Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag dames net even mer Verdonck gebelt

De martelband mag af omdat ik ze al goed vind hangen. Enkel als ok bv ga poetsen of iets zware taken ga doen even opdoen. Yes yes! Ik verschiet ervan ook omdat meeste hem wel 6w moeten dragen.

Op 8w po mag ik terug bh's dragen alle soorten met push up, beugels.. Alles mag dan terug gedragen worden. Vreemd dat iedere pc daar een andere mening over heeft!

En ook gevraagd dat ik na 6w terug aan de slag ga als poetsvrouw of het al mocht.. Ja zeker maar nog beetje oppassen met zware dingen tillen.. Je lichaam geeft zelf aan wat teveel is. Nu de martelband snachts heb ik geregeld nog het gevoel of mijn borsten voelen enorm zwaar aan.. De martelband aandoen snachts of niet? Ik ben blij dat hij af mag wat een verbetering! :) maar ben toch extra voorzichtig ben bang dat ze gaan verschuiven de prothese.. Het voelt ineens zo losjes aan.. Ale zo een vrijheid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Hijs leuk he cupje zei het toch dat ik hem ook uit mocht alleen bij het werken :) slapen heb ik hem wel aangehouden voor extra steun :)

Oke dus alle bh's mogen leukkkk binnen kort ook eens shoppen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmv : drukt jou sportbh je borsten ook zo plat? Ik bedoel maar als ik mijn sportbh uitdoe staan men boobies echt plat gedrukt je ziet dat aan de vorm.. Na een kwartier douche staan ze meteen terug voller en normaler. Is dit goed lijkt me dan? Is dit bij jou ook? Ik heb deze nacht de martelband ook maar aan gedaan.. Voel ik me iets veiliger.. Waarom snachts eigelijk dragen? Weet jij het? Hij heeft dit niet gezegd maar vele doen het hier op her forum dus ik dacht ik zal maar op safe spelen. Hoe voel jij uw? Zijn ze zl zachter en soepel? Smeer je ze in? Bewegen ze al wat mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee mijn sport bh zit eigenlijk gewoon normaal en comfortabel :) Verdonck zei tegen mij dat hij perfect zat omdat ver damen hem toch had gegeven. Alleen mijn martelband was wel te klein zag hij toen ik hem terug aandeed toen knikte zo nee en zei ' als ik het niet zelf doe he meid'

denk dat de martelband gewoon voor steun is s nachts als je draait en er misschien er op gaat liggen denk ik

Bij mij voelen ze al zachter en smeer ze in met bio oil iedere dag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat mijn martelband ook te klein is. Lichte stand spant het nog.. Lichter kan ik wel gaan maar dat snijt de kant die over is aan men sportbh en zo gaat ie kapot.. Enkel snachts doe ik hem nog aan.. En wss voor te gaan werken na 6w of dan gewoon uit late ? Niet meer nodig na 6w?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje, sinds de martelband uit mag merk ik dat ik meer volume bovenaan krijg.. De volume die ik miste is er nu ineens wel! Kan dat kloppen ? Denk door de martelband de volume iets minder was kan dat? (Heb foto geplaats met bh die eerst weinig volume gaf en nu ineens gigantisch veel:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, vandaag me eraan gewaagd en toch eens een push up bh gepast.. Maar nee dit zit echt niet lekker! Je voelt dat dit nu nog niet gaat.. En ook het is te extreem! Dan lijken men boobies echt nep ! Beetje te.. Dus ik ga het gewoon houden bij een mooie voorgevormde beugel bh! Later misschien push up.. Maar niet meteen! Die verkoopster snapte niet waarom ik naar push up grijpte:) is ook echt niet meer nodig! :) heb mooi niets gekocht:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je merkt dat ook dat dat echt niet gaat! Zit helemaal niet lekker en is ook niet meer nodig :) ik ben vandaag 4w po mag pas normale bh op 8w po.. Dus nog even wachten.. Mijn sportbh blijft nog het lekkerst zitten van allemaal :)

Vraagje, zondag hebben we een familie feestje, zou ik voor een paar uren een gewone bh mogen dragen? Ben dan op 1dag na net geen 5w po? Of toch maar beter niet doen? Uiteraard een gewone bh geen push up:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben vandaag 4w po mag pas normale bh op 8w po.. Dus nog even wachten..

