Ga naar inhoud

Debra : 30 april 2010 : Dr. Vanstraelen : Privékliniek in Berchem


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ben Debra, deze maand word ik 20 en na lang wikken en wegen heb ik eindelijk besloten om een borstvergroting te laten doen ! 22 maart heb ik mn 1e consult bij Beau Care kliniek :)

Sinds mn 7 jaar droom ik er al van om een mooi volle boezem te hebben ! Kheb geen té kleine borsten want heb een kleine C-cup maar toch ben ik er nooit gelukkig mee geweest !

Tis allemaal een beetje spannend ! Hopelijk kan ik snel pronken met mn nieuwe boezem !

hihi

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Debra,

welkom :1:

erg erg erg spannend je eerste consult,maar wel leuke spanning uiteraard.

wat heb je zelf in gedachten?waar je op uit wilt komen ongeveer.

nee 75C is niet niks nee,lijkt me juist redelijk,van jezelf dan he

als je 75C behaald met prothesen is het weer een heel ander verhaal.

wat heb je voor leuek interne site in je topic vermeld,allemaal modellen enzo?

zit je er zelf tussen?

nou , sucses met aftellen dan maar....

veel lees en post plezier op het forum

greetzzzz moontje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,

ben vandaag op consultatie geweest bij Dr. Vanstraelen én het was een zeer positief gesprek, 30 april laat ik mn borstvergroting doen ! 300CC onder de spier... ben eens benieuwd !! moet maandag nog eens naar hem bellen want mss kan ik eerder komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag 30 april krijg ik mn nieuwe borsten !! Spannend !

Krijg ronde protheses, 300 CC onder de spier... kijk er al naar uit ! Het zag er zo mooi uit met de pasprotheses !

Maandag nog eventjes bellen want het kan zijn dat ik vroeger kan geopereerd worden !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi debra, welkom op het forum!

ik pas eventjes je topic naam aan (voor de ordentelijkheid van de site :)), welke kliniek laat je je bv doen?

in nl is 30 april een vrije dag (koninginnedag), ik zal in ieder geval aan je denken dan.

ben jij dat op de shoot? wow, wat een knap koppie, en een mooie foto's :123:

ik zie dat je al een redelijke cup hebt, in ieder geval in vergelijking met veel andere dames en meiden hier, dat maakt mij een beetje nieuwsgierig naar je wensen en hoe je tot je beslissing voor een vergroting gekomen bent. waarop denk je uit te komen?

ik wens je vast veel sterkte met de laatste loodjes en veel plezier op t forum!

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u !

Wel bij dr Vanstraelen, privé kliniek in Berchem, zit ook in een paar ziekenhuizen ... Echt een aangename man en veel uitleg gekregen van welke prothese en de plaatsing :)

Ja dat ben ik ;-) ik HAD een redelijke cup, op de foto's dat je daarop ziet heb ik 75C, ik had 75D, dat was echt mooi in bh maar je merkte het niet dat ik zo'n grote cup had.

Ben de laatste maanden bijgekomen ( behalve aan mn borsten ) en nu ben ik ondertussen van 60kg naar 51kg gegaan en helaas is dat vooral aan mn borsten gebeurt, al mn bh's bikini's ed zijn te groot...

maar ik wil al vanop mn 16 bv laten doen maar altijd gewacht en nu dat ik net 20 ben geworden maak ik er maar eens werk van ! Heb al wat centjes kunnen sparen door shoots dat ik heb gedaan ( je kan me nu terug vinden op de nieuwe posters van Kreatos ;-) )

Ik hoop dat ik op een mooie volle D-cup ga uitkomen... zou dit lukken met 300 CC?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi debra,

ik zou zeggen van een 75C ga je met 300 cc wel naar een D, mss nog wel meer. maar goed, je hebt volle c's en lege c's. ik weet niet tot wat voor categorie jij behoort. verder is het bijna wiskundig voor een leek als ik om dat bij anderen in te schatten. een goede pc meet van tevoren alles om te bepalen wat er in kan en wat proportioneel goed bij je past

kan je wel een goed advies geven mbt je gewicht: als je eenmaal je bv hebt gehad moet je proberen keurig op gewicht te blijven. aankomen en afvallen kan funest zijn voor het resultaat. zo ook met zwangerschap, dat vinden boobs blijkbaar ook niet helemaal fijn.

kreatos zegt mij niet zoveel, ben al een tijdje niet meer bij mijn zuiderburen geweest :) ben jij HET gezicht?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tgoh een 75C zit toch goed gevuld, heb geen hangborsten ofzo... ik hoop echt dat ik op een volle D ga terecht komen, iets meer mag ook maar daar vrees ik voor...

