Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb de m een dag en nacht gedragen. Daarna de L en die gaat niet meer uit nu:) hoe wassen jullie je haren ? En bruche of kammen? Ik zie er niet uit :) en je gezicht wat sminken kan dit? :) of is het ver qua armen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet BB wel een beetje gelijk geven CupAtje. Je stelt veel vragen die al eerder aan je zijn beantwoord, dus misschien kan je het in een schriftje schrijven zodat je een naslag voor jezelf hebt?

Ook kan je heel veel nalezen op de site van de Welness kliniek over de nazorg, en als je een onderwerp in de zoekbalk intikt op deze site kan je ook nalezen wat andere meiden hebben ervaren en hebben gevraagd. Zo heb je gelijk een antwoord, en het is leuk tijdverdrijf om de dag door te komen.

Verder luisteren naar je lichaam!

Sterkte ermee x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry meiden ik weer het. Ik ga alles bijhouden zodat ik jullie niet telkens opnieuw hetzelfde vraag. Ik ben echt een zagemie he :) sorry ! Ik moet het allemaal wat meer loslaten merk ik en meer genieten! Ik ben gewoon te bang dat ik iets verkeerd zou doen en daardoor kapselvervorming zou krijgen. Daarnet voorzichtig het afwasmachine leeg gemaakt en allee in de kasten gezet. De hoge kasten op een stoel gaan staan. Ik voel me terug meer de oude:) tot blijdschap van mijn vriend. Juist stofzuigen laat ik aan hem over. Wat ik wel mis is dat ik in bed lig en smorgens is niet kan draaien naar mijn zei voor even lijn vriend te knuffelen.. En elkaar deftig vastpakken is er ook nog niet van gekomen :) maar de kids gisteren in bad gestoken en dat lukte ook.. De pijn is enkel nog smorgens na een nacht in bed te liggen hebben doet het wel wat zeer.. Ale voelen ze echt zwaar aan.. Nog 1 vraagje heb ik denk ik nog niet gevraagd :) mag ik volledig op mijn rug liggen of moeten daar keiveel kussens onder liggen? Zo verder ga ik proberen niet meer zoveel vragen te stellen.. Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op de website van de wellnesskliniek als nazorg na een borstvergroting, geen advies wat betreft slapen, dus dat mag je zelf bepalen :) :

Geniet van de rust
  • Het is belangrijk dat u voldoende rust neemt en armbewegingen boven de schouder en bruuske lichaamsbewegingen vermijdt.
  • Blijf wel normaal in beweging om de kans op trombose of embolie te beperken.
  • Door te bewegen voorkomt u dat u rug-, nek- en/of schouderklachten krijgt. U mag rustig wandelen, fietsen en licht huishoudelijk werk doen. Na 1 week mag u weer zelf autorijden.
  • Afhankelijk van uw beroep kan u na 1 à 2 weken meestal weer aan het werk.
  • Vermijd gedurende 3 weken de zwaardere huishoudelijke taken. Wees ook voorzichtig met het dragen van zware tassen of jonge kinderen.
  • Na 3 tot 6 weken kan u alle activiteiten, ook sportinspanningen, weer aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap sinds 3 dagen po al op mijn zij.

Gewoon gaan liggen hoe hoe jij het fijn vind.

Ook ik heb pijn bij het opstaan (nu nog 10dgn po) ik neem nu voor ik ga slapen 1 ibruprofen en 1 paracetamol en sta nu pijnvrij op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1week po!

------------------------------

Ik voel me goed al merk ik wel dat een namiddag (2uurtjes) in winkelstraat lopen toch vermoeiend is. Vooral de koud werkt hard op mijn spieren waardoor alles zoveel pijnlijker is. Klopt dit? Verder gaat dat maar was toch blij dat ik thuis was. Daarna kids te voet van school gaan halen dat was er teveel aan maar kon niet anders. Seffens nog eens naar de zwemles .. Zal blij zijn dat ik straks mijn bed zie.

