Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Haha een normale reactie maar niet dat het erg kan? Kan er geen kapselvorming door krijgen bedoel ik maar? Hoelang zou ik hier nog last van hebben? Vanaf 8weken mag ik weer gewone bh aan en ook die martelband mag uit.. Hij heeft nu niet gezegd hoelang ik doe moet dragen.. Gewoon bij zware taken maar dit valt na die beruchten 6weken.. Heb maar bang dat die martelband ze te hard naar benenden drukt.. Durf zonder wel stofzuigen want soms vergeet ik hem aan te doen lukt wel maar het voelt veiliger aan dat ik hem aanheb. Met strijken gaat het ook even aan:) vraagje heb daarstraks een mooie bh gekocht in zeeman. Nuja zeeman.. Qua kwaliteit is dat niet top.. Heb kasticket nog houden of toch beter wegdoen? Normaal koop ik daar geen bh's maar het was zo een mooie ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

De bio oil ik krijg daar wat lichten bolletjes van.. Zo mooie boobs met bolletjes op.. Vindt ik niet leuk :( is wel heel vettig spul :)

Bio oil is helemaal niet zo goed, je kan beter zuivere jojoba olie nemen. Bio Oil, is puur Parafine, met vit E en A geloof ik, verder zitten er geen goede verzorgende producten bij. Veel te duur, voor te weinig product.

En wat betreft de bh van de zeeman, ik kon daar vroeger ook beste vaak een leuke bh kopen hoor, nu niet meer, omdat ze mijn maat niet hebben. Maar vaak leuke bh's voor een prikkie... Het hoeft niet altijd duur te zijn, wil het goed zijn.

liefs Margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kun je geen kapselcontractie meer door krijgen. Het is gewoon voor de zekerheid. Je zult merken dat je boobs over een week al anders reageren op het werken. Draag die band gewoon nog ff bij je werk, die twee weken.

Na die twee weken mag hij in de kachel!

De rest heeft margriet al beantwoordt, zie ik. Scheelt getyp op m'n telefoon :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de echo gehad, goei nieuws gekregen! Alles was in orde.. Er ware geen steentjes te zien.. Ze heeft alles goed nagekeken lever maag etc en alles was dik in orden! Wat een opluchting zeg! Verder merk ik wel heb ik stress of moet ik mij afjagen dat mijn boobies er meteen op reageerd ze worde, meteen heel gespannen staan. Ook als ik kou heb voelen ze meteen gespannen aan.. Is dit normaal? Kan echt geen kwaad eh.. Soms heb ik ook het gevoel dat ik ze voel bewegen de prothese bv bij snelle bewegingen of anders is dat mijn borstspier ? Ik ben blij dat ik maandag de kaap van 6weken bereikt heb! :) een mijlpaal! Hopelijk blijft alles goed verlopen en gaan ze niet ineens 5cm zakken. De angst blijf ik toch hebben dat er iets zou kunnen misgaan kan dit nog? Of is die kans nu kleiner? En heb zin om maandag te gaan werken maar ik ken mezelf eens ik terug bezig ben.. Geef ik niet snel gas terug.. De eerste week zal zwaar zijn.. Huishouden komt erook bij de sporten van de kids en daarbij voltijds werken denk dzat ik tegen 20u bek af zal zijn. Gewoon al naar de winkel gaan vindt ik soms nog zo vermoeiend.. Maar we zullen positief blijven zeker.. Heb ook 6w thuis gezetten niet veel gedaan ergens zal dit wel normaal zijn zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben nu morgen 6w po sinds en week voel ik als ik ga liggen en even wil krabben aan mijn haar dat persies mijn prothessen verschuiven of bewegen ? Ook als ik een snelle bewegingn maak voel ik dit. Als ik mijn haren sta te drogen voel ik dit ook.. Is dit normaal? Mijn Arts zei zolang je geen koorts maakt is dit niet erg. Ze kunnen nog wat bewegen maar na 6maand is dat weg. Ik vindt het toch maar vies en voel me een beetje ongerust.. Wie kan mij gerustelle ?

Ik begin morgen na 6weken terug te werken als voltijds poetsvrouw, mijn zin is ver zoek! Wil niets erger maken ..

Tips meningen verhalen.. Alles is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het topic gelezen..

Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en waarbij het volledig weg is gegaan? Hoort net erbij of toch niet? Tis niet constant enkel bij bepaalde bewegingen.. Voelt vooral vies aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update back to work :

Ik ben na een dagje werken stik kapot tegen 22u lig ik al in bed. Ik voel echt dat het weer aanpassen is van de drukte het ritme maar ben wel blij! Mijne tweeling is het al gewoon en heb er gene last mee:) doe wel voor te stofzuigen en dweilen even de martelband om advies van Verdonck. Maar ben blij dat die daarna terug uitkan. Nu nog minder als 2weken en vaarwel sportbh! Ik verlang naar mijn bh's aan te doen! Daarnet nog even gepast ik wou dat ik ze al kon aandoen! :) op men werk was Iedereen op de hoogte van mijn ingreep en natuurlijk gaan al die ogen meteen naar mijn boobs :) haha ben er fier op laat ze maar zien :) hèhè.. Zo kids in bed leggen en voetjes omhoog in de zetel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen morgen 7weken po

