Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo even voorstellen, ik droom al jaren van een borstvergroting maar de centjes is altijd een probleem geweest tot nu ineens alles wel mogelijk kan minst wat te sparen..

Ik ben Vicky en ben 26j heb 2 kindjes van 4 en 6j na 2x ze borstvoeding te geven zijn mijn borsten erg slap en heb ik een à cup. Toen ik borstvoeding gaf had ik een goeie c gekregen waar ik erg blij mee was. Nadien bleef er spijtig genoeg niks meer over :( ik overweeg dus een borstvergroting te doen bij dr Verdonk in de welness kliniek. Ik heb ongelofelijk veel vragen.. En ervaringen bij hem..

Eerst en vooral wil ik van mijn A cupje naar een goeie volle C gaan. Wou nog even melden dat ik nu ongelofelijk dikke bh's draag met 3cupmaten meer in heb. Iedereen die ik vertel dat ik bv ga laten doen zegt ale jij hebt dag toch helemaal niet nodig! Oké met bh zou je denken van wa zeg jij nu! Maar doet dat uit en mijn borsten zijn weg. Na jaren dit te dragen wil ik nu graag echte boobies!

Ik ga even mijn vragen afvuren

- hoeveel cc heb ik nodig voor ne volle c te hebben?

- hoe verloopt het herstel

- wat is high profiel en derest?

- graag veel info en ervaringen over Verdonck ?

- hoelang kan je niet werken als poetsvrouw?

- voor of achter de spier ?

- de medicijnen die je na de operatie moet nemen zijn dat pillen om te slikken ? Kan eigelijk geen pillen slikken vandaar die rare vraag ?

- foto's van bv bij Verdonck of van andere met 330cc

- als je lichte striemen hebt op borsten wordt dat dan erger door een bv?

-hoelang zal ik mijn kinderen niet kunnen pakken?

Alles alles goed verloopt zal ik rond feb alle centjes gespaard hebben en ook die maand de borstvergroting laten plaats vinden. Ik wordt gek van dat wachten en ik wou dat het nu al zover was..

Bedankt voor alles te lezen en hopelijk massaal veel reacties !

Bedankt

Mvg Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Vicky,

Ik ben zelf geopereerd door Verdonck in februari.
Ben er heel tevreden van. Foto's kan je zien op mijn profiel.
Ik had 75 A en heb 300 cc gekregen.

Nu kom ik uit op 65F, door mijn smalle omtrek.

Qua uitzicht is het een kleine D denk ik.

Ik zou een consult in plannen voor al je vragen.
PC is degene die hier het best op kan antwoorden.

Hier wat antwoordjes naar mijn ervaring.

Ik denk dat Verdonck standaard high profile en achter de spier plaatst.
Hierover is veel info te vinden op dit forum.

Ik heb na mijn operatie niet echt pijn gehad. Enkel ongemak. Heel stijf, moeilijk bewegen.
Dit heeft zo een 5 tal dagen geduurd. Na 2 weken ben ik terug gaan werken. Heb een administratieve job.

Als poetsvrouw lig je er wel wat langer uit denk ik. Ik weet nog hoe ik de eerste week op mijn bureautje zat. Ik durfde amper te bewegen.
Maar ieder herstel is anders!

Medicijnen zijn echt pillen :)
Ik brak ze in twee. Ben ook helemaal geen krak in het doorslikken van pillen, maar om pijn te voorkomen, had ik veel over.

Als je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen!

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis ik ben niet door verdonck geopereerd maar wil wel antwoord geven op je vraagjes!

- hoeveel cc heb ik nodig voor ne volle c te hebben?

* dat ligt helemaal aan je voor situatie ik ben met 300CC van een AA naar een volle C gegeaan maar ik ben dan ook maar 1.63 en weeg niks!
- hoe verloopt het herstel

*mijn herstel ging wel vlot, de eerste paar dagen had ik wat druk op mn borst en kon ik zelf mn bed niet uit maar na 5 dagen kon ik dat allemaal al zelf en zat ik zelfs weer op de fiets!
- wat is high profiel en derest?