Daarstraks een sportbh gekocht in Hunkemöller. C80 de mevrouw die me helpte vond ze prachtig en verschoot dat ik nog maar 1week ze heb en dat ze al zo mooi waren. Is echt wel leuk om te horen. De sportbh wassen en dan kan ik hem aandoen en de andere wassen die ik nu aan heb. Verder deze nacht even op mijn zei gaan liggen deed geen pijn maar durf persies ni zo goed. Het Buikslapen ben ik echt zo beu ik word wzkker van het ongemak. Ziezo.. Kleine update :)

Rugslapen moest dat zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: heb vandaag even voor het eerst met de auto gereden.. Na 1week mocht het maar is dit juist? In september tijdens ons gesprek zei hij nog 2w niet auto rijden. Nu na de operator zei de verpleegster na een week mag je terug auto rijden.... Het ging eigelijk geen pijn bij schakelen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op de website van de wellnesskliniek als nazorg na een borstvergroting, geen advies wat betreft slapen, dus dat mag je zelf bepalen :) :

Geniet van de rust
  • Het is belangrijk dat u voldoende rust neemt en armbewegingen boven de schouder en bruuske lichaamsbewegingen vermijdt.
  • Blijf wel normaal in beweging om de kans op trombose of embolie te beperken.
  • Door te bewegen voorkomt u dat u rug-, nek- en/of schouderklachten krijgt. U mag rustig wandelen, fietsen en licht huishoudelijk werk doen. Na 1 week mag u weer zelf autorijden.
  • Afhankelijk van uw beroep kan u na 1 à 2 weken meestal weer aan het werk.
  • Vermijd gedurende 3 weken de zwaardere huishoudelijke taken. Wees ook voorzichtig met het dragen van zware tassen of jonge kinderen.
  • Na 3 tot 6 weken kan u alle activiteiten, ook sportinspanningen, weer aan.

Ik had al antwoord gegeven ;) gisteren ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ik voel mij echt een domme trien:s

Iedereen in mijn omgeving verschiet ervan dat ik al terug zo mobiel ben en al met auto mag rijden.. Op den duur begin je aan alles te twijfelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hela meiden, is merkte daarnet op onder het litteken aan de plakkers ziet het helemaal blauw. Kan dit kwaad? Het doet daar ook zo een pijn. Niet extreem maar vandaar de blauwe plekken. Ik denk dat het door de sportbh komt. De onderkant zit er niet op maar ik bij het zitten zit die onderkant enorm strak en doet dat geen deugd. Denk daardoor de blauwe plekken. Kan dit kwaad?? Maandag gaan de draadjes eruit! Ben benieuwd hoe groot heg litteken is. En hoe het eruit ziet.. Vanaf dan zelf smeren aan de litteken en voor de borsten? En de dag na de draadjes verwijderen terug douche? Ik kijk er naar uit! Verder voel ik me echt prima alleen dat die sportbh redelijk spant net aan de onderkant van de bh zelf ik heb nieuw zo een strak buikje en mijn vet zorgt voor extra spanning merk ik. Ik zal blij zijn dat het verleden tijd is en bh's kan aandoen. Vanaf wanneer kan dat? 6weken zeker? Maar eerste 2weken normaal dat verband en dan 6w sportbh dus eigelijk nog 7weken de sportbh dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En CupAtje hoe is het met je nieuwe borsten, heb je niet te veel pijn ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, morgen worden mijn draadjes los geknipt ben erg benieuwd! Doet het pijn? Vanaf wanneer mag ik me dan douche?

Even heel persoonlijk Mss vanaf wanneer mag mijn vriend er in nijpen? Hij heeft ze onlangs eens goed gevoeld gestreeld en bekeken.. Hij is er echt dol op en vindt ze gigantisch groot! Hij vindt dat ze nog hard staan maar wordt er even opgewonden van als vroeger nog eger zelf:) we hebben ons niet kunnen bedwingen maar wel met sportbh aan de liefde bedreven :) om het mooi te zeggen:) maar hij heeft ze ook in ligstand zonder sportbh bewonderd kan toch voor even geen kwaad? Niet dat het een half uur geduurd heeft de bewondering zonder bh :)

Ik zal blij zijn en ik spreek niet voor mezelf dat we kunnen sekse met alles uit.. Wanneer mag dat?