Normaal gezien zit ik nu op gewicht, ben niet echt van plan om bij te komen maar dat weet je nooit natuurlijk !

kijk er al zo hard naar uit ! Na al die jaren wachten gaat het eindelijk gebeuren ! :101:

Nee ben niet HET gezicht, maar wel eentje ervan want er zijn er meerdere... :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra ,

eerst even zeggen : supermooi foto's !

En mij zegt Kreatos nml wèl iets , ga er regelmatig me'n koppie laten bijwerken .

Dacht die 'coupe' idd te 'herkennen' :38:

Ben er zeker van dat je op een volle D zal uitkomen , zeker met een hoog profiel .

Waarom onder de spier ? Vind dat precies niet nodig als je al een mooie begincup hebt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh echt? ik hoop het maar !

Wel de Dr. zei dat ik een te ronde ribbenkas heb en dat mijn huid veel te strak gaat staan als het boven de spier zit en je de bovenkant van de prothese kunt zien omdat mijn borsten iets te puntig zijn ook... Khad het ook liever boven de spier gehad maar hij zal er wel meer van weten als ik... kan al niet wachten tot ik hem morgen kan bellen voor mss een vroegere afspraak...

Kben zo blij datk terug mijn zandloperfiguurtje terug ga hebben ! want tis echt raar, ben 1m76 en dan eigenlijk zo plat zijn ( oke de cup klinkt mss niet plat maar je hebt me nog niet in bikini gezien, dan vraag ik me echt af waar alles naartoe is :o )

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan daar wel in meegaan hoor dat je terug dat 'zandlopermodel' wil , zeker als je model bent .

Btw , je kan ook voor plaatsing dual plane (= split pocket = half onder de spier) gaan . Dan zit de bovenkant van je prothese onder je spier en de onderkant van je prothese op je spier . Je bekomt een natuurlijke vorm én je probleem dat je de prothese vanboven zou voelen is opgelost :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat er een foutje in de titel staat... hmm...

De dr wou geen dual plane doen, hij vind dat geen goeie plaatsing =S

Ik ben al aan het aftellen ! ben echt benieuwd ! Hopelijk ga ik er snel bovenop zijn want nog geen maand later ga ik verhuizen en dat is een hele karwei !!

vrolijk pasen !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey,

Het is bij Dr. Vanstraelen maar niet bij beaucare.... dat is een foutje maar ik krijg het niet weg... De datum is juist hoor ! ik snap niet hoe ik aan die 31 maart kom... hmm ! ik zal het snel even aanpassen !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

VRIJDAG IS HET ZOVER !!! :1bouncingboobs:

vandaag naar de apotheker mn pijnstillertjes al halen en de centjes overschrijven voor de pc !

Ben zo benieuwd en zit vol met twijfels .... <_< Achja, komt wel goed zeker??

fijne dag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

VRIJDAG IS HET ZOVER !!! :1bouncingboobs:

vandaag naar de apotheker mn pijnstillertjes al halen en de centjes overschrijven voor de pc !

Ben zo benieuwd en zit vol met twijfels .... <_< Achja, komt wel goed zeker??

fijne dag !

hey debra

ach die twijfels he(heb ik wel de juiste hoeveelheid cc's en komen ze wel goed te zitten?),die heb ik ook nu nog en ben bloednerveus ;)ik heb me pilletjes ook al haha en zal ze wel nodig hebben....morgenochtend om half acht moet ik me melden en slapen zal ik vast niet doen en eten dat gaat ook niet :( heb net nog een telefootnje gehad van de kliniek en we hebben alles nog eens doorgenomen en ik heb toch nog een paar vraagjes voor me pc voordat hij aan me gaat beginnen.

het aftellen is voor jou ook al begonnen en ik wens je veel succes aanstaande vrijdag en ik zou het fijn vinden als we mekaar op de hoogte kunnen houden :3:

grtjs Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net mn pilletjes gaan hale se ! en heb mn tape ook al voor nadien op mn wonde toe doen :) viel nog goed mee van prijs moet ik zeggen :)

Ben echt serieus aant twijfelen over het aantal CC's... als je ziet dat sommigen met een A al een D cup bereiken met 300CC dan denk ik wat ga ik hebben?? maar tijdens het pasen leek het echt niet veel meer :(

HIhi ik vrijdag om 8uur, mij kennende ga ik weer veel te vroeg klaar zijn om te vertrekken !!

Krijg je ze voor of achter de spier?? veel succes voor morgen al ;-)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Dank u !

kijk er al mega hard naar uit ! Heb nu al amper kunnen slapen !!

Straks nog eventjes naart stad en morgen om 8uur moet ik er al zijn...

heb nog een beetje twijfels over de cc's maar dit komt wel goed :)

Kheb toch al veel goede ervaringen gehoord over dr Vanstraelen dus ik vertrouw me erop !

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.