Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Whoewhoe zalig geslapen! Het wakker worden na een nacht is altijd pijnlijk maar ik merk dat het beter wordt.. Ik leef op hoop en kijk uit naar de dag dat mijn sportbh er is en ik mer overleg van Verdonck het verband mag afdoen:)! Deze nacht gedroomd hoe ze eruit zoude zien.. :) af en toe heb ik nu steekjes en branderig gevoel.. Normaal zeker? Het verband drukt nog hard maar ik ben het persies gewoon aan het worden. Dat het veilig voelt. Jaja ik denk dat het nu berg op kan gaan.. Alleen nu niet teveel willen doen. Ik doe bijna niks en laat me goed bedienen maar mijn vriend begint te zagen .. Zovan schat stilletjes aan moet het nu toch beginnen lukken.. Ik voel,duidelijk wanneer het teveel is. Straks komt mijn zus mijn haren wat deftig steken zodat ik misschien mee de kindjes van school kan halen.. Mss zien hoe ik me voel! Wanneer kwamen jullie weer voor het eerst even buiten? Ik wil niets overhaasten vandaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Gewoon naar buiten gaan zodra jij je goed voelt.

Ik ben zelf op dag 2 even kort buiten geweest, klein stukje gelopen.

Gisteren op 6 po moest ik echt naar buiten ivm werk, daar kon ik echt niet omheen.

Was wel erg vermoeid toen ik weer thuis was, 07:40 de deur uit 11:45 weer thuis.

Lekker bijgekomen op de bank en voelde me in de middag echt een stuk beter, meteen meer energie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met overleg van Verdonck het verband eraf gedaan!! Want mijn sportbhs zijn binnen gekomen!!! Ik plaats straks een foto.. Tis heel raar ik durfde amper te kijken! Ze zijn mooi!! M sportbh past maar is heel,spannend L is beter welke aandoen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai ik ben nog altijd aan het bekomen ! Ik heb boobies en hoe! Ik moet er echt nog aan wennen! Ik heb met overleg van Verdonck het verband eraf gedaan! Mijn zus en mijn vriend ware erbij ik durfde amper te kijken! Ik vindt ze mooi voor 4dagen po! Ik hoop gewoon dat ze niet kleiner worden! Vindt de grote nu mooi! Ik heb m en L van sportbh ik heb nu de L aan, had eerst m aan maar dat zat kei strak vanonder. Vanboven wel prima. Nu de L aan en ik merk dat die ruimer is vanonder beter vanboven gaat het.. Ik ben nog half aant bekomen! Heb foto's geplaats graag eerlijk jullie mening eh:) ik heb wel op 1 borst een soort rode streep denk omdat het te hard spanden het verband kan dat? Mijn zus dacht eerst dat het een litteken was.. Op de foto zie je het.. Ik zal morgen betere kwaliteit trekken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: ik voel,me vandaag echt goed. Heb nog maar 2x paracetamol ingenomen. Vanaf wanneer mag je ermee stoppen? En met brufon? De boobies staan keihard! Ik ben echt zo blij dat ik terug kan bewegen normaal! Wat een zaligheid! Alleen bang dat ik teveel zou doen nu.. Ik heb de martelband nog hard aangespannen mag toch eh? Ik heb nog niet durven voelen aan men boobies... Ze staan zo hard ! Mijn vriend was heel blij voor me dat ik verlos werd van het verband:) ik loop alleen Krom meer naar voren ik denk persies of ik moet dat gewicht meesleuren.. Hadden jullie,dit ook? En het vocht op men buik,is nog niet verdwenen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik nog eens:)

Ik ben zoooo blij dat het verband eraf is!! En ik heb ineens geen pijn meer! De meeste pijn kwam echt door dat strak verband! Ik ben zo blij dat het eraf is! En zo blij met het resultaat! Vinden jullie dat ze gezwollen staan? Ik vindt dat het persies meevalt ..?

Ze zijn keihard en als ik de sportbh uitdoe (durf ni zo goed) maar als ik hem daarstraks even uitdeed voor toch de L te wisselen met de m sta ik weer zo verkrampt.. Durf ze ni aan te raken. Ze staan kei hard! Maar ze doen geen pijn niks ! Ik begin wel jeuk te krijgen aan de plakkers onderaan aan het litteken meer voel ik niet. Is toch normaal? Ik sta er zelf van versteld. Gisteren nog veel pijn en nu nauwelijks pijn! Was dit bij jullie ook op 4dagen po? Soms heb ik al bang dat het te goed gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed ben blij voor je dat het zo goed mee valt! Met de ubrofen mag je niet stoppen ! Heeft de verpleegster gezegd het is een ontstekingsremmer moet je volledig uitnemen ofzoiets :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed ben blij voor je dat het zo goed mee valt! Met de ubrofen mag je niet stoppen ! Heeft de verpleegster gezegd het is een ontstekingsremmer moet je volledig uitnemen ofzoiets :D xx

Zeggen ze dat in Wellnesskliniek?

Hm, oke.. zal het onthouden voor de klanten van wellnesskliniek :)

Normaal zou ab afdoende moeten zijn, maar als ze willen dat ibuprofen uitgenomen wordt, dan beter aan hun regels houden idd, als je door hun geopereerd bent :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dan neem ik dat gewoon uit! Vannacht en daarnet toch nog parcatomol ingenomen. De pijn,is nog niet helemaal verdwenen. De sportbh spant ook hard aan is dzt oké? Of toch de L aandoen? De martelband doe ik ook aan.. De L gaat maar als ik lig merk ik dat hij losjes komt.. En uit bed komen blijft nog pijnlijk :) maar voel me stilletjes aan weer de oude. Alleen een vraagje over je armen hoe ver mag je ze niet tillen? Mag ik mijn haren lichtjes kammen? En mijn gezicht eens goed reinigen en wassen? Dat is zo vettig en begint echt te jeuken.. Maar heb bang dat dat al teveel is..

