Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Mij ook! Ik smeer het al weken op mijn borsten iedere dag (en littekens op de tepelhoven). Het ziet er allemaal soepel en mooi uit. Ben benieuwd wat paraffine dan voor kwaad kan en wat je bedoelt met "oppassen met bio oil". Hoe vaak smeren is dan (niet) schadelijk bijvoorbeeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf wanneer mag ik de bio oil gebruiken? Ik heb een nieuwe foto toegevoegd .. Ik vindt dat ze echt gegroeid zijn ! Gaan ze nog hard groeien of stopt het binnenkort? En qua zakken? Ik vindt ze prima waar ze nu hangen.. En qua grote ben ik echt super tevrede! Denk dat 380cc toch teveel was geweest. Vind ze nu al zo groot :) ben benieuwd op welke cup ik uitkom.. Gok op een c of d cup.. Maar mer sportbh aan vallen ze zo klein uit in bloesjes.. Tot ik die open doe.. Ze vliegen eruit :)! Hèhè ik hoop dat het in bh mooier gaan uitvallen in bloesjes ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne kerstavond en kerstdag voor morgen dames!

Mijn kerstavond kan al niet meer stuk.. Heb me eindelijk mogen douche!!! Wat een zaligheid zeg! Daarna de plakkers eraf gedaan en wauw je ziet nauwelijks iets van het litteken.. Ze staan al supermooi! Geen korstjes op fzo. Ben erg blij ermee dat het zo mooi is afgewerkt! Ik kan met frisse gewassen lichaam frisse sportbh aan en frisse kleren en straks nog naar de kapper en zo kan zalig genieten van kerstavond! Ik zal zodra ik nog wat tijd heb een nieuwe toto plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, ik heb nieuwe foto's geplaats, reacties zijn altijd leuk op te lezen :)

Nu kleine domme vraag misschien.. Ik mag me terug douche maar dat behoord wss tot een korte douche? En ik heb vandaag mijn boobs met lotion ingesmeerd ik durfde niet zo goed aan de onderkant smeren waar de littekens zijn.. Mag gewoon? Ben nog zo voorzichtig en ze voelen zo groot aan:) moet er nog aan wennen! Ze voelen nu persies al iets zachter en zal dat wss door de lotion zijn! En oh wat ben ik altijd blij dat ik me kan douche en even sportbh vrij ben.. Het voelt even als een vrijheid aan! Die blijft toch hard spannen aan men lijf dat ik echt blij ben dat hij even uit mag! En mij inzepen met zo grote boobs ik moet er allemaal aan wennen :) ik begin echt zo benieuwd te worden naar de bh maat.. Wanneer zou ik mogen gaan passen? Maandag 3weken po.. ?

Allemaal een fijne kerst gehad dames?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor!

Goh korte douches zijn niet aan mij besteed ik denk dat ik op 3weken toch al behoorlijk lang douchte

Maar de eerste keren vond ik ook eng en zeker het inzepen haha

Maar wendt allemaal snel hoor

Betreft dat smeren als alle korstjes weg zijn mag je smeren (ik zie het niet goed op de foto's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje dames, mijn sportbh m heb ik eens heel de nacht aan gehouden.. Man wat strak! Ik smijt hem meteen Uit hij is ni te houden! Mijn boobs doen er zeer van.. Maar de L zit ook goed maar men schoonzus vondt hem persies te groot.. Dus ik dacht de m nog eens proberen maar dit zit echt ni aangenaam! Nu de L wel maar ik blijf echt last hebben aan men rug en men ribben aan men buik.. De onderkant van die bh spant naar mijn gevoel te hard.. Maar bij Hunkemöller zei onlangs die mevr nog dat hij perfect zat en zelf nog losjes was onderaan.. Maar wel genoeg steunt geeft. Heb ook een sportbh daar gekocht c80 en die spant nog harder als de m die ik nu aan heb.... Moet het dan zohar spannen of ? Ik ben altijd blij dat ik ze even mag uitdoen.... Vanaf wanneer mag ik nu een bh aan? 6w po? Dan is dit binnen 3w of doe ik er nog 2w bij omdat het verband er eerder afging....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ... Spijtig :) maar tis zo dan!:) heb jij al bh's gaan passen? Hier begint het serieus te kriebelen.. En nu de zwelling weg is denk ik soms toch Mmmm groter had ook gemogen:) denk ook omdat het komt dat ik ze nu gewoon ben het WoW effect is eraf.. Ale ze zijn nog WoW maar niet meer wow zo groot.. De grote went nu eenmaal:) ach als ik dan foto's zie van ervoor denk ik nee ik moet blij zijn!

