Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo meiden, op 8dec krijg ik eindelijk boobies! Ik ga hiervoor naar de welnesskliniek in genk en Verdonck gaat mij 330cc geven extra high profiel geplaatst achter de spier. 330cc was volgens hem het max om nog natuurlijk te ogen, toch ga ik vragen of ik geen 380cc kan krijgen.. Wil niet dat ze te klein uitvallen. Ben 1m55 53kg heb nu kleine b of grote a cup. Ik tel de dagen af en wordt gezond zenuwachtig 😛

Nog dames die bijna rond die periode een bv krijgen? Voeg je verhaal toe en laten we samen uitkijken naar onze boobie day😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Tel de dagen echt af.. Het staat ook al maanden vast dus ik wordt behoorlijk ongeduldig :) en ik ben verlaagd aan boobies nog enkele vragen voor meiden die al een bv hebben..

Hoelang mag ik mijn armen niet verder tillen dat mijn schouders? Hoe ga ik mijn haren wat deftig kunnen leggen als dit 6weken niet mag? Hoe doen jullie dit? En uw haren wassen rol ophoog trekken in huis...?

Kan ik na onderhalve week na de operatie wat rondlopen ( kerst inkopen doen) of is dat echt niet toepasselijk?

En de eerste dagen na de bv ga ik echt plat liggen of mag ik wat rondlopen in huis? Een wasmachine opzetten? Afwasmachine leegmaken? Aardappelen schillen? Of gaat dit de eerste week echt niet?

Vanaf wanneer kan ik terug mijne strijk doen? :)

Ik heb geen zittend gat en ben altijd druk bezig met werken fulltime, 2kids die vaak sporten van hier naar daar rijden en dan het huishouden erbij de was de strijk.. Ben ook beetje mis perfect dus dat wordt voor mij een straf niets doen:) ik werk ook als poetsvrouw en neem dit na 3weken terug op.. Kan ik dan al ramen poetsen of mag dit echt nog niet? Je ziet het .. Nog veel vragen :)

Mijn kinderen 4j,6j zijn nogal babbelaars en heb wat schrik dat heel het school weet wat mama heeft laten doen, hoe leg ik het beste uit dat mama even buiten strijd is en ze niet mag pakken en veel moet rusten zonder dat ik uitleg dat ik een borstvergroting heb laten doen? Maar het verband gaan ze wel zien de eerste 2weken en wss mijn gesukkel om uit bed te geraken ook:) ze weten graag veel en stellen veel vragen.. Iemand een idee wat ik eraan geef?

Dank je wel meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat een vragen he? Ik kan je alleen maar vertellen wat mn eigen ervaringen hierin zijn, want wat de werkelijke termijnen zijn weet ik niet heel precies, daar zullen andere meer verstand van hebben.

Ik ben 7 nov geopereerd ook door Verdonck en voordat deze dag kwam heb ik de dag ervoor vrij genomen en heb mn huis van boven naar beneden schoongemaakt, bedden verschoond, ramen gezeemd. Ik dacht dan kan ik in ieder geval 2 weekjes plat mocht dat nodig zijn. Het leek wel een soort nesteldrang haha. De eerste 3 dagen kon ik echt niks, Teveel last, en moe en daar heb ik dan ook echt aan toegegeven. De derde dag was mijn ergste dag en nacht. Mijn vriend kookte, maakte schoon, en verzorgde de kids (9 en 12). Mn haar heb ik de eerste 3 dagen ook niet gewassen geen zin in ook. Daarna ging het wat beter. Ik heb op een krukje voor het bad gezeten en met mn nek op de badkuip, en zo heeft een vriendin van mij mn haar gewassen, was goed te doen hoor. De eerste dagen niet alleen maar blijven liggen hoor! Dan kan je trombose krijgen. De boel moet wel een beetje in gang blijven allemaal. Ik hield veel vocht vast, dus ik liep rondjes om de tafel, de tuin in als het mooi weer was, en zette bakkies thee.

Vanaf de vierde dag ging ik iets meer doen, en vanaf dag 6 ben ik ook weer gaan koken met hulp van mn vriend die dan dingen afgiette of zo, of iets hoogs in de kastjes moest pakken.

