Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je wilt afvallen lijkt het mij dat het verstandig is dit rustig te doen, en niet middels een heel streng crashdieet. Hierdoor verlies je heel snel vocht en wat vet, en het is toch bij vrouwen zo dat (snel) vetverlies zich het meest op het borstweefsel richt. Dat is natuurlijk zonde als je zo'n operatie hebt ondergaan!

Je moet je huid de tijd geven om mee te "krimpen" denk ik. Het klinkt allemaal wat raar, maar ik denk dat het voor de borsten veel beter is om rustig aan te doen. Het duurt dan misschien wat langer, maar je hebt dan nog wel je mooie boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je afvalt door middel van sport

Ik ben nml van plan straks mn wekelijkse ( 3a 4 x) workout weer op te pakken daarnaast rijd ik ook 4x paard en fiets ik veel

Natuurlijk bouw ik dit tempo op want m'n conditie is nu nul maar wil graag m'n buikspieren toch weer ff terug pompen :P ze zijn niet weg alleen nu niet meer zichtbaar van t niksen nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val al af door een nacht slecht slapen, en altijd meteen op mijn borstkast, en ik maak me dus best zorgen want je ziet bij mij precies waar de protheses beginnen, duidelijke randen,

En nu lees ik dat je ook rimpels en deuken kan gaan zien.

Pfff dat worden dus pizza's en regelmatig KFC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van nature heel slank, ik kom nooit een grammetje bij wat ik ook eet.

Maar als je nu slank bent en mager op de borstkas, loop je dan ook een risico op rimpels en deuken met dual plane??

Ga dit toch wel even melden maandag vr de operatie, dat ik absoluut geen rimpels wil zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wat ik hierover heb gelezen is dat je de kans op rimpels kunt verkleinen door voor een meer cohesieve siliconengel te kiezen (i.p.v. een zachtere of met zoutwater gevulde prothese).

Daarnaast liever dual plane dan op de spier, zodat de randen van de prothese (deels) door de spier bedekt kunnen worden.

Ik heb helaas ondanks bovenstaande toch last van rimpels en deuken. (Komt ook niet door afvallen) Volgens mijn pc komt het weinig voor bij dual plane en heb ik gewoon pech gehad.

Zelf heb ik wel vetjes alleen op de verkeerde plaats. En inderdaad, bij afvallen gaat het vet het eerst eraf op de plaatsen waar je het niet wilt.

Ben zelf nog aan het oriënteren op lipofilling. Op sommige websites lees ik dat een prothesewissel ook een optie is. Alleen staat op de ene website dat je een kleinere prothese moet nemen en op de andere juist een grotere.......??????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.