Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hehe dank je, maar het is absoluut niet mn bedoeling om mn sportbh niet meer te dragen, heb hem nog teveel nodig, ik wil gewoon of en toe eens een gewone bh aandoen, al is het maar voor eventjes... ;-)

Kheb wel het gevoel dat ze veel dichter tegen elkaar komen te staan en das echt super !!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest mn sportbh echt dag en nacht 6wkn lang dragen,mocht m absoluut niet afdoen,nou werd er knettergek van ,wat een rampending,maar ja,ik dacht ook,beter nu braaf zijn,en straks dubbel genieten dan dat t straks fout afloopt.Maar ja ik had vrij zware protheses,dus misschien dat t dan ook belangrijker is om m echt continue te dragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt,sportbh echt dag en nacht dragen de 6weken,zou zonde zijn als je alles verpest ermee,na een week of 4 kan je best eens ee uurtje een andere bh aan,mits je maar niet ruig doet/bent he hahahahaha

die 6weken vliegen zo voorbij,echt

ff door de zure appel bijten..

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hier zeggen ze dat wel maar mn pc heeft gezegd dat ik vanaf week 2 af en toe al eens een gewone bh aan mag, dat het echt geen kwaad kan, zolang dat ik mn sportbh maar s nachts draag....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd maar goed jij moet den wat je het beste lijkt

Maar soms moet je een beetje zelf denken als 99 procent van de chirurgen zeggen dat het wel schadelijk is, dan is voorzichtigheid voor die vier weken toch misschin niet zo slecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga mn sportbh nog merendeels van de tijd dragen hoor... maar af en toe ook mn bh eens... volgens hem kan het toch geen kwaad...

maar vandaag jeuken mn littekens serieus amaaai !! :o

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik smeer mn borsten elke dag in met nivea :) lekker zacht !

Ben daarnet mn bh maat gaan laten meten en heb een 70F ! :1bouncingboobs:

heb vandaag nog eens foto's genomen en ze lijken echt groter :)

Zet ze direct in mn album ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr, ik ben dat rugslapen zo beu !!!! Zo in slaap vallen gaat echt moeilijk, maar eens ik slaap ligt het hemels ! Vandaag nog wat spulletjes opruimen , morgen solliciteren en dan zaterdag communiefeest van mn neefje !

Heb ook nog enkele bh's liggen van maat 75C tot 75DD (van in mn zwaardere periode) en ga ze hier proberen te verkopen, kan er toch niet meer in...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai wel al op mn zij maar na een tijdje begint het wat pijn te doen... en ik kan mn armen niet goed leggen omdat mn boobs wat in de weg liggen :mellow: wat ik me afvraag is , gaan ze ooit kunnen bewegen? zodat ik ze wat meer tegen elkaar kan pushen? want momenteel bewegen ze absoluut niet :blush:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

of je op zij mag liggen weet ik niet,ik mocht het proberen na 14 dagen..... en ik weet zeker dat ze zacht zullen worden. alleen duurt dat bij de een langer dan bij de ander. bij mij was het na 6 weken dat ik bij mezelf dacht en voelde; ja nu zijn ze ineens zacht....

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm oke nog wat afwachten dus :) ze zijn al wat zachter hoor maar toch nog vrij hard en ik wil ze zooo graag eens tegen elkaar duwen haha :D maar ze staan wel al dichter tegen elkaar dan een week geleden dus hopelijk krijg ik zelf wat een decolté ^^

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.