Ik ben nu anderhalve week verder, en ik zou nu wel inkopen kunnen doen. Sterker nog ik ben gisteren naar een dorpje geweest om sinterklaascadeautjes te kopen. Niet te lang, 2 uurtjes maar het was goed te doen. Daarna weer even op de bank. Je lichaam geeft het vanzelf aan, maar luister daar goed naar. Ik ben geen trutje eigenlijk best stoer, maar ik ga mezelf niet uitsloven om vervolgens een terugval te krijgen. Ik wil wel goed hersteld zijn als ik naar werk ga na 2,5 week ziektewet.

Ik heb administratief werk, en mn naaste collega's weten ervan dus ik zal geen moeite hebben denk ik. Tja als poetsvrouw weet ik het niet. Ramen zemen word lastig denk ik omdat je je armen niet boven je hoofd mag doen de eerste 6 weken(?) want dan is de prothese goed ingekapseld heb ik begrepen. Misschien een leugentje om bestwil? spiertje verrekt?

Over mn kids kan ik kort zijn. Eerlijk zijn is mijn motto. Ik heb het verteld, en uitgelegd dat dit iets van mij is en heel belangrijk voor me is. Als je dit even aan tafel bespreekt dan is het duidelijk, en begrijpen ze wel dat dit zoals wij dit noemen een "huisgeheim" is. Maar ja ze zijn dan ook al 9 en 12 die van jou zijn jonger. Maar als ze het verband zien, en jou zo de eerste 3 dagen, komen er heel veel vragen in hun hoofdjes. Mijn ervaring is, wees eerlijk en dan geven ze het een plekje. Het houdt ze dan minder bezig dan als ze ontwetend zijn, en dingen hier en daar opvangen, zeker als ze zo nieuwsgierig zijn als jij zegt haha. Leg het uit op een kinderlijke manier en ook wat het met jou zou doen als ze het doorvertellen.Je zal zien dat dat beter gaat dan het angstvallig verborgen houden. Het si voor jou ook niet fijn tijdens je herstel net te doen of er niets aan de hand is, dat is moeilijk geloof me. En je zal zien dat ze heel behulpzaam worden. Die van mij in ieder geval wel. Ik heb 3x ontbijt op bed gehad van mn jongste, en ze deden met dingen helpen die ik ze nog nooit heb zien doen haha.

En mochten ze toch iets vertellen? Tja het is geen zonde wat je gaat doen, vrij normaal tegenwoordig en ik vind, totaal niets om voor te schamen. En mensen die je veroordelen? So What! Je doet het voor jouw eigen ik! Wat je ook doet, je doet het toch nooit voor iedereen naar het zin, dus kan je maar beter doen wat je gelukkig maakt!

Zo... een heel verhaal, maar dit is hoe het hier is gegaan! Veel succes verder met keuzes maken...

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : dat nesteldrang herken ik:) ik heb al een hele to do lijst gemaakt met wat er nog moet gebeuren voor 8dec zoals ramen poetsen grondig mijne boven kuisen de dag ervoor en de benenden:) ramen boven hebben hun beurt al gehad nu nog benenden.. :) mijn mama komt de kerstboom zetten de dag van operatie want zei gaat dan ook de kids naar school brengen:) ik merk dat de kids het al normaal vinden dat er foto's op mijn iPad staan van borsten :) haha en mijn zoon zegt dzn altijd mooie grote borsten zoals die van jou mama haha ik wil ze het wel vertellen maar hoe leg je dat een beetje goed uit ... Eens bespreken met vriend. Mijn schoonmoeder weet van niks en wille we zo houden tot aan de operatie :) ze moet me niet en dit gaat voor wat ruzie zorgen vrees ik. Sinterklaas komt eraan we zwijgen voor de beste omstandigheden. Maar daarna zal ze het wel weten en vrees ik voor wat gezever en gezeik.. Ach tis mijn lichaam mijn beslissing! Ik schaam me er niet voor echt niet! Ik durf het soms van de daken schreeuwen :) haha gisteren op men werk ook verteld aan een man.. We hebben een goe contact maar dit soort gesprek met een man voeren die er nog eens goed uitziet is toch wel raar maar hij begreep me! En sommige mensen weten het ook op men werk de meeste wel eigelijk dus ze zullen me hopelijk begrijpen dat ik pas voor ramen te kuisen

