Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Beter is het om het iets mee te verdelen...

De Brufon neem je elke 8 uur.. De Paracetamol elke 6 uur...

Als je het alsvolgt neemt, dan overlapt het wat beter:

Paracetamol 1 gram: 12.00, 18.00, 0.00 en 6.00 (zet daar echt even je wekker voor)

Brufon: 8.00, 16.00 en 23.00 uur

Dan heb je de beste verdeling.

Als je het vanavond niet uithoudt tot 23.00 uur, neem dan je brufon tegen 22.00 uur

Verder moet je heel veel water drinken, des te beter wordt het vocht afgevoerd en wordt het narcosemiddel verdund..

En probeer toch echt je ab te nemen, zit er een breeklijntje op, dan mag je hem in tweeen splitsen. Anders morgen ECHT even bellen voor iets ander, want niet nemen is geen optie.

Witjes, ja is normaal. Laat je goed helpen, ook al vraag je niet graag hulp. Alles voor de boobies he. Een goed herstel, de eerste 6 weken is heel belangrijk. Daarna mogen we weer allemaal eigenwijs zijn ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je anders een koekje erbij, :) Kan ook :)

Nooit nuchter deze pillen nemen, maar je bent nu niet nuchter. Al is een koekje ook gewoon goed :)

Anders even je wkker zetten voor 23 uur? Kan ook he :) Je zult misschien toch niet meteen lekker slapen, aangezien die rug nog wel een paar dagen lastig zal blijven doen. Probeer te bewegen :) Niet met je ellebogen te hoog naturlijk en gecontroleerd, maar probeer je spieren wat los te houden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd CupAtje!! Eindelijk heb je ze!

Nu de eerste dagen door en dan als het verband eraf mag, genieten van ze! Op tijd je pilletjes nemen en relaxen. Laat je maar flink verwennen! Sterkte voor de nacht en ik lees morgen vast weer wat van je...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nacht! Nog geen oog dicht gehouden! Ik doodstil in bed en kan amper bewegen. Rug doet pijn ben ook gene rugslaper dus ik geraak ni in slaap! Mijn vriend heeft me uit bed geholpen. Parcatamol ingenomen net en ik zit doet vele beter. Alles is nog harder en gezwollen voel ik. Het trekt nog allemaal harder zls gisteren.. Doet ook allemaal vele pijner maar zo paar uren stil liggen doet er geen goed aan merk ik. Het gaat beter nu ik zit me de iPad op mijne schoot :) ik,merk nu al dat het serieuze heuvels zijn mede door de zwelling maar amai voelt wel leuk aan zo heb je toch een idee dat het allemaal niet voor niets is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelle vraag, ik heb zaterdag de online care sportbh besteld en betaald. Inmiddels nog geen mail,terug gehad met betaling bewijs en eventueel,opsturen.. Is van Luxemburg maar is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi CupAtje!

Wat ben je vroeg op :) leuk om je verslagen zo te lezen. Kan me voorstellen dat je geen oog dicht hebt gedaan! Hoop dat het nu alleen maar beter wordt :) is ook even wennen he op een andere manier slapen..

De bestelling van online care kan wel kloppen ja. Ik had ook betaald en echt pas na een paar dagen een reactie. Toen was ie er overigens wel snel.

Goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer veel te drinken om het vocht zo snel mogelijk af te drijven. Groene thee is hier bijvoorbeeld heel goed voor.

Die pijn aan je rug is ook heel vervelend, maar we hebben het bijna allemaal wel gehad. Ik lag schuin omhoog met een kussen in mijn rug en had een kussen onder mijn boven benen. Dit hielp wel om mijn rug wat te ontzien. Ik kon de eerste dagen niet zelf uit bed komen en had dan ook echt hulp nodig van manlief. Laat je zoveel mogelijk helpen als dit nodig is. Over een paar dagen zal het al een stuk beter gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar die helse pijn, overdag valt het mee als je rond loopt maar de nachten zijn een hel he..

Ik heb de eerste 3 nachten rechtzittend in de zetel geslapen..

Alvast fijn herstel, na een weekje is de pijn al veel minder als het een troost kan zijn :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen , ik wil graag een bv laten doen . Heb een a cup en ben een 1m 55 ben ook heel slank . Wil ze ook heel natuurlijk laten doen een c of zo . Ben wel bang als er iets mis zou kunnen gaan ..:0 ga op consult bij dr Verdonck 2 januari . Heb ook een afspraak bij dr Tissen in UZA Wilrijk . Heeft iemand ervaring met dr Tissen ? Ook ervaring bet bcas kliniek in Brussel ? Grts inna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inna,

Welkom hier.

Je kan het beste zoeken in de zoekbalk rechts boven.

Heb even gekeken voor je maar erg weinig resultaat te vinden over hem.

http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1

Ook is het een idee om even je eigen onderwerp aan te maken ipv vragen over een andere arts in iemands operatie onderwerp.

