Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Zou het kunnen dat jullie het over andere maten hebben, bv Franse en Europese? Als Vlinder echt 80 zou hebben van omvang, met 96 boven, dan zou dat normaal maar op een 80B/C zitten (met 16 cm verschil). Je zegt zeer slank te zijn Vlinder, zou het dan kunnen dat je 80E/F de Franse maat is en dan moet je er 15 cm aftrekken om de Europese maat te krijgen, dus zou dan 65E/F zijn. Kan dat? Hoeveel meet je onder de borst? Zoiets is heel moeilijk in te schatten op foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Moontje,

het is ook niet te snappen! Als ik mijn cupmaat bereken via zo'n site, heb ik een 75C....onder heb ik 75 cm boven 92...maar ik pas onmogelijk een 75 C BH, hoe kan dat? Mijn sport BH is 75D en gewone BH's zit ik meer in de 75 E sferen hahaha....Maar als je mij gewoon met kleren aan zou zien nu, LIJKT het wel of ik een C cup heb. Dus waarschijnlijk moet je echt kijken naar hoe het bij je hele lichaam staat, als totaalplaatje zeg maar en niet zozeer naar je exacte cup maat.

Als met al ben ik met mijn 350 cc er 'maar' 7 cm in de omvang op vooruit gegaan, van een 85 cm naar 92 cm en ze gaan waarschijnlijk nog slinken!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dan klopt mij bh maat toch ook helemaal niet Eef?

ik zit op 76 onder,96,5 boven,en bij livera heb ik gewone bh 75E en sport bh 80E

snap er steeds minder van eigenlijk :122:

Toch wel, met ondermaat 76 zit je met 95 cm op een 75 D en met 97 cm op een 75 E (volgens tabelletje van de Hema). Dus dat klopt dan toch vrij goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yasmin,ooh dat klinkt weinig ja,dat verschil,maar net wat je zegt,het totaalplaatje moet je idd zien en bij elkaar bekijken.

ben je bang dat ze nog veel slinken?tussen de 2de en 3de week heb je d emeeste slink gehad volgens 2artsen die ik heb/had.....

Eefje,ooh oke,maar het valt me wel op,dat livera bijvoorbeeld een heel ander tabelletje heeft dan de hema,en zo heeft elke winkel zijn eigen tabel,wat vele kan verschillen merk ik soms wel,maar dat zal zeker te maken hebben met de merken bh,s die hun verkopen ook denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na ik snap nix van die maten,ik ga t nog een keer opmeten,maar als ik 80E aan heb dan floepen mn tepels er bijna uit,en ze klemmen ook ,heb van die striemen aan t einde van de dag dus kriebelt en doet,dus neem ik aan dat hij een maat te klein is en ik 80F moet hebben.

Onder meet ik 80 cm en bovenop tepels: 96.dus...zeg t maar ..ik weet t nie meer..

En slinken deden ze bij mij na 6 wkn nog steeds,want op de laatste controle waren ze nog best wel bol..is dus bij iedereen weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

80cm is de enieg die past kleiner kom ik niet in hoor,en groter dus 85 wordt al snel te wijdt.

Zou het kunnen dat jullie het over andere maten hebben, bv Franse en Europese? Als Vlinder echt 80 zou hebben van omvang, met 96 boven, dan zou dat normaal maar op een 80B/C zitten (met 16 cm verschil). Je zegt zeer slank te zijn Vlinder, zou het dan kunnen dat je 80E/F de Franse maat is en dan moet je er 15 cm aftrekken om de Europese maat te krijgen, dus zou dan 65E/F zijn. Kan dat? Hoeveel meet je onder de borst? Zoiets is heel moeilijk in te schatten op foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja, dan snap ik het ook niet! Als je het beste past in 80E/F dan zul je dat wel hebben dan hé! Ligt misschien ook aan de vorm van de borsten, maar laten opmeten in lingeriezaak lijkt me wel een goed idee, ben benieuwd waar zij dan op uit komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja internet houd me ook tegen hoor,enkel de site,s waarvan ik weet dat hun merk bh me goed past,anders vind ik het ook zo een gedoe,dat ruilen en gedoe,vaak weken wachten bij elkaar,en nog niks hebben,ja kosten van het opsturen steeds die voor jezelf zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies,en dan nog de maat zien te vinden ,men das echt geen pretje meer,ik zoek me rot en ben niet snel tevreden,loop nu steeds met te kleine bhs rond,en heb eentje die de boel wel binnehoudt,maar die knelt,van hunkermuller maatje 80E,mja toch echt te klein dus...mn man zegt: jemig zeg je zeurt al een half jaar over die bhs whahaha,leuk he een bv?? Dan zeg ik:ach ja,zijn leuke problemen....ghehe:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey moontje,

Als ik goed lees heb je je wissel al achter de rug?

Zo snel had ik niet verwacht, nou ik loop achter hihih.

Nou meis gefeliciteerd en ben je nu wel tevreden?

Welke cup heb je nu gekregen met die 750cc?

Wel geinig ieder1 gaat gaat voor wissel naar dr meijer ofzo hoe die heet.

Hij maakt wel mooie grote boobs complimenten hoor.

Misschien al foto album of nog niet van je nieuwe boobs.

Succes en sterkte.

Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.