Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

dank je lieve lady,s

ja nee ik ga even bellen hoor,voel me dan beter,en leg dan me verhaaltje uit,wat ik tegen jullie zeg,zeg ik morgen hetzelfde,en het is steeds beter te zien,mede omdat de andere kant mooi zakt en er natuurlijker uit ziet,

ik hou jullie op de hoogte hoor,bedankt :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moontje,

jij omschrijft hiermee precies, waar ik mee zit met mijn linkerborst. Echt vreemd...hopen dat het goed komt.x

nou ik heb geen hoop meer,klinkt ook dramatisch mischien,sorry

maar ik dacht steeds dat het vocht was,maar hij zit tegenover de andere ook muurvast,net of hij opgepropt zit en zijn weg niet kan vinden

ik ga morgen bellen,ben zo bang en onzeker ineens :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even gebelt,en het stelt me wel even gerust

voor hoelang het duurt :unsure:

het is te vroeg om paniek te zaaien,het heeft tijd nodig,en vooral bij deze grote prothesen,ik heb van me zelf een strakke huid,hij wil wel meerekken,dat was al getest,maar hij heeft er wat langer tijd voor nodig blijkbaar.

dus ik moet geduldig afwachten en ervanuit gaan dat het helemaal goedkomt,,ik heb gewoon een wat strakker taaier huidje hahahahaha

dus ik ben weer even gerust,en geef het idd maar wat langer de tijd,heb het ook gelijk even gehad over waar me cc,s waren,die komen ook naar buiten,als die huid meegerekt is,zelfde verhaal,strak en taai huidje,heeft meer tijd nodig.

me voor situatie had ik ook geen hangende zakjes,wel kleine borstjes,maar strak in het pak zeg maar.

met hang en grootte,zal ik gewoon weg meer geduld moeten opbrengen,maar komen doe ik er zeker,dus ik heb weer hoop :blush:

greetzzz moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

3wkn po vandaag.

heb eigenlijk nisk bijzonders te melden,het gaat goed,kan en doe gewoon alles met beleid.

heb een kei goed herstel gehad.

wil wel even met jullie delen,dat ik het hierbij niet laat :145:

ben eigenlijk beetje depri geworden van maat borsten,en nee ik ben niet verwend,maar baal ondertussen dat ik de maat heb van iemand met 400 a 450 cc,terwijl er 750 inzit,grrrrr

heb het hele week al met me man erover,op nacontrole ga ik vragen wat me mogelijkheid nog is,eind dit jaar,begin volgend jaar.

verders ben ik wel enormmmmm blij met me vorm en ben blij dat ik nu voor de spier heb,ik vind ze zelf dan,er niet nep uitzien,in de zin van,heb weinig randen,tot nu toe dan he,ben blij met ze :rolleyes:

heb weer wat foto,s geplaatst,voor jullie,niet voor mezelf,want ben alles behalve blij als ik juist weer op de foto,s zie dat ze zo enormmm aan slinken zijn :139:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moon, ik kan dat dus echt niet zien hoor op je foto's dat ze slinken, in mijn ogen zien ze er nog steeds HUGE uit! Maarja, foto's zeggen niet alles! Heb je ze eigenlijk wel eens opgemeten in 't begin en ook nu om objectief te zien hoe groot het verschil dan is? Misschien is het gewoon de vorm die verandert iplv de grootte? Nou ze zien er in ieder geval nog steeds fantastisch uit, en gelukkig ben je toch overwegend tevreden met ze!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, ja dat is inderdaad al behoorlijk wat eraf dan, op 't zicht is 't niet makkelijk te zien toch op je foto's! Nou, hoop dat er niet te veel meer af gaat! Hopen dan dat je binnen afzienbare tijd nog groter kan gaan, benieuwd wat Bruno zal zeggen op je nacontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mona

ik heb ff je nieuwste plaatjes bewonderd, zien er al erg goed uit na 3 weekjes. maar goed, ik kijk op een andere manier naar jou dan jij naar jezelf

zit wel te denken, als je voor groter gaat, wil ik je tuinbikini wel overnemen, dan promoveer ik hem tot een strandbikini!

wat voor merk is het (ik kijk me suf naar bikini's, als ik er weer s eentje vind dan is ie uitverkocht of niet meer in mijn maat)

love and peace

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,ik heb je net even gepbt met een uitgebreid antwoord,maar wil hier ook nog even wat neerzetten.

Ik denk bijna:welkom in de wereld van itsme...

Ze zijn groot hoor,enkele malen groter dan de mijne,maar moet toegeven dat jij ook enorm veel cc"s nodig hebt voor goede vulling en dat het idd net zo goed 500cc had kunnen zijn..

Je zegt zelf misschien verwend over te komen,moet je niet doen vind ik,er zullen mensen zijn die dat wel vinden/denken,maar die reageren hier dan ook niet.En bij dat k##gevoel komen wat dit met zich meebrengt voor jou kunnen er maar weinig.

Wel fijn voor je dat er wel meerderen zijn die daar hun best voor doen en je er niet op beoordelen.

