Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heb wel nog de band van het ziekenhuis, deze drukt ook best strak rondom mijn borsten (sluit vanaf mijn oksel tot onder mn borsten) zou deze ook vergelijkbaar met een compressie bh kunnen zijn? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Goh, Marisjuh, ik denk niet dat dat echt veel zal uithalen hoor voor je, als je pc ook al zegt dat ze niet dichter naar elkaar kunnen, dan zou ik er persoonlijk dat geld niet aan uitgeven. En de band is gewoon om ze naar beneden te drukken, maar ze zullen er ook niet dichter van naar elkaar toe komen.

Maar vind je borsten wel al heel mooi hoor, en je hema bh staat je super!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje eefje :blush:

Pff stom he, als iemand iets zegt kan ik gelijk door de war raken.

Het lijkt mij ook stug dat door een speciale bh mijn borsten dicht naar elkaar kunnen komen... :blink:

Compressie bh's zijn wel duur zeg ornd de 60 a 80 euro :blink:

Toch vanavond mijn vetrouwde bandje om al is het maar voor het idee :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee is inderdaad echt onzin en zonde van je geld.

Als ze voor je bv ook al uit elkaar stonden zullen ze dat na je bv ook (grotendeels) doen.

Het wordt gewoon een uitvergrote vorm van je bestaande borst zeg maar.

Zeker met dual plane is het niet ongewoon dat ze wat verder uit elkaar staan.

Als ik mijn compressie bh van 60,- uit doe zakken ze gewoon weer uit elkaar ;)

De band is niet om de borsten bij elkaar te brengen het zorgt ervoor dat ze sneller zakken en niet meer omhoog kunnen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden,

Scheelt me toch weer een hoop kosten ^_^

Nou zit ik wel te twijfelen, maandag gaan de hechtingen eruit. :D

Dan wil ik ook eens goed vragen wat ik nou aan moet, want aan mijn arts heb ik niet erg veel... :9:

Wat is nou het beste voor mijn borsten dat ze goed inkapselen en de meeste steun krijgen.

Moet ik nu even tot maandag de band terug om? Drukt een beetje tegen de spier, en geeft steun aan gehele borst.

Vind wel een fijn gevoel ze dalen nu errug snel :D

Of sportbeha van de hema (lichte sport). houd alles op zn plek en zit ook fijn.

Wat raden jullie aan voor iemand van een week PO?

Nu de band nog even dragen of toch echt een sport bh?

Stomme twijfels... :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

beide word toch wel erg lastig en dan word ademen een beetje moeilijk :blush:

Ik heb foto's in mn album!

Hij sluit aan tot onder aan mn borst ^_^

Het is een druk en steun verband :D

Tot maandag beperk ik me tot de band en de Pc gaat me maar eens goed uitleggen wat de bedoeling is :31:

Vind het toch wel vervelend, niet echt duidelijkheid

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, is dat je band op foto 4? :7: Dacht dat je was ingetaped! ;) Neen, meesten krijgen een band die boven de borst komt, onder de oksels door, en die draag je dan boven je sportbh. Maar in jouw geval, gewoon wat het beste zit dan, de band of de bh, lijkt me eender. Aan jou de keuze! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Ik dacht dat je het drukverband ook erg lang om moest houden :67:

Vandaag nog een dagje de band om en vanaf morgen denk ik de sportbh

Heb ik ze toch goed afgewisseld :3:

Erg fijn zeg dit forum ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Ik dacht dat je het drukverband ook erg lang om moest houden :67:

Vandaag nog een dagje de band om en vanaf morgen denk ik de sportbh

Heb ik ze toch goed afgewisseld :3:

Erg fijn zeg dit forum ^_^

Hoikes, een sportbh is ook heel goed hoor!! Zit bij mij toch enorm strak rond mn :1boobs: ...ben soms blij dat ik dat ding eventjes af kan doen :rolleyes:

Heb er ééntje van de kliniek zelf en één gekocht in de Hema..de sterktste dan wel

Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey K'tje,

Hihi ja kan me voorstellen dat je het lekker vind om dat ding even uit te doen.

Dan heb je veel minder druk :D

Ik heb de lichte bh van de hema, maar hij houd alles goed op zn plek lijkt me voldoende?