* dat is een bepaalde manier van plaatsen wat bepaald hoeveel je borsten naar voren komen dat is bij HP meer als bij MP
- graag veel info en ervaringen over Verdonck ?

* sorry hier kan ik je niet mee helpen, maar je kan zijn naam boven in de zoekbalk intiepen!
- hoelang kan je niet werken als poetsvrouw?

* nou afstoffen vond ik na 2 weken als een kunst, maaaar met voor de spier kun je sneller meer als achter de spier, maar ech stofzuigen, dweilen of echt soppen met kracht kan je wel 6 weken vergeten ivm je kapsel!
- voor of achter de spier ?

* dat licht aan je huid, en eigen weefsel, als je huid dun is en je heb bijna geen eigen weefsel dan moet je wel achter de spier of dual voor een natuurlijk resultaat.
- de medicijnen die je na de operatie moet nemen zijn dat pillen om te slikken ? Kan eigelijk geen pillen slikken vandaar die rare vraag ?

* ik heb de eerste 3 nachten paracetamol geslikt voor het in slaap komen en met opstaan, ik kreeg tijden mn operatie een shot antibiotica en een shot diclofenac. Maar opzich vond ik het zonder paracetamol ook wel te doen hoor!
- foto's van bv bij Verdonck of van andere met 330cc

* ook hier kan ik ja niet mee helpen sorry
- als je lichte striemen hebt op borsten wordt dat dan erger door een bv?

* alles van hoe je borst nu is word uitvergroot met een bv, heb je al eens geprobeerd een paar maanden wat te smeren zoals bv bio oil ofzo tegen je striemen?
-hoelang zal ik mijn kinderen niet kunnen pakken?

* na 4 weken mag je al wel licht tillen, maar er zijn meer mama's die het voor die tijd al doen, ik werk in de kinderopvang en heb echt 6 weken gewacht met tillen, maarja ik kan dan uit besteden aan mijn collega's die luxe heb je thuis niet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb een andere pc kan ik je niet aan helpen maar wel over de vraag van striae/striemen...

helaas was dat bij mij wel het geval.

Wel zijn ze echt mooi aan het bijkleuren omdat ze waarschijnlijk gewend aan de grote?

En qua pijn ik vond het wel pittig de eerste 2 week,

had niet graag willen werken..

Ook kinderen tillen en huishouden heb ik de eerste 6 week niet gedaan...

huishouden heerlijk mocht wel 6 jaar...maar de kinderen tillen was flink afzien..

Maar uiteindelijk ik doe het zo weer, nu 1 jaar po en ben bezig met een wissel..

* Tip van de dag* doe niet te klein :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de antwoorden. Ik heb echt heel weinig striemen je ziet ze nauwelijks. Maar ik heb bang dat het erger wordt door de bv. Vandaar mijn vraag!

Donateur: mooie boobies zeg! Hoeveel cc heb je? En je kwam ook van weinig zag ik! Net zoals ik :) al had ik en mooie c met borstvoeding ! Ik,was zo gelukkig ermee! Dacht ja als dit blijft.. Maar helaas :( zal eris ne foto van opzetten toen..

Hoe gaat alles in zijn werk qua herstel? Zolang kan ik niet thuis blijven 2weken oké maar langer lijkt me zo moeilijk.. Ik wil ook geen kapselvorming creëren daardoor .. Mmmm dilemma? :( nog mensen die bij Verdonck zijn geweest ik zoek vooral info en foto's van hem :) alle info is gewoon ook leuk! Ik heb ook bang dat ik niet meer cc krijg dan 220 ik wil dolgraag 330cc omdat dat zo mooi is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames check mijn album eens en geef jullie mening eens, ik ben 1m55 52kg zou graag 330cc willen hebben. Nog eens vraagje : als je vaak last hebt van pijnlijke klieren kan je dan nog bv laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon eens een consult plannen bij 1 of meerdere plastische chirurgen dan weet je meteen veel meer.