Ik merk dat ze heel soepel worden ze zijn echt heel zacht. En ze voelen zo echt van mij aan, ook al zijn het protheses. Verder vindt ik niet dat ze nog veranderd zijn. Heb vandaag een paar uurtjes een gewone bh aan gehad. Zat eigelijk best oké alleen spanden hij wel hard aan. En qua boobs had ik een topje aan met een vestje en ze kwamen er mooi in uit.. Ze knalde want had het laag naar benenden getrokken :) maar soms vindt ik ze dan weer klein uitvallen. Met kledy vooral bloot vindt ik ze oké.. Maar doe ik ooit een wissel ga ik zowiezo voor meer cc.. De grote went zo snel, ik had liever 380cc gehad of 400cc maar heb mij max eruit gehaald.. Ben content hoor daar niet van, maar meer had zeker gemogen:) ik vergelijk teveel met mijn extreem dikke push up bh ik kom nu uit op hetzelfde qua grote maar dan zonder vulling. Had van mij meer mogen zijn :) als ik dan vrouwen zie met grotere borsten denk ik, ale ik laat een vergroting doen en zie die heeft nog meer als ik :) ik ben er teveel mee bezig denk ik :) moet het meer loslaten en gewoon gelukkig ermee zijn. Maar blijf erbij.. 380cc had zeker erin gepast :) Verdonck is nu eenmaal voorzichtig.. :) maar qua vorm en alles ben ik tevreden! Mijn vriend is er verliefd op en vindt ze perfect! De seks is nog heter geworden, je voelt je meer vrouw en dat streelt je echo toch echt wel! Het doet ons seksleven goed:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja vraagje, ik ben wanhopig op zoek naar een leuke bikini! Ik zou graag willen gaan zwemmen met de kids (mag vanaf 6weken terug eh?) maar in de winkels hangen bijna nergens al bikini's.. Frustrerend :) waar zijn er achtereen echt leuke bikini's en ze mogen best opvallen :) ze moeten zelf opvallen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag meiden, hopelijk kan iemand mij wat geruststellen,

Ik heb nu reeds 4maanden mijn boobies 350cc druppelvormige achter de spier geplaats.nooit last gehad van iets altijd zeer tevreden geweest en nog steeds.. Buiten gisteren ik iets vreemd ontdekte, ik ben net 4kg afgevallen, intensief dieet en sporten. Mijn boobies merken er niets dacht ik tot gisteren, ik zag gewoon een rimpel aan de binnenkant van de boobies waar je eigelijk een spleetje hebt, duidelijk voelbaar ook, rottig want je ziet het ook.. Daarnaast even alles gecheckt en ja ook rimpels voelbaar aan de buitenkanten van de borsten en de onderkant, ik weet niet of je die ziet, eerste zicht niet.. Komt dit door 4kg minder te wegen? Pffff ik baal hiervan!!! Ligt het aan die het vermageren dan zal er snel terug 4kg bijkomen!!! Nu wordt dit nog erger? Kan er iets aan gedaan worden? Tips advies alles is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook een 4 kg kwijt en heb de protheses voor de spier.

Zelfs merk ik wel dat ik de prothese meer voel, hier en daar een bobbeltje alle moeilijk uit te leggen.

Maar ik weet niet of dat komt door die paar kg of dat het gewoon is omdat we weer wat verder zijn in het herstelproces? Gezien ze zeggen dat ze tot een jaar kunnen veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn prothese ook voor de spier.

ik ben ook 3 kilo afgevallen is niet super veel maar ik voel nu ook randen aan de onder kant van mijn borst.

ik denk dat dit komt omdat ik af gevallen ben eerst was dit niet en de boven kant is ook minder vol dan eerst.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, cupAtje heeft geen druppelvormige prothesen :)
Jij hebt ronde Monobloc prothesen, extra high profile.

Rimpels kunnen idd ontstaan als je intensief sport en dieet.. Ik zou het een beetje gaan minderen. Het is namelijk zo, dat als je weer je eetpatroon normaliseert, en dan op gewicht blijft, dat de rimpels weg kunnen trekken. Je hebt minder vetweefsel nu, waardoor je je prothesen kun gaan zien. Daarom het liefst zo rustig mogelijk afvallen :)

Ik zal zo ff naar je foto kijken.

Dat je de rimpels voelt, die je niet ziet, dat is heel normaal. Dat hebben heel veel meiden. Echter, als je dat niet wilt, dan zul je iets moeten aankomen hihi.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik ben inmiddels een paar kilo aangekomen (gewoon wat vaker langs de Mcdrive gereden ;)) En de rimpels lijken (volgens mijn man) iets minder te zijn geworden. Helaas nog wel zichtbaar.

De extra "vetjes" kan ik misschien gebruiken voor een eventuele correctie met lipofilling.

@CupAtje: hoe gaat het nu met je rimpels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit wel verontrustend eigenlijk. Had laatst zelf een topic geopend over afvallen na een bv en kreeg daae nauwelijks reactie op en dan lees ik nu dit. Ik ben van plan komend jaar flink te gaan trainen en wil minimaal 5 kilo afvallen. Maak me nu wel zorgen over rimpels of zichtbare randen. Vooral omdat ik ze voor de spier heb :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jouw topic over het hoofd gezien dan,door drukte...

Probeer het gecontroleerd te doen,niet te snel. Dan heb je het meeste kans op geen rimpels. Ik ben zelf 3 kg afgevallen na mijn bv ( wel pas na anderhalf jaar langzaam begonnen, en heb daar paar maanden over gedaan)

Bij mij geen probleem omdat ik blijkbaar vet genoeg heb. Ik heb wel elke dag gecontroleerd of ik geen deukjes zag...dan zou ik namelijk meteen gestopt zijn (al dan niet tijdelijk)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.