Vraag het maandag even na en dan gelijk even laten opmeten en nog een goeie stevige bh erbij halen ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey K'tje,

Hihi ja kan me voorstellen dat je het lekker vind om dat ding even uit te doen.

Dan heb je veel minder druk :D

Ik heb de lichte bh van de hema, maar hij houd alles goed op zn plek lijkt me voldoende?

Vraag het maandag even na en dan gelijk even laten opmeten en nog een goeie stevige bh erbij halen ^_^

Liefs

Goh, vraag het anders gewoon even na mss...bij de Hema is het nogal makkelijk want je mag je BH wisselen hé, moest het nodig zijn. Ik dacht dat het de "heavy" uitvoering best was...maar ik kan verkeerd zijn hoor. Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh!

Ik ben zo blij dat je een goede operatie achter de rug hebt! En de pijn viel precies goed mee :116:

Aah, ik word morgen geopereerd en ik hoop dat het ook zo vlot als bij jou zal verlopen! Zou ik jouw ww eens mogen? Ben echt superbenieuwd :38:

Liefs, Nikita :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe het forum doet het weer hier ben ik dan :P

Ondertussen gaat het echt super met me :D

Heb eigenlijk geen pijn meer en ik vind ze echt heel mooi ben trots op mijn meisjes :55:

Vrijdag heb ik me laten meten voor een goeie stevige sport bh en het is 75 D geworden :D

Ik kreeg deze bh van mn moeder cadeau :D

Mn moeder schrok ervan en ikzelf ook wel hihi.

Maar ik vind ze helemaal niet te groot en precies goed zelfs.

Wel heb ik wanneer ik deze bh uit doe strepen langs mn tepel in mn huid staan.

De verkoopster zei dat dit niet erg was en hij zit ook errug lekker.

Weet iemand of dit erg is? Na een halfuurtje trekken ze weg en zie je er niks meer van :D

Zo ook weer nieuwe pics erop gezet :D

Links staat nog iets hoger maar ook iets strakker, denk deze het iets zwaarder heeft.

Maar ik vind ze toppie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe :1boobs: ! Ze zijn ook erug mooi, mooie nieuwe sportbh ook trouwens, die lijntjes in je huid kan helemaal geen kwaad hoor, is gewoon maar de afdruk van de naadjes, heb ik ook bij sommige gewone bh's. Geniet ervan meid!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden :blush:

Gelukkig kunnen de lijntjes geen kwaad, zag het al voor me dat ze erin bleven staan :P

Meiden hebben jullie dit ook gehad in het begin? Mijn vriend vind ze errug mooi geworden en hij heeft zn vrienden dan ook verteld dat ik een BV heb gehad. Nou gister kwamen we 2 vrienden tegen en gelijk hun ogen naar beneden gericht werd echt knalrood en schaamde me een beetje :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zo min mogelijk mensen verteld, maar mijn moeder heeft het aan de grote klok gehangen. Ik merk aan DIE mensen dat ze het niet durven vragen, maar en stiekem op letten. En dan ook verbaasd zijn dat er 'niets' te zien is. (Band, bh..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O das wel rot zeg Goldengirl. Wacht maar tot je helemaal geen band en bh aan hoeft hihi dan schrikken ze :159:

Ik vind het opzich niet erg het zijn en blijven jongens hihi.

Voelde even raar normaal keken ze totaal niet naar mijn borsten en nu ineens wel.. natuurlijk ook nieuwsgierigheid :blush:

Hihih ja Jen ik ben er :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, nou proficiat nog's hoor!!! Echt mooi, je mag er fier op zijn :rolleyes: Die naadjes die in je huid staan is normaal hoor...bij mij is dat ook zo, maar dat trekt gewoon weer weg als je je bh even uitdoet. Het moet ook nog wel een beetje "strak-stevig" zitten hé. In ieder geval geniet er maar van!!! Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van je meid :D

Ik zie dat je een C hebt! Wauw en ze zien er ook goed uit jij mag ook trots zijn :3:

Ja dat is ook weer zo! Ik twijfel heel erg snel slecht he? hihi :D

Vandaag maar even klagen bij de andere arts over het feit dat ik na 6 dagen al een normale bh aan mog ben benieuwd naar zijn reactie ;)

Tot strakjes allemaal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.