Ga naar inhoud

CupAtje : 8 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Jep over een week heb ik ze al een dag! Vraagje welke sportbh koop ik? En hoe bestel ik dat online met de maten? Ik was daarstraks in Hunkemöller en zag daar een leuke sportbh met beetje wat in voor stijve tepels te bedekken:) is dit aan te raden of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou echt voor een compressie bh gaan de eerste 2 weken.

De lipoelastic van online-care is top!

De tabel voor maten staat op de site. Je hebt toch eerst 2 weken verband. Dan bestel je een M en L. Kan je er altijd 1 terugsturen. Na weer 2 weken kan je dan rustig kijken voor een gewone sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hunkemöller is geen aanrader vind ik.

Ik heb die van mij bij livera vandaan.

Een van Anita.

De lipoelastic worden ook aangeraden hier.

Spannend he?

Ik mag overmorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij met mijn Lipoelastic! Ik raad m ook zeker aan :)

En met je tepels.. tsjaa.. die komen bijna overal doorheen :45:

Je voelt ook alles wat je over je lipo aanhebt met je tepels haha. Geen prettig gevoel maar ben dan in ieder geval wel blij dat alles daar goed functioneerd. Beter dan geen gevoel meer in mijn tepels.

But enough of the nipple talk,

Ik zou geen sportbh nemen die al een vorm van zichzelf heeft. Ik denk dat dat niet echt goed is tijdens je herstel.. Je borsten moeten zich vormen en ik denk dat je borsten dat niet goed kunnen met zo'n voorgevormde sportbh.

Nog maar een weekje!

Zo spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lipoelastic zijn geweldig. Kreeg in het ziekenhuis complimenten erover en vroegen me waar ik die gekocht had.

Ze zitten heerlijk . Vergeet alleen niet dat de labels aan de buitenkant moeten hihi.

Heel veel succes met je operatie cup atje

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké jullie hebben me overtuigd. Ik zal een M bestellen en L. Duurd de levering lang? Dus dar wordt de eerste 6weken met stijven tepels rondlopen? Gênant ... Of ben de enige die dat lastig vindt?

Janedo : succes meid het is bijna zover! Ik wordt zenuwachtig als ik eraan denk.. Maar heb nog een drukke werkweek druk Sinterklaas weekend zodat ik bijna geen tijd heb om erbij stil te staan.. Pas op.. Ik denk er alle dagen aan Zenne:) ik kan niet wachten tot Verdonck mijne Sinterklaas mijn boobies gaat geven :) haha zal vragen of hij niet wil verkleden als Sinterklaas :) haha dit gaat erover :) hèhè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwaa niet echt. Het is nou niet echt bepaald warm weer dat ik rondloop in een topje. :7:

Ik heb meestal een vest aan dus dan zie je het natuurlijk niet.

En ookal zou iemand het zien zou ik er weinig om geven. Het maakt nou eenmaal onderdeel uit van mij. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vrijdag .. Weekend! En dan maandag mijn boobie day!! Ik kan niet wachten... En heb totaal geen zenuwe alleen maar blijdschap .. Eindelijk krijg ik ze! :) nog 3keer slapen...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.