Verder dank je voor je info rond de eerste week. Mijn vriend is thuis bij mij maar hij heeft ook een eigen zaak dus ik verwacht ,niet dat hij de ganse dag mijn hand vasthoud maar het eten voorbereidend zal wel voor hel zijn .. Zo niet geen eten ik ben ook een harde en zal altijd doorgaan maar ik wil hier tegoei herstellen en zodat alles mooi kan genezen en weer snel de oude ben. Dus ik zal zeker luisteren naar mijn lichaam :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : dat nesteldrang herken ik:) ik heb al een hele to do lijst gemaakt met wat er nog moet gebeuren voor 8dec zoals ramen poetsen grondig mijne boven kuisen de dag ervoor en de benenden:) ramen boven hebben hun beurt al gehad nu nog benenden.. :) mijn mama komt de kerstboom zetten de dag van operatie want zei gaat dan ook de kids naar school brengen:) ik merk dat de kids het al normaal vinden dat er foto's op mijn iPad staan van borsten :) haha en mijn zoon zegt dzn altijd mooie grote borsten zoals die van jou mama haha ik wil ze het wel vertellen maar hoe leg je dat een beetje goed uit ... Eens bespreken met vriend. Mijn schoonmoeder weet van niks en wille we zo houden tot aan de operatie :) ze moet me niet en dit gaat voor wat ruzie zorgen vrees ik. Sinterklaas komt eraan we zwijgen voor de beste omstandigheden. Maar daarna zal ze het wel weten en vrees ik voor wat gezever en gezeik.. Ach tis mijn lichaam mijn beslissing! Ik schaam me er niet voor echt niet! Ik durf het soms van de daken schreeuwen :) haha gisteren op men werk ook verteld aan een man.. We hebben een goe contact maar dit soort gesprek met een man voeren die er nog eens goed uitziet is toch wel raar maar hij begreep me! En sommige mensen weten het ook op men werk de meeste wel eigelijk dus ze zullen me hopelijk begrijpen dat ik pas voor ramen te kuisen

Verder dank je voor je info rond de eerste week. Mijn vriend is thuis bij mij maar hij heeft ook een eigen zaak dus ik verwacht ,niet dat hij de ganse dag mijn hand vasthoud maar het eten voorbereidend zal wel voor hel zijn .. Zo niet geen eten ik ben ook een harde en zal altijd doorgaan maar ik wil hier tegoei herstellen en zodat alles mooi kan genezen en weer snel de oude ben. Dus ik zal zeker luisteren naar mijn lichaam :)

Graag gedaan hoor CupAtje, en ik blijf je volgen! Ben benieuwd!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tel met je mee ☺️Alleen tel ik 10 daagjes langer door dan is mijn grote dag.

Ik krijg 325 of 350 cc mentor high profiel dual plane.

Ik heb er ook echt zin in

Oehhh spannend Daisy! Ben je wel lekker rond de kerst thuis op de bank bij de boom haha, een gezellige tijd om dit te ondergaan denk ik zo. Veel plezier met aftellen!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was mijn enigste optie omdat mijn werk tussen kerst oud nieuw dicht is .heb ik zelf maar 4 daagjes vrij Hoeven vragen. Maar idd met kerst heb je toch van die verplichte dagen en doe je toch nie zoveel. Lekker filmpjes kijken bij de boom. Zo kom ik me herstel wel door hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met CupAtje hier ik heb een nieuw profiel aangevraagd kon me niet meer aanmelden op her andere. Ik ga proberen foto's op de zetten van mijn huidige boobies nu.. Reacties welkom en voeg me maar terug toe als vriend.. Want ik ben een hele boel vrienden kwijt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee ik heb vrijdag gevraagd om het te wijzigen zodat ik op de pc kon inloggen voor foto's erop te zetten en toen heb ik lijn wachtwoord gestuurd wel ik wou en sindsdien geraakte ik hier niet meer op:( heb zeker 3mails gestuurd maar niks gekregen zag geen andere oplossing da. Nieuw profiel te maken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké heel ingewikkeld maar ik heb terug mijn oud profiel :) ga deze ook gewoon terug gebruiken ... Snap je nog? Bekijk foto's in mijn album .. Sorry voor het ongemak en ingewikkeld gedoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