Verder voel ik me prima en ik merk dat het soms gevaarlijk wordt.. Al heb ik nog niet gekuist en gestreken en mijn mama wordt het wat beu merk ik.. Er zijn zoveel problemen in de familie iemand op kerstdag ontdekt dat hij kanker heeft en overal is uitgezaaid .. Verschrikkelijk nieuws is het! :( Mijn ouders vangen ze keihard op dus,ik durf gewoon niet meer vragen wil je mijne strijk doen? Ik vindt dit zo lastig ... Maar zelf durf ik niet maar met een gezin moet er gestreken worden.. Net zoals kuisen ik ben altijd zo een proper en nu.. Ik mag niks en alles begint te ergere:) ik heb vandaag mijn haren coor het eerst terug zelf gewassen, het ging had geen pijn maar het voelt nog niet lekker aan je voelt dat.. Heb ze ook gedroogd maar met hoofd onderste boven:) het was een zicht:) dus je hoort het.. Het leven gaat door maar ik begin me aan alles te ergere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames een vraagje,

Maandag ben ik 4weken po en ga ik in die week van het eerste nieuwe jaar mijn eerste bh kopen.. Ik ben zo benieuwd! En de sportbh drukt ze soms zo plat met kleding aan dat ik ze soms klein vindt. Doe ik even de sportbh uit ben ik tevrede maar tis ook de lichtinval welke spiegel ik ze zie hoe kleiner of groter ze zijn.. Raar toch?

Verder welke bh's zijn goed na borstvergroting? Mag er een beetje voorvorming inzitten voor stijven tepels te bedekken? Mag het met beugel zijn? Push up zijn niet meer van toepassing en wil ik ook niet meer kopen :) weg ermee! Heb niet voor niets een borstvergroting laten doen :)

Wat ik ook niet snap is dat sommige na 6w po een gewone bh mogen dragen en wij pas na 8w waarom ?:)

Tips advies .. Shoot! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij met mijn Lipoelastic! Ik raad m ook zeker aan :)

En met je tepels.. tsjaa.. die komen bijna overal doorheen :45:

Je voelt ook alles wat je over je lipo aanhebt met je tepels haha. Geen prettig gevoel maar ben dan in ieder geval wel blij dat alles daar goed functioneerd. Beter dan geen gevoel meer in mijn tepels.

But enough of the nipple talk,

Ik zou geen sportbh nemen die al een vorm van zichzelf heeft. Ik denk dat dat niet echt goed is tijdens je herstel.. Je borsten moeten zich vormen en ik denk dat je borsten dat niet goed kunnen met zo'n voorgevormde sportbh.

Nog maar een weekje!