Dat kan hier: http://www.borstenforum.com/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=new_post&f=56

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen , ik wil graag een bv laten doen . Heb een a cup en ben een 1m 55 ben ook heel slank . Wil ze ook heel natuurlijk laten doen een c of zo . Ben wel bang als er iets mis zou kunnen gaan ..:0 ga op consult bij dr Verdonck 2 januari . Heb ook een afspraak bij dr Tissen in UZA Wilrijk . Heeft iemand ervaring met dr Tissen ? Ook ervaring bet bcas kliniek in Brussel ? Grts inna

Maak inderdaad even een topic aan zodat niet alles door elkaar gaat lopen.

Daar geven we graag antwoord op je vragen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de eerste 4 nachten waren voor mij ook echt geen pretje.. Je gaat er uiteindelijk wel aan wennen hoor! Ik slaap nu namelijk veel langer! Maar dat is niet altijd even goed haha. Het drukkende gevoel is bij mij pas verdwenen toen het verband eraf ging.. Je slaapt dan ook gelijk beter.

Maarja voor nu toch even veel kussens en goed je pijnstillers innemen!

Hoe is het trouwens afgelopen met de antibiotica? Heb je ze in kunnen nemen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De antbiticia heb ik toch kunnen verkrijgen in siroop! Vandaag ga ik mijn eerste siroop innemen! Ik ben opgelucht want was er,zelf,ook ni gerust in en mijn vriend en ouders ook niet. Ik heb onder men voeten gekregen.. Dus dat is van de baan! Qua pijn gaat het maarja die druk is toch vervelend! Pff eens ik gelegen heb en recht,kom,is de,pijn het ergst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja overeind komen is alsof een sumoworstelaar op je gaat zitten :45: .

Probeer je voeten ergens onder te klemmen en zoveel mogelijk je buikspieren te gebruiken wanneer je rechtop wilt komen!

En anders lekker blijven liggen en je laten bedienen haha.

En wat fijn zeg dat je antibiotica in siroop hebt kunnen krijgen! Konden ze je gisteren dat niet gelijk geven bij de apotheek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de apotheek zei van nie en nu vandaag wel.. Belachelijk eh!! Dokter gebelt en zei jawel bestaat wel in siroop ik schrijf het je voor! Dus ik ben helemaal happy! Maar de pijn Pff ik heb toch al wat afgezien, mijn mama heeft hier de dag gezetten omdat mijn vriend niet thuis was. Mijn vriend vindt dzt ik soms overdrijf maar ik kan amper een deur open doen laat staan een glas nemen. Pff ik voel me dan zo slecht dat ij niets kan en wil graag helpen maar het gaat niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En allee voelt zo gezwollen aan.. Het verband wordt strakker en strakker zitten... Ik ben Het al beu! Maar nog steeds geen mail,gekregen van betaling bewijs van de online care. Zaterdag betaald is dit wel normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb redelijk geslapen vannacht, op de zetel en een deel rechtop. Maar het verband wordt strakker met den dag. Boobs zijn persies weeral gezwollen geworden. Na een pijnstiller gaat het.persies weer beter. Ik kan al,terug wat rondlopen. Hoop vandaag me eens te kunnen wassen aan de kraan. Schoon ondergoed aan te doen en me wat op te Frisse ... Kids zijn enorm,voorzichtig en kijken me,zo,aan van amai ons mama heeft veel pijn. Mijn vriend doet hard zijn best maar ik ben iemand die perfectie gewoon is.. Dus ik zie veel,door de vingers :) ach ik heb een redelijke nachtrust gehad dat doet toch al wonderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog eens een zaag verslagje :) oh ik voel me,zo klein zerig :)

Ik heb me,met hulp gewassen! Propere pyama aan en ondergoed tandjes proper gewassen.. Ne mens voelt zich meteen 6x beter. Mijn mama is superlief voor me! Mijn vriend heeft een eigen zaak dus kan niet constant thuis zijn. De pijn is al vele beter alleen dat verband drukt zohard ik ben dat vooral beu! Heb de onderkant (witte gedeelte) beetje los gemaakt mijn buik is,opgezwollen en ik krijg meer lucht persies:) heb ook leuke,foto's maar moet daarvoor op de pc geraken. Zodra dat lukt zet ik ze erop. Zijn enkele leuke bij van voor de operatie en erna .. :) en nu :) ik begin stilaan te verlangen te weten wat eronder zit en hoe ze eruit zien.. Zo lijkt het toch nog 'klein' .. Afwachten ... Iedereen is zo bezorgd en meelevend dat ik er vandaag persies door ben geraakt.. Eindelijk! Kan ik terug wat lachen en genieten van de kleine dingen.. Alleen lachen gaat niet hard en ze,maken hier geregeld grappen hoe ik erbij loop bv :) hilarisch maar auw dat lachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk te lezen

Komt me allemaal zo bekend voor!

Oh en dat lachen inderdaad geen pretje haha

Om te zwijgen van niezen!

Dat is eigenlijk bij mij pas op week 3 pijnloos geweest

Voor de rest zijn de eerste dagen het ergste dus komt allemaal goed ;)

Wel spannend dat alles ingepakt zit lijkt me

Drink genoeg water en brandnetelthee of groene thee om vocht af te drijven

Veel herstelgeluk nog en laat je maar goed verwennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.