op 8dec krijg ik 330cc extra high profiel monobloc silocone achter de spier door Verdonck in de welnesskliniek. Nu 330cc zijn we overeen gekomen tijdens het concult. Maar ondertussen twijfel ik al en zou ik liever 380cc willen gaan. Ik zou graag een volle c hebben die ook zo oogt en zo is. Een kleine d is ook welkom:) ik zeg altijd liever iets te groot dan te klein.. Maar Verdonck zei dat 330cc het max was voor een natuurlijk effect en al daarboven zou onnatuurlijk eruit zien. 330cc past perfect in mijn borst qua grote met iets meer zou je meer randen voelen zei hij. Dus ik twijfel.. Doen of niet? Ben 1m55 53kg bekijk mijn afbeeldingen eens. Ik ben vrij zeker dat ik voor de 380cc wil gaan heb alleen bang voor die randen dat hij zei eventuele striemen of complicaties.. Wat denken jullie? Buiten dit heb ik nog praktische vragen

Ik werk als poetsvrouw en zou na 3weken mijn werk terug hervatten. Zou dit lukken? Aangezien je pas na 6weken terug mag tillen etc de eerste 6weken mag je toch je armen niet verder tillen dan je schouders of doen sommige dit wel eens? Ik kan toch moeilijk zeggen ik kol werken maar de spiegel kan ik niet afkuisen en de ramen ook niet.. ?

Dan nog iets Verdonck had een bewijs nodig van echo voor de zekerheid dat alles in orde is. Ik dacht dat mammografie niet nodig was omdat ik nog jong ben en een echo voldoende was. Ik heb een resultaten van een mammografie van januari 2013 ik neem het mee voor de zekerheid hopelijk is het voldoende recent. Iemand een idee? Of hij beide wil of enkel echo goed zo zijn?

Volgende : ik heb altijd elke maand heel veel last van pijnlijke klieren ondertussen zijn we bijna aan mijn dag en mijn borsten doen enorm veel pijn van de klieren.. Echo toonde aan dat alles oké was. Mammografie ook.. Iemand die daar ook veel last van heeft? En hoe is dit dan met je nieuwe boobies?

Oké , genoeg gevraagd tijd voor de antwoorden 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het zeker overleggen met dokter Verdonck. Hij staat wel open voor jou mening en twijfels. Bij mij op het consult waren we aan het passen en we kwamen bij 330 cc toen zei hij dit is het natuurlijkste voor jou, ik vond ze mooi maar wou toch wat groter proberen hij gaf toen de 350 cc en zei kijk kim dit is jou max en word toch groot voor hoe smal je bent van boven en als je het natuurlijk wilt houden moet je bij deze maten blijven

Voor mij was het toen duidelijk omdat ik absoluut het natuurlijk wou houden, toch heb ik getwijfeld en heb toen op de operatie tafel aan gegeven dat ik toch 350 wou en hij alleen oke goei grote dus en dat was het :)

Als ik je 1 tip mag geven, als je het echt zorgvuldig wilt bespreken doe dit dan tijdens een 2de consult want je hebt bijna geen tijd om te praten op de operatie tafel, er gaat zo veel door je heen op dat moment, er word overal aan je gefriemeld :D Verdonck is aan het tekenen andere zijn je handen aan het vast maken er staat iemand achter je met een mondkapje die wacht dat je stopt met praten. Dit samen met de stress kreeg er amper nog iets uit :D dus je hebt niet veel tijd om echt te praten en over je besluit na te denken!

