Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Het komt steeds dichter bij, en heb het gevoel dat ze de laatste dagen ronder zijn geworden.

Alsof ze zeggen het is tijd!

hahaha of misschien teveel mojitothee gedronken :P

Heb trouwens gewoon een mooi rokje gekocht en dan kan ik na tien december nog het soort bovenstuk bepalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, hoop alleen dat ze niet teveel krimpen :P

Zou spijtig vinden

En sexy setje heb ik dan niet nodig hahaha dan mag men vriend ze eindelijk zien. We zijn nu zes maanden samen een maand voor de operatie iets begonnen. Dus nu wilt hij het wel setjes loos en ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Voor jou komt het dus ook al dichterbij he Lesilla!! Jij krijgt nu de borstlift he, doen ze ook gelijk een correctie bij je buik of ni? Ik moet 9 december terug op controle bij de pc, volgens de fysio zijn de lagen bij mij aan de rechterkant verkeerd aan elkaar gehecht, en daar heb ik ook een bult met een kuil eronder zitten. Dat wordt waarschijnlijk ook een na-correctie dus, ik ben benieuwd wat hij zegt daarvan!

Succes met wachten nog effe!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet hoe ik aan die tachtig komt, maar zeventig spant gewoon heel hard momenteel, en 75 is op het nippertje. Zelf dacht ik aan dat het aan brede borsten kon liggen?

Er zit nog veel huid naast dus extra plaats en vandaar bredere lengte nodig?

En alleen lift van de boobies

En balen van jou, pfff jij bent precies een beetje zoals ik maar in ergere vorm, niets gaat zoals het moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je ziet er echt hartstikke slank uit hoor Lesil!

Tegen mij wordt ook vaak gezegd dat ik zo slank ben, jamaar ik heb wel omtrek maat 80 hoor zeg ik dan, en dan zeggen ze, maar dat is toch niet groot! Terwijl ik hier op het forum heel vaak omtrekmaat 70-75 tegenkom, dan voel ik me altijd zo lomp hihi. en lijkt 80 zo groot. Ik koop meestal omtrekmaat 75 omdat ik dat wel lekker vind zitten als t ietsjes strakker zit, 80 kruipt soms omhoog (terwijl de centimeter echt 79-80 aangeeft). Op jouw foto zie je de extra huid aan de zijkant van je borsten niet echt trouwens. Bij mij is het met de lift wel veel minder geworden, maar echt helemaal weg is het niet! Zegmaar onder de arm aan de zijkant van de borsten. Maargoed, het is al wel heeeeeel veel verbeterd!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar, als ik dan over 70 of 75 lees of zelfs 65 dan voel ik me wel breed.

Want zelfs vijf cm is veel verschil. Maar ja dunner dan dat ga ik niet worden toch niet onder mijn borst.

En bij mij zit die extra huid er echt naast, dus zit in de kleding. Vind dat ik eigenlijk heel veel geluk heb kwa armen en ernaast.

Ben daar wel blij voor, die correctie waar jij om sprak heb ik eens op tv gezien en dan kreeg die vrouw een streepje van haar borst tot haar oksel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 9dagen he lesilla :D

mijn littekentjes zijn 3x open geweest,merk er niks aan en voel niet meer pijn en zijn ook nog even mooi

al ik wel een paar cm erbij heb gekregen,maar neem op de kop toe :6:

kom je er een beetje doorheen met de zenuwen lesilla,en hoe zijn een lift voelen qua herstel,minder heftig of heftiger denk je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.