Je geeft jezelf al antwoord ;)

Van jouw pc, mag je pas na 8 weken een gewone bh... Ikzelf zou me altijd aan dat advies houden, want je eigen pc heeft het beste met je voor :) Echter... er zijn idd meiden die wel eens voor een avondje een andere bh aantrekken bij 5 weken po... En er zijn ook meiden die van hun plastisch chirurg na 4 weken al gewone bh's mochten dragen..

Ik zelf mocht het na 4 weken, maar zat me nog voor geen meter... Heb er langer mee gewacht, en vond het ook beter voor mijn herstel...

Je moet even voor jezelf afwegen wat je wilt meid :) Wij kunnen jou alleen zeggen wat je zelf ook al zegt, dat je officieel pas na 6 weken, van de meeste pc's, een gewone bh mag dragen.. Hoe jij het doet, en waarom, dat is aan jou :)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's geplaats! Ondertussen 5weken po en ik voel me terug beter alles lukt beetje bij beetje weer in het huishouden zoal stofzuigen en dweilen.. Nog een week thuis en maandag terug back to work ! Kijk er naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, zo vrolijk ik straks was zo teleurgesteld ben ik nu.. Ik zit al meer als een week te sukkelen mer pijn in mijn buik.. Vandaag even naar de dokter geweest nu moet ik donderdag een echo laten nemen van mijn buik 9/10 zal er aan mijn gal steentjes zitten vandaar de pijn.. Nu als dit zo is moeten die verwijderd worden voor er een crisis uitbreekt .. Ik zie hier zo tegenop maar laten we eerst de echo afwachten .. Nu ja die echo wss zal ik bovenaan alles moet uitdoen mag ik even zonder die sportbh een tafel opkruipen ? Ik hoop dat ik mijn armen niet omhoog moet doen... Pff ik die zo blij was bijna terug te gaan werken.. Slaagt dit echt als donder boven mijn hoofd:(!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid toch, wat balen!!

Voor die echo mag je wel je armen even omhoog doen hoor.. Anders vraag je of je ze mag spreiden, in plaats van onder je hoofd doen. Zeg je gewoon hoe het zit :)

Zonder bh op die tafel is ook geen probleem. Ik mocht al na 2 weken slapen zonder bh (niet sexen zonder bh dus, even voor de duidelijkheid :45: )

Wat betreft die galstenen... Hoop dat het meevalt.. want mijn moeder heeft ze gehad, en dat was geen pretje...

Succes!!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt balen eh! Mijn boobies zijn bijna herstelt en ik kan aan het volgende beginnen. 2015 kan niet slechter beginnen.. :( ik heb liggen janken als een klein kind in de auto.. Ik ben zo een bange voor operaties! Mijn boobies dat ging omdat ik dat zelf wou en je krijgt er iets moois voor in de plaats! Bij dit ben je pijnvrij maar veder .. Pff echt niet leuk! Dokter heeft me nog een weekje extra geschreven.. Ik ga alles wat aanzien hoe de echo uitdraaid is het toch geen operatie ga ik toch terug werken.. Ik keek er zohard naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden, morgen mag ik voor de echo gaan. Maandag weet ik dan de uitslag. Ik heb toch besloten dat ik,maandag terug ga werken.. Kan goed zijn dat de operatie nog niet meteen is.. Dus wil graag gaan werken :) verder vandaag gestofzuigd en gedweild met martelband over sportbh aan en dit lukte prima. Niks pijn gehad. Daarna mijne boven gekuisd. Daarna wel moe want ben het niet meer gewoon :) beloofd voor ve eerste werkweek. Had na heg poetsen wel gespannen borsten is dat erg? Ze deden geen pijn voelde gewoon wel erg dat ze aanwezig waren :) idee hoe dit komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey :)

Zolang je niet te veel last hebt van die galstenen, kun je idd misschien best gaan werken...

Sja.. en die gespannen borsten.. dat is in het begin nog normaal... Is meestal wel een teken dat het 'genoeg' geweest is voor vandaag ;)

Misschien wel de band nog omlaten in het begin bij je werk? Of wat zei verdonck hiervan?