Veel succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmi : nu nog een concult plannen lukt niet meer voor mezelf :) heb geen verlof staan dus ik zal her tijdens de zenuwe door maar vragen :) ik twijfel niet meer ben alleen benieuwd wat hij ervan vindt. Ik denk dat hij 350cc zal aanraden ik ga toch proberen voor 380cc als hij ermee akkoord gaat natuurlijk. Ik wil nu geen risico's nemen. Ik ben benieuwd naar je boobies! Ga je een foto plaatsen als je cadeautje is uitgepakt ? Heb ik een idee qua grote met 350cc. Probleem is dat bij iedereen die cc anders uitvalt. Dusja...

Kunnen er nog meiden mijn andere vragen beantwoorden ..

Qua pijnlijke klieren ? Ik heb dit elke maand ni te houden van de pijn. Vooral als je eraan komt tis draagbaar ben het al gewoon maar de eerste keren dacht ik altijd ik ben toch ni zwanger :) ondertussen vindt ik het al normaal ..

Hoop alleen dat de meeste pijn weg is tegen de operatie nu ondertussen al een goeie week pijnlijk.. Als ze daar gaan insnijden auw algoe dat ik slaap :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 305/320 en mijn resultaat heb je gezien inmiddels. Ik denk idd dat 300-330 natuurlijk is bij onze lengte, het lijkt al snel groter als je klein bent. Maar ik ben vrij recht van figuur met smalle heupen. Heb je hele brede heupen, dan zou je cup ook wat groter mogen zijn volgens mij (althans zo heb ik het bekeken). En aan de andere kant, 330 of 350 of 380 zal ook weer niet een immens verschil opleveren. Hoe is je BH maat nu, je ondermaat bedoel ik? Ik heb 75. Ik ben nu heel blij met de maat die ik nu heb, al zou 350 ook nog wel gekund hebben. Maar groter dan dat was ik niet gegaan persoonlijk, maar da's ook echt voor iedereen verschillend natuurlijk. Bovendien krijg je extra high profile zeg je, dus je gaat er behoorlijk op vooruit qua cupmaat volgens mij, ook al met 330 en 350 :)

Ik ben nu 2,5 week PO en ben weer aan het werk, maar wel op kantoor. Armen heffen doe ik nog nauwelijks, dus de ramen lappen sla ik voorlopig even over. Ik denk wel dat dat iets is om serieus over na te denken idd. Bij dual plane moet je echt 6 weken rustig aan doen met je armen, tillen, heffen etc. Ik doe het soms heel voorzichtig, omdat ik er soms gewoon niet onderuit kom (dan ben ik alleen thuis en moet mijn peuter toch in/uit bed of in/uit de auto). Maar ik heb elke keer weer spijt. Eigenlijk kan het gewoon nog niet. Ik doe naar mijn idee al teveel en ik ben nog niet eens hardcore aan het poetsen. En stofzuigen, dweilen etc. mag ook allemaal niet he, tot 6 weken na de operatie!

Die pijnlijke klieren weet ik niks van, nog nooit last van gehad.

En vwb die echo/mammografie, ik zou Verdonck een email sturen of de kliniek, dan weet je het.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag CupAtje,

Ik ben 1m62 en weeg 53 kg. Ik denk dat dat zo ongeveer overeen komt met jouw lichaamsbouw. Ik heb 300 CC laten steken. Ik kon nog één maatje groter gaan, 330cc, en vanaf dan zou het onnatuurlijk worden. In tegenstelling tot jou was ik echt bang om te groot te gaan. Ik twijfelde tussen 280 en 300. Verdonck heeft me dan overhaald om voor de 300 te gaan. Ik denk dat je best kan luisteren naar wat Verdonck zegt. Hij weet echt wel waar hij mee bezig is. Mijn BHmaat komt op 70E, Qua uitzicht zal het eerder een grote C zijn denk ik. Je kan altijd mijn foto's bekijken. We zijn sinds kort vriendjes ;)

Ik werk als administratief bediende en als opvoedster. Na twee weken ben ik terug op de administratie begonnen. Viel mij echt wel tegen. Ik zit gewoon op een bureau, maar was nog heel moe en had heel veel last van schouders en nek. Na drie weken ging dit al beter. Als opvoedster had ik het zwaarder. Lang rechtstaan en kinderen verzorgen was eigenlijk nog iets te vroeg. Mede doordat ik niet mocht tillen en mijn armen niet hoger mocht doen dan mijn schouders. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een heel bang en voorzichtig type ben. Als poetsvrouw heb je, volgens mij, een veel zwaardere job dan ik. Ik zou toch echt wel oppassen met verschillende taken waarbij je moet tillen en je armen gebruiken. Je voelt dit wel vrij goed aan vind ik. Herstel is echt bij iedereen anders. Ik denk dat je zal moeten afwachten hoe je je voelt.