Spreek je!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder,huh jij ook 96?waarom ogen die van jou meer en groter dan?snap ik dan niks van

en nee,ben zekers niet te temmen,helaas,was dat in dit geval maar waar.

Kaat,als ik nog een keus heb en een mogelijkheid,en ik ga ervoor,dan krijg jij me bikini :38:

Itsme,bedankt,hbe je inmiddels al uitgebreid terug geantwoord in de pb

ben blij dat je me begrijpt,en weet nu maar al te goed,hoe jij je voelt,en dat is alles behalve fijn! :84:

ik vermoed,denk he....dat jij het mischien al beter verwerkt hebt en het net ietsjes meer acepteer,ik dus nog volledig niet,was het maar wel zo,maar op een of andere manier,lukt het me nu nog niet.

liefs moon :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb ze zeker opgemeten Eefje.

ben van 101 naar 98 gegaan en zit nu op 96,5

ik loop giga achter! <_<

maar eerst jouw topic ff bij lezen.

ik schrik hiervan Moon... ik heb net maar ff gemeten en ik heb 109cm nu... :blink: maar ben wel wat zwaarder geworden dus dat scheeld een cm of 2-3 dat ik nu meer heb dan 3 mn po.

heb je foto's gezien maar ze zijn wel mooi! maar niet te grootte die ik zou verwachten bij 750cc! en ik vind je ook helemaal niet verwend hoor,je ideaalbeeld klopt gewoon niet. en daar mag je best teleurgesteld over zijn!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patries,schrik je ervan?omdat het zo groot lijkt die 96 of juist zo klein tegenover die 750cc?

ja ik ben wel enorm trots,op de vorm en heel het plaatje hoor,een hele verandering na die dual plane met die zielige 375cc

ik sta wel te trappelen voor de hang die er nog in moet komen,hihi

zit nu op bh maat 75E :unsure:

ja goed,ik laat het er niet bij,zoals je al kon lezen,en hoop daamee ook dat ik echt nog een mogelijkheid heb in later stadium,dit jaar zal het niet meer worden hoor.

heb je wel genimist hoor afgelopen dagen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meis,ik ben zooooo druk geweest met werk en zoonlief (been is opnieuw gezet en is nog niet goed)... niet leuk! maargoed

ik schrik omdat ik meer verwacht had! dus klein tegenover die 750cc!

en gelijk heb je hoor! en is misschien wel verstandig om je lichaam ff rust te gunnen mocht je nog een nieuwe bv ondergaan. en ja die hang komt wel. geduld hahaha

ik ga nu wat bijlezen maar overal op reageren gaat niet hoor! en wat erg van Bloem,poeh hé

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daarom,zie je wle,ik hoor het maar al te graag,dat het idd klein is dan verwacht,ander sga ik nog twijfelen aan mezelf hahahahahah

ja ik heb er dit jaar ff geen zin in,en wil zoiezo eerst weten of ik uberhaud nog wel mogelijkheid heb,straks maak ik me eigen blij,met ene dode mus,snap je

ja die geduld he,grrrrr heb het al zoveel moeten opbrengen haahaha dus nu ook maar weer dan he :155:

huh bloem?er is toch niks met dr moeder he?

ik ga gelijk even lezen in dr topic,denk dat ik nog wat mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook benieuwd naar die mogelijkheid, je zit toch met die 800 grens. Maar aan de andere kant waarom zou hij bv 1000 cc hebben liggen als hij ze niet mag gebruiken.

Wel balen dat ze geslonken zijn, maar misschien was het gezwollen van de operatie en gaan ze alsnog doorkomen als de protheses zakken met de tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla

ja ik snap het ook niet ec ht helemaal,je hoort niet anders over die grens 800cc,maar afijn,al moet ik ervoor naar het buitenland,zo gek zou ik nog zijn hahaha

maar weet je,ik wil wel dat het nog verantwoord is en blijft,en bruno kan ik vertrouwen erin.

maar ben zekers benieuwd...

ja ik zie het nog niet gebeuren hoor,da ze ineens naar buiten schieten hahaha was dat maar waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het voor je 75 E is een beetje van het gekke. :blink:

Al vind ik ze veel groter lijken dan de andere 75 E, zeker als je ze naast andere leggen die een bv hebben tot 75 E. Maar goed daar heb je veel aan, en dat maatje zal je ook weer confronteren met de verdwijning van de cc's...

En zo gek zou ik het niet vinden, je wilt gewoon grote boobies en je verdient ze ook

Wanneer heb je jou afspraak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gek is dat heey,ik heb idd ook foto,s gezien van 75E nepborsten,en dan ogen die van mij weer groter,snappen doe ik dat ook niet hoor.

ik denk dat bruno ook best gek opkijkt in juli,als ik op nacontrole moet,dat het maar 75E is,kijk die bhmaat maakt me niks uit,maar de grootte wel dus...snik snik......

alhoewle hij nu toch ook wel verbaasd was wat erin verdween,er stond 520 hooguit 560 geplant,nou is we degelijk verschil he,750

vraag me wel is af,is het uberhaud wel mogelijk grote boobs te krijgen met de cc,s die hier te koop zijn zeg maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.