Succes in ieder geval met de echo en het werken weer!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb uiteindelijk maar een klein onderhalf uur bezig geweest. Wat gaat dat zijn na een hele dag werken? Ik hoop dat het lukt! Als ik er niet naar luister geeft dit dan schade? Waarom worden ze zo gespannen? Morgen de echo ik ben benieuwd.. Maar ook wel wat bang.. Zou gewoon willen dat het niets is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck had gezegd met zware taken Mss even de band opdoen. Ik vermoed dat stofzuigen en dweilen daaronder staat? Natuurlijk na 8w ga ik wel weer gewone bh aandoen dan mag die martelband toch af? Zou hem liever aflaten maar wil geen risco nemen, langs andere kant ben wel 6w po en dan mag die meestal wel uit.. Wa zou jij doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. het is nog wat vocht dat geproduceerd wordt. Het kan niet zoveel kwaad, niet voor het kapsel (zover ik weet) maar het geeft wel aan dat het wat meer van je lichaam vergt. Aangezien je toch een echte operatie gehad hebt, heeft dat gewoon invloed op je totale functioneren :)

Neem dan 's avonds wat rust, zolang je last hebt van het opstarten met werken.

En ja... ik snap heel goed dat je hoopt dat het niks is... Dat zou ik zelf ook hebben... Alleen is het wel belangrijk natuurlijk dat ze even kijken, en als er iets is, dat ze er dan iets aan doen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck had gezegd met zware taken Mss even de band opdoen. Ik vermoed dat stofzuigen en dweilen daaronder staat? Natuurlijk na 8w ga ik wel weer gewone bh aandoen dan mag die martelband toch af? Zou hem liever aflaten maar wil geen risco nemen, langs andere kant ben wel 6w po en dan mag die meestal wel uit.. Wa zou jij doen?

Ik zou die band nog even dragen, zolang je zo een gespannen borsten krijgt van je werk. Hoe meer steun ze krijgen, hoe beter het is :)

Ik snap dat je hem het liefst in de allesbrander zou gooien hihi, maar ach... die twee weken, die kunnen er ook nog bij, toch? Liever een goed herstel, dan te snel weg met die band en misschien erna spijt ervan...

Ik heb altijd gedacht: laat ik liever even een paar weken bikkelen en volhouden, dan dat ik mezelf dadelijk voor mijn eigen hoofd sla, omdat ik me niet gehouden heb aan wat geadviseerd werd.. Stel ik had complicaties gekregen door eigen toedoen, dan zou ik dat echt dom van mezelf gevonden hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das waar. 2weken is niets maar die band spant zohard ook al staat het op de losse stand. Het is gewoon vervelend! Snachts draag ik hem ook en dit voelt veilig aan maar smorgens vliegt die de kamer rond :) bij wijze van spreke. Vocht ophouden dus worden ze weer iets groter lijken of..? Maar het kan geen kwaad voor het kapsel ? Ze zitten na 6w toch goed vast achter de spier? Of ...? Ja ik merk ook dat ik sneller moe ben. Gewoon al naar de winkel gaan vindt ik nog soms vermoeiend. Ik merk dat ik lui ben geworden.. Dus het wordt een lastige eerste werkweek denk ik.. En ja beter even nakijken en kunnen ze er iets aandoen. Maar toch hoop ik dat het vals alarm is. Maar zoals nu doet het weer pijn en het straalt echt uit naar men rug. Tis eigelijk begonnen vlak na de operatie. Dacht eerst dat dit te maken had met het vocht in men buik of door de spanning van dat strakke verband en daarna de sportbh.. Maar volgens de dokter heeft dit daar niets mee te make .. Auw moet even rondlopen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het haha.. Die band is nou eenmaal niet geliefd ;)

Na 6 weken zit alles idd wel goed, maar als je pc zegt, dat je hem best nog even kunt dragen bij zwaardere werkzaamheden (idd zoals stofzuigen en dweilen, ramen zemen enz) dan zou ik hem ook echt nog even dragen!

Dat vocht is alleen maar een reactie van je borsten dat je te veel gedaan hebt. Ze worden daar niet groter van, je boobs, wel meer gespannen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.