Zij meten je helemaal op en krijg je verschillende keuzes aangepast op jouw lijf.

Ook al wil je het pas in februari laten doen dan heb je nig lekker veel tijd om te kiezen uit de gegeven adviezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag consult gehad bij Verdonck.

Ik heb er een goed gevoel bij :1:

Had eerst een afspraak bij Dr. Damen staan, maar door twijfel over hem en alle positieve verhalen die ik hier over Verdonck las was voor mij de doorslag om de afspraak te wijzigen.

Ben blij dat ik dat heb gedaan! Het gesprek bevestigde mijn vertrouwen alleen maar!

Nu de operatie nog :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey bekijk zeker mijn foto's eens! :) Ik ben ook geholpen door verdonck en zeebeer tevreden. Ik was helemaal plat en droeg net zoals jou maximizer bh's, nu heb ik een kleine C cup. Doordat ik altijd die dikke vullingen droeg ziet niemand dat ik een BV heb ondergaan, maar naakt natuurlijk wel. Ik ben suuuuper tevreden! hou ervan om in bikini te lopen, ben eindelijk zelfverzekerd. Ik raad het dus zeker aan :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog enkele vragen ..

Ik hoor van mensen dat je een bv hebt dat je dan pest geen push ups meer draagt zou niet goed zijn ma waarom niet? Tis nu niet de bedoeling omdat nog te dragen maar vroeg het mij af :) en op passeert de cc op de grote van je en het gewicht of ook het vet rond je borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai cupAtje!!

Als je het kunt missen,moet je echt een consult plannen hoor!

Vaak kost dit je rond de 30 a 50 euro,maar wordt verrekend als je je ook daar laat opereren.

Een pc ziet soms met een blik al wat jij kunt hebben.

Zou het doen hoor!Is nog leuk ook;-)

Als je gaat, maak dan wel even een briefje met al je vragen en schrijf de antwoorden ook direct op. Ik was de helft alweer vergeten toen ik wegliep.....

Ik zeg eerlijk dat ik ook met een hoop vragen zat eer ik bij een pc geweest was, en ik had er Nog meer toen ik een consult had gehad.

Maar voor die vragen kon ik hier toen veel beter terecht, omdat ik toen ook pas exact wist wat de situatie van mijn borsten was.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog enkele vragen ..

Ik hoor van mensen dat je een bv hebt dat je dan pest geen push ups meer draagt zou niet goed zijn ma waarom niet? Tis nu niet de bedoeling omdat nog te dragen maar vroeg het mij af :) en op passeert de cc op de grote van je en het gewicht of ook het vet rond je borst?

Ach ik draag nog steeds push up hoor, al zitten de meeste push up bh's gewoon niet makkelijk het eerste jaar! Merk ik nu ook, bh's kopen kan echt moeilijk zijn. Sommige push up bh's zitten wel lekker. Je moet kijken wat jouw lichaam fijn vind ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo, op 8dec worden mijn nieuwe boobies geboren :) Verdonck gaat mijn droom waarmaken.. Ik ben 1m55 en 52kg Verdonck zei me dat 330cc het Max is voor natuurlijk effect. Al wat daar boven gaat onnatuurlijk lijken. Ik heb nu een a cup volgens hem een b en mooie borsten qua vorm enz.. Nu ik had graag een vol c gehad n niet alleen van cupmaat ook dat ze zo ogen. Kleine d is ook nog oké:) dus ik zot te twijfelen voor 380 te gaan dat is 50cc meer en zou niet meer natuurlijk zijn volgens hem. Wat zouden jullie doen? Luisteren naar zijn wijze raad of toch ervoor gaan.. Ik lees hier vaak dat mensen nadien spijt hebben dat ze niet groter hadden gegaan.. En wil ook geen spijt hebben. Als ik dzn foto's vergelijk met mensen van 330cc denk ik ja dat is al zeker mooi maar iedereen is anders. Bij de ene is 330cc groot bij iemand anders valt da klein uit.. Langs de andere kant zou 50cc meer zoveel verschil zijn qua onnatuurlijk uitzien? Wil nu ook niet dat het keihard opvalt dat het fake is. Dilemma ! Wie kan me helpen? Tips meningen.. Shoot girls !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 375 gekregen maar ben wel een stuk langer dan u. Ik ben 54 kilo bij 178 lang

Ik vind mijn borsten nu erg groot! Let wel ik ben er tevreden mee want ze zijn heel mooi, maar mocht ik opnieuw kiezen dan zou ik de 335 pakken.