Op mijn dag had ik enkel een echo bij en dit was voldoende. Maak je in die paar dagen niet meer te veel zorgen. Ik weet hoe ik ben blijven twijfelen over de maat en dit maakt je alleen maar gek. Hier op het forum kunnen we moeilijk antwoorden op welke maat jij nu best kan nemen. Voor de operatie kan je nog bespreken welke maat je wil en ik ben er zeker van dat Verdonck je zijn eerlijke mening hierover zal geven!

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties die cc het is me wat:) ik wil gewoon niet dat ik achteraf zeg ik had beter voor meer gegaan. Vallen ze groter uit geen probleem je went er snel aan eh:) wil gewoon zekerheid dat 380cc geen complicaties gaat geven. Hij zei groter dan 330cc gaat maar is niet meer natuurljk. Maar wat is niet meer natuurlijk? Qua werk heb ik echt wel wat bang, dweilen stofzuigen ik kan dit allemaal ni weigeren eh.. Ik denk toch dat ze mij dit jaar niet meer zien op het werk en er lekker 4weken ga tussen uit zijn.. Wil geen risco nemen. Kost genoeg geld Zenne :) en je hersteld maar 1keer. Hoe dichter het komt hoe meer vragen en hoe banger ik persies ook wordt:( zovan is het wel de juiste beslissing? Ik ga er toch levend uitkomen :) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juiste beslissing is het zeker. Droom eral jaren van... Gewoon het wachten eh! Operatie ligt al vast van in de zomer.. September concult en nu pas de operatie langen maanden met veel forums verhalen lezen en vol spanning wachten tot het mijne toer is:) en nu het eindelijk zover is wordt ik nog zenuwachtig en wou ik al dat het mijne toer is! Ik kan gewoon niet wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve cupatje,

Ik weet precies wat je bedoelt, ik ben ook al vanaf augustus bezig met consults en des te dichter bij mijn operatie komt ( vrijdag 28 november ) des te meer vragen en onzekerheden.

Ik ben zel 175 en 57 kg en krijg 375 cc, was ook t max zei hij. Maar twijfel zelf nog steeds of t niet te klein uit zal vallen, groter kon echt niet want dan worden ze voor mij tr breed.

Ik hoop dat jij krijgt waar je van droomt je betaald er genoeg voor toch!

Heel veel succes

XOXO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flow : ik heb Je toegevoegd als vriend. Kan je mijn situatie eens zien hoe ze er nu uitzien. We snappen elkaar :) ik hoor het amai nog 2dagen zoooo spannend!! We zijn typische vrouwen als we iets willen moet het perfect zijn! Ik heb ook echt iets van ik wil de perfectie omdat je altijd zien borstvorgroting is mooi perfect.. Dat wil je dan gewoon ook voor jezelf. En uiteraard is er altijd wel iets dat Mss beter kon.. Ik ga er mij proberen ni te druk in te maken en het allemaal op me laten afkomen.. Maar ik zal pas stoppen met zagen en ongerustheid na de operatie das sterker dan mezelf. Ik betrap mezelf dat ik ober niks anders bezig kan zijn en dat het enige is wat op deze moment telt. Tot gisterenavond ik mijn kindjes zag slapen in hun bed dacht ik : niets is er mooier dan mijn kinderen! ik ben de laatste week al zo emo dat beloofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha erg soms he vrouw zijn!

Piekeren piekeren en nog een piekeren totdat t perfect is!

Maar t komt goed, ik heb me er bij neer gelegd..hij is de pc dus zal wel weten wat hij doet!

ik heb even gespiekt Bij je foto's, maar je hebt wel iets grotere voor situatie..ik heb geen foto's op mijn account, lukt namelijk niet via m'n telefoon.

Heel veel succes

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.