Zo spannend!!

heb een xs in kledij.. moet ik dan S nemen in deze bh??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, kon me niet langer inhouden en heb vandaag de eerste bh's gekocht! Het was solden in hunkemoller en heb 3setjes gekocht voor 25€! De solden was echt veel 9€ voor een bh die van 30€ kwam dus ik heb me laten gaan:) en de maat.. Ik had allerlei bh's bij in maat C verkoopster erbij gehaald want ze waren te klein.. Van een a cup naar een D80 !! Zelf een E80 past ook maar vooral in de modellen van bh zonder vulling in! Dus ik ben zo blij!! Ze staan me prachtig wat een verschil! Zal straks eens foto's maken en erop plaatsen.. Want ze blijven nog mooi de kast in! Maar ideaal dat het nu solden is.. Was echt geen geld! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan foto's online meiden.. Graag jullie reacties! Wat ik wel spijtig vindt.. Met mijn vorige bh's door de vele push up bij in had ik veel volume bovenaan.. Nu persies minder of hangt dit echt af van bh tot bh? En de bh is zo groot ben ik echt niet gewoon mijn borst past ze zo goed in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, eerst en vooral een gezond en gelukkig 2015!

Ik heb eens een vraagje, ik heb onlangs mijn eerste bh's gekocht..een d80cup!

Superblij mee al kan de maat nog veranderen las ik.. Nu ik vindt de bh's heel mooi maar ik mis mijn push up effect bovenaan wel.. En ik neig ook meer naar de bh's waar vulling In zit.. Vindt het gewoon mooier uitkomen de boobs! Dacht met borstvergroting heb je dat nier meer nodig.. Maar vindt persies dat ik die volume mis bovenaan. Nu ik heb hier al vanalles gezocht maar vindt er niet meteen iets van terug.. Mag je na 8w po al een push up dragen ? Niet die maximer maar een gewone push up bh? Mag dit het eerste jaar wel? De ene zegt ja de Andere zegt nee... Wie weet raad?

En waarom dan eventueel niet? Tips advies.. Laat jullie gaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik mag gewoon na 4 weken een beugel beha aan. Push up weet ik niet, maar had ik natuurlijk ook niet nodig.

Na mijn menig als je een goede beha koopt, met de juiste pasvorm, geeft deze een mooi resultaat.

Ik had een Prima donna, in deze had ik een prachtig decolete, maar er zit wel een prijskaartje aan.

Maar als ze strakjes nog wat zachter worden, en dat duurt wel een paar maandjes, zitten je beha's ook weer mooier.

Liefs margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt idd vaak aan welke BH je aan hebt, hoe het eruit ziet..

Waarom push up afgeraden wordt, is vooral omdat de aanhechting van je borstspier op het borstbeen nog niet sterk genoeg is. Als daar dan te veel druk op komt te staan, kan er symnastia ontstaan (ook wel 'uniboob' genoemd) Google het maar eens, dat wil je niet hebben... :)

Na een jaar is alles helemaal genezen en sterk, dus dan mag push up weer wel :)

Ik vind zelf bepaalde bh's van sapph érg fijn. Heb er nu twee die echt de boel goed bij elkaar houden. :P

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de reacties.. Ik denk ook dat het ook scheelt welke bh je aan hebt. Ik ga nog verder rondkijken en zien of ik betere kan scoren waar ik meer volume mee heb. Ni was ik al zo blij met een d cup ik de mevr heb laten zien .. Daarnz dacht ik oh deze is ook leuk maar had geen zin om weer een uur in de paskamer te staan :) maar nog even wachten.. Want ineens 4bhs in de schuif hebben en ze pas mogen aandoen later is ook best stom. Daartegen zit het wss ook nog anders. Ik merk dat bij deze bh vanboven aan het nog haard zit.. Nog niet natuurlijk.. Maar ben ook nog maar 4w po.. En ik denk Mss wel eens een push up aan te schaffen maar enkel aan te doen voor een extra boezem te hebben. Niet alle dagen dus voor zo is een gelegenheid kan het geen kwaad? Volgende week zondag hebben we een familie feest ben dan net op 1dag na 5w po.. Zou zo graag voor die namiddag eens een bh aantrekken. Zodat men boobs wat dikker uitkomen :) voor zo een paar uurtjes een gewone bh aanhebben mag dit of echt niet aan te raden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.