Ik denk dat je pc het juiste advies geeft.

Ik zou met uw postuur voor de 330 gaan.

Doe wat je gevoel je zegt andere kunnen voor u niet bepalen wat onnatuurlijk is...

Houd je van grote borsten? Dan zou ik voor 380 gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertrouw op de pc voor 500procent zelf. Ik hoor gewoon vaak dat hij nogal voorzichtig is en niet van al te grote borsten houdt:) vandaar mijn vraag.. Ik draag nu extreem dikke bh's met 2cupmaten meer ik zou dit graag overtreffen vandaar ...

Meningen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam van een 70A cup en heb 330 cc gekregen. Nu heb ik een 70E cup!! Het oogt niet als een E-cup, maar ik vind het perfect voor mijn lichaam! Ik wilde in eerste instantie voor een grote C of kleine D gaan....Ben toch blij dat ik nu een E heb, want kleiner had ik niet gewild...groter ook niet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag is , op welke wijze ga je ze krijgen want dat heb ik nergens gelezen, dual plane, op de spier of erachter .. high profile etc ... :-) scheelt ook wat hé ... Dr Plovier had me destijds 500 cc dual Plane voorgesteld , ikzelf ben 1.57 groot en weeg wel 65 kg maar dan had ik een volle C gehad hiermee ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou luisteren naar je pc.

Als 330 de max is is het ook de max.

Ik krijg 325 cc en zat ook te denken over groter.

Me pc zei dat ik randen zou gaan voelen, het er onnatuurlijk uit zou gaan zien en er extra complicaties met zich mee zou brengen.

Ik ben nog een keer gaan passen heb veel meer zekerheid gekregen 325 cc was mooi en goed genoeg.

Ik zou zeggen luister naar jezelf en kies wat jij denkt wat het beste is.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, iedereen zijn eigen mening natuurlijk..maar wat ik al uit je verhaal begrijp is dat je ietwat groter toch mooier vind.. Maar dat groter meteen fake is dat vind ik de grootste onzin.. Kijk maar eens goed rond want er zijn genoeg meiden die wel degelijk veel groter hebben en toch natuurlijke borsten hebben. Daarbij komt, iedere pc heeft ook zijn eigen voorkeur qua grootte en plaatsen niet graag grotere volumes..en velen laten zich daardoor beinvloeden.. Als je bijv naar Nio of Plovier gaat zul je merken dat ze al snel grotere volumes kunnen plaatsen..

Wat betreft wel of niet die 50 cc extra..waarschijnlijk gaan die in het niet vallen. Ze zeggen dat 150 cc 1 maat is.. En velen vinden ze achteraf toch te klein en hebben spijt dat ze toch niet voor meer gekozen hebben....

Wat ook kan is als je meerdere consulten hebt gehad er of verschillende adviezen zijn gegeven of allemaal vrijwel dezelfde..in het geval van dezelfde adviezen kun je er wel degelijk van uit gaan dat het echt MAX is..

Feit blijft JIJ moet die keuze maken en ik wens je daarbij veel succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra high profiel.. .. Bedankt voor eerlijke reacties. Zoals diamond zegt twijfel ik ook aan de risico en je gaat het natuurlijk Mss wek voelen de prothesen.

Liekje : wat jij zegt klopt dan ook volledig echt nie gemakkelijk. Ik heb geen meerder gesprekken gehad dus ik kan niet vergelijken. Ma zoals je zegt iedere pc heeft zijn voorkeuren.. Nog meer tips meningen graag hier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.