten hihi ;-)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Debra,

ten 1e ben ik blij dat jullie het uitgepraat hebben. :D

ten 2e wow wat ben jij mooi.. heb eerst je andere foto's bekeken haha... echt mooie foto's!!

ten 3e wat een mooie boobs heb je gekregen. ze moeten nog wel wat gaan zakken maar zijn al heel mooi hoor! ik vind grotere borsten ook altijd mooi(er)

ten 4e mooie bikini! beide toch? vind ze beide mooi iig haha..

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Debra,

ten 1e ben ik blij dat jullie het uitgepraat hebben. :D

ten 2e wow wat ben jij mooi.. heb eerst je andere foto's bekeken haha... echt mooie foto's!!

ten 3e wat een mooie boobs heb je gekregen. ze moeten nog wel wat gaan zakken maar zijn al heel mooi hoor! ik vind grotere borsten ook altijd mooi(er)

ten 4e mooie bikini! beide toch? vind ze beide mooi iig haha..

liefs patries

Haha bedankt voor de complimentjes :blush: s super lief !

Ben ook echt blij dat het terug in orde met mn liefje & mn boobs natuurlijk ! Is alleen wel jammer dat mn ene tepel naar buiten staat, niet dat het me stoort want int echt valt het bijna niet op maar op foto wel hard :) zakken vind ik niet erg, zolang ze maar niet kleiner worden haha :D Ben er gek op ! is alleen jammer dat ze absoluut niet bewegen, maar dat komt vast nog wel...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.