Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag lieve meiden, ik heb boobies! Whaaa:) vreugde dansje (maar dat is er niet toepasselijk bij eerder een gezegden)

Alles is goed verlopen en me zeer goed meegevallen! Het ging niet als sneltrein dus kon alles stap per stap even plaatsen :) zo kon ik perfect de zenuwe onder controle houden. Half 8 waren we eral. Tegen kwart na 8 op de kamer. Foto's vragenlijst invullen half 9 zoude ze er zijn. Dat werd mooi 8u50. Toen werd ik wel wat zenuwachtig ma cava nog. Mijn vriend had meer zenuwe.. Tis ne man en wilt dat ni snel toegeven maar hij was bezorgd en ongerust. Tranen stonden in zijn ogen toen ze me kwamen halen:) ik hield het droog. Eens die operatiekamer binnen. Koud jongens! En rare geur dat beangstigd je echt. Bibber stond op mijn lijf maar ze namen ook hier hun tijd dus ik kon het weer allemaal,goed,plaatsen en me kalm houden. Verdonck kwam eraan.. Alles goed? Ja hoor gaat 380cc nee meid das veel teveel. 300cc zoals afgesproken.. Ik keek,al wat betroeft.. Hij begon te tekene en zei dal ale 350cc wat denk je? Ja geweldig:) tekenen en klaar! Ze kwamen voor me te doen slapen allemaal,heel lief en vragen gaat het geen zenuwe.. Even diep, inademen en weg was ik. Volgende verslag is voor straks kids komen net thuis zie ik.. Tot straks meiden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kindjes 4 en 6j zijn onder de indruk .. Durven amper bij mij te komen. En gaan voor me,zorgen :) lieverds!

Oké het wakker worden was raar ik werd ineens wakker en die mevr zei zet je even recht kan je ze zien.. Ik weet dat het pijn deed en verder weet ik er niets van. Recorvery werd ik terug wzkker en dacht ik ik ze! En wat doet het pijn:( dam! Gevraagd mag ik naar men vriend ook dit duurde eventjes.. Eens ik hem zag weende ik wel van emoties en zovan yes ik heb het gedurfd en heb ze toch maar! Al de emoties moesten er even uit:) verpleegster ware allemaal,zo,lief echt niks zls lof eigelijk! Eerst iets drinken en recht gekomen ik,moest dringend naar de wc! Na een half uur bijkomen se. Dzt ging en had persies linder pijn dat ik wat kon rondlopen .. Nog wat bekomen alles besproken en naar huis! 13u15 ware we thuis! 14u pijnstiller en wat geslapen. Rechtop geraken doet immens veel pijn! Veder heb ik even wat rondgelopen omdat dat minder pijn is. Kan toch geen kwaad? Verder qua,pijn erge stuwing spierpijn en een druk,op de borstkas maar het is doenbaar. Hopelijk blijft het zo... Zo erg tevrede dat ik er eindelijk heb!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet ze echt nemen!

Als je een ontsteking krijgt ben je echt zuur, probeer ze anders te vermalen en dan in drinken en dan opdrinken.

* gefeliciteerd trouwens haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Niet zomaar antibiotica pillen gaan vermalen, want dat mag bij sommige antibiotica niet!!

Je moet ze wel echt nemen, en als het niet lukt, dan moet je even naar de kliniek bellen of ze niks anders kunnen voorschrijven!! Je MOET de antibiotica nemen, als je een ontsteking krijgt, ben je echt zuur, want dan moeten je prothesen er misschien weer uit.. Dat wil je niet, toch? :)

Welke medicatie heb je? Ik wil wel een schema voor je maken, als je wilt. Heb daar ervaring mee.

Schrijf ook even welke mg erop de doosjes staat en wanneer je de laatste pillen genomen hebt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! 350 CC is vast prachtig. Zit er verband omheen?

Waarom heeft trouwens de een wel en de ander geen AB? Ik had het niet (alleen in mijn infuus voor de operatie, eenmalig dus).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brufon granules 600mg bij eten 3x per dag

Zitramax 500mg antbiticia 3dagen uur voor het eten

Paracetamol sansoz 1g max 4x per dag

hoe laat heb je de laatste paracetamol gehad en hoelaat de brufon? als je wilt maak ik een schema voor je, betekent wel dat je je wekker vannacht moet zetten voor een paracetamol te nemen. Dat is dan het beste schema om je spiegel hoog te houden :) Laat maar weten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

18u. Paracetamol genomen en ik merk dat ik,al terug pijn heb. Heb ook geen zittend gat ik zit want liggen zijn rampen voor rechtop te geraken. En iedereen zo vanalles vragen vindt ik echt zo lastig.. Maar moet kan amper de deur open doen lichten aandoen.

Ik,zie,ook,nog wittekes normaal zeker?

Brufon om 17u30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.