Zo, verder gaat alles prima heb nauwelijks pijn. Het gevoel in mijn tepels is nog wel niet terug.. Ze worden spontaan stijf maar als hij eraan zuigt voel ik niks:) komt dit terug?

Hopelijk kunnen vinden jullie het intieme gedeelte niet erg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, er zijn al een paar topics over dit onderwerp, maar ik wil best even reageren hier :)

Normaal gezien, als de draadjes eruit gaan, mag je sowieso douchen. Sommigen mogen dat ook al met draadjes, maar vraag het morgen nog maar ff na. Maar ga er maar van uit dat je mag douchen als ze eruit zijn :) Draadjes eruit halen is niet pijnlijk.. Soms wel een beetje een raar gevoel, maar dat is zo gebeurd :)

Seks mag, maar de eerste 6 weken is het het beste om het met bh aan te doen. Beter voorkomen dan genezen ;)

Knijpen ook liefst pas na die 6 weken. Je borsten masseren mag niet die eerste 6 weken, dus knijpen ook niet ;) Hij moet zich dan nog maar ff beheersen haha

Wat betreft het gevoel in je tepels (en misschien ook in andere delen van je borsten), dat komt in de meeste gevallen terug. Het kan zijn dat alles over een tijdje overgevoelig wordt (schrijf het in je schriftje, zodat je het niet vergeet ;) ) en dat het zelfs branderig gaat aanvoelen.. Ook dat gaat weer weg. De zenuwen gaan straks weer gevoel doorgeven. De sterkste prikkels dus als eerste, en de sterkste prikkel is 'pijn' ... helaas..

Maar gaat dus allemaal over :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor je reactie. Maat strelen en zachtjes voelen kan geen kwaad? Knijpen durft hij nog niet.. Hij vindt ze geweldig:) ben blij dat hij er blij mee is want hij zei altijd ze zijn prachtig maar het gevoel moet er zijn:) maar das duidelijk in orde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help! Lichte paniek... Net naar de dokter geweest, ze heeft mijn draadjes eruit geknipt ij plaats van los geknipt!!! Mijn mama zag het... Ik ging er vanuit dat ze wist dat het moest losgeknipt,worden... Ik ben dus in paniek kan dit kwaad??? Ze vond het heel mooi gedaan qua litteken zie je nauwelijks iets zei ze. Plakkers binnen 2dagen eraf doen maar mocht me al douche zei ze. Al doen? Pfff ik heb verdonck gebelt maar nam niet op. Dokter heeft me 4weken extra bijgeschreven:) enige postieve eraan! Hopelijk is niet alles naar de bom nu :(:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan of je oplosbare hechtingen hebt ja of nee. Dan worden alleen de knoopjes eraf geknipt, als je geen oplosbare hebt 'trekken' ze het hechtdraad eruit, dit is de bedoeling ;) als de wond dicht is dan doet je lichaam de rest van het werk zelf. Ik denk zo dat je huisarts wel weet wat ie doet, maak je geen zorgen. Zolang je nu geen gapende wond hebt zal het wel goed zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, mijn paniek was nergens voor nodig.. Verdonck heeft me terug gebelt en zei sommige laten ze zitten andere doen ze eruit hangt er vanaf in hoe verre ze al vast gegroeid zijn. Dus geen probleem! Hij zei 2dagen nog niet douche en daarna plakker eraf doen en mag je douche. Dokter zei dit mag nu ook al maar Verdonck zei voor de zekerheid en infectie te voorkomen nog 2dagen te wachten. Op 2dagen komt het ook niet aan. Kerstavond mij zalig kunnen wassen! Naar de kapper.. Ik ben blij! En de littekens zo onder de propere plakkers te zien ziet het er inderdaad keurig klein uit! Linkse kant was beetje blauw maar zeker mooi ! Heb bio olie gekocht voor achtereen te smeren nu las ik op het papier dat je dit ook op je borsten mag smeren doen of andere lotion gebruiken? Heb er 2 gekocht dus kan perfect kiezen :) heb het in huis gehaald! 2weken po en echt blij blij met mijn boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.