Tips raad welkom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ellebogen mogen niet boven je schouders komen.

Ik weet niet wat voor pleisters je hebt maar ik stond op dag 2 al onder de douche.

Haren kammen zou ik nog even overlaten aan iemand anders.

Ik heb mijn bh nu straks omdat ik ze niet verder wil laten zakken (advies pc).

Dus als je ze nog wil laten zakken gewoon degene die comfortabel zit aantrekken.

Martelband is op advies pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Martelband moet voor de prothese op zijn plaats te laten.. Maar vindt zelf nu niet dat ze hoog zitten maar ik ga maar mooi luisteren zeker...

ja dan zou ik hem zeker blijven dragen :)

Wat heeft de pc voor advies gegeven wat betreft douchen? Je hebt nu niet meer dat strakke verband, maar heeft hij gezegd of je mag douchen?

Sommigen mogen het namelijk wel, anderen niet.. Ligt ook aan welke pleisters je op je wonden hebt :)

Fijn dat het al beter met je gaat!! :35:

Wat zei dr. Verdonck eigenlijk, toen je vroeg of bij 4 dagen po het verband eraf mocht? Was dat geen probleem?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag nog niet douche. Het wss geen probleem het mocht eraf hij deed er niet moeilijk om. Ik verschoot er ook van:) maar had het niet gemogen had hij ook geen ja gezegd he:) vraagje over de sportbh,

Moet dit heel strak zitten of gewoon goed passen?

Mijn m zit enorm strak kan ik vergelijken met de band :) de L is beter juist vanonder aan mijn bovenbuik is het iets losser maar niet extreem. Heb de ganse nacht de m gedragen en daarstraks toch de L aangedaan omdat het ook zohard,spande aan de littekens zag het knalrood van de sportbh lijkt me,ook niet oké? Wat denken jullie? Ik vindt dit echt lastig.. Wat is goed wat niet.. Graag reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bh moet gewoon goed zitten meid :) Hij moet echt niet alles afknellen.

Je borsten moeten ook de vrijheid hebben om helemaal op hun plekje te zakken. Als hij gewoon ondersteuning geeft, dan is het goed :35:

Hij moet niet knellen!

Misschien over een tijdje, als je minder vocht vasthoudt, dan kun je de M gaan dragen, moet je even zelf bekijken, als de L wat los gaat zitten :)

Ik bedoelde het niet verkeerd he, van dat je nu al zonder verband bent! Ik was alleen nieuwsgierig wat hij erover gezegd had, omdat hij het eigenlijk 2 weken adviseert, wat hij dan zegt als je belt om te vragen of het er eerder af mag. Gewoon gezonde interesse :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, daarstraks even van sportbh veranderd en wauw ze zijn persies al wat veranderd. En wat ik wek vindt met de sportbh lijken ze persies ni zo heel groot tot ik hel losmaak .. Schieten,ze echt vooruit :) ik ben er verliefd op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk ik snap je vraag, maar ik denk echt niet dzt het zo,erg is dat het eral,af is.. De meeste werken met meteen sportbh dus waarom zou het dzn slecht zijn dat het eral af is.. Als hij akkoord is gegaan ben ik gerust :) dus er mag wat adem ruimte in zijn? Met de m word bewegen weer zo pijnlijk dus dit lijkt me dan ook geen goed idee voor 6weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vele mensen in mijn omgeving die een borstvergroting hebben laten doen schrokken zich ook dat ik dat 2weken om moest. Hij werkt nu eenmaal zo maar maakt er ook geen probleem van op het er eerder af te doen. Denk dat hij graag de meiden in spanning houdt :) tis nu niet dat ik elke dag mijn sportbh uitdoe ik voel gewoon dat dat heel vreemd is en niet van toepassing is. Ga toch eens volgende week een nieuwe sportbh kopen omdat de m te krap is en de L prima is. Heb er maar 1 en das net te weinig.. Wil er 2. Waar hebben ze goede sportbhs? Hunkemöller zijn die degelijk? Want hier in de beurt hebbe ze ni meteen een lingerie winkel, ale jawel maar wil ook geen 100€ geven aan de sportbh. advies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, ik heb is een vraagje : wanneer kan ik mij terug gewoon aankleden? Durf niet zo goed met iets over het hoofd te doen. Wanneer kan ik terug alles normaal doen? Bv : hoog in een kast iets nemen? Ben zo voorzichtig nu .. Mijn vriend vindt dat ik overdrijf.. Ben 6dagen po is toch normaal of...? Ben ook voorzichtig met rondlopen ? Iets vasthouden of pakken ... Normaal of...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 tot 6 weken je ellebogen niet boven je schouders doen.

Ik had vaak een topje aan die ik als een "broek"aantrok, dus gewoon van beneden naar boven en dan een blouse aan. Dit ging verder prima. Als je iet hoog uit een kast moet nemen dan moet je dus even op een stoel ofzo gaan staan om het te kunnen pakken en anders moet iemand anders het even voor je doen ;)

Verder kun je gewoon rondlopen hoor, als je maar niet gaat rennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.